Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 058 067 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 803 pá 27.11. 4:3727.11. 20:17 8236+8219
11 812 čt 26.11. 6:1726.11. 20:39 8236+8219
25 803 st 25.11. 4:3725.11. 20:17 8236+8219
11 807 út 24.11. 5:3824.11. 7:40 8236+8219*MU
 9  829 po 23.11. 4:3123.11. 22:08 8236+8219
 8  806 ne 22.11. 4:3422.11. 23:03 8236+8219
14 805 so 21.11. 5:2021.11. 21:46 8236+8219
11 811 pá 20.11. 4:0920.11. 20:29 8236+8219
16 816 čt 19.11. 5:3619.11. 23:27 8236+8219
14 801 st 18.11. 5:5618.11. 22:18 8236+8219
14 804 út 17.11. 5:0017.11. 21:16 8236+8219
16 816 po 16.11. 5:3616.11. 23:27 8236+8219
14 806 pá 13.11. 6:1913.11. 21:08 8236+8219
14 806 po 9.11. 6:199.11. 21:08 8236+8219
11 812 pá 6.11. 6:176.11. 20:39 8236+8219
16 814 čt 5.11. 5:185.11. 20:31 8236+8219
 1  807 st 4.11. 6:024.11. 20:26 8236+8219
 1  809 út 3.11. 6:183.11. 20:37 8236+8219
 1  807 po 2.11. 6:022.11. 20:26 8236+8219
 6  814 pá 30.10. 4:5330.10. 9:08 8236+8219
11 803 čt 29.10. 15:1030.10. 0:51 8236+8219*Z
25 817 čt 29.10. 4:3029.10. 10:00 8305+8219
6+16 834 st 28.10. 4:0829.10. 0:47 8305+8219
16 806 út 27.10. 16:3528.10. 0:47 8305+8219*Z1
 9  829 út 27.10. 7:1027.10. 12:00 8305+8219*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8228+8229
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8471+8470

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.