Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 003 527 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 803 čt 23.1. 14:2923.1. 23:56 8224+8219
24 801 čt 23.1. 5:4423.1. 10:36 8224+8219
 9  806 st 22.1. 15:0623.1. 0:26 8224+8219
 1  814 st 22.1. 5:4122.1. 9:48 8224+8219
 6  803 út 21.1. 15:2922.1. 0:25 8224+8219
15 812 út 21.1. 5:5121.1. 9:42 8224+8219
15 812 po 20.1. 15:1120.1. 21:11 8224+8219
 9  806 po 20.1. 6:2720.1. 8:59 8224+8219
11+14 831 ne 19.1. 4:1620.1. 0:51 8224+8219
 6  803 so 18.1. 6:5219.1. 0:45 8224+8219
 9  811 pá 17.1. 5:4818.1. 0:46 8224+8219
 1  809 čt 16.1. 6:3916.1. 20:11 8224+8219
 9  804 st 15.1. 5:2615.1. 19:32 8224+8219
24 810 út 14.1. 5:4014.1. 20:25 8224+8219
 1  807 po 13.1. 4:4813.1. 21:41 8224+8219
 6  809 ne 12.1. 10:1212.1. 21:29 8224+8219
 6  803 so 11.1. 6:5212.1. 0:45 8224+8219
 6  805 pá 10.1. 7:0511.1. 0:45 8224+8219
 9  822 čt 9.1. 4:319.1. 18:35 8224+8219
 9  820 st 8.1. 6:218.1. 20:21 8224+8219
15 809 út 7.1. 14:397.1. 18:31 8224+8219
16 803 út 7.1. 6:057.1. 9:59 8224+8219
14 807 po 6.1. 4:176.1. 22:08 8224+8219
 9  818 ne 5.1. 6:285.1. 23:48 8224+8219
 1  807 so 4.1. 7:214.1. 21:41 8224+8219


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.