Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8221

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 30. 3. 2001

Výrobní číslo: 155398

Původní evidenční číslo: 6463

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 803 694 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5 806 po 22.1. 5:1023.1. 0:47 8303+8221
9 804 ne 21.1. 5:2922.1. 0:56 8303+8221
9 818 so 20.1. 6:3820.1. 23:49 8303+8221
1+10 813 pá 19.1. 4:2120.1. 0:34 8303+8221
11 809 čt 18.1. 4:1618.1. 21:51 8303+8221
9 811 st 17.1. 5:4818.1. 0:46 8303+8221
26 809 út 16.1. 5:3416.1. 22:03 8303+8221
1+10 825 po 15.1. 4:4215.1. 21:02 8303+8221
7 805 ne 14.1. 5:0414.1. 21:41 8303+8221
6 807 pá 12.1. 5:5112.1. 20:31 8303+8221
6 814 čt 11.1. 5:0012.1. 0:38 8303+8221
9 814 st 10.1. 15:5410.1. 20:39 8303+8221
9 808 st 10.1. 7:0710.1. 9:35 8303+8221
24 801 út 9.1. 5:469.1. 19:53 8303+8221
9 818 po 8.1. 6:438.1. 23:29 8303+8221
6 801 ne 7.1. 13:288.1. 0:58 8303+8221
15 802 pá 5.1. 5:196.1. 0:51 8303+8221
15 811 čt 4.1. 4:595.1. 0:31 8303+8221
11 804 st 3.1. 5:303.1. 22:06 8303+8221
9 818 út 2.1. 6:432.1. 23:29 8303+8221
Rok 2017
7+16 831 pá 29.12. 5:3429.12. 14:45 8303+8221*MU
9 816 čt 28.12. 11:2028.12. 20:27 8303+8221*Z
1 811 st 27.12. 6:2927.12. 21:22 8303+8221
11 809 pá 22.12. 4:1022.12. 19:44 8303+8221
24 803 čt 21.12. 5:5621.12. 11:15 8303+8221*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8223+8225

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.