Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 927 140 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 771 so 24.5. 6:1625.5. 5:39 8251
2+93 773 čt 22.5. 6:0823.5. 5:10 8251
 2  705 út 20.5. 5:3420.5. 19:24 8251
 2  705 po 19.5. 5:3419.5. 19:24 8251
 2  701 ne 18.5. 6:3618.5. 22:23 8251
2+91 771 pá 16.5. 13:5917.5. 5:39 8251
2+96 776 čt 15.5. 6:0516.5. 5:41 8251
2+91 771 út 13.5. 13:5914.5. 5:39 8251
2+91 771 po 12.5. 13:5913.5. 5:39 8251
2+93 773 ne 11.5. 5:3612.5. 5:10 8251
 2  701 so 10.5. 6:3610.5. 22:23 8251
2+96 776 pá 9.5. 4:529.5. 13:00 8251*MU
 2  702 čt 8.5. 5:369.5. 0:54 8251
 2  706 st 7.5. 5:427.5. 6:30 8251*MU*1
 2  702 út 6.5. 5:117.5. 0:54 8251
 2  706 po 5.5. 5:425.5. 19:42 8251
2+96 776 so 3.5. 7:064.5. 5:41 8251
 2  701 pá 2.5. 5:112.5. 20:34 8251
 2  701 st 30.4. 5:0230.4. 19:34 8251
17 221 út 29.4. 22:4530.4. 0:46 8251*Z1
 2  704 út 29.4. 14:1029.4. 20:05 8251
 2  704 út 29.4. 6:5329.4. 10:09 8251
2+96 776 ne 27.4. 6:0728.4. 5:51 8251
 2  702 so 26.4. 16:1527.4. 1:03 8251*Z2
 2  702 so 26.4. 5:2726.4. 15:20 8251*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada dveří
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9166
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.