Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 026 796 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 806 po 26.10. 7:0627.10. 0:47 8232+8233
 1  803 pá 23.10. 5:3523.10. 19:42 8232+8233
14 801 čt 22.10. 5:5522.10. 10:20 8232+8233*MU*1
 1  803 st 21.10. 5:3521.10. 19:42 8232+8233
 1  811 út 20.10. 4:4720.10. 21:08 8232+8233
25 808 po 19.10. 5:1619.10. 21:07 8232+8233
25 808 pá 16.10. 5:1616.10. 21:07 8232+8233
25 808 čt 15.10. 5:1615.10. 21:07 8232+8233
 8  808 st 14.10. 4:1415.10. 1:03 8232+8233
 9  809 út 13.10. 5:2214.10. 0:46 8232+8233
25 808 po 12.10. 5:1612.10. 21:07 8232+8233
 1  808 ne 11.10. 10:2511.10. 20:26 8232+8233
25 808 pá 9.10. 5:169.10. 21:07 8232+8233
25 808 čt 8.10. 5:168.10. 21:07 8232+8233
16 806 st 7.10. 7:068.10. 0:47 8232+8233
 9  821 út 6.10. 6:146.10. 13:00 8232+8233*MU
11 808 po 5.10. 5:375.10. 21:05 8232+8233
 1  811 pá 2.10. 4:472.10. 21:08 8232+8233
16 815 čt 1.10. 14:071.10. 23:27 8232+8233
 6  814 čt 1.10. 4:531.10. 9:08 8232+8233
 9  809 st 30.9. 7:451.10. 0:46 8232+8233*Z
 9  330 st 30.9. 6:4030.9. 7:45 8232+8233*Z
 9  809 st 30.9. 5:2230.9. 6:40 8232+8233*MU
 9  821 út 29.9. 6:1429.9. 21:04 8232+8233
11 804 pá 25.9. 6:4125.9. 20:29 8232+8233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda u Teplárny Michle DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9247

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.