Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 092 275 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 809 dnes 5:465.12. 21:20 8244+8219
22 806 pá 2.12. 6:292.12. 20:46 8244+8219
10 802 čt 1.12. 6:251.12. 19:41 8244+8219
22 821 st 30.11. 6:2230.11. 23:21 8244+8219
10 810 út 29.11. 5:2429.11. 18:37 8244+8219
22 821 po 28.11. 6:2228.11. 23:21 8244+8219
10 803 ne 27.11. 10:5627.11. 21:09 8244+8219
25 809 so 26.11. 4:2126.11. 23:08 8244+8219
25 814 pá 25.11. 4:3525.11. 22:37 8244+8219
 8  808 čt 24.11. 5:5624.11. 21:37 8244+8219
10 809 st 23.11. 4:2023.11. 18:28 8244+8219
 9  811 út 22.11. 6:4123.11. 0:21 8244+8219
11 803 po 21.11. 4:5021.11. 19:39 8244+8219
13+99 865 pá 18.11. 6:1819.11. 5:43 8244
1+96 862 st 16.11. 20:4517.11. 4:55 8244
 4  809 st 16.11. 14:4016.11. 18:38 8232+8244
 4  812 st 16.11. 6:1416.11. 10:00 8232+8244
 6  801 út 15.11. 5:0115.11. 23:48 8232+8244
10 816 po 14.11. 5:2315.11. 0:26 8232+8244
10 803 ne 13.11. 13:3013.11. 21:14 8232+8244*Z1
 8  812 pá 11.11. 14:2012.11. 0:09 8232+8244*Z2
 8  812 pá 11.11. 6:2711.11. 14:20 8244+8232*MU
13+95 862 čt 10.11. 6:0511.11. 4:23 8244
 9  816 st 9.11. 6:589.11. 20:20 8305+8244
7+91 854 út 8.11. 20:299.11. 5:00 8244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8155+8179
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8244+8232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.