Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 718 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 810 st 21.8. 4:2822.8. 1:28 8313+8223
16 810 út 20.8. 4:2821.8. 1:28 8313+8223
 8  808 po 19.8. 6:0420.8. 1:23 8313+8223
11 807 út 4.6. 5:434.6. 21:21 8225+8223
 6  803 po 3.6. 15:294.6. 0:25 8225+8223
 1  814 po 3.6. 5:413.6. 9:48 8225+8223
2+99 863 ne 2.6. 20:183.6. 4:42 8223
5+94 866 so 1.6. 22:492.6. 6:02 8223
15+92 858 pá 31.5. 21:381.6. 4:23 8223
 9  804 pá 31.5. 5:2631.5. 19:32 8322+8223
15 141 čt 30.5. 9:2530.5. 22:51 8322+8223*Z
sjZI 801 čt 30.5. 3:3430.5. 5:54 8223
 1  805 st 29.5. 4:2829.5. 21:26 8322+8223
 9  811 út 28.5. 5:4829.5. 0:46 8322+8223
37+97 868 po 27.5. 20:0328.5. 4:25 8223
 6  808 po 27.5. 16:0027.5. 17:49 8223+8242
 9  806 po 27.5. 6:2727.5. 8:59 8223+8242
11+97 867 ne 26.5. 23:2027.5. 4:54 8223
15+98 852 so 25.5. 20:5826.5. 5:00 8223
14+97 867 pá 24.5. 23:1425.5. 4:41 8223
 1  807 pá 24.5. 4:2824.5. 22:15 8223+8304
11 803 čt 23.5. 5:0824.5. 0:51 8223+8304
15 142 st 22.5. 6:2522.5. 21:56 8223+8304
 5  842 út 21.5. 6:4621.5. 21:02 8223+8304
11 812 po 20.5. 6:1820.5. 20:02 8223+8304
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9401

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.