Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 6. 2001

Výrobní číslo: 157289

Původní evidenční číslo: 6138 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 953 842 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 čt 21.2. 6:2021.2. 21:26 8243+8228
15+98 852 st 20.2. 21:1821.2. 5:00 8228
 9  817 st 20.2. 6:1220.2. 20:12 8228+8243
 9  831 út 19.2. 5:0120.2. 0:08 8228+8243
 9  802 po 18.2. 5:2319.2. 0:16 8228+8243
13+99 863 so 16.2. 22:4517.2. 4:15 8228
13+99 863 pá 15.2. 22:4516.2. 4:15 8228
 6  808 pá 15.2. 4:3515.2. 21:43 8217+8228
11 809 čt 14.2. 5:0714.2. 20:02 8217+8228
11 809 st 13.2. 5:0713.2. 20:02 8217+8228
11 801 út 12.2. 4:0913.2. 0:51 8217+8228
 9  809 po 11.2. 5:3712.2. 0:36 8217+8228
 6  810 čt 7.2. 5:027.2. 21:50 8214+8228*MU
 9  809 st 6.2. 5:377.2. 0:36 8214+8228
11 801 út 5.2. 4:096.2. 0:51 8214+8228
 1  802 po 4.2. 6:025.2. 1:10 8214+8228
11 805 ne 3.2. 4:294.2. 0:51 8214+8228
15 807 so 2.2. 6:382.2. 20:26 8214+8228
 1  802 pá 1.2. 6:022.2. 1:10 8214+8228
 9  813 čt 31.1. 15:3431.1. 18:00 8214+8228*MU
 1  814 čt 31.1. 5:4131.1. 9:48 8214+8228
 9  809 st 30.1. 5:3731.1. 0:36 8214+8228
 1  812 út 29.1. 5:4930.1. 0:50 8214+8228
11 810 po 28.1. 4:2928.1. 21:21 8214+8228
26 111 pá 25.1. 5:3525.1. 22:07 8214+8228
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.