Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8230

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 6. 2001

Výrobní číslo: 156183

Původní evidenční číslo: 6539

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 919 968 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 805 pá 20.7. 6:2420.7. 19:36 8230+8313
24 803 čt 19.7. 6:0419.7. 20:11 8230+8313
3+6 803 st 18.7. 5:2719.7. 0:17 8230+8313
24 810 út 17.7. 6:1017.7. 20:23 8230+8313
24 801 po 16.7. 5:4416.7. 19:53 8230+8313
24 844 pá 13.7. 6:1013.7. 20:27 8230+8313
 9  818 čt 12.7. 6:4312.7. 23:28 8230+8313
sjHL 801 st 11.7. 3:0511.7. 4:59 8230
 9  814 po 9.7. 15:559.7. 21:39 8313+8230
 9  814 po 9.7. 6:359.7. 9:10 8313+8230
 9  811 so 9.6. 5:529.6. 18:00 8230+8241*MU
 9  802 pá 8.6. 5:189.6. 0:16 8230+8241
 9  805 čt 7.6. 5:297.6. 22:08 8230+8241
11 805 st 6.6. 5:446.6. 18:52 8230+8241
11 803 út 5.6. 5:026.6. 0:51 8230+8241
 9  811 po 4.6. 5:485.6. 0:46 8230+8241
11 812 pá 1.6. 6:161.6. 20:02 8230+8241
2+92 852 čt 31.5. 19:161.6. 5:19 8230
15+99 862 st 30.5. 0:4030.5. 5:40 8230*Z
13 809 po 28.5. 7:1029.5. 0:27 8230
sjHL 801 po 28.5. 2:4528.5. 4:59 8230
11 804 ne 27.5. 4:0927.5. 20:21 8230
13 809 pá 25.5. 7:1026.5. 0:27 8230
sjHL 801 pá 25.5. 2:4525.5. 4:59 8230
13 809 čt 24.5. 14:2025.5. 0:27 8230*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8724
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8740

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.