Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 205 247 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 854 st 7.6. 23:248.6. 5:31 8219
 1  809 st 7.6. 14:317.6. 20:20 8226+8219
14 807 st 7.6. 5:227.6. 9:53 8226+8219
 7  801 út 6.6. 5:266.6. 19:41 8226+8219
 7  817 po 5.6. 5:025.6. 21:31 8226+8219
10 815 pá 2.6. 6:002.6. 19:11 8226+8219
10 807 čt 1.6. 4:571.6. 20:40 8226+8219
 8  805 st 31.5. 5:1431.5. 21:06 8226+8219
 8  808 út 30.5. 5:5830.5. 21:37 8226+8219
 9  808 po 29.5. 6:2929.5. 22:12 8226+8219
10 815 pá 26.5. 6:0026.5. 15:55 8226+8219*MU
 8  808 čt 25.5. 5:5825.5. 21:37 8226+8219
 9  827 st 24.5. 5:4224.5. 18:57 8226+8219
 9  823 út 23.5. 5:2123.5. 18:41 8226+8219
 9  808 po 22.5. 6:2922.5. 22:12 8226+8219
 4  810 pá 19.5. 14:4819.5. 18:46 8226+8219
 4  809 pá 19.5. 6:5619.5. 9:10 8226+8219
 4  813 čt 18.5. 15:1218.5. 19:10 8226+8219
 4  809 st 17.5. 6:5617.5. 9:10 8226+8219
22 816 út 16.5. 4:5216.5. 22:29 8226+8219
22 816 po 15.5. 4:5215.5. 22:29 8226+8219
10 810 pá 12.5. 5:2412.5. 18:18 8226+8219
25 805 čt 11.5. 4:3611.5. 19:08 8226+8219
10 804 st 10.5. 15:0911.5. 0:26 8226+8219
10 805 út 9.5. 4:4010.5. 0:46 8226+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.