Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8254

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 5. 11. 2007

Výrobní číslo: 036/2007

Původní evidenční číslo: 6736 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 713 459 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  505 po 18.1. 5:2018.1. 22:33 8254+8570
26 508 ne 17.1. 5:1617.1. 22:41 8254+8570
15 503 so 16.1. 7:0216.1. 21:26 8254+8570
 6  501 pá 15.1. 5:3115.1. 20:34 8254+8570
22 501 čt 14.1. 5:4114.1. 23:08 8254+8570
 6  501 st 13.1. 5:3113.1. 20:34 8254+8570
 6  510 út 12.1. 4:4112.1. 19:57 8254+8570
26 512 po 11.1. 4:2111.1. 20:53 8254+8570
 6  507 ne 10.1. 4:4110.1. 22:20 8254+8570
 6  509 so 9.1. 5:019.1. 21:54 8254+8570
 6  510 pá 8.1. 4:418.1. 19:57 8254+8570
 8  511 čt 7.1. 4:297.1. 21:38 8254+8570
22 508 st 6.1. 4:346.1. 21:31 8254+8570
 8  505 út 5.1. 5:205.1. 22:33 8254+8570
 6  510 po 4.1. 4:414.1. 19:57 8254+8570
26 509 ne 3.1. 5:413.1. 22:58 8254+8570
 6  509 so 2.1. 5:012.1. 21:54 8254+8570
 6  509 pá 1.1. 7:011.1. 21:54 8254+8570
Rok 2020
22 506 čt 31.12. 5:4031.12. 22:41 8254+8570
26 508 út 29.12. 6:2329.12. 20:25 8254+8570
26 512 po 28.12. 4:2128.12. 20:53 8254+8570
26 508 ne 27.12. 4:5927.12. 22:39 8254+8570
22 504 so 26.12. 4:3426.12. 22:08 8254+8570
22+25 531 pá 25.12. 6:2525.12. 9:00 8254+8570*MU
24 508 út 22.12. 6:2722.12. 19:22 8254+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.