Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 178 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5 811 út 23.1. 5:5923.1. 20:44 8219+8245
24 804 po 22.1. 5:3922.1. 20:25 8219+8245
9 817 ne 21.1. 4:5322.1. 0:09 8219+8245
15 806 so 20.1. 4:3921.1. 0:31 8219+8245
9 820 pá 19.1. 6:2119.1. 20:21 8219+8245
9 805 čt 18.1. 5:2918.1. 22:09 8219+8245
26 811 st 17.1. 5:4517.1. 22:36 8219+8245
9 802 út 16.1. 5:1817.1. 0:16 8219+8245
26 809 po 15.1. 5:3415.1. 22:03 8219+8245
6 801 út 9.1. 5:1210.1. 0:58 8219+8245
9 808 po 8.1. 7:078.1. 9:35 8219+8245
15 807 ne 7.1. 4:598.1. 0:51 8219+8245
9 808 so 6.1. 7:407.1. 0:46 8219+8245
9 821 pá 5.1. 4:535.1. 23:49 8219+8245
9 821 čt 4.1. 4:534.1. 23:49 8219+8245
9 804 st 3.1. 15:044.1. 0:46 8219+8245
9 804 st 3.1. 5:293.1. 10:00 8219+8245
9 804 út 2.1. 15:043.1. 0:46 8219+8245
1 804 út 2.1. 5:412.1. 9:24 8219+8245
9 814 po 1.1. 6:531.1. 23:49 8219+8245
Rok 2017
1 803 so 30.12. 7:1830.12. 21:22 8219+8245
7+16 831 pá 29.12. 14:4530.12. 1:05 8219+8245*Z
11 811 pá 29.12. 5:3529.12. 9:15 8219+8245
11 807 čt 28.12. 4:3028.12. 23:56 8219+8245
9 818 st 27.12. 6:4327.12. 23:29 8219+8245
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8303+8221

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.