Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 6. 2001

Výrobní číslo: 157289

Původní evidenční číslo: 6138 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 971 857 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 po 11.11. 5:2611.11. 19:32 8318+8228
 6  809 ne 10.11. 10:1210.11. 21:29 8318+8228
11 812 pá 8.11. 6:188.11. 20:02 8318+8228
2+92 855 čt 7.11. 4:368.11. 4:53 8228
5+94 864 st 6.11. 20:357.11. 1:20 8228*MU
15 809 st 6.11. 14:396.11. 18:31 8228+8319
25+92 851 po 4.11. 20:295.11. 5:48 8228
 9  822 po 4.11. 4:314.11. 18:35 8228+8307
 8  803 ne 3.11. 4:343.11. 19:55 8228+8307
15 809 pá 1.11. 14:391.11. 18:51 8228+8307
 6  803 pá 1.11. 6:161.11. 9:50 8228+8307
15+98 853 čt 31.10. 21:381.11. 5:31 8228
15 809 čt 31.10. 14:3931.10. 18:51 8234+8228
 6  803 čt 31.10. 6:1631.10. 9:50 8234+8228
 9  802 st 30.10. 5:2331.10. 0:16 8234+8228
 6  815 út 29.10. 4:3229.10. 21:59 8234+8228
 9  818 po 28.10. 6:2828.10. 23:48 8234+8228
1+14 835 ne 27.10. 5:4827.10. 21:06 8234+8228
 9  818 so 26.10. 6:3726.10. 23:48 8234+8228
11 807 pá 25.10. 5:4525.10. 21:21 8234+8228
 1  814 čt 24.10. 14:4924.10. 22:38 8234+8228
15 812 čt 24.10. 5:5124.10. 9:42 8234+8228
 5  809 st 23.10. 5:5923.10. 21:06 8318+8228
2+92 855 út 22.10. 4:3423.10. 4:53 8228
15 812 po 21.10. 15:1121.10. 21:11 8228+8223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.