Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8230

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 6. 2001

Výrobní číslo: 156183

Původní evidenční číslo: 6539

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 148 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5 811 út 16.1. 5:5916.1. 20:44 8229+8230
9 806 po 15.1. 15:0516.1. 0:26 8229+8230
9 806 po 15.1. 6:2715.1. 8:59 8229+8230
25 702 pá 12.1. 13:2212.1. 21:38 8229+8230
22 721 pá 12.1. 5:0812.1. 10:09 8229+8230
25 702 čt 11.1. 13:2211.1. 21:38 8229+8230
22 723 čt 11.1. 5:3011.1. 10:31 8229+8230
26 710 st 10.1. 5:3210.1. 21:27 8229+8230
20 701 út 9.1. 14:359.1. 21:26 8229+8230
26 715 út 9.1. 6:399.1. 9:31 8229+8230
26 710 po 8.1. 5:328.1. 21:27 8229+8230
25 702 st 3.1. 13:223.1. 21:38 8229+8230
25 702 st 3.1. 4:403.1. 10:18 8229+8230
22 707 út 2.1. 5:472.1. 23:08 8229+8230
Rok 2017
20 701 pá 29.12. 14:3529.12. 21:26 8229+8230
26 715 pá 29.12. 6:3929.12. 9:31 8229+8230
20 701 čt 28.12. 14:3528.12. 21:26 8229+8230
26 715 čt 28.12. 6:3928.12. 9:31 8229+8230
26 710 st 27.12. 5:3227.12. 21:27 8229+8230
22 734 pá 22.12. 15:2022.12. 23:38 8229+8230
22 734 pá 22.12. 6:5322.12. 9:47 8229+8230
2 708 st 20.12. 5:5520.12. 10:55 8230*MU
22 729 po 18.12. 4:5118.12. 10:19 8229+8230
20 706 pá 15.12. 15:3715.12. 20:06 8229+8230
22 727 pá 15.12. 6:2915.12. 9:23 8229+8230
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.