Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8255

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 037/2007

Původní evidenční číslo: 7219

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 559 950 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  508 pá 20.7. 4:5720.7. 21:34 8255
11 504 ne 15.7. 4:5116.7. 0:21 8255
11 501 so 14.7. 5:1014.7. 23:10 8255
 2  503 pá 13.7. 5:4613.7. 20:04 8255
 2  505 čt 12.7. 5:1213.7. 1:07 8255
36 515 po 9.7. 4:569.7. 9:36 8255+8578
3+6 501 ne 8.7. 14:129.7. 0:27 8255+8578
 7  507 so 7.7. 4:157.7. 21:59 8255+8578
22 502 pá 6.7. 7:506.7. 22:08 8255+8578
22 521 čt 5.7. 4:056.7. 1:20 8255+8578
26 511 st 4.7. 4:204.7. 20:18 8255+8578
3+6 502 út 3.7. 14:283.7. 22:49 8255+8578
3+6 502 út 3.7. 5:013.7. 11:04 8255+8578
17 517 po 2.7. 5:082.7. 20:00 8255+8578
3+6 510 so 30.6. 5:331.7. 0:45 8255+8578
26 507 pá 29.6. 15:2629.6. 21:39 8255+8578
3+6 516 pá 29.6. 5:4429.6. 10:14 8255+8578
 5  514 čt 28.6. 4:2528.6. 18:30 8255+8578
 5  503 st 27.6. 5:0327.6. 21:43 8255+8578
 5  514 út 26.6. 4:2526.6. 18:30 8255+8578
 5  503 po 25.6. 5:0325.6. 21:43 8255+8578
22 503 ne 24.6. 8:3625.6. 0:43 8255+8578
3+6 505 so 23.6. 4:3323.6. 22:05 8255+8578
22 523 pá 22.6. 5:2223.6. 1:20 8255+8578
 2  505 čt 21.6. 4:1821.6. 10:35 8255*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.