Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8219

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 3. 2001

Výrobní číslo: 156164

Původní evidenční číslo: 6520

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 156 422 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 814 pá 24.6. 4:3624.6. 18:38 8218+8219
 9  811 čt 23.6. 6:4224.6. 0:21 8218+8219
 9  820 st 22.6. 5:0422.6. 18:33 8218+8219
12+17 844 út 21.6. 6:1821.6. 19:18 8218+8219
 9  820 po 20.6. 5:0420.6. 18:33 8218+8219
25 801 pá 17.6. 4:2217.6. 20:59 8218+8219
 9  816 čt 16.6. 6:5916.6. 20:25 8218+8219
 4  808 st 15.6. 14:3215.6. 18:30 8218+8219
 4  813 st 15.6. 6:2015.6. 10:10 8218+8219
 8  808 út 14.6. 6:0014.6. 23:49 8218+8219
 9  820 po 13.6. 5:0413.6. 18:33 8218+8219
25 807 ne 12.6. 9:4712.6. 23:43 8218+8219
 9  808 pá 10.6. 6:3110.6. 22:12 8218+8219
25 814 čt 9.6. 6:119.6. 22:38 8218+8219
 9  827 st 8.6. 5:468.6. 18:56 8218+8219
25 814 út 7.6. 6:117.6. 22:38 8218+8219
10 803 po 6.6. 5:166.6. 19:27 8218+8219
13+97 853 so 4.6. 7:345.6. 4:26 8219
 4  813 pá 3.6. 15:123.6. 19:10 8221+8219
 4  810 pá 3.6. 5:503.6. 9:42 8221+8219
25 801 čt 2.6. 4:222.6. 20:59 8221+8219
 4  811 st 1.6. 14:561.6. 18:54 8221+8219
 4  810 st 1.6. 5:501.6. 9:42 8221+8219
10 805 út 31.5. 5:4031.5. 19:42 8221+8219
12+17 841 po 30.5. 4:2731.5. 0:13 8221+8219


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.