Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8255

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 037/2007

Původní evidenční číslo: 7219

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 629 270 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 503 pá 23.8. 5:4424.8. 0:34 8255+8565
22 523 st 21.8. 6:3921.8. 20:23 8255+8565
22 519 po 19.8. 5:5819.8. 22:10 8255+8565
22 509 ne 18.8. 9:2719.8. 1:04 8255+8565
22 504 so 17.8. 6:2317.8. 22:00 8255+8565
22 503 pá 16.8. 5:4417.8. 0:34 8255+8565
 6  503 čt 15.8. 4:2616.8. 0:35 8255+8565
22 516 st 14.8. 5:2115.8. 0:13 8255+8565
 7  509 út 13.8. 4:1814.8. 0:54 8255+8565
22 521 po 12.8. 4:3513.8. 1:04 8255+8565
 6  507 ne 11.8. 5:0611.8. 23:35 8255+8565
22 504 so 10.8. 14:2010.8. 22:00 8255+8565*Z
16 505 st 7.8. 5:157.8. 23:08 8255+8565
 6  504 út 6.8. 6:026.8. 20:26 8255+8565
13 503 po 5.8. 6:065.8. 20:30 8255
 6  503 ne 4.8. 4:265.8. 0:35 8255+8383
16 508 so 3.8. 4:424.8. 0:01 8255+8383
22 523 pá 2.8. 19:002.8. 20:23 8255+8383*Z1
22 504 ne 28.7. 9:0028.7. 22:00 8255+8383
22 503 so 27.7. 6:2728.7. 0:34 8255+8383
22 523 pá 26.7. 6:3926.7. 20:23 8255+8383
22 523 čt 25.7. 6:3925.7. 20:23 8255+8383
22 529 st 24.7. 5:2225.7. 0:43 8255+8383
22 503 út 23.7. 4:3424.7. 0:09 8255+8383
 9  508 po 22.7. 18:2022.7. 20:23 8255+8383*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8577
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8166

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.