Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 109 375 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 815 pá 2.12. 6:002.12. 19:31 8238+8242
22 801 čt 1.12. 5:142.12. 0:01 8238+8242
22 838 st 30.11. 6:5530.11. 22:36 8238+8242
25+97 856 út 29.11. 22:0630.11. 5:55 8238
22 810 út 29.11. 7:2429.11. 19:05 8302+8238
10 810 po 28.11. 5:2428.11. 18:37 8302+8238
13 804 ne 27.11. 5:1427.11. 20:59 8238
15+98 854 pá 25.11. 21:2426.11. 5:29 8238
 9  827 pá 25.11. 5:4225.11. 18:57 8242+8238
10 808 čt 24.11. 6:2524.11. 23:46 8242+8238
10 808 st 23.11. 6:2523.11. 23:46 8242+8238
 9  808 út 22.11. 6:2922.11. 22:12 8242+8238
 9  816 po 21.11. 6:5821.11. 20:20 8245+8238
 4  808 pá 18.11. 14:4518.11. 18:40 8245+8238
15 810 pá 18.11. 6:4618.11. 9:00 8245+8238*MU
 9  812 st 16.11. 4:4316.11. 7:50 8245+8238*MU
 9  808 út 15.11. 6:2915.11. 22:12 8245+8238
10 808 po 14.11. 6:2514.11. 23:46 8245+8238
 9  827 pá 11.11. 5:4211.11. 18:57 8245+8238
11 803 čt 10.11. 4:5010.11. 19:39 8245+8238
 9  812 st 9.11. 4:4310.11. 0:31 8238+8245
10 808 út 8.11. 6:258.11. 23:46 8238+8245
13 804 po 7.11. 6:377.11. 19:24 8238
25+94 864 ne 6.11. 21:227.11. 5:05 8238
7+91 854 so 5.11. 20:296.11. 5:00 8238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.