Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8221

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 30. 3. 2001

Výrobní číslo: 155398

Původní evidenční číslo: 6463

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 857 364 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  841 po 10.12. 5:5910.12. 20:17 8221+8244
15+99 865 so 8.12. 22:589.12. 5:08 8221
2+92 856 pá 7.12. 22:258.12. 5:18 8221
 9  820 pá 7.12. 6:217.12. 20:21 8322+8221
2+92 855 čt 6.12. 4:367.12. 4:48 8221
 9  820 st 5.12. 6:215.12. 20:21 8221+8304
24 810 út 4.12. 5:404.12. 20:25 8221+8304
15 142 po 3.12. 6:253.12. 21:56 8221+8304
 7  101 pá 30.11. 5:4130.11. 19:37 8221+8304
15 110 čt 29.11. 5:3229.11. 21:07 8221+8304
 6  113 st 28.11. 5:0528.11. 21:19 8221+8304
 5  107 út 27.11. 5:5527.11. 22:02 8221+8304
26 116 po 26.11. 6:0726.11. 20:01 8221+8304
 5  841 pá 23.11. 5:5923.11. 20:17 8221+8304
11 813 čt 22.11. 5:4322.11. 20:30 8221+8304
 1  814 út 20.11. 14:4920.11. 22:38 8221+8304
 9  806 út 20.11. 5:1220.11. 9:52 8221+8304
sjHL 801 ne 18.11. 2:5818.11. 5:00 8221
 1  807 pá 16.11. 4:4816.11. 21:41 8221+8241
39 830 čt 15.11. 15:2315.11. 22:37 8221+8241
 6  803 čt 15.11. 5:2415.11. 9:50 8221+8241
15 141 st 14.11. 5:1214.11. 20:41 8221+8241
 7  110 út 13.11. 4:4314.11. 1:04 8221+8241
 5  105 po 12.11. 5:3012.11. 19:28 8221+8241
 6  109 pá 9.11. 6:349.11. 22:21 8221+8241


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.