Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8230

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 14. 6. 2001

Vyřazení: červenec 2019

Výrobní číslo: 156183

Původní evidenční číslo: 6539

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 936 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
Zvl 872 pá 14.6. 11:0014.6. 13:00 8307+8230*1
15 101 út 4.6. 5:584.6. 11:45 8230+8231*MU*2
15 104 po 3.6. 6:173.6. 21:52 8230+8231
15 104 pá 31.5. 6:1731.5. 21:52 8230+8231
26 116 čt 30.5. 6:0730.5. 20:01 8230+8231
 5  842 út 28.5. 6:4628.5. 21:02 8230+8231
 9  822 po 27.5. 4:3127.5. 18:35 8230+8231
 9  811 ne 26.5. 5:5226.5. 22:58 8230+8231
 9  808 so 25.5. 20:0026.5. 0:46 8230+8231*Z1
 9  811 so 25.5. 5:5225.5. 15:10 8230+8231*MU
11 807 pá 24.5. 5:4324.5. 21:21 8230+8231
 1  814 čt 23.5. 14:4324.5. 1:12 8230+8231
26 116 pá 17.5. 6:0717.5. 20:01 8230+8231
 5  842 st 15.5. 6:4615.5. 21:02 8230+8231
99 865 út 14.5. 21:3815.5. 5:40 8230
 6  810 po 13.5. 9:4513.5. 21:19 8230+8231*Z2
98 857 so 11.5. 20:5812.5. 3:15 8230
sjHL 801 so 11.5. 2:5911.5. 4:59 8230
 9  831 pá 10.5. 5:0111.5. 0:08 8230+8231
 9  802 čt 9.5. 5:2310.5. 0:16 8230+8231
 9  811 st 8.5. 5:528.5. 22:58 8230+8231
 9  831 út 7.5. 5:018.5. 0:08 8230+8231
 9  831 po 6.5. 5:017.5. 0:08 8230+8231
98 852 so 4.5. 20:585.5. 5:00 8230
91 853 pá 3.5. 22:224.5. 5:01 8230
*1 = převoz vozu 8230 do depa
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*2 = najetí 8230+8231 do 9364 před smyčkou Kotlářka
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8359+8371
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.