Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 603 989 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  502 ne 27.5. 4:3528.5. 1:08 8251+8155
22 502 so 26.5. 7:5026.5. 22:08 8251+8155
22 503 pá 25.5. 8:5026.5. 0:08 8251+8155*Z
 5  514 čt 24.5. 4:2524.5. 18:30 8251+8155
 7  512 st 23.5. 4:1523.5. 22:14 8251+8155
 4  505 út 22.5. 14:1922.5. 19:42 8251+8155
 5  509 út 22.5. 6:2622.5. 9:11 8251+8155
22 512 po 21.5. 14:4621.5. 20:21 8251+8155
26 501 po 21.5. 4:3921.5. 10:24 8251+8155
 7  502 ne 20.5. 4:3521.5. 1:08 8251+8155
 7  503 so 19.5. 4:5520.5. 1:18 8251+8155
26 504 pá 18.5. 5:0718.5. 20:55 8251+8155
26 518 čt 17.5. 4:2017.5. 23:20 8251+8155
3+6 523 st 16.5. 4:5217.5. 0:14 8251+8155
26 518 út 15.5. 4:2015.5. 23:20 8251+8155
22 520 po 14.5. 4:2414.5. 23:24 8251+8155
 5  504 ne 13.5. 4:4513.5. 22:13 8251+8155
 5  501 so 12.5. 7:1512.5. 21:28 8251+8155
26 518 pá 11.5. 4:2011.5. 23:20 8251+8155
22 520 čt 10.5. 4:2410.5. 23:24 8251+8155
26 513 st 9.5. 6:129.5. 19:36 8251+8155
 5  502 út 8.5. 6:019.5. 0:40 8251+8155
13 511 po 7.5. 6:137.5. 20:17 8251
11 502 ne 6.5. 4:237.5. 1:20 8251
13 505 so 5.5. 7:525.5. 22:30 8251
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8169+8170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.