Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 044 318 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 815 pá 18.9. 5:1918.9. 20:31 8228+8229
25 803 čt 17.9. 4:3717.9. 20:33 8228+8229
 8  815 st 16.9. 6:5316.9. 9:28 8228+8229
15 813 út 15.9. 4:5815.9. 9:00 8228+8229
 1  811 po 14.9. 4:4714.9. 21:08 8228+8229
11 803 pá 11.9. 4:2912.9. 0:51 8228+8229
14 808 čt 10.9. 6:4510.9. 21:26 8228+8229
5+94 864 st 9.9. 20:5610.9. 4:50 8229
14+97 869 út 8.9. 22:409.9. 0:50 8229*MU
15 812 út 8.9. 4:588.9. 8:51 8228+8229
11 801 po 7.9. 5:587.9. 20:01 8228+8229
 8  806 so 5.9. 4:345.9. 23:28 8228+8229
 1  809 pá 4.9. 6:184.9. 22:38 8228+8229
 9  818 čt 3.9. 5:503.9. 20:27 8228+8229
11 808 st 2.9. 5:382.9. 21:21 8228+8229
11 809 út 1.9. 4:091.9. 21:35 8228+8229
16 808 po 31.8. 7:061.9. 0:47 8228+8229
14 806 ne 30.8. 4:5930.8. 21:32 8228+8229
14 802 so 29.8. 4:3930.8. 0:19 8228+8229
 1  810 pá 28.8. 4:2829.8. 1:12 8228+8229
14 811 čt 27.8. 14:0927.8. 22:00 8228+8229
25 807 čt 27.8. 4:3027.8. 10:01 8228+8229
 8  809 st 26.8. 4:3426.8. 21:28 8228+8229
25 807 út 25.8. 13:5825.8. 22:23 8228+8229
 1  807 út 25.8. 5:2125.8. 9:25 8228+8229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.