Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 6. 2001

Vyřazení: prosinec 2022

Výrobní číslo: 157289

Původní evidenční číslo: 6138 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 942 667 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
 8  804 po 21.3. 7:2021.3. 8:10 8228+8229*MU*1
11 804 pá 18.3. 4:3018.3. 20:58 8228+8229
 9  801 čt 17.3. 6:4218.3. 0:31 8228+8229
25 801 st 16.3. 4:3916.3. 22:33 8228+8229
 6  803 út 15.3. 6:2716.3. 0:33 8228+8229
13+99 865 po 14.3. 20:3415.3. 5:42 8228
 9  830 po 14.3. 6:3914.3. 9:00 8228+8229
15+98 854 ne 13.3. 21:2314.3. 5:29 8228
15+98 854 so 12.3. 21:2313.3. 5:29 8228
13+97 851 pá 11.3. 22:3412.3. 5:25 8228
 8  813 pá 11.3. 5:0811.3. 9:55 8227+8228
 5  810 čt 10.3. 5:3911.3. 0:01 8227+8228
 5  811 st 9.3. 7:3810.3. 0:21 8227+8228
25+97 856 út 8.3. 22:409.3. 5:58 8228
 9  805 út 8.3. 7:018.3. 20:25 8228+8227
13+97 851 po 7.3. 22:348.3. 5:25 8228
 5  804 ne 6.3. 7:277.3. 0:21 8214+8228
 6  810 pá 4.3. 5:144.3. 23:33 8214+8228
11 801 čt 3.3. 20:204.3. 0:16 8214+8228*Z1
 5  811 st 2.3. 7:383.3. 0:21 8214+8228
7+91 854 út 1.3. 20:292.3. 5:00 8228
 1  814 út 1.3. 6:461.3. 9:12 8229+8228
 9  805 po 28.2. 7:0128.2. 20:25 8229+8228
25+97 855 ne 27.2. 22:2028.2. 5:26 8228
7+91 854 so 26.2. 20:3427.2. 5:00 8228
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou za zast. Kabešova ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8315+8309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.