Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8244

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 12. 2001

Výrobní číslo: 155261

Původní evidenční číslo: 6356

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 937 925 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 út 21.1. 4:5322.1. 0:08 8243+8244
24 406 po 20.1. 6:1020.1. 20:08 8243+8244
11 405 pá 17.1. 6:0417.1. 18:33 8243+8244
 3  411 čt 16.1. 4:4116.1. 19:39 8243+8244
 6  408 st 15.1. 14:5316.1. 0:43 8243+8244
11 410 st 15.1. 4:0915.1. 10:43 8243+8244
17 425 út 14.1. 6:0715.1. 1:33 8243+8244
 6  408 po 13.1. 14:5314.1. 0:43 8243+8244
18 415 po 13.1. 5:4513.1. 9:35 8243+8244
11 405 pá 10.1. 6:0410.1. 18:33 8243+8244
11 414 čt 9.1. 15:019.1. 21:38 8243+8244
11 410 čt 9.1. 4:099.1. 10:43 8243+8244
17 425 st 8.1. 6:079.1. 1:33 8243+8244
11 405 út 7.1. 6:047.1. 18:33 8243+8244
 3  413 po 6.1. 14:126.1. 19:47 8243+8244
14 416 po 6.1. 5:356.1. 10:58 8243+8244
Rok 2019
98 401 út 31.12. 23:131.1. 7:08 8243+8244
16 413 pá 20.12. 4:5520.12. 15:00 8243+8244*MU
17 427 čt 19.12. 15:0319.12. 22:02 8243+8244
18 410 čt 19.12. 7:0219.12. 8:55 8243+8244
24 405 st 18.12. 6:0218.12. 19:58 8243+8244
 3  411 út 17.12. 4:4117.12. 19:39 8243+8244
16 413 po 16.12. 4:5516.12. 21:07 8243+8244
 4  407 pá 13.12. 14:3013.12. 19:59 8243+8244
 6  406 pá 13.12. 6:4213.12. 9:50 8243+8244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.