Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 847 643 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 802 so 4.4. 5:045.4. 0:12 8226+8223
14 810 pá 3.4. 4:593.4. 20:23 8226+8223
 6  815 čt 2.4. 6:172.4. 20:59 8226+8223
 9  817 st 1.4. 6:282.4. 0:16 8226+8223
11 801 út 31.3. 5:4031.3. 20:05 8226+8223
 9  817 po 30.3. 6:2831.3. 0:16 8226+8223
 6  809 pá 27.3. 5:2427.3. 20:09 8226+8223
 1  812 čt 26.3. 4:4726.3. 21:26 8226+8223
 9  817 st 25.3. 11:4526.3. 0:16 8226+8223*Z
 1  812 út 24.3. 4:4724.3. 21:26 8226+8223
 9  804 po 23.3. 5:2923.3. 23:08 8226+8223
 9  809 pá 20.3. 5:3721.3. 0:36 8226+8223
 5  811 čt 19.3. 5:5919.3. 21:09 8226+8223
 1  814 st 18.3. 5:4118.3. 20:12 8226+8223
 1  809 út 17.3. 6:5117.3. 21:41 8226+8223
 9  802 po 16.3. 5:2317.3. 0:16 8226+8223
24 810 pá 13.3. 5:4013.3. 20:25 8226+8223
 9  802 čt 12.3. 5:2313.3. 0:16 8226+8223
 1  807 st 11.3. 4:4811.3. 21:41 8226+8223
 6  805 út 10.3. 7:0511.3. 0:45 8226+8223
14 808 po 9.3. 4:599.3. 19:37 8226+8223
 1  807 pá 6.3. 4:486.3. 21:41 8226+8223
 9  811 čt 5.3. 5:486.3. 0:46 8226+8223
11 801 st 4.3. 4:294.3. 20:30 8226+8223
14 806 út 3.3. 4:393.3. 23:19 8226+8223
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.