Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 250 889 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 pá 31.3. 15:101.4. 0:12 8215+8212
 9  805 pá 31.3. 6:3931.3. 9:00 8215+8212
13+95 863 čt 30.3. 7:2231.3. 4:53 8212
1+96 862 st 29.3. 22:0930.3. 4:55 8212
 4  808 st 29.3. 14:3229.3. 18:30 8233+8212
 4  808 st 29.3. 6:3029.3. 10:20 8233+8212
 9  827 út 28.3. 5:4228.3. 18:57 8233+8212
14 818 po 27.3. 5:0727.3. 22:32 8233+8212
11 802 so 25.3. 8:3025.3. 20:54 8233+8212
 9  805 pá 24.3. 15:1025.3. 0:12 8233+8212
25 809 čt 23.3. 5:0123.3. 21:51 8233+8212
 9  812 st 22.3. 4:4323.3. 0:31 8233+8212
 8  810 út 21.3. 6:1621.3. 23:49 8233+8212
14 816 po 20.3. 4:4620.3. 5:50 8233+8212*MU
14 816 st 15.3. 4:4615.3. 22:22 8212+8213
 4  808 út 14.3. 14:3214.3. 18:30 8212+8213
 4  808 út 14.3. 6:3014.3. 10:20 8212+8213
 4  809 po 13.3. 14:4013.3. 18:38 8212+8213
 9  810 po 13.3. 6:4513.3. 9:21 8212+8213
 4  808 pá 10.3. 14:3210.3. 18:30 8212+8213
 4  811 pá 10.3. 6:0310.3. 9:52 8212+8213
 9  820 čt 9.3. 5:069.3. 18:31 8212+8213
 9  811 st 8.3. 6:419.3. 0:21 8212+8213
10 810 út 7.3. 5:247.3. 12:00 8212+8213*MU
14 818 po 6.3. 5:076.3. 22:32 8212+8213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.