Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 6. 2001

Výrobní číslo: 157289

Původní evidenční číslo: 6138 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 942 667 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 810 pá 27.3. 4:5927.3. 20:23 8314+8228
 9  817 čt 26.3. 6:2827.3. 0:16 8314+8228
26+91 853 út 24.3. 22:4525.3. 5:00 8228
26+97 867 po 23.3. 22:3224.3. 4:57 8228
15+98 853 ne 22.3. 21:3823.3. 5:31 8228
15+98 853 so 21.3. 19:4022.3. 5:31 8228
2+91 852 pá 20.3. 20:3121.3. 5:27 8228
 9  804 pá 20.3. 5:2620.3. 19:32 8228+8240
11 812 čt 19.3. 6:4319.3. 19:44 8228+8240
15+99 865 st 18.3. 20:5819.3. 5:42 8228
15 809 st 18.3. 14:3918.3. 18:31 8228+8229
 6  816 st 18.3. 4:5218.3. 10:06 8228+8229
11 801 út 17.3. 5:2217.3. 20:02 8228+8229
11 801 po 16.3. 4:2916.3. 20:30 8228+8229
 1  808 ne 15.3. 10:2516.3. 0:50 8228+8229
 9  831 pá 13.3. 5:0114.3. 0:08 8228+8229
 6  816 čt 12.3. 5:2412.3. 18:22 8228+8229
 5  813 st 11.3. 5:5911.3. 20:36 8228+8229
 1  806 út 10.3. 6:2810.3. 19:41 8228+8229
24 801 po 9.3. 14:229.3. 19:16 8228+8229
 9  813 po 9.3. 6:499.3. 9:19 8228+8229
15+98 853 ne 8.3. 21:389.3. 5:31 8228
1+98 858 so 7.3. 20:108.3. 4:14 8228
5+94 865 pá 6.3. 22:297.3. 4:38 8228
15 809 pá 6.3. 14:396.3. 18:31 8241+8228


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.