Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 086 189 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 út 14.7. 14:5015.7. 0:36 8212+8215
 8  812 út 14.7. 5:0714.7. 9:59 8212+8215
 9  817 po 13.7. 6:2813.7. 16:45 8212+8215*MU
 8  801 ne 12.7. 5:1412.7. 21:53 8212+8215
25 808 so 11.7. 4:5511.7. 22:08 8212+8215
16 802 pá 10.7. 4:2711.7. 0:27 8212+8215
 8  805 čt 9.7. 13:4910.7. 0:43 8212+8215
 8  805 čt 9.7. 5:349.7. 10:33 8212+8215
16 801 st 8.7. 4:088.7. 21:37 8212+8215
 9  822 út 7.7. 14:508.7. 0:36 8212+8215
25 807 út 7.7. 4:307.7. 10:01 8212+8215
9+16 831 po 6.7. 5:087.7. 0:46 8212+8215
 8  805 ne 5.7. 4:146.7. 1:03 8212+8215
 8  805 so 4.7. 4:145.7. 1:03 8212+8215
11 806 pá 3.7. 5:583.7. 21:37 8212+8215
25 807 čt 2.7. 4:302.7. 10:01 8212+8213
8+14 831 st 1.7. 4:391.7. 20:12 8212+8213
 9  809 út 30.6. 6:2030.6. 21:09 8212+8213
 8  804 po 29.6. 5:4429.6. 20:24 8212+8213
 8  806 ne 28.6. 4:3428.6. 23:28 8212+8213
9+16 831 so 27.6. 4:2728.6. 0:36 8212+8213
 6  806 pá 26.6. 4:5227.6. 0:45 8212+8213
11 803 čt 25.6. 6:5225.6. 21:20 8212+8213
10+98 853 st 24.6. 22:5625.6. 5:31 8212
14 806 st 24.6. 4:3924.6. 21:07 8212+8213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.