Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 072 017 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 808 út 2.3. 7:072.3. 19:39 8236+8219
11 804 so 27.2. 4:2927.2. 6:10 8236+8219*MU
 9  822 pá 26.2. 6:3526.2. 20:55 8236+8219
11 811 čt 25.2. 4:0925.2. 20:29 8236+8219
 9  816 st 24.2. 6:0524.2. 22:56 8236+8219
 9  818 út 23.2. 6:1523.2. 20:26 8236+8219
 9  806 po 22.2. 5:0122.2. 19:54 8236+8219
11 804 ne 21.2. 4:2921.2. 22:50 8236+8219
14 807 so 20.2. 9:0520.2. 22:38 8236+8219*Z
11 807 pá 19.2. 5:3819.2. 21:55 8236+8219
16 814 čt 18.2. 5:1518.2. 20:31 8236+8219
14 806 st 17.2. 6:1917.2. 21:08 8236+8219
 9  818 út 16.2. 6:1516.2. 20:26 8236+8219
11 807 po 15.2. 5:3815.2. 21:55 8236+8219
11 804 ne 14.2. 4:2914.2. 22:50 8236+8219
14 807 so 13.2. 4:4013.2. 22:38 8236+8219
14 806 pá 12.2. 6:1912.2. 21:08 8236+8219
25 807 čt 11.2. 15:1011.2. 20:52 8236+8219*Z1
25 807 st 10.2. 5:1610.2. 8:35 8236+8219*MU
 9  822 út 9.2. 6:359.2. 11:20 8236+8219*MU
 1  807 so 6.2. 7:216.2. 17:30 8236+8219*MU
 9  806 pá 5.2. 5:015.2. 19:54 8236+8219
11 801 čt 4.2. 4:294.2. 22:50 8236+8219
11 808 st 3.2. 5:443.2. 20:01 8236+8219
 9  806 út 2.2. 5:012.2. 19:54 8236+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8309
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.