Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 019 718 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+92 855 út 26.5. 20:3027.5. 4:53 8229
 9  835 út 26.5. 6:5426.5. 9:35 8229+8318
25+92 851 po 25.5. 20:1826.5. 5:48 8229
16 817 po 25.5. 4:0825.5. 10:48 8229+8310
 6  802 ne 24.5. 4:5225.5. 0:45 8229+8310
14 804 so 23.5. 4:5523.5. 21:02 8229+8310
 8  801 pá 22.5. 4:5422.5. 19:40 8229+8310
16 811 čt 21.5. 4:4822.5. 1:27 8229+8310
11 811 st 20.5. 6:1620.5. 20:29 8229+8310
 9  829 út 19.5. 7:1020.5. 0:16 8229+8310
25+92 851 po 18.5. 20:1819.5. 5:48 8229
25 817 po 18.5. 4:3018.5. 10:00 8228+8229
 8  809 ne 17.5. 11:5417.5. 23:23 8228+8229
25 807 so 16.5. 4:3616.5. 22:39 8228+8229
24 807 pá 15.5. 6:0215.5. 20:05 8228+8229
14 807 čt 14.5. 4:3914.5. 19:56 8228+8229
 8  807 st 13.5. 6:0413.5. 23:07 8228+8229
24 807 út 12.5. 6:0212.5. 20:05 8228+8229
5+94 864 po 11.5. 22:3112.5. 4:50 8229
 9  823 po 11.5. 4:3111.5. 9:25 8228+8229
25 806 ne 10.5. 4:1710.5. 22:23 8228+8229
9+25 832 so 9.5. 4:3610.5. 0:56 8228+8229
11 804 pá 8.5. 6:238.5. 20:51 8228+8229
 5  810 čt 7.5. 5:587.5. 21:15 8228+8229
 5  810 st 6.5. 5:586.5. 21:15 8228+8229


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.