Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8259

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 18. 6. 2008

Výrobní číslo: 043/2007

Původní evidenční číslo: 7227

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 764 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
96 776 so 25.11. 6:3626.11. 5:42 8259
 2  702 pá 24.11. 5:1125.11. 0:54 8259
 2  707 čt 23.11. 6:2923.11. 20:34 8259
91 771 st 22.11. 13:5823.11. 5:39 8259
 2  710 st 22.11. 5:2522.11. 10:34 8259
 2  707 út 21.11. 6:2921.11. 20:34 8259
96 776 po 20.11. 5:3721.11. 5:42 8259
93 773 ne 19.11. 6:5620.11. 5:09 8259
93 773 pá 17.11. 6:5618.11. 5:09 8259
 2  702 čt 16.11. 5:1117.11. 0:54 8259
 2  707 st 15.11. 6:2915.11. 20:34 8259
93 773 út 14.11. 5:5715.11. 5:09 8259
96 776 po 13.11. 5:3714.11. 5:42 8259
93 773 so 11.11. 6:5612.11. 5:09 8259
93 773 čt 9.11. 5:5710.11. 5:09 8259
93 773 st 8.11. 5:579.11. 5:09 8259
93 773 út 7.11. 5:578.11. 5:09 8259
 2  708 čt 2.11. 5:252.11. 10:34 8259
93 773 st 1.11. 5:572.11. 5:09 8259
91 771 út 31.10. 13:581.11. 5:39 8259
 2  708 út 31.10. 5:2531.10. 10:34 8259
 2  707 po 30.10. 6:2930.10. 20:34 8259
96 776 ne 29.10. 6:3630.10. 5:42 8259
 2  704 so 28.10. 6:3628.10. 21:49 8259
 2  706 pá 27.10. 5:4127.10. 19:49 8259


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.