Domovská vozovna: Strašnice
Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF
Neoficiální označení: T3R.PLFr
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2007
Dodání: 2007
V provozu od: 5. 11. 2007
Výrobní číslo: 036/2007
Původní evidenční číslo: 6736 II
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Thermo King
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 791 054 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
7+22 | 534 | so 4.6. 7:31 | 4.6. 18:50 | 8254+8574*MU | ||
11 | 510 | pá 3.6. 15:20 | 3.6. 21:27 | 8254+8574 | ||
15 | 501 | čt 2.6. 6:57 | 2.6. 21:35 | 8254+8574 | ||
7+22 | 534 | st 1.6. 4:39 | 1.6. 18:51 | 8254+8574 | ||
14 | 507 | út 31.5. 5:55 | 31.5. 21:02 | 8254+8574 | ||
11 | 506 | ne 29.5. 9:28 | 30.5. 0:23 | 8254+8574 | ||
11 | 506 | so 28.5. 7:46 | 28.5. 21:27 | 8254+8574 | ||
7+26 | 532 | čt 26.5. 14:16 | 26.5. 20:19 | 8254+8574 | ||
7+26 | 533 | čt 26.5. 6:32 | 26.5. 10:06 | 8254+8574 | ||
7+22 | 537 | st 25.5. 4:29 | 25.5. 19:18 | 8254+8574 | ||
11 | 507 | út 24.5. 4:48 | 25.5. 0:23 | 8254+8574 | ||
7+26 | 536 | po 23.5. 5:38 | 24.5. 0:45 | 8254+8574 | ||
11 | 505 | ne 22.5. 4:48 | 22.5. 21:27 | 8254+8574 | ||
7+22 | 535 | so 21.5. 8:06 | 22.5. 0:51 | 8254+8574 | ||
7+26 | 531 | ne 15.5. 4:21 | 16.5. 0:24 | 8254+8574 | ||
7+26 | 542 | so 14.5. 5:17 | 14.5. 22:33 | 8254+8574 | ||
14 | 501 | pá 13.5. 6:49 | 13.5. 22:57 | 8254+8574 | ||
15 | 503 | čt 12.5. 5:21 | 13.5. 0:05 | 8254+8574 | ||
15 | 511 | st 11.5. 4:47 | 11.5. 21:20 | 8254+8574 | ||
7+22 | 538 | út 10.5. 4:46 | 10.5. 21:53 | 8254+8574 | ||
7+22 | 539 | po 9.5. 5:59 | 9.5. 22:58 | 8254+8574 | ||
15 | 504 | ne 8.5. 4:47 | 9.5. 0:05 | 8254+8574 | ||
7+22 | 535 | so 7.5. 4:29 | 8.5. 0:51 | 8254+8574 | ||
7+22 | 538 | pá 6.5. 6:44 | 7.5. 0:12 | 8254+8574 | ||
7+26 | 533 | čt 5.5. 6:17 | 5.5. 9:57 | 8254+8574 |