Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8259

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 18. 6. 2008

Výrobní číslo: 043/2007

Původní evidenční číslo: 7227

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 680 622 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  501 út 19.11. 13:3919.11. 19:02 8259+8162
21 506 út 19.11. 6:1319.11. 9:41 8259+8162
22 510 po 18.11. 5:5219.11. 1:12 8259+8162
22 510 ne 17.11. 4:2418.11. 0:22 8259+8162
22 521 so 16.11. 4:3417.11. 1:19 8259+8162
25 507 pá 15.11. 4:3015.11. 20:58 8259+8162
25 507 čt 14.11. 4:3014.11. 20:58 8259+8162
22 536 st 13.11. 6:4913.11. 19:27 8259+8162
 4  501 út 12.11. 13:3912.11. 19:02 8259+8162
 4  512 út 12.11. 6:0312.11. 9:39 8259+8162
22 505 po 11.11. 4:5912.11. 1:19 8259+8162
16 503 ne 10.11. 4:2311.11. 0:58 8259+8162
 6  501 so 9.11. 5:2110.11. 0:15 8259+8162
16 515 pá 8.11. 5:329.11. 1:38 8259+8162
13 503 čt 7.11. 6:377.11. 22:30 8259
13 503 st 6.11. 6:376.11. 22:30 8259
13 508 út 5.11. 7:195.11. 20:57 8259
13 501 po 4.11. 6:234.11. 19:45 8259
13 503 ne 3.11. 7:233.11. 22:15 8259
13 503 so 2.11. 7:232.11. 20:30 8259
13 504 pá 1.11. 6:521.11. 20:12 8259
13 504 čt 31.10. 6:5231.10. 20:12 8259
13 508 st 30.10. 7:1930.10. 20:57 8259
13 510 út 29.10. 6:1229.10. 19:35 8259
 2  506 po 28.10. 5:2929.10. 0:09 8259


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.