Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8254

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 5. 11. 2007

Výrobní číslo: 036/2007

Původní evidenční číslo: 6736 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 639 989 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 so 23.2. 4:0524.2. 1:20 8254+8567
22 533 pá 22.2. 6:2723.2. 0:30 8254+8567
 5  514 čt 21.2. 4:2521.2. 18:30 8254+8567
 5  506 st 20.2. 5:3120.2. 22:01 8254+8567
 2  505 út 19.2. 6:0919.2. 20:32 8254
13 510 po 18.2. 6:1518.2. 19:35 8254
 2  507 ne 17.2. 9:4317.2. 22:16 8254
 2  514 pá 15.2. 4:5315.2. 9:43 8254
 2  503 čt 14.2. 5:5714.2. 20:16 8254
 2  509 st 13.2. 5:3613.2. 23:49 8254
 2  503 út 12.2. 5:5712.2. 20:16 8254
13 508 po 11.2. 7:1911.2. 19:59 8254
 2  502 ne 10.2. 5:5210.2. 20:31 8254
 2  503 so 9.2. 5:329.2. 21:46 8254
 2  507 pá 8.2. 4:338.2. 22:27 8254
 2  507 čt 7.2. 4:338.2. 1:07 8254
13 505 st 6.2. 14:566.2. 22:12 8254
13 505 st 6.2. 6:456.2. 10:25 8254
 2  505 út 5.2. 17:005.2. 20:32 8254*Z
sjSA 505 út 5.2. 16:005.2. 17:00 8254
 2  508 ne 3.2. 12:203.2. 14:20 8254*Z1
 2  603 so 2.2. 18:002.2. 20:12 8254*Z2
 2  514 pá 1.2. 14:451.2. 21:12 8254
21 504 pá 1.2. 8:201.2. 9:49 8254*Z3
13 508 čt 31.1. 7:1931.1. 20:01 8254
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7001
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.