Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8255

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 037/2007

Původní evidenční číslo: 7219

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 542 505 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 503 so 21.4. 7:2321.4. 22:15 8255
21 501 pá 20.4. 15:0020.4. 18:58 8255
 2  515 pá 20.4. 4:3720.4. 9:35 8255
 2  506 čt 19.4. 6:2020.4. 1:08 8255
 2  503 st 18.4. 5:5718.4. 20:17 8255
 2  510 út 17.4. 6:5517.4. 20:41 8255*Z
24 510 po 16.4. 15:3016.4. 19:16 8255+8555
 4  511 po 16.4. 6:4416.4. 10:23 8255+8555
22 503 ne 15.4. 14:1015.4. 16:55 8255+8555*Z1
3+6 516 út 10.4. 14:1111.4. 0:48 8255+8555
3+6 516 út 10.4. 5:4410.4. 10:13 8255+8555
3+6 523 po 9.4. 4:5310.4. 0:42 8255+8555
3+6 502 ne 8.4. 4:349.4. 0:48 8255+8555
9+22 540 so 7.4. 4:058.4. 1:20 8255+8555
 7  512 pá 6.4. 4:156.4. 22:14 8255+8555
 7  503 čt 5.4. 4:356.4. 1:18 8255+8555
 5  503 st 4.4. 5:034.4. 21:43 8255+8555
 5  503 út 3.4. 5:033.4. 21:43 8255+8555
22 502 po 2.4. 5:042.4. 22:08 8255+8555
 2  506 ne 1.4. 10:292.4. 0:10 8255
11 503 pá 30.3. 4:1931.3. 1:06 8255
13 511 čt 29.3. 6:1329.3. 20:17 8255
13 511 st 28.3. 6:1328.3. 20:17 8255
13 501 út 27.3. 6:2327.3. 19:45 8255
 2  505 po 26.3. 4:1826.3. 20:36 8255
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259+8159

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.