Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8255

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 037/2007

Původní evidenční číslo: 7219

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 643 460 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 505 po 28.10. 7:2228.10. 21:00 8255
22 508 ne 27.10. 4:3428.10. 1:09 8255+8575
22 503 so 26.10. 7:5327.10. 0:42 8255+8575
22 528 st 23.10. 8:3023.10. 18:16 8255+8575*Z
26 511 po 21.10. 5:4622.10. 0:40 8255+8575
22 512 ne 20.10. 10:4821.10. 0:42 8255+8575
26 502 so 19.10. 4:2020.10. 1:00 8255+8575
12 517 pá 18.10. 4:1418.10. 23:55 8255+8575
22 504 čt 17.10. 4:4418.10. 0:22 8255+8575
 4  505 st 16.10. 14:5916.10. 18:59 8255+8575
22 535 st 16.10. 7:0116.10. 9:26 8255+8575
22 513 út 15.10. 6:3915.10. 20:29 8255+8575
26 515 po 14.10. 6:0714.10. 19:36 8255+8575
22 511 ne 13.10. 5:0213.10. 22:08 8255+8575
22 511 so 12.10. 7:3313.10. 0:10 8255+8575
 4  505 pá 11.10. 14:5911.10. 18:59 8255+8575
 4  505 pá 11.10. 6:0911.10. 8:59 8255+8575
 8  503 čt 10.10. 4:0911.10. 0:12 8255+8575
22 533 st 9.10. 6:2710.10. 0:32 8255+8575
 8  503 út 8.10. 4:099.10. 0:12 8255+8575
17+34 515 po 7.10. 6:147.10. 20:23 8255+8575
22 504 ne 6.10. 6:247.10. 0:29 8255+8575
22 520 so 5.10. 6:276.10. 0:49 8255+8575
26 511 pá 4.10. 5:465.10. 0:40 8255+8575
 8  503 čt 3.10. 4:094.10. 0:12 8255+8575
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8166+8167

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.