Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8212

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 969 548 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+15 111 út 16.10. 6:5716.10. 19:41 8212+8213
24 107 po 15.10. 6:4015.10. 20:09 8212+8213
 6  109 pá 12.10. 6:3412.10. 22:21 8212+8213
 5  107 čt 11.10. 5:5511.10. 22:02 8212+8213
26 105 st 10.10. 4:4410.10. 21:01 8212+8213
 5  105 út 9.10. 5:309.10. 19:28 8212+8213
 5  105 po 8.10. 5:308.10. 19:28 8212+8213
24 841 pá 5.10. 5:305.10. 20:18 8212+8213
 9  827 čt 4.10. 4:514.10. 11:55 8212+8213*MU
 1  812 st 3.10. 5:494.10. 0:50 8212+8213
 9  822 út 2.10. 4:312.10. 18:34 8212+8213
 1  814 po 1.10. 14:491.10. 22:38 8212+8213
 9  813 po 1.10. 6:491.10. 9:19 8212+8213
 9  818 pá 28.9. 5:4228.9. 13:10 8212+8213*MU
11 807 čt 27.9. 5:4527.9. 21:21 8212+8213
 9  823 st 26.9. 6:3526.9. 20:34 8212+8213
 9  831 út 25.9. 5:0126.9. 0:08 8212+8213
 1  814 po 24.9. 14:4924.9. 22:38 8212+8213
24 801 po 24.9. 5:4424.9. 10:36 8212+8213
15 807 ne 23.9. 5:5823.9. 22:51 8212+8213
 9  818 so 22.9. 6:3722.9. 23:48 8212+8213
 9  817 pá 21.9. 6:1221.9. 20:12 8212+8213
 9  820 čt 20.9. 6:2120.9. 20:21 8212+8213
2+92 856 st 19.9. 20:3120.9. 5:18 8212
2+92 856 út 18.9. 20:3119.9. 5:18 8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.