Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 952 328 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 707 po 22.10. 5:1122.10. 20:05 8219+8311
26 717 pá 19.10. 5:1820.10. 0:01 8219+8311
 2  704 čt 18.10. 5:1718.10. 10:41 8219
 8  701 st 17.10. 4:4718.10. 0:56 8219+8311
 8  701 út 16.10. 4:4717.10. 0:56 8219+8311
 8  701 po 15.10. 4:4716.10. 0:56 8219+8311
29 706 pá 12.10. 5:2713.10. 0:25 8219+8311
29 707 čt 11.10. 5:2611.10. 19:20 8219+8311
25 710 st 10.10. 14:3011.10. 1:03 8219+8311
 1  708 st 10.10. 4:0110.10. 10:26 8219+8311
25 713 út 9.10. 4:2010.10. 1:43 8219+8311
26 719 po 8.10. 15:419.10. 0:41 8219+8311
29 710 po 8.10. 4:318.10. 9:04 8219+8311
 8  708 so 6.10. 22:006.10. 23:19 8219+8311*Z
22 729 pá 5.10. 14:395.10. 22:49 8219+8311
 8  706 pá 5.10. 5:195.10. 9:57 8219+8311
 8  701 čt 4.10. 4:475.10. 0:56 8219+8311
20 706 st 3.10. 4:523.10. 19:56 8219+8311
 8  702 út 2.10. 6:462.10. 20:53 8219+8311
 7  109 po 1.10. 5:031.10. 8:40 8219+8311*MU*1
15 110 čt 27.9. 5:5827.9. 22:07 8219+8311
15 103 st 26.9. 6:3326.9. 20:42 8219+8311
15 101 út 25.9. 6:1725.9. 22:24 8219+8311
 5  109 po 24.9. 6:0524.9. 21:32 8219+8311
 9  804 pá 21.9. 5:2621.9. 19:32 8219+8311
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8349+8335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8230+8318 do 8219+8311 ve smyčce Radlická

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.