Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 922 733 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 st 25.4. 15:0526.4. 0:26 8219+8221
 9  813 st 25.4. 6:4925.4. 9:19 8219+8221
24 804 út 24.4. 6:0024.4. 20:25 8219+8221
sjHL 801 út 24.4. 2:4524.4. 4:59 8219
 9  831 po 23.4. 5:0124.4. 0:09 8219+8221
 1  807 ne 22.4. 12:1722.4. 20:26 8219+8221
11 803 pá 20.4. 5:0321.4. 0:51 8219+8221
 9  833 čt 19.4. 7:1720.4. 0:12 8219+8221
11 805 st 18.4. 5:4418.4. 18:52 8219+8221
 9  806 út 17.4. 15:0518.4. 0:26 8219+8221
3+6 822 út 17.4. 6:0617.4. 10:55 8219+8221
 1  810 po 16.4. 5:3116.4. 18:28 8219+8221
3+5 820 ne 15.4. 4:4915.4. 18:41 8219+8221
 9  809 so 14.4. 22:2015.4. 0:56 8219+8221*Z
3+6 802 pá 13.4. 5:2513.4. 19:50 8219+8221
11 807 čt 12.4. 5:4512.4. 22:43 8219+8221
 9  811 st 11.4. 5:4812.4. 0:46 8219+8221
 1  806 út 10.4. 6:2810.4. 21:22 8219+8221
7+99 861 po 9.4. 21:3010.4. 5:08 8219
 9  820 po 9.4. 6:219.4. 20:20 8219+8245
8+94 851 čt 5.4. 20:376.4. 5:45 8219
 1  810 čt 5.4. 5:315.4. 18:28 8219+8245
11 802 st 4.4. 6:414.4. 20:41 8219+8245
 9  820 út 3.4. 6:213.4. 20:20 8219+8245
26 814 čt 29.3. 6:0729.3. 19:57 8219+8245
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8218+8240

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.