Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8221

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 30. 3. 2001

Výrobní číslo: 155398

Původní evidenční číslo: 6463

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 978 218 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  803 pá 16.4. 5:2016.4. 19:42 8221+8222
 9  829 čt 15.4. 4:3115.4. 22:08 8221+8222
11 810 st 14.4. 4:0914.4. 20:20 8221+8222
 9  816 út 13.4. 6:0513.4. 22:56 8221+8222
 9  816 po 12.4. 6:0512.4. 22:56 8221+8222
11 806 pá 9.4. 5:239.4. 21:55 8221+8222
14 806 čt 8.4. 6:208.4. 21:09 8221+8222
 9  806 st 7.4. 5:017.4. 19:54 8221+8222
 9  829 út 6.4. 4:316.4. 22:08 8221+8222
 8  806 po 5.4. 4:345.4. 23:02 8221+8222
 1  801 ne 4.4. 9:004.4. 21:23 8221+8222
 9  806 čt 1.4. 5:011.4. 13:20 8221+8222*MU
11 810 st 31.3. 4:0931.3. 20:20 8221+8222
 9  816 út 30.3. 15:4530.3. 22:56 8221+8222*Z
11 810 po 29.3. 4:0929.3. 20:20 8221+8222
14 801 ne 28.3. 4:4028.3. 21:48 8221+8222
 9  829 pá 26.3. 4:3126.3. 22:08 8221+8222
16 805 čt 25.3. 5:2625.3. 20:22 8221+8222
11 808 st 24.3. 5:4424.3. 20:01 8221+8222
11 807 út 23.3. 5:3823.3. 21:55 8221+8222
 9  816 po 22.3. 6:0522.3. 22:56 8221+8222
 1  807 pá 19.3. 6:0219.3. 20:26 8221+8222
16 802 čt 18.3. 7:0718.3. 22:30 8221+8222
 9  806 st 17.3. 5:0117.3. 19:54 8221+8222
 9  809 út 16.3. 5:2116.3. 22:26 8221+8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8223

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.