Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 936 390 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 so 21.7. 6:3821.7. 23:48 8229+8219
 9  808 pá 20.7. 15:2521.7. 0:56 8229+8219
 9  808 pá 20.7. 7:1220.7. 9:35 8229+8219
3+6 819 čt 19.7. 4:2019.7. 19:51 8229+8219
 1  811 st 18.7. 6:1918.7. 21:41 8229+8219
 9  821 út 17.7. 4:5217.7. 23:48 8229+8219
 9  827 po 16.7. 5:2317.7. 0:16 8229+8219
 9  808 so 14.7. 7:4015.7. 0:46 8229+8219
 9  821 pá 13.7. 4:5213.7. 23:48 8229+8219
24 141 st 11.7. 5:4611.7. 19:53 8229+8219
22 104 út 10.7. 4:3710.7. 21:12 8229+8219
 7  107 po 9.7. 6:1110.7. 0:31 8229+8219
24 810 st 4.7. 6:104.7. 20:27 8229+8219
24 810 út 3.7. 6:103.7. 20:23 8229+8219
 9  831 pá 29.6. 5:0129.6. 20:15 8229+8219*MU*1
3+6 801 čt 28.6. 5:1428.6. 23:10 8229+8219
3+6 801 st 27.6. 5:1427.6. 23:10 8229+8219
 9  809 út 26.6. 5:3727.6. 0:36 8229+8219
24 804 po 25.6. 6:0025.6. 20:25 8229+8219
11 812 pá 22.6. 6:1622.6. 20:02 8229+8219
sjHL 801 pá 22.6. 2:4522.6. 4:59 8229
3+6 801 čt 21.6. 5:1421.6. 23:10 8229+8219
 9  831 st 20.6. 5:0121.6. 0:08 8229+8219
 9  802 út 19.6. 5:1820.6. 0:16 8229+8219
3+6 824 po 18.6. 15:2018.6. 19:12 8229+8219*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v 19:05 na Ohradě ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8435+8427

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.