Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 874 546 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 803 čt 19.7. 5:2720.7. 0:17 8214+8233
 9  811 st 18.7. 6:1518.7. 20:04 8214+8233
24 804 út 17.7. 6:1417.7. 19:26 8214+8233
24 805 po 16.7. 6:2416.7. 19:36 8214+8233
22 104 pá 13.7. 4:3713.7. 21:12 8214+8233
 7  107 čt 12.7. 6:1113.7. 0:31 8214+8233
24 844 st 11.7. 6:1011.7. 20:27 8214+8233
 9  811 út 10.7. 6:1510.7. 20:04 8214+8233
3+6 822 po 9.7. 7:2210.7. 0:35 8214+8233*Z
25+92 867 st 4.7. 21:575.7. 4:23 8214+8233
 9  814 st 4.7. 15:554.7. 20:39 8214+8233
 9  808 st 4.7. 7:124.7. 9:35 8214+8233
24 805 út 3.7. 6:243.7. 19:36 8214+8233
24 810 po 2.7. 6:102.7. 20:23 8214+8233
2+92 869 so 30.6. 7:021.7. 5:19 8233
13 809 pá 29.6. 7:1030.6. 0:27 8233
25+92 853 čt 28.6. 21:3329.6. 5:49 8233
3+6 822 čt 28.6. 14:4628.6. 19:56 8212+8233
 9  806 čt 28.6. 6:2728.6. 8:59 8212+8233
15+98 856 st 27.6. 21:4328.6. 5:31 8233
 9  813 st 27.6. 15:3427.6. 19:54 8233+8240
 9  806 st 27.6. 6:2727.6. 8:59 8233+8240
11 805 út 26.6. 5:4426.6. 18:52 8233+8240
 9  823 po 25.6. 6:3525.6. 20:34 8233+8240
 9  820 pá 22.6. 6:2122.6. 20:20 8233+8240
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318+8240

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.