Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 069 673 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  812 dnes 4:436.12. 0:31 8243+8223
10 802 pá 2.12. 6:252.12. 19:41 8243+8223
25 808 čt 1.12. 4:321.12. 22:08 8243+8223
22 824 st 30.11. 5:4730.11. 20:38 8243+8223
22 820 út 29.11. 4:4929.11. 20:17 8243+8223
 8  812 po 28.11. 6:0729.11. 0:25 8243+8223
36 812 so 26.11. 8:3826.11. 21:19 8243+8223
10 808 pá 25.11. 6:2525.11. 23:46 8243+8223
25 814 čt 24.11. 4:3524.11. 22:37 8243+8223
25 802 st 23.11. 6:1123.11. 23:27 8243+8223
15 807 út 22.11. 13:1022.11. 20:50 8243+8223*Z1
10 805 út 22.11. 4:5822.11. 9:47 8243+8223
15 807 po 21.11. 5:2021.11. 20:50 8243+8223
25 810 pá 18.11. 5:3618.11. 22:19 8243+8223
15 807 st 16.11. 5:2016.11. 20:50 8243+8223
 9  812 út 15.11. 4:4316.11. 0:31 8243+8223
25 802 po 14.11. 6:1814.11. 23:25 8243+8223
25 814 pá 11.11. 4:3511.11. 22:37 8243+8223
 8  812 čt 10.11. 6:2711.11. 0:09 8243+8223
11 803 st 9.11. 4:509.11. 19:39 8243+8223
 9  811 út 8.11. 6:419.11. 0:21 8243+8223
10 809 po 7.11. 4:207.11. 18:28 8243+8223
25 810 ne 6.11. 4:356.11. 21:50 8243+8223
 5  814 pá 4.11. 15:294.11. 23:01 8243+8223
 5  807 pá 4.11. 5:264.11. 9:02 8243+8223
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.