Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PLF
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2007
Dodání: 2007
V provozu od: 5. 11. 2007
Výrobní číslo: 036/2007
Původní evidenční číslo: 6736 II
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: Thermo King
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 584 094 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel) červený RAL 3003/3004 (JAWA DP) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: černý RAL 9005 evidenční čísla: černý RAL 9005 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3+6 | 512 | st 25.4. 13:39 | 25.4. 19:44 | 8254+8405 | ||
3+6 | 516 | st 25.4. 5:44 | 25.4. 10:13 | 8254+8405 | ||
3+6 | 512 | út 24.4. 13:39 | 24.4. 19:44 | 8254+8405 | ||
21 | 501 | po 23.4. 15:00 | 23.4. 18:58 | 8254 | ||
2 | 515 | po 23.4. 4:37 | 23.4. 9:35 | 8254 | ||
13 | 505 | ne 22.4. 13:57 | 22.4. 22:15 | 8254 | ||
2 | 503 | so 21.4. 6:42 | 21.4. 22:32 | 8254 | ||
2 | 503 | pá 20.4. 5:57 | 20.4. 20:17 | 8254 | ||
2 | 510 | čt 19.4. 5:37 | 19.4. 20:41 | 8254 | ||
2 | 515 | st 18.4. 14:47 | 18.4. 21:11 | 8254 | ||
21 | 506 | st 18.4. 6:14 | 18.4. 9:41 | 8254 | ||
13 | 503 | út 17.4. 6:37 | 17.4. 21:42 | 8254 | ||
13 | 511 | po 16.4. 6:13 | 16.4. 20:17 | 8254 | ||
2 | 506 | ne 15.4. 10:29 | 16.4. 0:10 | 8254 | ||
13 | 511 | pá 13.4. 6:13 | 13.4. 20:17 | 8254 | ||
7 | 503 | út 10.4. 4:35 | 11.4. 1:18 | 8254+8560 | ||
3+6 | 527 | po 9.4. 15:39 | 9.4. 19:25 | 8254+8560 | ||
24 | 503 | po 9.4. 5:47 | 9.4. 9:25 | 8254+8560 | ||
7 | 503 | ne 8.4. 4:55 | 9.4. 1:18 | 8254+8560 | ||
26 | 511 | so 7.4. 8:15 | 7.4. 22:24 | 8254+8560 | ||
22 | 533 | pá 6.4. 6:27 | 7.4. 0:30 | 8254+8560 | ||
3+6 | 517 | čt 5.4. 6:19 | 5.4. 20:21 | 8254+8560 | ||
4 | 511 | st 4.4. 13:29 | 4.4. 18:43 | 8254+8560 | ||
3+6 | 516 | st 4.4. 5:44 | 4.4. 10:13 | 8254+8560 | ||
5 | 514 | út 3.4. 4:25 | 3.4. 18:30 | 8254+8560 |