Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 128 204 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 807 pá 9.4. 5:329.4. 22:14 8211+8212*MU
25 803 čt 8.4. 4:378.4. 20:17 8211+8212
25 813 st 7.4. 4:307.4. 19:38 8211+8212
16 814 út 6.4. 5:156.4. 20:32 8211+8212
 1  811 čt 1.4. 4:471.4. 23:09 8211+8212
 1  811 st 31.3. 4:4731.3. 23:09 8211+8212
16 805 út 30.3. 5:2630.3. 20:22 8211+8212
25 808 po 29.3. 5:1629.3. 21:07 8211+8212
14 806 čt 25.3. 6:1925.3. 21:09 8211+8212
25 813 st 24.3. 4:3024.3. 19:38 8211+8212
14 806 út 23.3. 13:3023.3. 21:09 8211+8212*Z
14 806 út 23.3. 6:1923.3. 11:20 8211+8212*MU
14 806 po 22.3. 6:1922.3. 21:09 8211+8212
 6  801 pá 19.3. 4:3319.3. 22:44 8211+8212
14 806 čt 18.3. 6:1918.3. 21:09 8211+8212
14 801 út 16.3. 5:5716.3. 22:18 8211+8212
25+97 863 čt 11.3. 21:3412.3. 4:26 8212
5+94 867 st 10.3. 21:0911.3. 4:50 8212
25+92 854 út 9.3. 19:5910.3. 5:18 8212
25+92 854 po 8.3. 19:599.3. 5:18 8212
25+92 854 ne 7.3. 19:598.3. 5:18 8212
25+92 853 so 6.3. 19:447.3. 4:53 8212
14 801 čt 4.3. 5:564.3. 22:18 8211+8212
 1  807 st 3.3. 6:023.3. 20:26 8211+8212
16 814 út 2.3. 5:152.3. 20:31 8211+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8442+8461

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.