Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 830 103 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 po 16.4. 5:2916.4. 12:50 8223+8244*MU
11 809 pá 13.4. 4:1013.4. 19:44 8223+8244
 9  814 čt 12.4. 5:5713.4. 0:56 8223+8244
3+6 824 st 11.4. 4:5511.4. 19:11 8223+8244
11 802 út 10.4. 6:4110.4. 20:41 8223+8244
3+6 801 po 9.4. 5:169.4. 23:09 8223+8244
 9  833 pá 6.4. 7:177.4. 0:12 8223+8244
 9  813 čt 5.4. 15:335.4. 19:54 8223+8244
 9  813 čt 5.4. 6:495.4. 9:19 8223+8244
24 805 st 4.4. 6:104.4. 20:38 8223+8244
2+92 852 út 3.4. 19:154.4. 5:19 8223
 1  802 út 3.4. 6:023.4. 18:20 8223+8244*MU
sjHL 801 po 2.4. 2:452.4. 4:59 8223
11 804 ne 1.4. 4:101.4. 20:21 8223
13 804 so 31.3. 7:3131.3. 21:50 8223
sjHL 801 so 31.3. 2:4531.3. 4:59 8223
13 804 pá 30.3. 7:3130.3. 21:50 8223
sjHL 801 pá 30.3. 2:4530.3. 4:59 8223
13 809 čt 29.3. 7:0930.3. 0:27 8223
26+97 867 st 28.3. 19:2629.3. 4:25 8223
2+92 852 út 27.3. 19:1528.3. 5:19 8223
 9  813 út 27.3. 6:4927.3. 9:19 8223+8217
 1  810 po 26.3. 5:3126.3. 18:28 8223+8217
 9  823 pá 23.3. 6:3523.3. 20:34 8223+8217
sjHL 801 pá 23.3. 2:4523.3. 4:59 8223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.