Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 856 268 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 111 út 19.2. 5:3519.2. 22:07 8223+8230
 7  109 po 18.2. 5:0318.2. 20:55 8223+8230
 5  841 pá 15.2. 5:5915.2. 20:17 8223+8230
 1  806 čt 14.2. 4:2814.2. 19:46 8223+8230
 1  812 st 13.2. 14:3414.2. 0:52 8223+8230
 1  812 st 13.2. 6:1013.2. 9:58 8223+8230
 9  831 út 12.2. 5:0113.2. 0:08 8223+8230
 9  806 po 11.2. 15:0612.2. 0:26 8223+8230
 9  813 po 11.2. 6:4911.2. 9:19 8223+8230
 6  803 pá 8.2. 15:159.2. 0:34 8223+8230*Z
 1  809 pá 8.2. 6:398.2. 8:50 8223+8230*MU
5+94 866 čt 7.2. 22:488.2. 6:02 8223
 9  820 čt 7.2. 6:217.2. 20:21 8230+8223
sjHL 801 čt 7.2. 2:587.2. 5:00 8223
15 141 st 6.2. 5:126.2. 22:51 8223+8230
 6  113 út 5.2. 6:345.2. 18:58 8223+8230
15 103 po 4.2. 6:084.2. 19:40 8223+8230
 5  841 pá 1.2. 5:591.2. 20:17 8223+8230
24 801 čt 31.1. 14:2231.1. 19:16 8223+8230
11 804 čt 31.1. 5:5831.1. 10:08 8223+8230
 1  814 st 30.1. 14:4930.1. 22:38 8223+8230
 1  802 st 30.1. 6:0230.1. 9:55 8223+8230*MU
 9  804 út 29.1. 5:2629.1. 19:32 8223+8230
14 812 po 28.1. 4:3728.1. 20:36 8223+8230
 7  112 st 23.1. 5:1723.1. 17:20 8223+8230*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8219+8234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.