Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 013 303 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  809 pá 3.12. 5:243.12. 18:22 8218+8223
 5  806 čt 2.12. 5:072.12. 20:01 8218+8223
 9  812 st 1.12. 4:462.12. 0:31 8218+8223
 9  812 út 30.11. 4:461.12. 0:31 8218+8223
 5  812 po 29.11. 7:4629.11. 22:41 8218+8223
 1  805 ne 28.11. 9:4828.11. 21:47 8218+8223
 9  802 pá 26.11. 6:0326.11. 21:51 8218+8223
 6  801 čt 25.11. 4:3525.11. 18:40 8218+8223
14 803 st 24.11. 14:2824.11. 21:50 8218+8223
25 816 st 24.11. 6:5124.11. 10:01 8218+8223
 5  809 út 23.11. 5:2423.11. 14:40 8218+8223*MU
 9  808 po 22.11. 6:3122.11. 22:11 8218+8223
 5  812 pá 19.11. 7:4619.11. 22:41 8218+8223
14 811 čt 18.11. 14:0518.11. 18:32 8218+8223*Z1
 9  827 út 16.11. 5:4616.11. 19:06 8218+8223
 5  802 po 15.11. 6:2815.11. 23:41 8218+8223
 1  813 pá 12.11. 5:4812.11. 19:02 8218+8223
 9  816 čt 11.11. 7:0111.11. 20:25 8218+8223
 1  807 st 10.11. 6:4910.11. 18:13 8218+8223
 5  809 út 9.11. 5:249.11. 18:21 8218+8223
 9  808 po 8.11. 6:318.11. 22:11 8218+8223
11 809 pá 5.11. 5:426.11. 0:23 8218+8223
 9  808 čt 4.11. 6:314.11. 22:12 8218+8223
 5  809 st 3.11. 5:243.11. 18:21 8218+8223
 9  811 út 2.11. 6:423.11. 0:21 8218+8223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318+8322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.