Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 070 446 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+6 802 so 27.11. 4:5827.11. 23:41 8227+8233
 1  810 pá 26.11. 14:3027.11. 0:35 8227+8233
 8  809 pá 26.11. 5:0826.11. 9:56 8227+8233
 5  803 čt 25.11. 4:4726.11. 0:01 8227+8233
 8  814 st 24.11. 15:1225.11. 0:49 8227+8233
14 807 st 24.11. 5:2324.11. 6:30 8227+8233*MU
14 807 út 23.11. 16:2023.11. 20:08 8227+8233*Z1
14 106 út 23.11. 15:2023.11. 16:20 8227+8233*Z1
14 807 út 23.11. 14:5823.11. 15:20 8227+8233*MU
14 807 út 23.11. 5:2323.11. 9:52 8227+8233
 1  814 po 22.11. 15:0022.11. 21:05 8227+8233
11 813 po 22.11. 6:5522.11. 9:05 8227+8233
15+98 854 ne 21.11. 21:3322.11. 5:29 8233
15+98 854 so 20.11. 21:3321.11. 5:29 8233
2+92 856 pá 19.11. 22:3220.11. 5:18 8233
 6  801 pá 19.11. 4:3519.11. 18:40 8233+8227
 1  807 čt 18.11. 6:4918.11. 18:13 8233+8227
1+98 855 st 17.11. 21:3218.11. 5:42 8233
15+98 853 út 16.11. 21:0317.11. 4:59 8233
1+98 855 po 15.11. 21:3316.11. 5:42 8233
15+98 853 ne 14.11. 21:1315.11. 4:59 8233
25+97 855 so 13.11. 22:2014.11. 5:26 8233
13+97 851 pá 12.11. 22:3413.11. 5:25 8233
 8  809 pá 12.11. 14:3512.11. 19:26 8234+8233
 1  814 pá 12.11. 7:1712.11. 9:33 8234+8233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.