Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8221

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 30. 3. 2001

Výrobní číslo: 155398

Původní evidenční číslo: 6463

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 853 478 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10+99 865 ne 29.3. 20:0230.3. 5:42 8221
6+99 863 so 28.3. 22:2829.3. 5:42 8221
5+94 866 pá 27.3. 23:0828.3. 4:38 8221
10+98 852 čt 26.3. 20:4027.3. 5:00 8221
10+99 865 st 25.3. 20:1126.3. 5:42 8221
10+99 865 út 24.3. 20:1125.3. 5:42 8221
10+98 853 po 23.3. 20:5624.3. 5:31 8221
2+91 853 ne 22.3. 19:4323.3. 5:00 8221
2+92 855 so 21.3. 5:5322.3. 4:53 8221
24 812 pá 20.3. 5:4420.3. 19:58 8221+8310
24 801 čt 19.3. 5:3219.3. 19:36 8221+8310
24 806 st 18.3. 5:5818.3. 20:14 8221+8310
 9  813 út 17.3. 15:3417.3. 19:54 8221+8310
 9  806 út 17.3. 6:2717.3. 9:09 8221+8310
15+98 853 po 16.3. 21:3817.3. 5:31 8221
 1  809 po 16.3. 6:3916.3. 20:11 8221+8310
15+99 865 ne 15.3. 20:4016.3. 5:42 8221
2+91 853 so 14.3. 22:1915.3. 5:00 8221
2+92 855 pá 13.3. 13:2514.3. 4:53 8221*Z
 9  831 po 9.3. 5:019.3. 11:50 8221+8215*MU*1
7+91 857 so 7.3. 21:488.3. 4:40 8221
2+92 855 pá 6.3. 4:367.3. 4:53 8221
36 801 čt 5.3. 5:005.3. 22:06 8221
36 801 st 4.3. 5:004.3. 22:06 8221
36 803 út 3.3. 5:504.3. 0:55 8221
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Blatinách ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.