Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8179

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 11. 2006

Výrobní číslo: 070/2006

Původní evidenční číslo: 6689

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 613 486 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 536 po 15.10. 6:4915.10. 19:27 8175+8179
 5  516 pá 12.10. 6:5812.10. 21:13 8175+8179
22 503 čt 11.10. 6:1112.10. 0:08 8175+8179
 7  101 st 10.10. 17:0010.10. 19:37 8175+8179*Z
 5  514 st 10.10. 4:4510.10. 9:59 8175+8179
22 521 út 9.10. 5:599.10. 19:50 8175+8179
22 532 po 8.10. 6:219.10. 0:09 8175+8179
 7  504 so 6.10. 4:586.10. 21:18 8175+8179
26 506 pá 5.10. 5:075.10. 20:55 8175+8179
22 505 čt 4.10. 4:594.10. 22:18 8175+8179
22 537 st 3.10. 6:504.10. 0:48 8175+8179
 1  510 út 2.10. 5:252.10. 18:42 8175+8179
22 506 po 1.10. 5:191.10. 19:42 8175+8179
14 501 čt 27.9. 5:0527.9. 19:19 8175+8179
22 525 st 26.9. 15:2526.9. 20:20 8175+8179*Z1
22 521 st 26.9. 5:5926.9. 12:30 8175+8179*MU
22 506 út 25.9. 5:1925.9. 19:42 8175+8179
22 513 po 24.9. 6:3924.9. 20:42 8178+8179
 7  504 ne 23.9. 4:5823.9. 21:18 8178+8179
22 523 so 22.9. 4:4522.9. 22:58 8178+8179
22 504 pá 21.9. 4:4422.9. 0:23 8178+8179
22 512 čt 20.9. 14:4620.9. 20:21 8178+8179
22 512 čt 20.9. 5:4320.9. 10:06 8178+8179
26 506 st 19.9. 5:0719.9. 20:55 8178+8179
14 514 út 18.9. 4:5118.9. 21:05 8178+8179
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8079
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8176+8177
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.