Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 972 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 801 čt 14.3. 14:2214.3. 19:16 8238+8219
 6  803 čt 14.3. 5:2414.3. 9:50 8238+8219
 9  811 st 13.3. 5:4814.3. 0:46 8238+8219
 1  806 út 12.3. 6:2812.3. 19:41 8238+8219
sjHL 801 út 12.3. 2:5812.3. 4:59 8219
 6  803 po 11.3. 15:2912.3. 0:25 8219+8318
 9  806 po 11.3. 6:2711.3. 8:59 8219+8318
15 802 ne 10.3. 4:5810.3. 21:11 8219+8318
11 803 so 9.3. 4:2910.3. 0:50 8219+8318
 9  802 pá 8.3. 5:239.3. 0:16 8219+8318
 9  811 čt 7.3. 5:488.3. 0:46 8219+8318
 1  812 st 6.3. 5:497.3. 0:50 8219+8318
14 812 út 5.3. 4:375.3. 20:36 8219+8318
15 141 po 4.3. 5:124.3. 22:51 8219+8318
 6  114 pá 1.3. 6:312.3. 0:48 8219+8318
 5  107 čt 28.2. 5:5528.2. 22:02 8219+8318
 5  841 st 27.2. 5:5927.2. 20:17 8219+8318
 1  805 út 26.2. 4:2826.2. 21:26 8219+8318
 1  802 po 25.2. 6:0226.2. 1:10 8219+8318
13+97 867 ne 24.2. 21:3425.2. 4:54 8219
2+99 868 so 23.2. 19:5924.2. 4:48 8219
15+98 853 pá 22.2. 23:3823.2. 5:29 8219
 1  805 pá 22.2. 6:2022.2. 21:26 8219+8234
 9  806 st 20.2. 15:0621.2. 0:26 8219+8234
24 801 st 20.2. 5:4420.2. 10:36 8219+8234


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.