Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8238

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 157152

Původní evidenční číslo: 6648

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 866 541 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 810 po 23.7. 6:1023.7. 20:23 8227+8238
36+92 861 pá 20.7. 20:2721.7. 5:48 8238
25+92 864 čt 19.7. 21:0020.7. 5:49 8238
7+99 861 st 18.7. 19:3719.7. 5:08 8238
11+91 860 út 17.7. 19:5618.7. 5:00 8238
36+97 860 po 16.7. 22:1617.7. 4:54 8238
11+91 860 ne 15.7. 4:2916.7. 5:00 8238
sjHL 801 so 14.7. 2:5814.7. 4:59 8238
36+92 861 pá 13.7. 20:2713.7. 21:30 8238*MU
 1  814 st 30.5. 5:4130.5. 9:48 8238+8234
24 804 út 29.5. 6:0029.5. 20:25 8238+8234
11 802 po 28.5. 6:4128.5. 20:41 8238+8234
 1  812 pá 25.5. 5:4925.5. 20:12 8238+8234
 9  809 čt 24.5. 17:3025.5. 0:36 8238+8234*Z
 1  814 čt 24.5. 5:4124.5. 9:48 8238+8234
3+6 801 st 23.5. 5:1423.5. 23:10 8238+8234
 9  814 út 22.5. 5:5723.5. 0:56 8238+8234
11 805 po 21.5. 5:4421.5. 18:52 8238+8234
 7  804 ne 20.5. 12:4520.5. 23:31 8238+8234
 5  806 pá 18.5. 5:1918.5. 22:09 8238+8234
 5  806 čt 17.5. 7:0518.5. 0:47 8238+8234*Z1
 9  817 st 16.5. 13:3516.5. 20:12 8238+8234*Z2
 1  814 st 16.5. 5:4116.5. 9:48 8238+8234
 5  811 út 15.5. 5:5915.5. 20:44 8238+8234
24 804 po 14.5. 6:0014.5. 20:25 8238+8234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8306
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8218
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.