Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 995 585 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 808 ne 13.6. 4:3613.6. 20:26 8245+8244
14 808 so 12.6. 4:4012.6. 20:48 8245+8244
 8  804 pá 11.6. 5:2211.6. 22:08 8245+8244
11 812 čt 10.6. 6:1610.6. 20:26 8245+8244
11 810 st 9.6. 5:589.6. 20:06 8245+8244
14 814 út 8.6. 5:468.6. 20:10 8245+8244
11 812 po 7.6. 6:167.6. 20:26 8245+8244
25 813 pá 4.6. 4:304.6. 19:38 8245+8244
 6  803 čt 3.6. 4:533.6. 23:24 8245+8244
 1  812 st 2.6. 5:062.6. 21:23 8245+8244
25 803 út 1.6. 4:371.6. 20:17 8245+8244
 1  812 po 31.5. 5:0631.5. 21:23 8245+8244
25 809 ne 30.5. 4:5530.5. 20:37 8245+8244
11 812 pá 28.5. 6:1628.5. 20:26 8245+8244
 1  811 čt 27.5. 4:4727.5. 21:08 8245+8244
36 811 st 26.5. 4:4626.5. 23:57 8245+8244
11 806 út 25.5. 5:2125.5. 21:36 8245+8244
36 801 po 24.5. 5:1724.5. 22:36 8245+8244
11 804 so 22.5. 14:4522.5. 20:51 8245+8244*Z1
 8  808 pá 21.5. 4:1421.5. 23:24 8245+8244
36 811 čt 20.5. 4:4620.5. 23:57 8245+8244
 9  818 st 19.5. 6:1519.5. 23:34 8245+8244
 9  809 út 18.5. 15:2018.5. 19:44 8245+8244*Z2
11 806 út 18.5. 5:2318.5. 11:30 8245+8244*MU
 9  816 po 17.5. 6:0517.5. 20:16 8245+8244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8312
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8309
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.