Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 766 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  831 čt 21.11. 5:0122.11. 0:08 8233+8232
 9  831 st 20.11. 5:0121.11. 0:08 8233+8232
 9  804 út 19.11. 5:2619.11. 19:32 8233+8232
 9  820 po 18.11. 6:2118.11. 20:21 8233+8232
11 812 pá 15.11. 6:1815.11. 20:02 8233+8232
14 807 čt 14.11. 4:1714.11. 22:08 8233+8232
 6  805 st 13.11. 7:0514.11. 0:45 8233+8232
14+94 863 út 12.11. 20:0613.11. 4:50 8233
25+92 851 po 11.11. 20:2912.11. 5:48 8233
 6  816 po 11.11. 5:2411.11. 18:22 8233+8236
15+92 858 so 9.11. 21:5810.11. 4:23 8233
2+99 868 pá 8.11. 18:039.11. 5:11 8233
2+91 852 čt 7.11. 20:318.11. 5:27 8233
15 809 čt 7.11. 4:587.11. 9:02 8321+8233
 6  815 st 6.11. 5:386.11. 21:06 8321+8233
 9  802 út 5.11. 10:156.11. 0:16 8321+8233*Z
15+98 852 po 4.11. 21:185.11. 5:00 8233
 9  813 po 4.11. 15:344.11. 19:54 8302+8233
 9  806 po 4.11. 6:274.11. 8:59 8302+8233
27+92 856 ne 3.11. 21:034.11. 5:18 8233
7+91 857 so 2.11. 21:483.11. 4:40 8233
15+98 852 pá 1.11. 20:582.11. 5:00 8233
 1  810 pá 1.11. 5:311.11. 18:28 8233+8317
 1  809 čt 31.10. 6:3931.10. 20:11 8233+8317
15+98 853 st 30.10. 21:3831.10. 5:31 8233
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8750+8723

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.