Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 842 496 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 833 út 23.1. 7:1724.1. 0:12 8238+8308
9 804 pá 19.1. 5:2319.1. 19:32 8238+8308
6 818 čt 18.1. 16:0719.1. 0:00 8238+8308
14 802 čt 18.1. 5:5318.1. 10:47 8238+8308
26 814 st 17.1. 5:5417.1. 20:14 8238+8308
24 805 út 16.1. 5:5016.1. 20:38 8238+8308
26 811 po 15.1. 5:4515.1. 22:36 8308+8238
9 801 st 3.1. 5:493.1. 17:15 8308+8238*MU
24 805 út 2.1. 5:562.1. 20:38 8308+8238
1 803 po 1.1. 6:481.1. 21:26 8308+8238
Rok 2017
7 804 so 30.12. 5:0430.12. 21:26 8308+8238
9 807 pá 29.12. 5:5829.12. 19:45 8308+8238
9 801 čt 28.12. 5:4929.12. 0:26 8308+8238
9 821 st 27.12. 4:5327.12. 23:49 8308+8238
15 802 po 25.12. 13:4025.12. 21:41 8308+8238
7 804 so 23.12. 7:2323.12. 22:52 8308+8238
1 807 pá 22.12. 4:4822.12. 21:37 8308+8238
24 801 čt 21.12. 14:2221.12. 19:16 8308+8238
15 801 čt 21.12. 4:5921.12. 9:02 8308+8238
1 814 st 20.12. 14:4921.12. 1:12 8308+8238
15 801 st 20.12. 4:5920.12. 9:02 8308+8238
15 808 út 19.12. 4:1919.12. 21:26 8308+8238
1 806 po 18.12. 6:2818.12. 21:22 8308+8238
7 814 ne 17.12. 5:0417.12. 22:22 8308+8238
11 807 pá 15.12. 5:4316.12. 1:13 8308+8238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.