Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 638 207 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 501 čt 20.6. 5:2720.6. 9:26 8251
26 515 st 19.6. 6:1219.6. 19:36 8251+8561
 6  512 út 18.6. 15:5718.6. 20:27 8251+8561
 6  508 út 18.6. 5:0118.6. 9:23 8251+8561
 5  503 po 17.6. 5:0318.6. 0:40 8251+8561
 7  504 ne 16.6. 4:5816.6. 21:18 8251+8561
22 521 so 15.6. 4:0516.6. 1:20 8251+8561
22 537 pá 14.6. 6:5015.6. 0:43 8251+8561
22 504 čt 13.6. 4:4414.6. 0:23 8251+8561
 7  508 st 12.6. 4:1812.6. 20:49 8251+8561
22 520 út 11.6. 4:2411.6. 23:24 8251+8561
22 520 po 10.6. 4:2410.6. 23:24 8251+8561
 5  501 ne 9.6. 4:2510.6. 1:12 8251+8561
22 501 so 8.6. 7:459.6. 0:23 8251+8561
22 533 pá 7.6. 6:278.6. 0:30 8251+8561
26 503 čt 6.6. 14:376.6. 20:27 8251+8561
 5  509 čt 6.6. 6:266.6. 9:11 8251+8561
22 504 st 5.6. 4:446.6. 0:23 8251+8561
26 501 út 4.6. 4:204.6. 23:48 8251+8561
22 504 po 3.6. 4:444.6. 0:23 8251+8561
26 507 ne 2.6. 17:302.6. 22:50 8251+8561*Z
26 501 út 28.5. 4:2028.5. 11:55 8251+8561*MU
22 504 po 27.5. 4:4428.5. 0:23 8251+8561
26 504 so 25.5. 4:3925.5. 22:41 8251+8561
 8  508 pá 24.5. 4:4724.5. 22:48 8251+8561
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269+8564
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.