Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 149 003 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 so 25.6. 20:4726.6. 4:59 8229
15+98 854 pá 24.6. 21:2325.6. 5:29 8229
12+17 844 pá 24.6. 6:1824.6. 19:18 8229+8211
 8  812 čt 23.6. 6:2524.6. 0:09 8229+8211
13+97 853 st 22.6. 6:2723.6. 4:26 8229
19+95 866 út 21.6. 22:5322.6. 4:23 8229
13 807 út 21.6. 6:4721.6. 21:05 8229
1+96 862 po 20.6. 20:4521.6. 4:55 8229
 8  804 po 20.6. 6:5420.6. 18:53 8229+8215
13+97 853 ne 19.6. 8:5420.6. 4:26 8229
 9  808 pá 17.6. 6:3117.6. 22:12 8226+8229
13+97 853 čt 16.6. 6:2717.6. 4:26 8229
19+95 865 st 15.6. 22:1816.6. 4:53 8229
 8  804 st 15.6. 6:5415.6. 18:53 8306+8229
25+97 855 út 14.6. 22:0315.6. 5:26 8229
 9  823 út 14.6. 5:2214.6. 18:42 8306+8229
10 815 po 13.6. 4:5713.6. 23:47 8306+8229
10 806 pá 10.6. 14:5111.6. 0:27 8306+8229
 4  811 pá 10.6. 6:0110.6. 9:52 8306+8229
 9  816 čt 9.6. 6:599.6. 20:25 8231+8229
1+96 862 st 8.6. 20:459.6. 4:55 8229
7+95 853 út 7.6. 22:328.6. 4:53 8229
 8  804 út 7.6. 6:547.6. 18:53 8229+8241
13+97 851 po 6.6. 22:347.6. 5:28 8229
13 807 po 6.6. 6:476.6. 21:05 8229


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.