Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 736 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  823 čt 26.4. 6:3526.4. 20:34 8233+8237
 9  809 st 25.4. 5:3726.4. 0:36 8233+8237
 5  806 út 24.4. 5:2025.4. 0:47 8233+8237
 9  833 po 23.4. 7:1724.4. 0:12 8233+8237
 1  810 pá 20.4. 5:3120.4. 18:28 8233+8237
 1  802 čt 19.4. 6:0219.4. 21:07 8233+8237
26 809 st 18.4. 6:2518.4. 22:03 8233+8237*Z
 5  817 út 17.4. 6:4517.4. 21:21 8233+8237
 5  807 po 16.4. 5:2816.4. 22:20 8233+8237
15 806 ne 15.4. 5:4415.4. 20:52 8233+8237
15 808 so 14.4. 6:2414.4. 21:37 8233+8237
 9  811 pá 13.4. 5:4814.4. 0:46 8233+8237
11 805 čt 12.4. 5:4412.4. 18:52 8233+8237
 1  810 st 11.4. 5:3111.4. 18:28 8233+8237
3+6 822 út 10.4. 14:4610.4. 19:56 8233+8237
 9  806 út 10.4. 6:2710.4. 8:59 8233+8237
3+6 824 po 9.4. 4:559.4. 19:11 8233+8237
 9  802 ne 8.4. 7:289.4. 0:36 8233+8237
9+22 806 so 7.4. 5:148.4. 0:36 8233+8237
 9  814 pá 6.4. 5:577.4. 0:56 8233+8237
26 809 st 4.4. 5:344.4. 22:03 8233+8237
11 812 út 3.4. 6:163.4. 20:02 8233+8237
15 801 po 2.4. 5:042.4. 21:37 8233+8237
15 808 ne 1.4. 6:241.4. 21:22 8233+8237
15 806 so 31.3. 6:0431.3. 21:22 8233+8237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.