Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 6. 2001

Výrobní číslo: 157289

Původní evidenční číslo: 6138 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 958 912 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjZI 801 po 18.3. 3:3418.3. 5:54 8228
sjHL 801 ne 17.3. 2:5817.3. 4:59 8228
15+98 852 pá 15.3. 23:1816.3. 5:00 8228
14 812 pá 15.3. 4:3715.3. 20:36 8223+8228
14 812 čt 14.3. 4:3714.3. 20:36 8223+8228
11 802 st 13.3. 6:4213.3. 20:41 8223+8228
sjZI 801 st 13.3. 3:3413.3. 5:54 8228
11 803 út 12.3. 5:0813.3. 0:51 8317+8228
11 802 po 11.3. 6:4211.3. 20:41 8317+8228
15+99 865 ne 10.3. 20:5811.3. 5:40 8228
7+99 864 so 9.3. 20:2110.3. 4:20 8228
13+97 867 pá 8.3. 22:409.3. 4:41 8228
 9  817 pá 8.3. 6:128.3. 20:12 8228+8306
13+97 867 čt 7.3. 7:108.3. 4:54 8228
sjHL 801 čt 7.3. 2:587.3. 4:59 8228
11 803 st 6.3. 5:087.3. 0:51 8228+8306
11 809 po 4.3. 4:094.3. 19:44 8228+8306
15 802 ne 3.3. 9:003.3. 21:11 8228+8306*Z
11 803 so 2.3. 4:293.3. 0:51 8228+8306
 9  802 pá 1.3. 5:232.3. 0:16 8228+8306
 9  811 čt 28.2. 5:4828.2. 13:10 8228+8306*MU
 1  805 st 27.2. 4:2827.2. 21:26 8228+8306
 6  803 út 26.2. 15:2927.2. 0:25 8228+8306
 1  814 út 26.2. 5:4126.2. 9:48 8228+8306
 9  820 po 25.2. 6:2125.2. 20:21 8228+8306
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.