Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 949 520 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 857 so 25.1. 21:4826.1. 4:40 8238
7+91 857 pá 24.1. 22:0425.1. 4:40 8238
 6  813 pá 24.1. 5:4624.1. 20:09 8215+8238
 9  820 čt 23.1. 6:2123.1. 20:21 8215+8238
sjHL 801 čt 23.1. 0:3223.1. 5:11 8238
 1  807 st 22.1. 4:4822.1. 21:41 8234+8238
11 803 út 21.1. 5:0822.1. 0:51 8234+8238
16 816 po 20.1. 13:3820.1. 20:04 8234+8238
16 816 po 20.1. 6:4520.1. 10:39 8234+8238
15+99 865 ne 19.1. 20:4020.1. 5:42 8238
13+99 863 so 18.1. 22:4719.1. 4:17 8238
13+99 863 pá 17.1. 22:4718.1. 4:17 8238
 1  806 pá 17.1. 6:2817.1. 19:41 8321+8238
11 807 čt 16.1. 5:4516.1. 21:21 8321+8238
 5  813 st 15.1. 5:5915.1. 12:45 8321+8238*MU
 9  813 út 14.1. 15:3414.1. 19:54 8321+8238
 6  803 út 14.1. 6:1614.1. 9:50 8321+8238
13+97 866 po 13.1. 22:4914.1. 4:27 8238
 9  804 po 13.1. 5:2613.1. 19:32 8238+8239
2+91 758 ne 12.1. 2:5012.1. 3:44 8238*Z
13+97 867 pá 10.1. 7:1010.1. 23:15 8238*MU
16 803 st 8.1. 14:298.1. 17:00 8238+8232*MU
15 809 st 8.1. 4:588.1. 9:02 8238+8232
 9  809 út 7.1. 5:377.1. 22:00 8238+8232*MU
16 816 po 6.1. 13:386.1. 20:04 8238+8232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8342

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.