Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 854 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 804 pá 20.7. 6:1420.7. 19:26 8244+8222
24 810 čt 19.7. 6:1019.7. 20:23 8244+8222
 9  821 st 18.7. 4:5218.7. 23:48 8244+8222
 9  808 út 17.7. 15:2518.7. 0:56 8244+8222
 9  814 út 17.7. 6:3517.7. 9:00 8244+8222
3+6 812 po 16.7. 5:5016.7. 19:41 8244+8222
22 115 pá 13.7. 5:4113.7. 20:25 8244+8222
22 115 čt 12.7. 5:4112.7. 20:25 8244+8222
36 812 ne 8.7. 12:578.7. 21:10 8244
36 810 so 7.7. 5:237.7. 21:26 8244
36 802 pá 6.7. 4:316.7. 20:06 8244
36 808 čt 5.7. 5:365.7. 20:55 8244
36 807 ne 1.7. 14:181.7. 22:11 8244
36 807 so 30.6. 7:5730.6. 20:40 8244
3+6 824 pá 29.6. 4:5329.6. 19:12 8225+8244
 9  813 čt 28.6. 15:3428.6. 19:54 8244+8214
 1  814 čt 28.6. 5:4128.6. 9:48 8244+8214
 1  812 st 27.6. 5:4927.6. 20:12 8244+8214
 1  812 út 26.6. 5:4926.6. 20:12 8244+8214
 9  833 po 25.6. 7:1726.6. 0:12 8244+8214
 5  810 ne 24.6. 13:1824.6. 21:21 8244+8214
 5  807 pá 22.6. 5:2822.6. 22:20 8244+8214
 9  817 čt 21.6. 6:1221.6. 20:12 8244+8214
3+6 803 st 20.6. 5:3221.6. 0:35 8244+8214
3+6 801 út 19.6. 5:1419.6. 23:10 8244+8214


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.