Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Strašnice (od 26.5.2022)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 846 390 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
TBZ 010 ne 29.1. 11:0029.1. 16:30 8286+8251*Z1
26 511 st 25.1. 6:4425.1. 21:17 8251+8567
 4  510 po 23.1. 6:3723.1. 10:11 8251+8567
26 503 ne 22.1. 5:2523.1. 0:27 8251+8567*Z2
22 511 st 18.1. 18:2018.1. 23:54 8251+8567*Z3
26 516 út 17.1. 4:5417.1. 19:38 8251+8567
22 516 ne 15.1. 4:3916.1. 0:33 8251+8567
22 520 so 14.1. 5:0714.1. 22:54 8251+8567
 4  507 pá 13.1. 6:0713.1. 9:41 8251+8567
22 515 čt 12.1. 5:0112.1. 19:09 8251+8567
22 527 st 11.1. 4:3912.1. 0:13 8251+8567
22 511 út 10.1. 7:0810.1. 23:54 8251+8567
22 510 po 9.1. 6:539.1. 21:21 8251+8567
26 506 ne 8.1. 5:178.1. 22:32 8251+8567
26 516 pá 6.1. 4:546.1. 19:28 8251+8567
22 515 čt 5.1. 5:015.1. 19:09 8251+8567
22 511 st 4.1. 7:084.1. 23:54 8251+8567
26 513 po 2.1. 4:553.1. 0:48 8251+8567
26 504 ne 1.1. 7:222.1. 0:48 8251+8567
Rok 2022
22 520 so 31.12. 5:0731.12. 22:36 8251+8567
22 509 pá 30.12. 4:4630.12. 21:44 8251+8567
22 521 čt 29.12. 15:4129.12. 23:54 8251+8567
22 521 čt 29.12. 6:1929.12. 9:17 8251+8567
26 510 st 28.12. 4:2228.12. 21:32 8251+8567
26 512 út 27.12. 4:3828.12. 0:27 8251+8567
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8286
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8555
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8255+8159

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.