Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Vyřazení: 5. 5. 2023

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 975 249 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
15+98 853 čt 4.5. 21:085.5. 4:59 8212
13 803 čt 4.5. 6:284.5. 19:14 8212
15+98 853 st 3.5. 21:084.5. 4:59 8212
13 803 st 3.5. 6:283.5. 19:14 8212
15+98 854 út 2.5. 21:253.5. 5:29 8212
11 814 út 2.5. 15:112.5. 17:32 8212
11 814 út 2.5. 6:462.5. 9:08 8212
13+99 865 po 1.5. 10:092.5. 5:43 8212
 9  811 pá 28.4. 6:4129.4. 0:21 8215+8212
 7  805 čt 27.4. 5:5727.4. 19:34 8215+8212
 4  813 st 26.4. 15:1226.4. 19:10 8215+8212
 4  812 st 26.4. 6:1426.4. 10:00 8215+8212
 9  827 út 25.4. 5:4225.4. 18:57 8215+8212
10 807 po 24.4. 4:5724.4. 20:40 8215+8212
10 803 ne 23.4. 10:5623.4. 21:14 8215+8212
10 805 pá 21.4. 4:4022.4. 0:46 8215+8212
10 805 čt 20.4. 4:4021.4. 0:46 8215+8212
 4  812 st 19.4. 15:0419.4. 19:02 8215+8212
 4  811 st 19.4. 6:0419.4. 9:52 8215+8212
25 805 út 18.4. 4:3618.4. 19:08 8215+8212
 9  811 po 17.4. 6:4118.4. 0:21 8215+8212
 9  816 pá 14.4. 6:5814.4. 20:20 8215+8212
 4  811 čt 13.4. 14:5613.4. 18:54 8215+8212
 4  813 čt 13.4. 6:2213.4. 10:10 8215+8212
 9  823 st 12.4. 5:2112.4. 6:50 8215+8212*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.