Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 061 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 811 so 25.6. 14:4025.6. 23:09 8244+8245*Z1
10 815 pá 24.6. 4:5724.6. 23:47 8244+8245
 8  808 čt 23.6. 6:0023.6. 23:49 8244+8245
10 815 st 22.6. 4:5722.6. 23:47 8244+8245
 8  804 út 21.6. 6:5421.6. 18:53 8244+8245
19+95 865 po 20.6. 22:1821.6. 4:53 8244
13 812 po 20.6. 6:2720.6. 20:35 8244
7+91 854 ne 19.6. 20:3220.6. 5:00 8244
19+95 865 so 18.6. 22:1819.6. 4:53 8244
19+95 865 pá 17.6. 22:1818.6. 4:53 8244
 9  820 pá 17.6. 5:0417.6. 18:33 8221+8244
10 815 čt 16.6. 4:5716.6. 23:47 8221+8244
 9  812 st 15.6. 4:4616.6. 0:31 8221+8244
 9  827 út 14.6. 5:4614.6. 18:56 8221+8244
 8  812 po 13.6. 6:2514.6. 0:09 8221+8244
1+96 862 ne 12.6. 20:3113.6. 4:55 8244
1+96 862 so 11.6. 20:3112.6. 4:55 8244
7+91 854 pá 10.6. 20:1811.6. 5:00 8244
25+97 855 so 21.5. 22:0322.5. 5:27 8244
7+91 854 pá 20.5. 20:1821.5. 5:00 8244
13 806 st 18.5. 6:3718.5. 20:50 8244
7+91 854 út 17.5. 20:1818.5. 5:20 8244
7+95 852 po 16.5. 21:4517.5. 4:23 8244
10 803 po 16.5. 5:1616.5. 19:27 8244+8218
10 806 pá 13.5. 14:5114.5. 0:27 8244+8218
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8475+8474

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.