Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Vyřazení: 26. 9. 2023

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 957 282 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
 8  811 út 26.9. 5:0526.9. 9:59 8216+8219
 8  801 po 25.9. 5:2025.9. 18:36 8216+8219
15+98 854 pá 22.9. 23:2423.9. 5:31 8219
 8  811 pá 22.9. 14:3622.9. 19:38 8219+8224
14 807 pá 22.9. 5:2122.9. 9:52 8219+8224
 1  809 čt 21.9. 14:3021.9. 20:20 8219+8224
 7  809 čt 21.9. 6:2821.9. 10:18 8219+8224
25+97 857 st 20.9. 20:1121.9. 5:20 8219
25 805 st 20.9. 4:5420.9. 18:50 8217+8219
25 805 út 19.9. 4:5419.9. 18:50 8217+8219
 9  815 po 18.9. 6:5918.9. 20:24 8217+8219
14 807 pá 15.9. 14:5915.9. 17:15 8217+8219*MU
14 807 pá 15.9. 5:3815.9. 10:10 8217+8219
 8  811 čt 14.9. 14:3614.9. 19:38 8217+8219
11 825 čt 14.9. 6:4914.9. 9:07 8219
15+98 854 st 13.9. 23:2414.9. 5:31 8219
 8  815 st 13.9. 6:2513.9. 9:06 8317+8219
 1  814 út 12.9. 15:1012.9. 21:05 8317+8219
 8  815 út 12.9. 6:2512.9. 9:06 8317+8219
 9  805 po 11.9. 15:1611.9. 19:40 8317+8219
 8  811 po 11.9. 5:0511.9. 9:59 8317+8219
15+98 853 pá 8.9. 23:049.9. 5:01 8219
14 803 pá 8.9. 14:208.9. 19:22 8219+8229
 8  811 pá 8.9. 5:058.9. 9:59 8219+8229
 9  810 čt 7.9. 6:428.9. 0:22 8219+8229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.