Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 896 495 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 so 20.4. 23:3821.4. 5:29 8244
2+99 868 pá 19.4. 20:0320.4. 4:48 8244
2+99 869 čt 18.4. 4:3419.4. 5:40 8244
 9  817 st 17.4. 6:1217.4. 20:12 8218+8244
11+97 867 út 16.4. 23:2217.4. 4:54 8244
 9  822 út 16.4. 4:3116.4. 18:35 8233+8244
 9  833 po 15.4. 7:1716.4. 0:12 8233+8244
15+99 865 ne 14.4. 20:5815.4. 5:40 8244
1+98 858 so 13.4. 20:1214.4. 4:14 8244
7+91 857 pá 12.4. 20:1813.4. 4:39 8244
 9  806 čt 11.4. 15:0612.4. 0:26 8244+8238
 1  805 čt 11.4. 6:0211.4. 10:08 8244+8238
2+91 853 st 10.4. 22:2211.4. 4:59 8244
 1  809 st 10.4. 6:3910.4. 20:11 8312+8244
7+97 868 út 9.4. 22:0610.4. 4:25 8244
11 802 út 9.4. 6:429.4. 20:41 8244+8243
sjZI 801 út 9.4. 3:349.4. 5:54 8244
 1  802 po 8.4. 6:029.4. 1:10 8311+8244
15 807 so 6.4. 6:386.4. 20:26 8311+8244
 9  833 pá 5.4. 7:176.4. 0:12 8311+8244
 9  831 čt 4.4. 5:015.4. 0:08 8311+8244
15 141 st 3.4. 5:123.4. 22:51 8311+8244
 6  109 út 2.4. 6:342.4. 22:21 8311+8244
24 106 po 1.4. 6:241.4. 19:59 8244+8311
 5  841 pá 29.3. 5:5929.3. 20:17 8244+8311


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.