Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 6. 2001

Výrobní číslo: 157289

Původní evidenční číslo: 6138 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 927 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  814 pá 22.6. 5:4122.6. 9:48 8228+8306
 9  805 čt 21.6. 5:2921.6. 22:08 8228+8306
 9  820 st 20.6. 6:2120.6. 20:20 8228+8306
8+94 851 út 19.6. 20:3720.6. 5:46 8228
 5  817 út 22.5. 6:4622.5. 21:21 8241+8228
3+6 822 po 21.5. 14:4621.5. 19:56 8241+8228
15 811 po 21.5. 5:4321.5. 9:37 8241+8228
 7  804 so 19.5. 20:1519.5. 23:31 8241+8228*Z
11 803 pá 18.5. 5:0219.5. 0:51 8241+8228
 9  833 čt 17.5. 7:1718.5. 0:12 8241+8228
 9  804 st 16.5. 5:2316.5. 19:32 8241+8228
 1  814 út 15.5. 14:4916.5. 1:12 8241+8228
 1  814 út 15.5. 5:4115.5. 9:48 8241+8228
 9  817 po 14.5. 6:1214.5. 20:12 8241+8228
 1  802 ne 13.5. 12:4113.5. 21:11 8241+8228
 9  808 so 12.5. 7:4013.5. 0:46 8241+8228
24 804 pá 11.5. 6:0011.5. 20:25 8241+8228
 5  806 čt 10.5. 5:1911.5. 0:47 8241+8228
 9  814 st 9.5. 5:5710.5. 0:56 8241+8228
 5  810 út 8.5. 13:188.5. 21:21 8241+8228
3+6 802 po 7.5. 5:247.5. 19:51 8241+8228
 9  823 pá 4.5. 6:354.5. 20:34 8241+8228
11 812 čt 3.5. 6:163.5. 20:02 8241+8228
3+6 824 st 2.5. 4:532.5. 19:12 8241+8228
 9  818 út 1.5. 7:082.5. 0:16 8241+8228
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.