Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 931 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 út 19.11. 6:1519.11. 9:33 8243+8244
 4  502 po 18.11. 13:4918.11. 19:12 8243+8244
 4  504 po 18.11. 6:2818.11. 10:03 8243+8244
22 519 pá 15.11. 4:2416.11. 0:09 8243+8244
22 506 čt 14.11. 5:1915.11. 1:09 8243+8244
14 514 st 13.11. 4:5113.11. 21:05 8243+8244
14 514 út 12.11. 4:5112.11. 21:05 8243+8244
22 512 po 11.11. 14:4611.11. 20:21 8243+8244
 4  510 po 11.11. 5:4711.11. 9:23 8243+8244
11 507 so 9.11. 4:529.11. 8:40 8243+8244*MU
22 503 pá 8.11. 6:119.11. 0:08 8243+8244
14 514 čt 7.11. 4:517.11. 21:05 8243+8244
22 522 st 6.11. 6:086.11. 19:50 8243+8244
26 504 út 5.11. 4:555.11. 20:37 8243+8244
 8  504 po 4.11. 5:585.11. 0:33 8243+8244
 8  511 pá 1.11. 5:021.11. 16:50 8243+8244*MU
26 501 čt 31.10. 14:1731.10. 20:19 8243+8244
 4  507 čt 31.10. 6:2831.10. 9:15 8243+8244
22 512 út 29.10. 14:4629.10. 16:50 8243+8244*MU
 4  507 út 29.10. 6:2829.10. 9:15 8243+8244
 4  507 pá 25.10. 15:1525.10. 19:15 8243+8244
 8  514 pá 25.10. 4:4825.10. 9:42 8243+8244
14 512 čt 24.10. 4:3124.10. 20:46 8243+8244
17+34 506 st 23.10. 14:1923.10. 20:06 8243+8244
 4  506 st 23.10. 6:1823.10. 9:07 8243+8244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.