Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8255

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 037/2007

Původní evidenční číslo: 7219

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 650 375 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 107 po 13.7. 6:1413.7. 19:39 8255+8561
15 106 so 11.7. 5:3211.7. 22:08 8255
 2  106 pá 10.7. 4:0710.7. 22:11 8255
 2  106 čt 9.7. 4:079.7. 22:11 8255
 2  106 st 8.7. 4:078.7. 22:11 8255
 2  106 út 7.7. 4:077.7. 22:11 8255
15 106 ne 5.7. 9:325.7. 22:08 8255
35+36 103 so 4.7. 4:594.7. 23:51 8255
 2  109 pá 3.7. 4:413.7. 21:32 8255
 2  101 čt 2.7. 5:232.7. 22:09 8255
 2  109 st 1.7. 4:411.7. 21:32 8255
 2  101 út 30.6. 5:2330.6. 22:09 8255
 2  107 po 29.6. 4:2729.6. 21:17 8255
15 106 ne 28.6. 9:3228.6. 22:08 8255
 2  107 so 27.6. 6:0027.6. 20:47 8255
15 506 pá 26.6. 5:2226.6. 22:23 8255
15 506 čt 25.6. 5:2225.6. 22:12 8255
 3  516 st 24.6. 14:3825.6. 1:24 8255+8382
 3  515 st 24.6. 6:0724.6. 10:11 8255+8382
21 506 út 23.6. 15:0523.6. 18:08 8255
17 507 ne 21.6. 7:3021.6. 12:35 8255+8567*MU
17 514 so 20.6. 7:4821.6. 1:20 8255+8567
 7  512 pá 19.6. 5:2719.6. 10:14 8255+8567
 3  515 čt 18.6. 14:3018.6. 20:44 8255+8567
 3  515 čt 18.6. 6:0718.6. 10:11 8255+8567
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.