Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8212

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 25. 10. 2017 do 9. 5. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 25. 11. 2000

Výrobní číslo: 156278

Původní evidenční číslo: 6599

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 018 104 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 804 st 21.8. 4:3022.8. 1:24 8319+8212
25 804 út 20.8. 4:3021.8. 1:24 8319+8212
16 807 po 19.8. 4:0619.8. 22:30 8319+8212
 8  809 ne 18.8. 11:5419.8. 1:23 8319+8212
 8  807 so 17.8. 4:1417.8. 19:55 8319+8212
 8  810 pá 16.8. 4:3417.8. 0:23 8319+8212
15+98 851 st 14.8. 20:4015.8. 4:14 8212
5+94 864 út 13.8. 20:3314.8. 4:50 8212
15+98 853 po 12.8. 21:3813.8. 5:14 8212
2+92 855 ne 11.8. 19:3312.8. 4:53 8212
15+98 853 so 10.8. 20:5811.8. 4:44 8212
7+91 857 pá 9.8. 22:4910.8. 4:40 8212
 9  811 pá 9.8. 6:159.8. 20:04 8215+8212
11 811 čt 8.8. 5:338.8. 20:31 8215+8212
16 815 st 7.8. 4:477.8. 21:46 8215+8212
11 807 út 6.8. 4:296.8. 21:24 8215+8212
 9  804 po 5.8. 15:056.8. 0:46 8215+8212
 9  804 po 5.8. 5:295.8. 10:00 8215+8212
 1  808 ne 4.8. 10:254.8. 14:10 8215+8212*MU
14 802 so 3.8. 4:163.8. 21:06 8215+8212
 8  808 pá 2.8. 6:043.8. 1:23 8215+8212
11 808 čt 1.8. 6:171.8. 20:02 8215+8212
 9  816 st 31.7. 4:3131.7. 20:47 8215+8212
11 805 út 30.7. 15:3030.7. 21:21 8215+8212*Z
 9  821 út 30.7. 4:5130.7. 9:30 8215+8212*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8316

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.