Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 803 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  802 pá 14.12. 5:2315.12. 0:16 8219+8228
 9  811 čt 13.12. 5:4814.12. 0:46 8219+8228
14 812 st 12.12. 4:3712.12. 20:36 8219+8228
 9  813 út 11.12. 15:3411.12. 19:54 8219+8228
 6  803 út 11.12. 5:2411.12. 9:50 8219+8228
 9  806 po 10.12. 15:0611.12. 0:26 8219+8228
 1  814 po 10.12. 5:4110.12. 9:48 8219+8228
 5  107 pá 7.12. 5:557.12. 15:25 8219+8236*MU
24 841 čt 6.12. 5:306.12. 20:18 8219+8236
 9  804 st 5.12. 5:265.12. 19:32 8219+8236
 9  809 út 4.12. 5:375.12. 0:36 8219+8236
11 801 po 3.12. 5:223.12. 20:30 8219+8236
15 807 ne 2.12. 5:252.12. 22:51 8219+8236
11 802 so 1.12. 6:231.12. 22:41 8219+8236
 9  802 pá 30.11. 22:401.12. 0:16 8219+8236*Z
 1  805 pá 30.11. 4:2830.11. 21:26 8219+8236
15 142 čt 29.11. 14:1529.11. 21:56 8219+8236*Z1
 1  704 čt 29.11. 6:4729.11. 9:46 8219+8236
25 705 st 28.11. 13:5028.11. 19:33 8219+8236
20 705 st 28.11. 5:2528.11. 9:35 8219+8236
26 719 út 27.11. 17:3528.11. 0:41 8219+8236*Z2
25+92 851 po 26.11. 21:3227.11. 5:48 8219
 9  814 út 20.11. 4:5220.11. 9:05 8219+8311*MU
 1  802 po 19.11. 6:0220.11. 1:10 8219+8311
15 802 ne 18.11. 4:5818.11. 21:11 8219+8311
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8214
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8211
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.