Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8254

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 5. 11. 2007

Výrobní číslo: 036/2007

Původní evidenční číslo: 6736 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 758 324 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 502 st 8.12. 7:158.12. 19:55 8254
13 507 po 6.12. 6:186.12. 19:30 8254
13 504 ne 5.12. 7:585.12. 21:22 8254
13 504 so 4.12. 7:384.12. 21:22 8254
13 507 pá 3.12. 6:183.12. 19:30 8254
13 502 čt 2.12. 7:152.12. 19:55 8254
13 507 st 1.12. 6:181.12. 8:00 8254*MU
13+96 572 út 30.11. 6:471.12. 4:55 8254
13 502 ne 28.11. 9:3828.11. 20:22 8254
2+94 571 so 27.11. 6:4728.11. 5:23 8254
 2  501 pá 26.11. 11:3026.11. 20:24 8254*Z1
13 502 čt 25.11. 7:1525.11. 19:29 8254
2+91 572 st 24.11. 5:5425.11. 4:49 8254
 2  501 út 23.11. 7:0723.11. 20:24 8254
13 502 po 22.11. 7:1522.11. 19:29 8254
13+96 572 ne 21.11. 7:5822.11. 4:55 8254
13+96 572 pá 19.11. 6:4720.11. 4:55 8254
13 502 čt 18.11. 7:1518.11. 19:29 8254
13 502 út 16.11. 7:1516.11. 19:29 8254
 2  504 po 15.11. 5:1915.11. 18:51 8254
 2  503 ne 14.11. 9:1314.11. 22:32 8254
2+94 571 pá 12.11. 6:1413.11. 5:23 8254
2+91 572 st 10.11. 5:5411.11. 4:49 8254
13 502 út 9.11. 7:159.11. 19:29 8254
2+94 571 ne 7.11. 6:478.11. 5:23 8254
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8255

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.