Domovská vozovna: Strašnice
Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF
Neoficiální označení: T3R.PLFr
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2008
Dodání: 2008
V provozu od: 18. 6. 2008
Výrobní číslo: 043/2007
Původní evidenční číslo: 7227
Profil kol: PR-1
Dveře: IGE
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Thermo King
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 863 742 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
13 | 502 | po 27.6. 6:47 | 27.6. 20:24 | 8259 | ||
16 | 112 | pá 17.6. 13:30 | 17.6. 16:30 | 8259+8159*Z1 | ||
4 | 302 | čt 16.6. 15:45 | 16.6. 16:20 | 8259+8159*Z2 | ||
26 | 715 | st 15.6. 14:05 | 15.6. 15:00 | 8259+8159*Z3 | ||
7+26 | 532 | st 15.6. 5:54 | 15.6. 9:28 | 8259+8159 | ||
7 | 511 | út 14.6. 14:50 | 14.6. 21:01 | 8259+8159 | ||
15 | 505 | út 14.6. 5:51 | 14.6. 9:30 | 8259+8159 | ||
16 | 501 | po 13.6. 15:03 | 13.6. 19:29 | 8259+8159 | ||
7 | 511 | po 13.6. 5:01 | 13.6. 9:46 | 8259+8159 | ||
7+22 | 534 | ne 12.6. 10:05 | 12.6. 21:38 | 8259+8159 | ||
22 | 722 | so 11.6. 16:30 | 11.6. 18:00 | 8259+8159*Z4 | ||
11 | 507 | út 7.6. 4:48 | 8.6. 0:23 | 8259+8159 | ||
15 | 503 | po 6.6. 5:21 | 7.6. 0:05 | 8259+8159 | ||
7+26 | 542 | ne 5.6. 19:50 | 5.6. 22:33 | 8259+8159*Z5 | ||
7+26 | 532 | po 30.5. 14:16 | 30.5. 20:19 | 8259+8159 | ||
7+26 | 533 | po 30.5. 6:32 | 30.5. 10:06 | 8259+8159 | ||
7+26 | 531 | ne 29.5. 4:21 | 29.5. 15:05 | 8259+8159*MU | ||
7+26 | 541 | so 28.5. 15:45 | 29.5. 1:05 | 8259+8159*Z6 | ||
11 | 505 | so 28.5. 4:48 | 28.5. 10:30 | 8259+8159*MU | ||
7+26 | 533 | pá 27.5. 15:15 | 27.5. 21:34 | 8259+8159 | ||
15 | 505 | pá 27.5. 5:51 | 27.5. 9:30 | 8259+8159 | ||
7+26 | 533 | čt 26.5. 15:15 | 26.5. 21:34 | 8259+8159 | ||
7+22 | 538 | st 25.5. 5:41 | 25.5. 19:53 | 8259+8159 | ||
14 | 507 | út 24.5. 5:55 | 24.5. 21:02 | 8259+8159 | ||
7+22 | 539 | ne 22.5. 9:51 | 23.5. 0:10 | 8259+8159 |