Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Pankrác (od 6.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 042 475 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 405 po 18.10. 6:1518.10. 10:05 8238*MU*1
21 403 pá 15.10. 15:3015.10. 19:20 8238
21 404 pá 15.10. 6:0915.10. 9:54 8238
21 401 čt 14.10. 15:1414.10. 19:10 8238
21 404 čt 14.10. 6:0914.10. 9:54 8238
 2  408 st 13.10. 14:5113.10. 19:29 8238
21 401 st 13.10. 5:4713.10. 9:34 8238
13 404 út 12.10. 6:5612.10. 18:50 8238
2+91 453 po 11.10. 20:2012.10. 5:19 8238
2+91 453 ne 10.10. 20:2011.10. 5:19 8238
19+93 452 so 9.10. 22:2410.10. 4:29 8238
7+95 453 pá 8.10. 23:139.10. 4:56 8238
21 401 pá 8.10. 15:148.10. 19:10 8238
21 404 pá 8.10. 6:098.10. 9:54 8238
21 403 st 6.10. 6:036.10. 9:47 8238*MU
13 404 út 5.10. 6:565.10. 18:50 8238
1+96 463 po 4.10. 19:415.10. 5:12 8238
 2  411 po 4.10. 6:144.10. 8:39 8238
1+96 463 pá 1.10. 19:412.10. 5:12 8238
7+99 462 čt 30.9. 19:491.10. 5:07 8238
7+95 453 st 29.9. 23:1330.9. 4:56 8238
21 406 st 29.9. 15:5429.9. 19:44 8238
21 401 st 29.9. 5:4729.9. 9:34 8238
21 405 po 27.9. 15:4627.9. 19:39 8238
 2  408 po 27.9. 4:5727.9. 9:27 8238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Čechova čtvrť DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.