Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 879 955 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  841 po 10.12. 5:5910.12. 20:17 8221+8244
7+91 857 so 8.12. 21:489.12. 4:39 8244
13+99 863 pá 7.12. 22:458.12. 4:15 8244
 1  809 pá 7.12. 6:397.12. 20:11 8306+8244
15+98 852 čt 6.12. 21:187.12. 5:00 8244
14 812 čt 6.12. 4:376.12. 20:36 8244+8306
 1  806 st 5.12. 6:285.12. 19:41 8244+8306
11 810 út 4.12. 4:294.12. 21:21 8244+8306
11 807 po 3.12. 6:034.12. 0:51 8244+8306
 9  833 čt 29.11. 7:1730.11. 0:12 8244+8306
24 810 st 28.11. 5:4028.11. 20:25 8244+8306
 1  806 út 27.11. 6:2827.11. 19:41 8244+8306
 9  802 po 26.11. 5:2327.11. 0:16 8244+8306
 5  107 pá 23.11. 5:5523.11. 15:00 8244+8306*MU
11 104 čt 22.11. 4:0922.11. 21:11 8244+8306
 5  105 st 21.11. 5:3021.11. 19:28 8244+8306
11 104 út 20.11. 4:0920.11. 21:11 8244+8306
 7  112 po 19.11. 5:1719.11. 21:29 8244+8306
15 103 pá 16.11. 6:0816.11. 19:40 8244+8306
15 110 čt 15.11. 5:3215.11. 21:07 8244+8305
39 804 st 14.11. 6:4214.11. 23:58 8227+8244
39 804 út 13.11. 6:4213.11. 23:58 8227+8244
sjHL 801 út 13.11. 2:5813.11. 5:00 8244
 1  802 po 12.11. 6:0212.11. 21:11 8244+8227
39 810 ne 11.11. 8:3212.11. 0:25 8244+8227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.