Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 748 352 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 ne 10.1. 9:5910.1. 23:19 8251+8557
22 520 so 9.1. 4:459.1. 22:14 8251+8557
14 513 pá 8.1. 6:048.1. 20:04 8251+8557
22 501 st 6.1. 5:416.1. 23:08 8251+8557
14 513 út 5.1. 6:045.1. 20:04 8251+8557
24 509 po 4.1. 7:504.1. 19:32 8251+8557*Z
 6  505 ne 3.1. 5:083.1. 21:41 8251+8557
22 504 pá 1.1. 6:241.1. 22:08 8251+8557
Rok 2020
22 516 čt 31.12. 4:2531.12. 21:59 8251+8557
22 516 st 30.12. 4:2530.12. 21:59 8251+8557
22 520 út 29.12. 5:0129.12. 21:50 8251+8557
 6  507 po 28.12. 5:1928.12. 22:53 8251+8557
 6  505 ne 27.12. 5:0827.12. 21:41 8251+8557
14 509 so 26.12. 5:0026.12. 21:25 8251+8557
16 502 pá 25.12. 7:2325.12. 22:25 8251+8557
22 511 čt 24.12. 5:2024.12. 17:16 8251+8557
24 508 st 23.12. 6:2723.12. 19:22 8251+8557
 8  511 po 21.12. 4:2921.12. 21:38 8251+8557
 2  505 ne 20.12. 10:2220.12. 21:30 8251
2+91 571 so 19.12. 6:5020.12. 4:30 8251
 2  507 pá 18.12. 5:2918.12. 19:46 8251+8387
13 502 po 14.12. 7:0214.12. 20:28 8251
2+91 571 so 12.12. 6:5013.12. 4:30 8251
13 501 pá 11.12. 6:5511.12. 19:46 8251
21 501 čt 10.12. 5:2610.12. 9:16 8251
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8177

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.