Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8254

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 5. 11. 2007

Výrobní číslo: 036/2007

Původní evidenční číslo: 6736 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 791 054 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
7+22 534 so 4.6. 7:314.6. 18:50 8254+8574*MU
11 510 pá 3.6. 15:203.6. 21:27 8254+8574
15 501 čt 2.6. 6:572.6. 21:35 8254+8574
7+22 534 st 1.6. 4:391.6. 18:51 8254+8574
14 507 út 31.5. 5:5531.5. 21:02 8254+8574
11 506 ne 29.5. 9:2830.5. 0:23 8254+8574
11 506 so 28.5. 7:4628.5. 21:27 8254+8574
7+26 532 čt 26.5. 14:1626.5. 20:19 8254+8574
7+26 533 čt 26.5. 6:3226.5. 10:06 8254+8574
7+22 537 st 25.5. 4:2925.5. 19:18 8254+8574
11 507 út 24.5. 4:4825.5. 0:23 8254+8574
7+26 536 po 23.5. 5:3824.5. 0:45 8254+8574
11 505 ne 22.5. 4:4822.5. 21:27 8254+8574
7+22 535 so 21.5. 8:0622.5. 0:51 8254+8574
7+26 531 ne 15.5. 4:2116.5. 0:24 8254+8574
7+26 542 so 14.5. 5:1714.5. 22:33 8254+8574
14 501 pá 13.5. 6:4913.5. 22:57 8254+8574
15 503 čt 12.5. 5:2113.5. 0:05 8254+8574
15 511 st 11.5. 4:4711.5. 21:20 8254+8574
7+22 538 út 10.5. 4:4610.5. 21:53 8254+8574
7+22 539 po 9.5. 5:599.5. 22:58 8254+8574
15 504 ne 8.5. 4:479.5. 0:05 8254+8574
7+22 535 so 7.5. 4:298.5. 0:51 8254+8574
7+22 538 pá 6.5. 6:447.5. 0:12 8254+8574
7+26 533 čt 5.5. 6:175.5. 9:57 8254+8574
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.