Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 358 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  109 st 24.4. 4:4324.4. 20:55 8223+8303
26 111 út 23.4. 5:3523.4. 22:07 8223+8303
11 105 čt 18.4. 5:3818.4. 19:02 8223+8303
 7  109 st 17.4. 5:0317.4. 20:55 8223+8303
 7  110 út 16.4. 4:4317.4. 1:04 8223+8303
 7  101 po 15.4. 5:4115.4. 19:37 8223+8303
24 107 pá 12.4. 6:4012.4. 20:09 8223+8303
15 106 čt 11.4. 6:4111.4. 20:08 8223+8303
 6  101 st 10.4. 5:0910.4. 18:32 8223+8303
 7  110 út 9.4. 4:4310.4. 1:04 8223+8303
 5  107 po 8.4. 5:558.4. 22:02 8223+8303
24 841 pá 5.4. 5:305.4. 20:18 8223+8303
 1  802 čt 4.4. 6:025.4. 1:10 8223+8303
 1  806 st 3.4. 6:283.4. 19:41 8223+8303
 9  804 út 2.4. 12:152.4. 19:32 8301+8223*Z
 6  803 po 1.4. 5:241.4. 9:50 8301+8223
35+92 852 čt 28.3. 20:5928.3. 23:30 8223*MU
24 801 čt 28.3. 14:2228.3. 19:16 8213+8223
 1  814 čt 28.3. 5:4128.3. 9:48 8213+8223
 9  820 st 27.3. 6:2127.3. 20:21 8213+8223
7+97 868 út 26.3. 22:0627.3. 4:25 8223
24 801 út 26.3. 14:2226.3. 19:16 8213+8223
24 801 út 26.3. 5:4426.3. 10:36 8213+8223
11+97 867 po 25.3. 23:2226.3. 4:54 8223
 1  805 po 25.3. 4:2825.3. 21:26 8223+8215
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8371+8322
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.