Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 610 499 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 501 st 19.12. 5:2719.12. 9:26 8251
13 504 út 18.12. 6:5218.12. 20:12 8251
 2  503 po 17.12. 5:5717.12. 20:16 8251
26 507 ne 16.12. 5:2016.12. 22:50 8251+8551
22 503 so 15.12. 7:5316.12. 0:43 8251+8551
 2  505 pá 14.12. 6:0914.12. 20:32 8251
13 505 čt 13.12. 14:5613.12. 22:12 8251
21 506 čt 13.12. 6:1313.12. 9:41 8251
 2  514 st 12.12. 14:4512.12. 21:12 8251
13 505 st 12.12. 6:4512.12. 10:26 8251
13 511 út 11.12. 6:1511.12. 22:15 8251
 2  503 po 10.12. 5:5710.12. 20:16 8251
26 501 so 8.12. 6:409.12. 0:40 8251+8176
 4  511 pá 7.12. 13:297.12. 18:43 8251+8176
 4  505 pá 7.12. 6:367.12. 10:13 8251+8176
 4  505 čt 6.12. 14:196.12. 19:42 8251+8176
 4  505 čt 6.12. 6:366.12. 10:13 8251+8176
 5  514 st 5.12. 4:255.12. 18:30 8251+8176
15 508 út 4.12. 7:154.12. 22:13 8251+8176
22 528 po 3.12. 13:203.12. 18:16 8251+8176*Z
22 509 ne 2.12. 4:442.12. 11:00 8251+8176*MU
26 709 so 1.12. 12:251.12. 13:30 8251+8176*Z1
22 521 so 1.12. 4:051.12. 7:30 8251+8176*MU
 7  508 pá 30.11. 4:181.12. 0:48 8251+8176
 5  506 čt 29.11. 5:3129.11. 22:01 8251+8176
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9427

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.