Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8259

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 18. 6. 2008

Výrobní číslo: 043/2007

Původní evidenční číslo: 7227

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 566 607 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 524 po 22.1. 6:5822.1. 22:13 8259+8159
4 504 pá 19.1. 14:0919.1. 19:32 8259+8159
24 510 pá 19.1. 6:0719.1. 9:49 8259+8159
26 507 čt 18.1. 15:2618.1. 21:33 8259+8159
4 503 čt 18.1. 6:1718.1. 9:55 8259+8159
5 514 st 17.1. 4:2517.1. 18:30 8259+8159
22 532 út 16.1. 6:2217.1. 0:09 8259+8159
7 512 po 15.1. 4:1515.1. 22:15 8259+8159
6 504 so 13.1. 5:0113.1. 23:41 8259+8159
22 503 pá 12.1. 4:0512.1. 20:18 8259+8159
22 526 čt 11.1. 14:1712.1. 0:30 8259+8159
4 509 čt 11.1. 6:4311.1. 10:23 8259+8159
6 502 út 9.1. 6:299.1. 23:41 8259+8159
26 508 po 8.1. 13:598.1. 22:29 8259+8159
4 510 po 8.1. 6:538.1. 10:32 8259+8159
26 511 pá 5.1. 4:195.1. 20:18 8259+8159
22 520 čt 4.1. 5:514.1. 22:58 8259+8159
22 528 st 3.1. 4:453.1. 16:50 8259+8159*MU
22 511 út 2.1. 5:403.1. 1:09 8259+8159
Rok 2017
22+97 559 ne 31.12. 4:051.1. 7:04 8259+8159
22 518 so 30.12. 6:2531.12. 0:30 8259+8159
24 513 pá 29.12. 13:5629.12. 20:26 8259+8159
24 513 pá 29.12. 5:4829.12. 10:06 8259+8159
5 502 čt 28.12. 5:0329.12. 0:40 8259+8159
5 506 ne 24.12. 6:2124.12. 18:29 8259+8159
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.