Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 813 753 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 814 po 22.1. 5:5422.1. 20:14 8307+8223
5 817 pá 19.1. 6:4519.1. 21:06 8307+8223
7+16 831 čt 18.1. 4:4619.1. 1:15 8307+8223
9 809 st 17.1. 5:3718.1. 0:36 8307+8223
26 811 út 16.1. 5:4516.1. 22:36 8307+8223
9 813 po 15.1. 6:4915.1. 9:19 8307+8223
15 804 ne 14.1. 4:1914.1. 20:11 8307+8223
9 814 pá 12.1. 15:5412.1. 20:39 8307+8223
9 814 pá 12.1. 6:3512.1. 9:00 8307+8223
9 803 čt 11.1. 5:3912.1. 0:36 8307+8223
6 801 st 10.1. 17:0511.1. 0:58 8307+8223*Z
24 803 st 10.1. 6:0610.1. 14:30 8307+8223*MU*1
15 802 po 8.1. 5:199.1. 0:51 8307+8223
6 809 so 6.1. 4:407.1. 0:00 8307+8223
24 801 pá 5.1. 5:465.1. 19:53 8307+8223
6 811 čt 4.1. 4:204.1. 23:59 8307+8223
7+16 831 st 3.1. 5:044.1. 1:15 8307+8223
15 806 út 2.1. 6:042.1. 21:26 8307+8223
9 804 po 1.1. 10:422.1. 0:56 8307+8223
Rok 2017
11 803 so 30.12. 4:1030.12. 22:36 8223
15 806 pá 29.12. 6:0429.12. 21:26 8223+8225
9 816 čt 28.12. 4:3328.12. 11:20 8223+8225*MU
15 806 st 27.12. 6:0427.12. 21:26 8223+8225
11 803 ne 24.12. 4:1024.12. 18:36 8223+8225
15 806 so 23.12. 14:5024.12. 0:31 8223+8225*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8231+8314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8219+8245

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.