Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 29. 3. 2001

Vyřazení: 2. 8. 2017

Výrobní číslo: 156163

Původní evidenční číslo: 6519

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 828 543 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 3  414 st 27.7. 5:5627.7. 13:40 8220+8221*MU*1
18 404 po 25.7. 4:4625.7. 22:39 8220+8221
 3  422 čt 21.7. 5:0021.7. 21:05 8220+8221
 3  412 st 20.7. 5:2820.7. 20:15 8220+8221
 3  422 út 19.7. 5:0019.7. 21:05 8220+8221
3+55 465 pá 15.7. 19:4716.7. 5:13 8220
7+52 451 ne 10.7. 6:2911.7. 5:47 8220
 3  408 so 9.7. 6:3910.7. 0:15 8220
 3  406 út 5.7. 8:135.7. 21:20 8220
14+24 408 ne 3.7. 5:293.7. 21:16 8220
 3  408 so 2.7. 6:393.7. 0:15 8220
17 417 pá 1.7. 4:071.7. 9:13 8220+8221
17 425 čt 30.6. 5:451.7. 1:16 8220+8221
18 406 st 29.6. 4:4629.6. 23:58 8220+8221
17 419 út 28.6. 5:5429.6. 1:07 8220+8221
17 422 po 27.6. 4:5427.6. 20:08 8220+8221
18 404 pá 24.6. 6:3824.6. 23:38 8220+8221
18 407 st 22.6. 7:0222.6. 19:29 8220+8221
 7  413 út 21.6. 5:1121.6. 19:01 8220+8221
17 419 po 20.6. 5:5421.6. 1:07 8220+8221
17 408 pá 17.6. 5:0717.6. 19:37 8220+8221
 4  406 čt 16.6. 13:2416.6. 19:27 8220+8221
17 417 čt 16.6. 4:0716.6. 9:13 8220+8221
 3  415 st 15.6. 6:0815.6. 20:29 8220+8221
17 422 út 14.6. 4:5414.6. 20:08 8220+8221
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s nákladním vozem před zast. Invalidovna ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.