Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8251

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2006

V provozu od: 31. 1. 2007

Výrobní číslo: 027/2006

Původní evidenční číslo: 6748

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 715 742 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  102 čt 9.7. 5:319.7. 20:19 8251
 2  102 st 8.7. 5:318.7. 20:19 8251
 2  102 út 7.7. 5:317.7. 20:19 8251
 2  104 po 6.7. 6:526.7. 21:12 8251
35+36 103 ne 5.7. 5:155.7. 12:13 8251
 2  104 so 4.7. 5:204.7. 21:12 8251
 2  107 pá 3.7. 4:273.7. 21:17 8251
 2  111 čt 2.7. 14:502.7. 21:47 8251*Z
17 506 pá 26.6. 4:0427.6. 1:31 8251+8563
 3  516 čt 25.6. 3:5725.6. 10:07 8251+8572
 3  507 st 24.6. 4:1724.6. 22:14 8251+8572
17 506 út 23.6. 4:0424.6. 1:20 8251+8572
17 506 po 22.6. 4:0423.6. 1:20 8251+8572
 3  506 ne 21.6. 3:5722.6. 1:23 8251+8572
17 507 so 20.6. 5:2321.6. 1:11 8251+8572
 3  507 st 17.6. 4:1717.6. 22:14 8251+8572
17 516 ne 14.6. 7:2014.6. 22:28 8251+8572
 3  506 so 13.6. 3:5714.6. 1:23 8251+8572
17 506 pá 12.6. 4:0413.6. 1:20 8251+8572
 3  507 čt 11.6. 4:1711.6. 22:14 8251+8572
 7  511 st 10.6. 5:5710.6. 21:28 8251+8572
16 122 út 9.6. 9:109.6. 11:00 8251+8572*Z1
15 506 pá 5.6. 5:225.6. 22:12 8251
15 501 čt 4.6. 6:284.6. 21:10 8251
 2  501 út 2.6. 5:172.6. 20:45 8251
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8372+8364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.