Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8230

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 6. 2001

Výrobní číslo: 156183

Původní evidenční číslo: 6539

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 958 029 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 út 23.4. 5:4824.4. 0:46 8226+8230
15 805 ne 21.4. 5:3821.4. 21:56 8226+8230
 9  818 so 20.4. 6:3720.4. 23:48 8226+8230
11 804 pá 19.4. 6:2219.4. 20:51 8226+8230
 1  805 čt 18.4. 6:1118.4. 19:46 8226+8230
sjHL 801 čt 18.4. 2:5918.4. 4:59 8230
 9  802 st 17.4. 5:2318.4. 0:16 8230+8304
15 142 út 16.4. 6:2516.4. 21:56 8230+8304
 7  110 po 15.4. 4:4316.4. 1:04 8230+8304
 7  105 pá 12.4. 6:2112.4. 22:14 8230+8304
 5  841 čt 11.4. 5:5911.4. 20:17 8230+8304
 9  822 st 10.4. 4:3110.4. 18:35 8230+8304
 1  805 út 9.4. 13:509.4. 21:26 8230+8304*Z
15 141 po 8.4. 5:128.4. 22:51 8230+8304
2+92 855 čt 4.4. 4:364.4. 23:20 8230*MU
 9  820 st 3.4. 6:213.4. 20:21 8306+8230
sjZI 801 st 3.4. 3:343.4. 5:54 8230
 9  811 út 2.4. 5:483.4. 0:46 8230+8213
 9  820 po 1.4. 6:211.4. 20:21 8230+8213
15+98 853 ne 31.3. 21:381.4. 5:31 8230
25+92 853 so 30.3. 22:1931.3. 4:54 8230
2+99 863 pá 29.3. 20:1730.3. 4:15 8230
 9  822 pá 29.3. 4:3129.3. 18:35 8230+8211
 1  805 čt 28.3. 4:2828.3. 21:26 8230+8211
11 801 st 27.3. 4:2927.3. 20:30 8230+8211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9434
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.