Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Pankrác (od 30.11.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 993 740 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 451 ne 24.1. 19:3425.1. 5:47 8238
17+95 453 so 23.1. 21:0824.1. 4:57 8238
1+96 461 pá 22.1. 19:5823.1. 5:42 8238
1+96 461 čt 21.1. 19:5822.1. 5:42 8238
1+96 461 st 20.1. 19:5821.1. 5:42 8238
1+96 461 út 19.1. 19:5820.1. 5:42 8238
1+96 461 po 18.1. 19:5819.1. 5:42 8238
1+96 461 ne 17.1. 19:5818.1. 5:42 8238
13+99 463 so 16.1. 20:0617.1. 5:04 8238
15+98 452 pá 15.1. 19:3916.1. 5:08 8238
17+95 453 čt 14.1. 21:0815.1. 4:57 8238
94 405 st 13.1. 21:4714.1. 6:01 8238
25+92 451 út 12.1. 19:2713.1. 5:47 8238
17+95 453 po 11.1. 21:0812.1. 4:57 8238
1+96 461 ne 10.1. 19:5811.1. 5:42 8238
15+98 452 so 9.1. 20:5410.1. 5:08 8238
11+93 461 pá 8.1. 19:379.1. 5:00 8238
11+93 461 čt 7.1. 19:378.1. 5:00 8238
11+93 461 st 6.1. 19:377.1. 5:00 8238
14+96 466 út 5.1. 20:096.1. 5:14 8238
1+96 461 po 4.1. 19:585.1. 5:42 8238
15+98 452 ne 3.1. 20:544.1. 5:08 8238
14+96 466 so 2.1. 20:023.1. 5:14 8238
15+98 452 pá 1.1. 20:542.1. 5:08 8238
Rok 2020
14+96 466 st 30.12. 20:0931.12. 5:14 8238


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.