Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 064 583 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  803 po 8.3. 5:208.3. 19:42 8228+8229
14 801 ne 7.3. 4:407.3. 21:48 8228+8229
15+16 808 so 6.3. 17:306.3. 23:28 8228+8229*Z
14 801 pá 5.3. 5:565.3. 22:18 8228+8229
14 806 čt 4.3. 6:194.3. 21:08 8228+8229
16 808 po 1.3. 7:071.3. 19:39 8228+8229
25 807 pá 26.2. 5:1626.2. 20:52 8228+8229
14 801 čt 25.2. 5:5625.2. 22:18 8228+8229
 1  807 st 24.2. 6:0224.2. 20:26 8228+8229
25 807 út 23.2. 5:1623.2. 20:52 8228+8229
14 801 po 22.2. 5:5622.2. 22:18 8228+8229
16 819 pá 19.2. 14:2019.2. 21:16 8228+8229
16 819 pá 19.2. 6:3819.2. 10:48 8321+8229
14 801 čt 18.2. 7:3018.2. 22:18 8321+8229*Z1
25 803 st 17.2. 4:3717.2. 20:17 8321+8229
25 813 po 15.2. 4:3015.2. 19:38 8321+8229
11 811 pá 29.1. 4:0929.1. 6:20 8228+8229*MU
14 801 čt 28.1. 5:5628.1. 22:18 8228+8229
25 807 st 27.1. 5:1627.1. 20:52 8228+8229
25 803 út 26.1. 4:3726.1. 20:17 8228+8229
 9  809 po 25.1. 5:2125.1. 22:27 8228+8229
25 807 pá 22.1. 5:1622.1. 20:52 8228+8229
11 808 čt 21.1. 5:4421.1. 20:01 8228+8229
11 808 st 20.1. 5:4420.1. 20:01 8228+8229
16 814 út 19.1. 5:1519.1. 20:31 8228+8229
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8215
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8301
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.