Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 954 588 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 866 ne 27.1. 22:4828.1. 6:02 8229
1+98 858 so 26.1. 20:1027.1. 4:14 8229
15+98 853 pá 25.1. 23:3826.1. 5:29 8229
 9  820 pá 25.1. 6:2125.1. 20:21 8218+8229
 9  804 čt 24.1. 5:2624.1. 19:32 8218+8229
 9  806 út 22.1. 15:0622.1. 23:15 8229+8211*MU*1
13 809 po 21.1. 7:1021.1. 19:38 8229
2+99 868 so 19.1. 19:5920.1. 4:48 8229
25+92 851 pá 18.1. 21:3219.1. 5:48 8229
Rok 2018
 1  802 čt 13.12. 6:0213.12. 17:15 8240+8229*MU
24 810 st 12.12. 5:4012.12. 20:25 8240+8229
 9  811 út 11.12. 5:4812.12. 0:46 8240+8229
 9  802 po 10.12. 19:0511.12. 0:16 8240+8229*Z
11 801 po 10.12. 5:2210.12. 9:05 8240+8229*MU
 1  803 ne 9.12. 4:479.12. 21:11 8240+8229
15 801 so 8.12. 4:588.12. 20:56 8240+8229
15 141 pá 7.12. 5:127.12. 20:41 8240+8229
 7  110 čt 6.12. 4:437.12. 1:04 8240+8229
11 105 st 5.12. 5:525.12. 19:02 8240+8229
 5  841 út 4.12. 5:594.12. 20:17 8240+8229
15 141 po 3.12. 5:123.12. 22:51 8240+8229
 7  109 pá 30.11. 5:0330.11. 20:55 8240+8229
26 111 čt 29.11. 5:3529.11. 22:07 8240+8229
15 110 st 28.11. 5:3228.11. 21:07 8240+8229
 5  841 út 27.11. 5:5927.11. 20:17 8240+8229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Národní třídě
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8231

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.