Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 051 359 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  805 út 21.1. 14:0522.1. 1:23 8213+8212
16 803 út 21.1. 6:0521.1. 9:59 8213+8212
 6  813 po 20.1. 5:4620.1. 20:09 8213+8212
24 810 pá 17.1. 12:5517.1. 20:25 8213+8212*Z
 9  804 pá 17.1. 5:2617.1. 6:30 8213+8212*MU
 1  806 čt 16.1. 6:2816.1. 19:41 8213+8212
sjHL 801 čt 16.1. 0:3216.1. 5:11 8212
 6  816 st 15.1. 5:2415.1. 18:22 8211+8212
16 803 út 14.1. 14:2914.1. 23:56 8211+8212
15 812 út 14.1. 5:5114.1. 9:42 8211+8212
16 804 po 13.1. 4:0813.1. 21:07 8211+8212
 8  809 ne 12.1. 11:5413.1. 1:23 8211+8212
 9  818 so 11.1. 6:3711.1. 23:48 8211+8212
11 812 pá 10.1. 6:1810.1. 20:02 8211+8212
 1  809 čt 9.1. 6:399.1. 20:11 8211+8212
15+99 865 st 8.1. 20:589.1. 5:42 8212
15 809 st 8.1. 14:398.1. 18:31 8211+8212
16 816 st 8.1. 6:458.1. 10:39 8211+8212
sjHL 801 st 8.1. 0:328.1. 5:11 8212
 1  814 po 6.1. 5:416.1. 9:48 8212+8223
14 809 pá 3.1. 13:593.1. 21:51 8212+8223
14 809 pá 3.1. 4:563.1. 10:20 8212+8223
 1  807 čt 2.1. 5:523.1. 0:50 8212+8223
 9  818 st 1.1. 6:311.1. 23:48 8212+8223
Rok 2019
16 810 út 31.12. 4:2831.12. 22:59 8212+8223
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318+8241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.