Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 117 224 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  809 pá 15.1. 6:1815.1. 20:37 8212+8316
11 811 st 13.1. 4:0913.1. 20:29 8212+8316
 9  809 út 12.1. 5:2112.1. 22:27 8212+8316
15 804 po 11.1. 4:5811.1. 19:45 8212+8316
 1  809 pá 8.1. 6:188.1. 20:37 8212+8316
 1  811 čt 7.1. 4:477.1. 16:50 8212+8316*MU
24 507 st 6.1. 9:106.1. 10:30 8212+8316*Z
 9  809 po 4.1. 5:214.1. 22:27 8212+8316
14 801 pá 1.1. 6:591.1. 21:47 8212+8316
Rok 2020
 1  811 st 30.12. 4:4730.12. 23:09 8212+8316
16 819 út 29.12. 14:2029.12. 21:16 8212+8316
16 819 út 29.12. 6:3829.12. 10:48 8212+8316
 8  806 ne 27.12. 4:3427.12. 23:03 8212+8316
25 805 so 26.12. 4:3026.12. 22:24 8212+8316
14 801 pá 25.12. 6:5925.12. 21:47 8212+8316
 8  802 čt 24.12. 5:3424.12. 14:10 8212+8316*MU
 1  811 po 21.12. 4:4721.12. 23:09 8211+8212
25 805 ne 20.12. 4:3020.12. 22:24 8211+8212
14 807 so 19.12. 4:4019.12. 22:38 8211+8212
11 801 pá 18.12. 4:2918.12. 22:50 8211+8212
 1  811 čt 17.12. 4:4717.12. 23:09 8211+8212
15 807 st 16.12. 5:3216.12. 22:14 8211+8212
 9  809 út 15.12. 5:2115.12. 22:27 8211+8212
 1  809 po 14.12. 6:1814.12. 20:37 8211+8212
11 812 pá 11.12. 6:1711.12. 20:39 8211+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8390+8391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.