Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8221

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 30. 3. 2001

Výrobní číslo: 155398

Původní evidenční číslo: 6463

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 862 613 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 801 po 18.2. 2:5818.2. 5:00 8221
 9  818 so 16.2. 6:3716.2. 23:48 8221+8231
 1  806 pá 15.2. 4:2815.2. 19:46 8221+8231
 9  809 čt 14.2. 5:3715.2. 0:36 8221+8231
 9  804 st 13.2. 5:2613.2. 19:32 8221+8231
15 141 út 12.2. 5:1212.2. 22:51 8221+8231
11 105 po 11.2. 6:0911.2. 21:20 8221+8231
 7  109 pá 8.2. 5:038.2. 20:55 8221+8231
 6  114 čt 7.2. 5:068.2. 0:19 8221+8231
 7  110 st 6.2. 4:437.2. 1:04 8221+8231
 7  101 út 5.2. 5:415.2. 19:37 8221+8231
15 104 po 4.2. 6:174.2. 21:52 8221+8231
24 104 pá 1.2. 6:061.2. 19:39 8221+8231
24 841 čt 31.1. 5:3031.1. 20:18 8221+8231
14 812 st 30.1. 4:3730.1. 20:36 8221+8231
 9  811 út 29.1. 5:4830.1. 0:46 8221+8231
11 801 po 28.1. 5:2228.1. 20:30 8221+8231
2+92 856 so 26.1. 22:2627.1. 5:18 8221
sjHL 801 so 26.1. 2:5826.1. 4:59 8221
24 810 pá 25.1. 5:4025.1. 20:25 8231+8221
15 141 čt 24.1. 5:1224.1. 22:51 8231+8221
 7  110 st 23.1. 4:4324.1. 1:04 8231+8221
15 104 út 22.1. 10:2522.1. 21:52 8231+8221*Z
 9  822 po 21.1. 4:3121.1. 18:35 8231+8221
11 805 ne 20.1. 4:2921.1. 0:51 8231+8221
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8242

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.