Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8221

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 30. 3. 2001

Výrobní číslo: 155398

Původní evidenční číslo: 6463

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 835 509 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  808 pá 20.7. 6:0220.7. 20:56 8221+8236
3+6 812 st 18.7. 5:5018.7. 19:41 8221+8236
24 809 út 17.7. 6:0017.7. 20:13 8221+8236
3+6 822 po 16.7. 5:0817.7. 0:35 8221+8236
24 104 pá 13.7. 6:1613.7. 19:29 8221+8236
24 844 čt 12.7. 6:1012.7. 20:27 8221+8236
 9  827 st 11.7. 5:2312.7. 0:16 8221+8236
 9  804 út 10.7. 15:0511.7. 0:46 8221+8236
 1  803 út 10.7. 5:4110.7. 9:25 8221+8236
24 141 po 9.7. 5:469.7. 19:53 8221+8236
24 808 st 4.7. 6:444.7. 20:09 8221+8236
 9  818 út 3.7. 16:153.7. 23:28 8221+8236*Z
3+6 812 po 2.7. 5:502.7. 19:41 8221+8236
 9  804 pá 29.6. 5:2329.6. 19:32 8221+8236
11 803 čt 28.6. 5:0228.6. 23:10 8221+8236*MU
 9  817 st 27.6. 6:1227.6. 20:12 8221+8236
11 807 út 26.6. 5:4526.6. 22:43 8221+8236
3+6 822 po 25.6. 14:4625.6. 19:56 8221+8236
3+6 822 po 25.6. 6:0625.6. 10:56 8221+8236
11 807 st 20.6. 5:4520.6. 22:43 8221+8224
11 802 út 19.6. 6:4119.6. 20:41 8221+8224
 1  812 po 18.6. 5:4918.6. 20:12 8221+8224
 5  807 pá 15.6. 5:2815.6. 22:20 8221+8224
 9  805 čt 14.6. 5:2914.6. 22:08 8221+8224
26 809 st 13.6. 5:3413.6. 22:03 8221+8224
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.