Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  107 čt 18.4. 5:5518.4. 22:02 8237+8238
24 841 st 17.4. 5:3017.4. 20:18 8237+8238
24 810 út 16.4. 5:4016.4. 20:25 8237+8238
 1  810 po 15.4. 6:1115.4. 19:46 8237+8238
2+91 853 ne 14.4. 22:2215.4. 4:59 8238
5+94 866 so 13.4. 22:4914.4. 6:02 8238
2+92 855 pá 12.4. 20:4613.4. 4:54 8238
 9  806 čt 11.4. 15:0612.4. 0:26 8244+8238
 1  805 čt 11.4. 6:0211.4. 10:08 8244+8238
11+97 867 st 10.4. 23:2211.4. 4:54 8238
 9  813 st 10.4. 15:3410.4. 19:54 8307+8238
 9  806 st 10.4. 6:2710.4. 8:59 8307+8238
2+92 855 út 9.4. 4:3610.4. 4:48 8238
15+98 857 so 6.4. 21:187.4. 3:15 8238
15+98 852 pá 5.4. 23:186.4. 5:00 8238
 9  820 pá 5.4. 6:215.4. 20:21 8226+8238
7+97 868 čt 4.4. 22:065.4. 4:25 8238
 9  822 čt 4.4. 4:314.4. 18:35 8226+8238
 9  833 st 3.4. 7:174.4. 0:12 8226+8238
 7  106 út 2.4. 6:292.4. 18:20 8226+8238*MU
15 106 po 1.4. 6:411.4. 20:08 8226+8238
 5  105 pá 29.3. 5:3029.3. 19:28 8226+8238
 5  107 čt 28.3. 5:5528.3. 22:02 8226+8238
15 101 st 27.3. 5:5827.3. 21:37 8226+8238
 5  841 út 26.3. 5:5926.3. 20:17 8226+8238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.