Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 883 670 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  803 čt 21.2. 6:0622.2. 0:34 8244+8311
 1  806 st 20.2. 4:2820.2. 19:46 8244+8311
 9  804 út 19.2. 5:2619.2. 19:32 8244+8311
 9  811 po 18.2. 5:4819.2. 0:46 8244+8311
 6  808 ne 17.2. 5:0418.2. 0:23 8244+8311
 9  822 pá 15.2. 4:3115.2. 18:35 8244+8311
 1  812 čt 14.2. 14:3415.2. 0:52 8244+8311
24 801 čt 14.2. 5:4414.2. 10:36 8244+8311
 9  802 st 13.2. 5:2314.2. 0:16 8244+8311
 9  806 út 12.2. 15:0613.2. 0:26 8244+8311
 9  806 út 12.2. 6:2712.2. 8:59 8244+8311
15 141 po 11.2. 5:1211.2. 22:51 8244+8311
 7  104 pá 8.2. 6:138.2. 20:07 8244+8311
15 110 čt 7.2. 5:327.2. 21:07 8244+8311
 7  105 st 6.2. 6:216.2. 22:14 8244+8311
15 110 út 5.2. 5:325.2. 21:07 8244+8311
 5  107 po 4.2. 5:554.2. 22:02 8244+8311
26 111 pá 1.2. 5:351.2. 22:07 8244+8311
24 105 čt 31.1. 18:0531.1. 19:49 8244+8311*Z
26 116 čt 31.1. 6:0731.1. 13:50 8244+8311*MU
 5  841 st 30.1. 5:5930.1. 20:17 8244+8311
24 810 út 29.1. 5:4029.1. 20:25 8244+8311
24 810 po 28.1. 5:4028.1. 20:25 8244+8311
 1  805 ne 27.1. 9:2227.1. 21:41 8244+8311
 9  811 so 26.1. 5:5226.1. 22:58 8244+8311
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.