Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 920 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+96 776 čt 28.11. 6:0928.11. 16:45 8251*MU
 2  702 st 27.11. 5:1128.11. 0:54 8251
 2  705 út 26.11. 5:3426.11. 19:23 8251
 2  701 po 25.11. 4:5225.11. 20:49 8251
 2  702 ne 24.11. 5:5625.11. 0:54 8251
 2  701 so 23.11. 6:3623.11. 22:23 8251
 2  702 pá 22.11. 5:1123.11. 0:54 8251
 2  706 čt 21.11. 7:1521.11. 19:39 8251*Z1
2+92 572 čt 21.11. 6:1721.11. 7:15 8251*Z1
 2  706 čt 21.11. 5:4321.11. 6:17 8251*MU
 2  701 st 20.11. 4:5220.11. 20:49 8251
 2  701 út 19.11. 4:5219.11. 20:49 8251
 2  702 po 18.11. 5:1119.11. 0:54 8251
 2  701 ne 17.11. 6:3617.11. 22:25 8251
2+96 776 pá 15.11. 6:0716.11. 5:41 8251
2+93 773 čt 14.11. 6:2815.11. 5:04 8251
2+93 773 st 13.11. 6:2814.11. 5:04 8251
2+93 773 út 12.11. 6:2813.11. 5:04 8251
2+93 773 po 11.11. 6:2812.11. 5:04 8251
2+93 773 ne 10.11. 5:3611.11. 5:04 8251
 2  702 so 9.11. 5:5610.11. 0:54 8251
2+91 771 čt 7.11. 13:578.11. 5:39 8251
 2  710 čt 7.11. 5:227.11. 10:33 8251
2+99 779 út 5.11. 13:576.11. 5:44 8251
 2  705 po 4.11. 5:334.11. 19:23 8251
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.