Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 082 838 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+94 861 so 12.6. 20:0613.6. 6:02 8228+8229
25+92 853 pá 11.6. 20:5512.6. 5:48 8228+8229
11+96 866 čt 10.6. 22:2311.6. 5:09 8229
25+97 861 st 9.6. 21:1810.6. 4:26 8229
11+96 866 út 8.6. 22:239.6. 5:09 8229
25+97 861 po 7.6. 21:188.6. 4:26 8229
25+92 853 ne 6.6. 20:567.6. 5:48 8229
25 803 pá 4.6. 4:374.6. 20:17 8228+8229
 8  804 čt 3.6. 5:223.6. 22:08 8228+8229
25 808 st 2.6. 5:232.6. 21:19 8228+8229
 1  811 út 1.6. 4:471.6. 21:08 8228+8229
 1  811 po 31.5. 4:4731.5. 21:08 8228+8229
 1  812 pá 28.5. 5:0628.5. 21:23 8228+8229
36 814 čt 27.5. 7:0727.5. 22:15 8228+8229
36 808 st 26.5. 4:0726.5. 21:15 8228+8229
36 811 út 25.5. 4:4625.5. 23:57 8228+8229
 8  803 po 24.5. 5:0524.5. 20:11 8228+8229
36 806 ne 23.5. 4:4523.5. 21:56 8228+8229
 8  806 so 22.5. 4:3422.5. 23:22 8228+8229
36 814 pá 21.5. 7:0721.5. 22:15 8228+8229
 1  811 čt 20.5. 4:4720.5. 21:08 8228+8229
14 802 st 19.5. 5:4319.5. 20:26 8228+8229
14 806 út 18.5. 6:2018.5. 21:09 8228+8229
11 810 pá 14.5. 5:5814.5. 20:21 8228+8229
 6  801 čt 13.5. 4:3313.5. 23:04 8228+8229


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.