Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 939 916 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 809 st 21.8. 4:5721.8. 21:09 8233+8229
25 809 út 20.8. 4:5720.8. 21:09 8233+8229
 1  810 po 19.8. 14:1620.8. 0:55 8233+8229
2+92 855 ne 18.8. 19:3319.8. 4:53 8233+8229
25+92 851 so 17.8. 21:4118.8. 5:54 8233
15+98 853 pá 16.8. 20:5817.8. 4:44 8233
5+94 864 čt 15.8. 20:3316.8. 4:50 8233
15+98 853 st 14.8. 21:3815.8. 5:14 8233
2+91 853 út 13.8. 20:4714.8. 5:00 8233
15+98 852 po 12.8. 21:1813.8. 4:44 8233
2+91 853 ne 11.8. 19:4712.8. 5:00 8233
25+97 861 so 10.8. 22:1511.8. 4:41 8233
1+98 854 pá 9.8. 21:0910.8. 4:44 8233
 1  801 pá 9.8. 4:489.8. 19:42 8233+8227
 9  818 čt 8.8. 11:258.8. 23:28 8233+8227*Z
 9  814 čt 8.8. 6:368.8. 9:00 8233+8227
24 810 st 7.8. 5:327.8. 20:13 8233+8227
24 810 út 6.8. 5:326.8. 20:13 8233+8227
24 804 po 5.8. 5:445.8. 20:28 8233+8227
 9  811 pá 2.8. 6:152.8. 20:04 8233+8227
16 809 čt 1.8. 14:151.8. 20:16 8233+8227
14 814 čt 1.8. 6:351.8. 9:43 8233+8227
5+94 864 st 31.7. 20:331.8. 4:50 8233
2+91 852 út 30.7. 20:3031.7. 5:26 8233
15+98 853 po 29.7. 20:4030.7. 5:31 8233
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8368+8353

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.