Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 852 242 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
7+98 859 út 31.10. 21:051.11. 5:31 8233
6 808 st 25.10. 15:2925.10. 21:06 8235+8233
6 808 st 25.10. 6:4025.10. 9:17 8235+8233
15 801 út 24.10. 14:3824.10. 18:31 8235+8233
15 810 út 24.10. 6:3024.10. 10:23 8235+8233
6 808 po 23.10. 15:2923.10. 18:50 8235+8233*MU
15 805 po 23.10. 5:5123.10. 9:42 8235+8233
1 809 pá 20.10. 6:3920.10. 20:11 8235+8233
7 803 čt 19.10. 6:2219.10. 21:45 8235+8233
1 809 st 18.10. 6:3918.10. 20:11 8235+8233
15 807 út 17.10. 6:0917.10. 19:19 8235+8233
9 817 po 16.10. 6:1216.10. 20:12 8235+8233
9 814 ne 15.10. 4:3315.10. 23:49 8235+8233
9 805 so 14.10. 5:1315.10. 0:26 8235+8233
9 833 pá 13.10. 7:1714.10. 0:09 8235+8233
9 817 čt 12.10. 6:1212.10. 20:12 8235+8233
9 817 st 11.10. 6:1211.10. 20:12 8235+8233
1 805 út 10.10. 4:2810.10. 19:30 8235+8233
6 814 po 9.10. 4:3210.10. 0:24 8235+8233
15 802 ne 8.10. 13:408.10. 21:41 8235+8233
16 804 so 7.10. 7:377.10. 23:48 8235+8233
5 811 pá 6.10. 5:596.10. 20:44 8235+8233
15 805 čt 5.10. 15:106.10. 0:51 8235+8233
15 801 čt 5.10. 4:595.10. 9:02 8235+8233
1 807 st 4.10. 4:484.10. 21:37 8235+8233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.