Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 184 772 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  812 út 6.12. 4:437.12. 0:31 8244+8219
15 809 po 5.12. 5:465.12. 21:20 8244+8219
22 806 pá 2.12. 6:292.12. 20:46 8244+8219
10 802 čt 1.12. 6:251.12. 19:41 8244+8219
22 821 st 30.11. 6:2230.11. 23:21 8244+8219
10 810 út 29.11. 5:2429.11. 18:37 8244+8219
22 821 po 28.11. 6:2228.11. 23:21 8244+8219
10 803 ne 27.11. 10:5627.11. 21:09 8244+8219
25 809 so 26.11. 4:2126.11. 23:08 8244+8219
25 814 pá 25.11. 4:3525.11. 22:37 8244+8219
 8  808 čt 24.11. 5:5624.11. 21:37 8244+8219
10 809 st 23.11. 4:2023.11. 18:28 8244+8219
 9  811 út 22.11. 6:4123.11. 0:21 8244+8219
11 803 po 21.11. 4:5021.11. 19:39 8244+8219
13+95 863 čt 17.11. 7:4918.11. 2:00 8219*MU
25 802 st 16.11. 6:1816.11. 23:25 8240+8219
25 802 út 15.11. 6:1815.11. 23:25 8240+8219
 4  809 po 14.11. 14:4014.11. 18:38 8240+8219
25 814 po 14.11. 4:3514.11. 9:00 8240+8219*MU
10 815 pá 11.11. 5:1111.11. 19:11 8234+8219
 9  802 čt 10.11. 6:0110.11. 21:52 8234+8219
 4  809 st 9.11. 14:409.11. 18:48 8234+8219
 4  809 st 9.11. 6:569.11. 9:10 8234+8219
15+98 854 út 8.11. 21:249.11. 5:29 8219
 4  808 út 8.11. 14:328.11. 18:30 8211+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.