Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 028 808 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 808 st 8.7. 4:298.7. 20:29 8228+8229
14 811 út 7.7. 14:097.7. 22:00 8228+8229
 6  802 út 7.7. 6:447.7. 8:59 8228+8229
8+14 831 čt 2.7. 4:392.7. 20:12 8228+8229
16 811 st 1.7. 14:011.7. 20:32 8228+8229
16 811 st 1.7. 6:371.7. 10:16 8228+8229
8+14 831 út 30.6. 9:5030.6. 20:12 8228+8229*Z
 6  802 po 29.6. 15:3429.6. 22:25 8228+8229
 6  802 po 29.6. 6:4429.6. 8:59 8228+8229
25 807 ne 28.6. 4:3628.6. 22:41 8228+8229
 6  806 so 27.6. 5:1228.6. 0:05 8228+8229
25 806 pá 26.6. 4:5626.6. 20:53 8228+8229
 8  810 čt 25.6. 6:1325.6. 23:08 8228+8229
25 803 st 24.6. 4:3724.6. 20:33 8228+8229
 8  801 út 23.6. 4:5423.6. 19:40 8228+8229
 6  804 po 22.6. 4:3223.6. 0:25 8228+8229
 6  804 pá 19.6. 4:3220.6. 0:25 8228+8229
 8  806 čt 18.6. 5:2919.6. 0:23 8228+8229
25 803 st 17.6. 4:3717.6. 20:33 8228+8229
 6  804 út 16.6. 4:3217.6. 0:05 8228+8229
 1  810 po 15.6. 4:2716.6. 1:12 8228+8229
11+14 832 ne 14.6. 4:3914.6. 22:21 8228+8229
11+14 832 so 13.6. 4:3913.6. 22:21 8228+8229
 9  829 pá 12.6. 7:1013.6. 0:16 8228+8229
25+92 851 čt 11.6. 20:1812.6. 5:48 8229
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.