Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 870 580 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 út 16.10. 4:2816.10. 21:26 8244+8227
29 812 po 15.10. 4:5016.10. 0:08 8244+8227
 9  810 ne 14.10. 11:0414.10. 23:56 8244+8227
29 815 pá 12.10. 5:0913.10. 0:28 8244+8232
 1  809 čt 11.10. 6:3911.10. 20:11 8244+8232
 1  805 st 10.10. 4:2810.10. 21:26 8244+8232
 1  812 út 9.10. 5:4910.10. 0:50 8244+8232
12+15 142 po 8.10. 5:238.10. 11:45 8244+8232*MU
 5  841 pá 5.10. 5:595.10. 20:17 8244+8232
11 807 čt 4.10. 5:454.10. 21:21 8244+8232
 9  823 st 3.10. 6:353.10. 20:34 8244+8232
5+94 866 út 2.10. 20:073.10. 6:02 8244
15 809 út 2.10. 14:392.10. 18:31 8244+8231
 9  806 út 2.10. 6:272.10. 8:59 8244+8231
 9  813 po 1.10. 15:341.10. 19:54 8244+8231
 9  806 po 1.10. 6:271.10. 8:59 8244+8231
11 802 ne 30.9. 9:4530.9. 22:35 8244+8231
15 801 so 29.9. 4:5829.9. 20:56 8244+8231
15 801 pá 28.9. 5:5828.9. 20:56 8244+8231
 9  831 čt 27.9. 5:0128.9. 0:08 8244+8231
 1  812 st 26.9. 5:4927.9. 0:50 8244+8231
 9  822 út 25.9. 4:3125.9. 18:34 8244+8231
15 141 po 24.9. 5:2224.9. 21:10 8244+8231
 7  104 pá 21.9. 6:1321.9. 20:07 8244+8231
24 841 čt 20.9. 5:3020.9. 20:18 8244+8231
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.