Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 6. 2001

Výrobní číslo: 157289

Původní evidenční číslo: 6138 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 948 871 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 út 18.12. 15:3418.12. 19:54 8219+8228
 9  813 út 18.12. 6:4918.12. 9:19 8219+8228
11 801 po 17.12. 5:2217.12. 20:30 8219+8228
 9  802 pá 14.12. 5:2315.12. 0:16 8219+8228
 9  811 čt 13.12. 5:4814.12. 0:46 8219+8228
14 812 st 12.12. 4:3712.12. 20:36 8219+8228
 9  813 út 11.12. 15:3411.12. 19:54 8219+8228
 6  803 út 11.12. 5:2411.12. 9:50 8219+8228
 9  806 po 10.12. 15:0611.12. 0:26 8219+8228
 1  814 po 10.12. 5:4110.12. 9:48 8219+8228
11 812 pá 7.12. 6:437.12. 20:02 8308+8228
2+91 853 čt 6.12. 20:477.12. 5:00 8228
 9  820 čt 6.12. 6:216.12. 20:21 8308+8228
2+92 855 st 5.12. 4:366.12. 4:48 8228
13 809 út 4.12. 7:104.12. 19:38 8228
26 116 po 3.12. 6:073.12. 7:00 8228+8317*MU
15 110 pá 30.11. 5:3230.11. 21:07 8228+8317
 5  841 čt 29.11. 5:5929.11. 20:17 8228+8317
 9  802 st 28.11. 5:2329.11. 0:16 8228+8317
15 141 út 27.11. 5:1227.11. 23:51 8228+8317
24 104 po 26.11. 6:0626.11. 19:39 8228+8317
24 841 pá 23.11. 5:3023.11. 20:18 8228+8317
 1  805 čt 22.11. 4:2822.11. 21:26 8228+8317
15 141 st 21.11. 5:1221.11. 20:41 8228+8317
15 101 út 20.11. 5:5820.11. 21:37 8228+8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.