Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8259

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 18. 6. 2008

Výrobní číslo: 043/2007

Původní evidenční číslo: 7227

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 820 377 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+22 538 so 4.12. 4:495.12. 0:53 8259+8567
7+26 532 pá 3.12. 14:163.12. 20:19 8259+8567
7+26 533 pá 3.12. 6:323.12. 10:06 8259+8567
22 522 út 30.11. 6:4430.11. 9:18 8259+8567
26 502 po 29.11. 14:1629.11. 22:50 8259+8567
15 506 po 29.11. 5:5129.11. 9:27 8259+8567
14 507 ne 28.11. 4:5628.11. 23:31 8259+8567
22 518 so 27.11. 7:3028.11. 0:36 8259+8567*Z1
15 502 čt 25.11. 5:0725.11. 19:55 8259+8567
14 807 st 24.11. 6:3024.11. 9:52 8259+8567*Z2
 7  104 út 23.11. 17:5523.11. 19:38 8259+8567*Z3
26 507 ne 21.11. 8:3721.11. 23:10 8259+8567
22 519 so 20.11. 7:3020.11. 22:01 8259+8567
26 502 pá 19.11. 14:0519.11. 23:10 8259+8567
22 524 pá 19.11. 6:5819.11. 9:34 8259+8567
26 501 st 17.11. 4:4217.11. 18:15 8259+8567*MU*1
 4  511 út 16.11. 15:0816.11. 18:45 8259+8567
22 522 út 16.11. 6:4416.11. 9:38 8259+8567
22 522 po 15.11. 15:2115.11. 20:23 8259+8567
 6  509 po 15.11. 6:4315.11. 8:50 8259+8567
 8  506 ne 14.11. 4:5215.11. 0:38 8259+8567
 8  509 so 13.11. 4:5214.11. 0:58 8259+8567
15 506 pá 12.11. 20:2013.11. 0:23 8259+8567*Z4
 4  511 pá 12.11. 15:0812.11. 18:45 8259+8567
 4  511 pá 12.11. 6:3212.11. 10:01 8259+8567
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8573
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8227+8233
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Husinecká ZC
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8533

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.