Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 168 359 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 ne 5.12. 9:485.12. 21:47 8211+8212
 5  808 so 4.12. 5:274.12. 21:15 8211+8212
 5  803 pá 3.12. 4:474.12. 0:01 8211+8212
 9  812 čt 2.12. 4:463.12. 0:31 8211+8212
 5  814 st 1.12. 15:221.12. 19:02 8211+8212
11 813 út 30.11. 15:1430.11. 20:58 8211+8212
 9  805 út 30.11. 6:3930.11. 8:59 8211+8212
 6  808 po 29.11. 5:1429.11. 16:10 8211+8212*MU
 5  811 pá 26.11. 5:5426.11. 20:31 8211+8212
14 807 čt 25.11. 14:5825.11. 20:08 8211+8212
 6  804 čt 25.11. 7:0025.11. 9:12 8211+8212
2+92 856 st 24.11. 22:3225.11. 5:18 8212
 8  809 st 24.11. 14:3524.11. 19:26 8211+8212
25 811 st 24.11. 5:5624.11. 9:11 8211+8212
 9  816 út 23.11. 7:0123.11. 20:25 8211+8212
15+98 854 po 22.11. 23:3023.11. 5:29 8212*Z1
 9  816 po 22.11. 7:0122.11. 20:25 8211+8212
 9  802 pá 19.11. 6:0319.11. 21:51 8211+8212
 5  806 čt 18.11. 6:4818.11. 20:01 8211+8212
15+98 853 st 17.11. 21:1318.11. 4:59 8212
7+91 854 út 16.11. 20:3217.11. 5:00 8212
7+94 867 po 15.11. 23:0216.11. 6:02 8212
 8  809 po 15.11. 14:3515.11. 19:26 8221+8212
 1  814 po 15.11. 7:1715.11. 9:33 8221+8212
1+98 855 ne 14.11. 21:3215.11. 5:42 8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8465

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.