Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 823 900 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
15 801 po 13.11. 4:5913.11. 9:02 8305+8244
26+91 853 čt 9.11. 22:4810.11. 5:00 8244
13+99 365 čt 9.11. 1:309.11. 3:00 8244*Z
X 831 út 7.11. 22:008.11. 6:00 8244
X 831 po 6.11. 22:007.11. 6:00 8244
15 810 po 6.11. 13:586.11. 19:48 8304+8244
15 810 po 6.11. 6:306.11. 10:23 8304+8244
6 806 pá 3.11. 5:203.11. 21:40 8304+8244
11 812 čt 2.11. 6:162.11. 20:02 8304+8244
11 812 st 1.11. 6:161.11. 20:02 8304+8244
11 801 út 31.10. 4:2931.10. 20:31 8304+8244
6 805 po 30.10. 5:1231.10. 0:54 8304+8244
6 806 pá 27.10. 5:2027.10. 21:40 8304+8244
7 803 čt 26.10. 6:2226.10. 21:45 8304+8244
9 820 st 25.10. 6:2125.10. 20:21 8304+8244
15 814 út 24.10. 5:1925.10. 0:31 8304+8244
5 811 po 23.10. 5:5923.10. 23:08 8304+8244
15 806 so 21.10. 4:3922.10. 0:31 8304+8244
6 805 pá 20.10. 5:1221.10. 0:54 8304+8244
5 811 čt 19.10. 5:5919.10. 23:08 8304+8244
9 823 st 18.10. 6:3518.10. 20:34 8304+8244
9 823 út 17.10. 6:3517.10. 16:15 8304+8244*MU
9 820 po 16.10. 6:2116.10. 11:20 8304+8244*MU
15 804 ne 15.10. 4:1915.10. 20:11 8304+8244
15 807 so 14.10. 4:5915.10. 0:51 8304+8244
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8656
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.