Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 107 740 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  808 pá 24.3. 5:5824.3. 21:37 8244+8213
 9  808 čt 23.3. 6:2923.3. 22:12 8244+8213
 9  820 st 22.3. 5:0622.3. 18:31 8244+8213
 9  816 út 21.3. 6:5821.3. 20:20 8244+8213
 9  824 po 20.3. 4:2120.3. 23:48 8244+8213
25 807 ne 19.3. 9:4119.3. 23:50 8244+8213
25 807 so 18.3. 4:2918.3. 22:44 8244+8213
 9  824 pá 17.3. 9:2017.3. 23:48 8244+8213*Z1
13+98 850 čt 16.3. 7:1417.3. 4:59 8244
13+94 860 st 15.3. 15:2216.3. 5:10 8244
11 813 st 15.3. 6:3615.3. 9:00 8244
13+94 860 út 14.3. 15:2215.3. 5:10 8244
13 806 út 14.3. 6:0714.3. 9:02 8244
13 803 po 13.3. 6:2813.3. 19:14 8244
13+98 850 ne 12.3. 8:1813.3. 4:59 8244
1+96 862 pá 10.3. 21:2911.3. 4:55 8244
7+91 854 čt 9.3. 20:2910.3. 5:00 8244
11 814 čt 9.3. 15:119.3. 17:32 8244
11 815 čt 9.3. 6:559.3. 9:16 8244
7+95 863 st 8.3. 23:079.3. 4:53 8244
7+95 863 út 7.3. 23:078.3. 4:53 8244
13 803 út 7.3. 6:287.3. 19:14 8244
7+95 862 po 6.3. 22:477.3. 4:23 8244
13 101 po 6.3. 13:306.3. 15:10 8244*Z2
13+94 860 ne 5.3. 7:586.3. 5:05 8244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9421
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.