Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8228

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 6. 2001

Výrobní číslo: 157289

Původní evidenční číslo: 6138 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 108 282 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 816 pá 26.11. 14:4926.11. 23:07 8229+8228
 8  814 pá 26.11. 6:1926.11. 9:06 8229+8228
 9  802 čt 25.11. 6:0325.11. 21:51 8229+8228
 1  807 st 24.11. 6:4924.11. 18:13 8229+8228
 9  820 út 23.11. 5:0423.11. 18:33 8229+8228
 1  804 po 22.11. 4:3322.11. 19:50 8229+8228
 5  804 ne 21.11. 5:2722.11. 0:21 8229+8228
25 807 so 20.11. 4:3420.11. 22:22 8229+8228
14 811 pá 19.11. 5:5319.11. 18:32 8229+8228
25 816 čt 18.11. 14:4918.11. 23:07 8229+8228
25 811 čt 18.11. 5:5618.11. 9:11 8229+8228
 5  811 út 16.11. 5:5416.11. 20:31 8229+8228
 1  804 po 15.11. 4:3315.11. 19:50 8229+8228
 1  807 pá 12.11. 6:4912.11. 18:13 8229+8228
14 803 čt 11.11. 14:2811.11. 21:50 8229+8228
 6  804 čt 11.11. 7:0011.11. 9:12 8229+8228
 6  804 st 10.11. 14:5210.11. 23:33 8229+8228
 8  809 st 10.11. 5:0810.11. 9:56 8228+8229
14 803 út 9.11. 19:209.11. 21:50 8228+8229*Z1
14 811 út 9.11. 5:539.11. 18:32 8228+8229
 9  802 po 8.11. 6:038.11. 21:51 8228+8229
 1  811 pá 5.11. 4:535.11. 19:54 8228+8229
 9  812 čt 4.11. 4:525.11. 0:31 8228+8229
 1  813 st 3.11. 5:064.11. 0:37 8228+8229
11 803 út 2.11. 4:462.11. 19:36 8228+8229
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8313+8319

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.