Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8259

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 18. 6. 2008

Výrobní číslo: 043/2007

Původní evidenční číslo: 7227

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 742 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
13 502 po 27.6. 6:4727.6. 20:24 8259
16 112 pá 17.6. 13:3017.6. 16:30 8259+8159*Z1
 4  302 čt 16.6. 15:4516.6. 16:20 8259+8159*Z2
26 715 st 15.6. 14:0515.6. 15:00 8259+8159*Z3
7+26 532 st 15.6. 5:5415.6. 9:28 8259+8159
 7  511 út 14.6. 14:5014.6. 21:01 8259+8159
15 505 út 14.6. 5:5114.6. 9:30 8259+8159
16 501 po 13.6. 15:0313.6. 19:29 8259+8159
 7  511 po 13.6. 5:0113.6. 9:46 8259+8159
7+22 534 ne 12.6. 10:0512.6. 21:38 8259+8159
22 722 so 11.6. 16:3011.6. 18:00 8259+8159*Z4
11 507 út 7.6. 4:488.6. 0:23 8259+8159
15 503 po 6.6. 5:217.6. 0:05 8259+8159
7+26 542 ne 5.6. 19:505.6. 22:33 8259+8159*Z5
7+26 532 po 30.5. 14:1630.5. 20:19 8259+8159
7+26 533 po 30.5. 6:3230.5. 10:06 8259+8159
7+26 531 ne 29.5. 4:2129.5. 15:05 8259+8159*MU
7+26 541 so 28.5. 15:4529.5. 1:05 8259+8159*Z6
11 505 so 28.5. 4:4828.5. 10:30 8259+8159*MU
7+26 533 pá 27.5. 15:1527.5. 21:34 8259+8159
15 505 pá 27.5. 5:5127.5. 9:30 8259+8159
7+26 533 čt 26.5. 15:1526.5. 21:34 8259+8159
7+22 538 st 25.5. 5:4125.5. 19:53 8259+8159
14 507 út 24.5. 5:5524.5. 21:02 8259+8159
7+22 539 ne 22.5. 9:5123.5. 0:10 8259+8159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9304
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8568
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275+8575

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.