Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8233

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 6. 2001

Výrobní číslo: 157250

Původní evidenční číslo: 6699

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 013 656 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 853 po 3.8. 21:184.8. 4:59 8233
5+94 864 ne 2.8. 20:533.8. 4:50 8233
2+92 856 so 1.8. 22:272.8. 5:18 8233
2+91 853 pá 31.7. 21:181.8. 4:59 8233
5+94 864 čt 30.7. 20:5331.7. 4:50 8233
2+91 851 st 29.7. 20:1830.7. 4:58 8233
6+99 863 út 28.7. 21:1229.7. 5:07 8233
sjHL 801 út 28.7. 0:4228.7. 5:11 8233
2+91 853 ne 26.7. 20:0227.7. 0:20 8233*MU
2+92 856 so 25.7. 22:2726.7. 5:18 8233
2+92 856 pá 24.7. 22:2725.7. 5:18 8233
11+97 867 čt 23.7. 21:2924.7. 5:08 8233
25+97 861 st 22.7. 22:1623.7. 5:37 8233
sjHL 801 st 22.7. 0:4222.7. 5:11 8233
5+91 856 so 18.7. 20:1318.7. 23:00 8233*MU
sjHL 801 so 18.7. 0:1418.7. 5:11 8233
15+98 852 čt 16.7. 21:3817.7. 5:00 8233
25+97 861 st 15.7. 22:1616.7. 5:37 8233
2+91 853 út 14.7. 21:1815.7. 4:59 8233
11+97 867 po 13.7. 21:2914.7. 5:08 8233
2+92 856 ne 12.7. 22:2713.7. 5:18 8233
2+91 851 so 11.7. 19:1512.7. 4:58 8233
6+99 863 pá 10.7. 21:1211.7. 5:07 8233
2+92 855 čt 9.7. 22:0710.7. 4:53 8233
sjHL 801 čt 9.7. 0:429.7. 5:11 8233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.