Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8221

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 30. 3. 2001

Výrobní číslo: 155398

Původní evidenční číslo: 6463

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 115 918 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 804 st 7.6. 6:268.6. 0:02 8221+8218
11 813 út 6.6. 15:146.6. 21:00 8221+8218
11 813 út 6.6. 7:056.6. 8:56 8221+8218
 9  826 po 5.6. 5:425.6. 18:57 8221+8218
 4  811 pá 2.6. 14:562.6. 18:54 8221+8218
10 804 pá 2.6. 5:122.6. 9:47 8221+8218
22 803 čt 1.6. 6:171.6. 20:46 8221+8218
 4  813 st 31.5. 15:1231.5. 19:10 8221+8218
 4  809 st 31.5. 6:5631.5. 9:10 8221+8218
22 803 út 30.5. 6:1730.5. 20:46 8221+8218
15+98 854 po 29.5. 21:2530.5. 5:29 8221
 4  813 po 29.5. 15:1229.5. 19:10 8221+8224
 4  809 po 29.5. 6:5629.5. 9:10 8221+8224
7+91 854 ne 28.5. 20:3029.5. 5:00 8221
15+98 854 so 27.5. 21:2528.5. 5:29 8221
13+95 863 pá 26.5. 7:2227.5. 4:53 8221
15+98 854 čt 25.5. 21:2526.5. 5:29 8221
11 813 čt 25.5. 15:0325.5. 17:24 8221
11 814 čt 25.5. 6:4625.5. 9:08 8221
13+99 865 st 24.5. 6:1925.5. 5:43 8221
13+95 862 út 23.5. 15:2224.5. 4:23 8221
11 813 út 23.5. 6:3623.5. 9:00 8221
25+94 860 po 22.5. 21:2123.5. 5:05 8221
 4  810 po 22.5. 14:4822.5. 18:46 8211+8221
 4  809 po 22.5. 6:5622.5. 9:10 8211+8221


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.