Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 290 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  804 út 24.3. 5:4424.3. 22:38 8238+8239
 9  806 pá 20.3. 15:0621.3. 0:26 8238+8239
 1  807 pá 20.3. 5:3320.3. 9:39 8238+8239
 9  802 čt 19.3. 5:2320.3. 0:16 8238+8239
11 812 st 18.3. 6:4318.3. 19:44 8238+8239
 9  820 út 17.3. 6:2117.3. 20:21 8238+8239
 1  810 po 16.3. 5:3116.3. 18:28 8238+8239
24 804 pá 13.3. 6:0413.3. 19:36 8238+8239
11 809 čt 12.3. 4:0912.3. 19:44 8238+8239
 8  805 st 11.3. 14:0512.3. 1:23 8238+8239
15 809 st 11.3. 4:5811.3. 9:02 8238+8239
11 803 út 10.3. 5:0811.3. 0:51 8238+8239
11 803 po 9.3. 5:0810.3. 0:51 8238+8239
13+97 867 so 7.3. 22:388.3. 4:44 8238
2+99 869 pá 6.3. 20:167.3. 2:50 8238*MU*1
15 812 pá 6.3. 5:516.3. 9:42 8238+8311
 1  810 čt 5.3. 5:315.3. 18:28 8238+8311
 1  806 st 4.3. 6:284.3. 19:41 8238+8311
sjHL 801 st 4.3. 0:524.3. 5:11 8238
24 801 po 2.3. 5:442.3. 10:36 8215+8238
7+91 857 so 29.2. 21:481.3. 4:40 8238
2+91 852 pá 28.2. 20:1729.2. 5:26 8238
15+98 852 čt 27.2. 21:1828.2. 5:00 8238
 6  816 čt 27.2. 5:2427.2. 18:22 8311+8238
16 803 st 26.2. 14:2926.2. 23:56 8311+8238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozidla vandalem

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.