Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 989 682 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 810 st 13.11. 5:4013.11. 20:25 8224+8219
 9  802 út 12.11. 5:2313.11. 0:16 8224+8219
 6  803 po 11.11. 15:2912.11. 0:25 8224+8219
11 807 po 11.11. 5:4511.11. 7:50 8224+8219*MU
 9  818 ne 10.11. 6:2810.11. 23:48 8224+8219
 8  804 so 9.11. 5:3410.11. 1:23 8224+8219
 9  809 pá 8.11. 5:379.11. 0:36 8224+8219
16 803 čt 7.11. 14:297.11. 23:56 8224+8219
24 801 čt 7.11. 5:447.11. 10:36 8224+8219
 1  807 st 6.11. 4:486.11. 21:41 8224+8219
 5  813 út 5.11. 5:595.11. 20:36 8224+8219
16 804 po 4.11. 4:084.11. 21:07 8224+8219
 9  818 ne 3.11. 6:283.11. 23:48 8224+8219
 6  808 so 2.11. 7:572.11. 21:29 8224+8219
 6  813 pá 1.11. 5:461.11. 20:09 8224+8219
24 809 čt 31.10. 5:3031.10. 20:14 8224+8219
11 807 st 30.10. 5:4530.10. 21:21 8224+8219
 5  809 út 29.10. 5:5929.10. 21:06 8224+8219
 6  816 pá 25.10. 5:2425.10. 18:22 8211+8219
11 801 čt 24.10. 4:2924.10. 20:30 8211+8219
 9  811 st 23.10. 5:4824.10. 0:46 8211+8219
11 801 út 22.10. 4:2922.10. 20:30 8211+8219
 9  806 po 21.10. 15:0622.10. 0:26 8211+8219
24 801 po 21.10. 5:4421.10. 10:36 8211+8219
11 807 pá 18.10. 5:4518.10. 21:21 8211+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.