Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8259

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 18. 6. 2008

Výrobní číslo: 043/2007

Původní evidenční číslo: 7227

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 729 702 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
38 503 pá 18.9. 5:3218.9. 19:51 8259
38 505 čt 17.9. 5:1017.9. 21:59 8259
20 503 ne 13.9. 10:4413.9. 21:27 8259
22 515 pá 11.9. 4:4512.9. 0:48 8259+8568
22 515 čt 10.9. 4:4511.9. 0:48 8259+8568
22 519 st 9.9. 5:399.9. 19:30 8259+8568
26 520 út 8.9. 5:568.9. 9:09 8259+8568
22 515 po 7.9. 4:458.9. 0:48 8259+8568
 5  503 so 5.9. 5:286.9. 0:15 8259+8568
24 509 pá 4.9. 6:354.9. 19:32 8259+8568
22 531 čt 3.9. 6:563.9. 21:30 8259+8568
24 511 st 2.9. 6:512.9. 19:52 8259+8568
24 506 út 1.9. 6:061.9. 19:02 8259+8568
22 501 po 31.8. 5:171.9. 0:40 8259+8568
17 506 čt 25.6. 4:0426.6. 1:20 8259+8181
 2  507 st 24.6. 5:2324.6. 23:43 8259
 2  504 út 23.6. 5:1623.6. 23:12 8259
15 506 po 22.6. 5:2222.6. 22:12 8259
 2  506 ne 21.6. 6:3021.6. 23:03 8259
15 502 so 20.6. 5:0220.6. 22:52 8259
 2  507 pá 19.6. 5:2319.6. 23:43 8259
21 506 čt 18.6. 15:0518.6. 18:08 8259
21 506 čt 18.6. 6:0818.6. 9:38 8259
21 506 st 17.6. 6:0817.6. 9:38 8259
 2  501 út 16.6. 5:2116.6. 20:51 8259


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.