Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 238 208 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 dnes 5:4626.9. 19:03 8226+8229
11 805 po 25.9. 4:4925.9. 23:57 8226+8229
 1  809 pá 22.9. 14:3022.9. 20:20 8226+8229
 7  809 pá 22.9. 6:2822.9. 10:18 8226+8229
1+96 862 čt 21.9. 20:3122.9. 4:57 8229
 1  807 čt 21.9. 5:0821.9. 18:23 8229+8213
 1  809 st 20.9. 14:3020.9. 20:20 8229+8213
 1  809 st 20.9. 7:1820.9. 9:16 8229+8213
25+97 857 út 19.9. 20:1120.9. 5:20 8229
 9  819 út 19.9. 5:0619.9. 18:34 8211+8229
 9  811 po 18.9. 4:4619.9. 0:32 8211+8229
 1  814 pá 15.9. 15:1015.9. 21:05 8211+8229
 1  814 pá 15.9. 6:4815.9. 8:44 8211+8229
1+96 862 čt 14.9. 20:3115.9. 4:57 8229
11 824 čt 14.9. 15:1314.9. 17:31 8229
 8  815 čt 14.9. 6:2514.9. 9:06 8217+8229
 1  809 st 13.9. 14:3013.9. 20:20 8217+8229
 8  811 st 13.9. 5:0513.9. 9:59 8217+8229
14 807 út 12.9. 14:5912.9. 22:26 8217+8229
11 813 út 12.9. 7:0512.9. 9:06 8217+8229
15+98 854 po 11.9. 23:2412.9. 5:31 8229
1+96 862 ne 10.9. 20:3311.9. 4:57 8229
13+99 865 so 9.9. 20:2310.9. 5:44 8229
25+97 857 pá 8.9. 23:219.9. 5:20 8229
14 803 pá 8.9. 14:208.9. 19:22 8219+8229


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.