Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 907 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  809 st 19.6. 6:3219.6. 22:16 8311+8238
 5  811 út 18.6. 5:5918.6. 20:36 8311+8238
sjHL 801 út 18.6. 2:5818.6. 4:59 8238
24 801 po 17.6. 14:2217.6. 19:16 8238+8305
11 812 po 17.6. 6:1817.6. 12:20 8238+8305*MU
15+98 852 ne 16.6. 21:1817.6. 5:00 8238
15+98 851 so 15.6. 20:4016.6. 4:14 8238
2+91 852 pá 14.6. 20:1615.6. 5:26 8238
15 803 pá 14.6. 6:1414.6. 19:29 8238+8235
24 809 čt 13.6. 5:3013.6. 20:14 8238+8235
 1  805 st 12.6. 4:2812.6. 21:26 8238+8235
11 807 út 11.6. 5:4311.6. 21:21 8238+8235
 1  805 po 10.6. 4:2810.6. 21:26 8238+8235
 9  811 ne 9.6. 5:529.6. 22:58 8238+8235
11 802 so 8.6. 4:098.6. 22:21 8238+8235
15 804 pá 7.6. 6:237.6. 21:41 8238+8235
25+92 851 čt 6.6. 21:327.6. 4:48 8238
 9  804 čt 6.6. 5:266.6. 19:52 8243+8238
11 802 st 5.6. 6:425.6. 20:41 8243+8238
sjZI 801 st 5.6. 3:345.6. 5:54 8238
11 802 út 4.6. 6:424.6. 20:41 8237+8238
2+99 863 po 3.6. 22:254.6. 4:42 8238
24 801 po 3.6. 14:223.6. 19:16 8238+8310
 6  803 po 3.6. 5:243.6. 9:50 8238+8310
 1  805 ne 2.6. 9:222.6. 21:41 8238+8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.