Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 093 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  831 út 12.11. 5:0113.11. 0:08 8229+8223
11 801 po 11.11. 4:2911.11. 20:30 8229+8223
 8  809 ne 10.11. 11:5411.11. 1:23 8229+8223
2+91 852 pá 8.11. 20:178.11. 22:30 8229*MU
 6  816 pá 8.11. 5:248.11. 18:22 8229+8236
11 812 čt 7.11. 6:187.11. 20:02 8229+8236
sjHL 801 čt 7.11. 0:327.11. 5:11 8229
 1  809 st 6.11. 6:396.11. 20:11 8229+8236
2+91 852 út 5.11. 21:066.11. 5:27 8229
 1  809 út 5.11. 6:395.11. 20:11 8302+8229
27+92 856 po 4.11. 21:035.11. 5:18 8229
15 809 po 4.11. 14:394.11. 18:31 8319+8229
 9  813 po 4.11. 6:494.11. 9:19 8319+8229
15+99 865 ne 3.11. 20:404.11. 5:42 8229
2+91 852 so 2.11. 20:363.11. 5:26 8229
27+99 869 pá 1.11. 21:172.11. 5:42 8229
 6  816 pá 1.11. 5:241.11. 18:22 8225+8229
 9  813 čt 31.10. 15:3431.10. 19:54 8225+8229
15 812 čt 31.10. 5:5131.10. 10:02 8225+8229
 9  822 st 30.10. 4:3130.10. 18:35 8225+8229
 9  822 út 29.10. 4:3129.10. 18:35 8225+8229
14+31 834 so 26.10. 7:4126.10. 21:06 8225+8229
24 809 pá 25.10. 5:3025.10. 20:14 8225+8229
16 804 čt 24.10. 4:0824.10. 21:07 8225+8229
16 811 st 23.10. 5:0924.10. 1:08 8225+8229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.