Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 608 012 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  507 út 7.4. 4:337.4. 22:57 8251
13 503 po 6.4. 7:276.4. 22:00 8251
13 507 ne 5.4. 9:515.4. 22:32 8251
13 503 so 4.4. 7:434.4. 22:30 8251
13 509 pá 3.4. 6:333.4. 22:12 8251
13 506 čt 2.4. 6:352.4. 20:12 8251
13 506 st 1.4. 6:351.4. 20:12 8251
13 508 út 31.3. 6:2231.3. 20:27 8251
 2  501 po 30.3. 5:3730.3. 22:01 8251
14 503 ne 29.3. 4:5329.3. 23:29 8251+8550
 6  505 so 28.3. 4:4628.3. 23:35 8251+8550
 2  509 pá 27.3. 4:5827.3. 23:10 8251
 2  511 čt 26.3. 5:1826.3. 23:27 8251
36 502 st 25.3. 5:1326.3. 1:25 8251
36 502 út 24.3. 5:1325.3. 1:25 8251
 2  501 po 23.3. 5:3723.3. 22:01 8251
 2  503 ne 22.3. 6:0923.3. 1:07 8251
13 503 so 21.3. 7:2321.3. 20:30 8251
13 505 pá 20.3. 6:5220.3. 22:12 8251
 2  514 út 17.3. 5:2117.3. 9:44 8251
36 502 po 16.3. 5:1317.3. 1:25 8251
36 502 ne 15.3. 7:3016.3. 0:31 8251*Z
 2  509 pá 13.3. 4:5313.3. 21:16 8251
 2  507 čt 12.3. 4:3313.3. 1:07 8251
13 504 st 11.3. 6:5211.3. 20:12 8251
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.