Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8259

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 18. 6. 2008

Výrobní číslo: 043/2007

Původní evidenční číslo: 7227

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 660 987 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 út 20.8. 4:3521.8. 0:49 8259+8573
6+15 514 ne 18.8. 5:0619.8. 0:37 8259+8573
22 513 so 17.8. 4:5817.8. 22:35 8259+8573
 7  509 pá 16.8. 4:1817.8. 0:54 8259+8573
22 503 čt 15.8. 14:4016.8. 0:34 8259+8573*Z
 6  506 út 13.8. 5:0614.8. 0:01 8259+8573
22 503 po 12.8. 5:4413.8. 0:34 8259+8573
22 507 ne 11.8. 9:1612.8. 0:43 8259+8573
 6  506 so 10.8. 5:0610.8. 23:35 8259+8573
 6  504 pá 9.8. 6:029.8. 20:26 8259+8573
22 519 čt 8.8. 5:588.8. 22:10 8259+8573
 6  503 st 7.8. 4:267.8. 21:08 8259+8573
22 503 út 6.8. 5:447.8. 0:34 8259+8573
22 505 po 5.8. 5:266.8. 0:53 8259+8573
16 506 ne 4.8. 4:395.8. 0:23 8259+8573
 6  502 so 3.8. 4:264.8. 0:35 8259+8573
 6  503 pá 2.8. 4:262.8. 21:08 8259+8573
22 503 čt 1.8. 5:442.8. 0:34 8259+8573
16 503 st 31.7. 13:101.8. 0:40 8259+8573*Z1
 5  511 čt 25.7. 15:0025.7. 20:45 8259+8573
 6  503 st 24.7. 4:2624.7. 21:08 8259+8573
22 511 út 23.7. 5:4024.7. 1:09 8259+8573
 9  504 po 22.7. 4:1522.7. 21:30 8259+8573
22 513 ne 21.7. 8:3622.7. 1:20 8259+8573
22 501 so 20.7. 7:4521.7. 0:23 8259+8573
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8570
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269+8569

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.