Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 050 556 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
94 803 so 17.4. 22:2818.4. 6:01 8233
17+93 864 pá 16.4. 20:5517.4. 4:40 8233
sjHL 801 čt 15.4. 22:0316.4. 5:18 8233
14 801 čt 8.4. 5:578.4. 10:45 8228+8233*MU
 1  809 st 7.4. 6:187.4. 20:37 8228+8233
sjHL 801 út 6.4. 22:037.4. 5:18 8233
2+92 855 po 5.4. 6:166.4. 5:48 8233
17+93 864 so 3.4. 20:554.4. 4:40 8233
1+98 856 pá 2.4. 20:153.4. 4:58 8233
15+98 851 čt 1.4. 20:402.4. 5:29 8233
7+91 856 st 31.3. 19:501.4. 5:00 8233
94 803 ne 7.3. 22:288.3. 6:01 8233
25+92 854 so 6.3. 19:597.3. 5:18 8233
1+98 856 pá 5.3. 20:156.3. 4:58 8233
25+92 853 čt 4.3. 19:594.3. 23:45 8233*MU
15+98 851 út 2.3. 20:403.3. 5:29 8233
92 804 po 1.3. 22:562.3. 5:18 8233
25+97 863 ne 28.2. 21:011.3. 4:26 8233
25+97 863 so 27.2. 21:0128.2. 4:26 8233
5+94 867 pá 26.2. 21:0927.2. 4:50 8233
25+92 853 čt 25.2. 19:5926.2. 4:53 8233
94 803 st 24.2. 22:2825.2. 6:01 8233
93 801 út 23.2. 21:5124.2. 4:40 8233
15+98 851 po 22.2. 20:4023.2. 5:29 8233
32+91 852 ne 21.2. 9:0922.2. 5:00 8233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.