Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8229

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 6. 2001

Výrobní číslo: 156296

Původní evidenční číslo: 6614

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 179 258 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 855 ne 27.11. 21:4528.11. 5:26 8229
15+98 853 so 26.11. 21:0727.11. 4:59 8229
13+95 863 pá 25.11. 6:1326.11. 4:53 8229
13+95 863 čt 24.11. 6:1325.11. 4:53 8229
25+94 864 st 23.11. 20:5524.11. 5:05 8229
 4  809 st 23.11. 14:4023.11. 18:38 8229+8224
 4  812 st 23.11. 6:1423.11. 10:00 8229+8224
25+94 864 út 22.11. 20:5523.11. 5:05 8229
 9  820 út 22.11. 5:0622.11. 18:31 8229+8224
 6  801 po 21.11. 5:0121.11. 23:48 8229+8224
25 801 so 19.11. 4:4219.11. 23:45 8229+8224
11 802 pá 18.11. 5:4319.11. 0:15 8229+8224
10 815 st 16.11. 5:1116.11. 19:11 8229+8224
25 808 út 15.11. 4:4815.11. 21:50 8229+8224
15 805 po 14.11. 5:0415.11. 0:23 8229+8224
 8  808 pá 11.11. 6:0011.11. 18:45 8229+8224*MU
 9  808 čt 10.11. 6:2910.11. 22:12 8229+8224
10 815 st 9.11. 5:119.11. 19:11 8229+8224
 9  816 út 8.11. 6:588.11. 20:20 8229+8224
15+98 853 po 7.11. 21:078.11. 4:59 8229
 4  811 po 7.11. 14:567.11. 18:54 8211+8229
 9  805 po 7.11. 6:397.11. 9:00 8211+8229
1+96 862 ne 6.11. 19:567.11. 4:55 8229
25 814 pá 4.11. 4:354.11. 22:37 8229+8224
10 812 čt 3.11. 6:494.11. 0:06 8229+8224
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.