Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 831 812 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+26 530 dnes 6:214.7. 10:20 8251+8572
7+26 542 ne 3.7. 5:173.7. 22:34 8251+8572
7+22 534 so 2.7. 4:492.7. 22:25 8251+8572
26 505 pá 1.7. 6:101.7. 20:05 8251+8572
7+22 530 čt 30.6. 15:0530.6. 20:56 8251+8572
 7  511 čt 30.6. 5:0130.6. 9:26 8251+8572
7+26 531 st 29.6. 4:2229.6. 20:40 8251+8572
16 501 út 28.6. 15:0328.6. 19:29 8251+8572
7+22 535 út 28.6. 6:0328.6. 9:07 8251+8572
7+22 538 po 27.6. 15:5328.6. 0:32 8251+8572
 7  511 po 27.6. 5:0127.6. 9:26 8251+8572
16 502 ne 26.6. 10:2526.6. 23:58 8251+8572
3+17 508 so 25.6. 7:1225.6. 13:10 8251+8572*MU
7+22 538 pá 24.6. 15:5325.6. 0:32 8251+8572
11 510 pá 24.6. 7:4424.6. 9:13 8251+8572
10+15 533 čt 23.6. 6:5723.6. 23:54 8251+8572
15 505 st 22.6. 5:5122.6. 9:30 8251+8572
6+7 539 út 21.6. 15:1621.6. 22:19 8251+8572
7+22 530 út 21.6. 6:2921.6. 9:30 8251+8572
7+26 531 po 20.6. 4:2220.6. 20:59 8251+8572
7+26 532 ne 19.6. 4:4120.6. 0:45 8251+8572
7+26 541 so 18.6. 7:5419.6. 1:05 8251+8572
7+22 530 pá 17.6. 15:0517.6. 20:56 8251+8572
16 501 pá 17.6. 7:0317.6. 9:32 8251+8572
7+26 533 čt 16.6. 15:1516.6. 21:34 8251+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.