Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 590 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  803 ne 2.8. 6:523.8. 0:45 8238+8216
14 801 so 1.8. 5:191.8. 21:32 8238+8216
16 801 pá 31.7. 4:0831.7. 21:37 8238+8216
 1  810 čt 30.7. 4:2831.7. 1:12 8238+8216
 8  805 st 29.7. 13:4930.7. 0:43 8238+8216
 8  812 st 29.7. 5:0729.7. 9:59 8238+8216
16 811 út 28.7. 14:0128.7. 20:32 8238+8216
16 811 út 28.7. 6:3728.7. 10:16 8238+8216
 9  817 po 27.7. 6:2828.7. 0:16 8238+8216
 1  808 ne 26.7. 10:2526.7. 20:26 8238+8216
11 804 so 25.7. 6:2225.7. 20:51 8238+8216
16 801 pá 24.7. 4:0824.7. 21:37 8238+8216
 8  807 čt 23.7. 6:0224.7. 1:03 8238+8216
 9  806 st 22.7. 6:0322.7. 20:27 8238+8216
 9  822 út 21.7. 14:5022.7. 0:36 8238+8216
 9  817 po 20.7. 6:2821.7. 0:16 8238+8216
11+97 867 ne 19.7. 19:3820.7. 5:08 8238
14+94 261 so 18.7. 20:5319.7. 6:12 8238
5+91 857 st 15.7. 21:1316.7. 4:28 8238
11+97 867 út 14.7. 21:2915.7. 5:08 8238
6+99 863 po 13.7. 21:1214.7. 5:07 8238
15+98 853 ne 12.7. 21:5813.7. 5:31 8238
6+99 863 so 11.7. 22:1012.7. 5:07 8238
2+92 856 pá 10.7. 22:2711.7. 5:18 8238
25+92 851 čt 9.7. 20:3110.7. 5:48 8238


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.