Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 975 249 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  803 út 31.3. 4:321.4. 0:05 8211+8212
 1  808 po 30.3. 14:0830.3. 22:40 8211+8212
 6  813 po 30.3. 5:3530.3. 10:34 8211+8212
 8  809 pá 27.3. 4:3427.3. 23:43 8211+8212
 6  104 čt 26.3. 18:5026.3. 20:40 8211+8212*Z
 9  817 st 25.3. 6:2825.3. 11:45 8211+8212*MU
 9  809 út 24.3. 6:2024.3. 21:09 8211+8212
11 803 po 23.3. 5:4523.3. 20:25 8211+8212
24 819 čt 19.3. 5:2019.3. 19:26 8211+8212
 9  804 st 18.3. 5:2618.3. 19:32 8211+8212
 9  811 út 17.3. 5:4818.3. 0:46 8211+8212
 1  807 po 16.3. 4:4816.3. 21:41 8211+8212
2+91 852 so 14.3. 19:2815.3. 5:26 8212
2+99 869 pá 13.3. 20:1614.3. 5:42 8212
24 801 pá 13.3. 14:2213.3. 19:16 8236+8212
15 812 pá 13.3. 5:5113.3. 9:42 8236+8212
 1  806 čt 12.3. 6:2812.3. 19:41 8236+8212
sjHL 801 čt 12.3. 0:5212.3. 5:11 8212
 9  813 st 11.3. 15:3411.3. 19:54 8233+8212
 9  813 st 11.3. 6:4911.3. 9:19 8233+8212
15+98 853 út 10.3. 21:3811.3. 5:31 8212
24 801 út 10.3. 14:2210.3. 19:16 8240+8212
15 812 út 10.3. 5:5110.3. 9:42 8240+8212
 9  813 po 9.3. 15:349.3. 19:54 8240+8212
 1  814 po 9.3. 5:419.3. 9:48 8240+8212
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.