Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8223

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 4. 2001

Vyřazení: 28. 2. 2023

Výrobní číslo: 156171

Původní evidenční číslo: 6527

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 847 643 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 út 21.2. 6:3921.2. 9:00 8244+8223
25 805 po 20.2. 4:3620.2. 19:08 8244+8223
 4  811 pá 17.2. 14:5617.2. 18:54 8244+8223
 4  809 pá 17.2. 6:5617.2. 9:10 8244+8223
25 810 čt 16.2. 5:1716.2. 22:06 8244+8223
25 809 st 15.2. 5:0115.2. 21:51 8244+8223
 4  808 út 14.2. 14:3214.2. 18:30 8244+8223
 4  813 út 14.2. 6:2114.2. 10:10 8244+8223
 9  827 po 13.2. 5:4213.2. 18:57 8244+8223
15+20 803 pá 10.2. 4:4410.2. 21:51 8244+8223
10 807 čt 9.2. 5:3910.2. 0:06 8244+8223
14 805 st 8.2. 4:388.2. 20:13 8244+8223
14 805 út 7.2. 4:387.2. 20:13 8244+8223
10 813 po 6.2. 6:387.2. 0:26 8244+8223
 9  814 pá 3.2. 4:463.2. 19:57 8244+8223
25 804 čt 2.2. 4:342.2. 22:39 8244+8223
25 804 út 24.1. 4:3424.1. 22:39 8244+8223
25 804 po 23.1. 4:3423.1. 22:39 8244+8223
 9  814 pá 20.1. 4:4620.1. 19:57 8244+8223
10 813 čt 19.1. 6:3820.1. 0:26 8244+8223
 9  810 st 18.1. 6:2418.1. 13:15 8244+8223*MU
 9  810 pá 13.1. 6:2414.1. 0:12 8243+8223
15 810 čt 12.1. 6:4612.1. 20:50 8243+8223
15 810 st 11.1. 6:4611.1. 20:50 8243+8223
Rok 2022
 9  809 čt 29.12. 6:2629.12. 19:58 8243+8223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.