Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 216 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 801 so 15.12. 4:5815.12. 20:56 8233+8305
 1  814 pá 14.12. 14:4914.12. 22:38 8233+8305
 9  813 pá 14.12. 6:4914.12. 9:19 8233+8305
 1  814 st 12.12. 14:4912.12. 22:38 8233+8305
11 804 st 12.12. 5:5812.12. 10:08 8233+8305
11 804 út 11.12. 17:0011.12. 19:08 8233+8305*Z
15 141 po 10.12. 5:1210.12. 22:51 8233+8305
 7  110 pá 7.12. 11:008.12. 1:04 8233+8305*Z1
 7  110 pá 7.12. 4:437.12. 9:00 8233+8305*MU
 7  110 st 5.12. 4:436.12. 1:04 8233+8305
11 105 út 4.12. 5:524.12. 19:02 8233+8305
11 105 po 3.12. 5:523.12. 19:02 8233+8305
 6  142 pá 30.11. 4:541.12. 0:19 8233+8305
 6  144 čt 29.11. 5:1929.11. 17:52 8233+8305
 7  112 st 28.11. 5:1728.11. 21:29 8233+8305
11 105 út 27.11. 6:0927.11. 21:20 8233+8305
 5  841 po 26.11. 5:5926.11. 20:17 8233+8305
 9  806 ne 25.11. 8:4125.11. 23:48 8233+8305
11 804 so 24.11. 6:2324.11. 20:51 8233+8305
15 141 pá 23.11. 5:1223.11. 20:41 8233+8305
 7  105 čt 22.11. 6:2122.11. 22:14 8233+8305
24 107 st 21.11. 6:4021.11. 20:09 8233+8305
 7  101 út 20.11. 5:4120.11. 19:37 8233+8305
15 103 po 19.11. 6:0819.11. 19:40 8233+8232
15 110 pá 16.11. 5:3216.11. 21:07 8233+8232
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8745+8723
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.