Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 905 675 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 čt 20.6. 7:0620.6. 20:21 8240+8244
15+99 865 st 19.6. 20:5820.6. 5:40 8244
 6  803 st 19.6. 5:2419.6. 9:50 8244+8312
11 812 út 18.6. 6:1818.6. 20:02 8244+8312
11 807 po 17.6. 5:4317.6. 21:21 8244+8312
11+97 867 ne 16.6. 23:2017.6. 4:54 8244
15+99 865 so 15.6. 23:1816.6. 4:48 8244
25+92 851 pá 14.6. 21:3214.6. 23:50 8244*MU
 9  822 pá 14.6. 4:3114.6. 18:35 8312+8244
 1  805 čt 13.6. 4:2813.6. 21:26 8312+8244
 9  802 st 12.6. 5:2313.6. 0:16 8312+8244
 5  811 čt 6.6. 5:596.6. 20:36 8244+8235
2+91 853 st 5.6. 21:016.6. 5:00 8244
15+98 853 út 4.6. 21:385.6. 5:31 8244
24 801 út 4.6. 14:224.6. 16:50 8224+8244*MU
 1  814 út 4.6. 5:414.6. 9:48 8224+8244
 1  805 po 3.6. 4:283.6. 21:26 8224+8244
 9  809 ne 2.6. 17:353.6. 0:56 8224+8244*Z
11 803 so 1.6. 16:052.6. 0:50 8224+8244*Z1
 9  811 pá 31.5. 5:481.6. 0:46 8224+8244
 6  810 čt 30.5. 4:4930.5. 21:18 8224+8244
 9  811 st 29.5. 5:4830.5. 0:46 8224+8244
 9  804 út 28.5. 5:2628.5. 19:32 8224+8244
 1  809 po 27.5. 6:3927.5. 20:11 8224+8244
92 802 ne 26.5. 23:4827.5. 5:18 8244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8304
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8242

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.