Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8179

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 11. 2006

Výrobní číslo: 070/2006

Původní evidenční číslo: 6689

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 724 092 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  506 út 11.5. 15:0911.5. 18:43 8178+8179
 4  508 út 11.5. 6:2911.5. 10:02 8178+8179
 8  503 po 10.5. 4:5910.5. 20:20 8178+8179
11 507 ne 9.5. 4:049.5. 21:13 8178+8179
14 508 so 8.5. 5:208.5. 22:21 8178+8179
26 514 pá 7.5. 4:417.5. 21:22 8178+8179
14 502 čt 6.5. 4:326.5. 20:35 8178+8179
26 508 st 5.5. 6:235.5. 20:25 8178+8179
11 503 po 3.5. 4:123.5. 20:30 8178+8179
11 507 ne 2.5. 4:042.5. 21:13 8178+8179
11 505 so 1.5. 4:121.5. 22:29 8178+8179
26 505 pá 30.4. 5:5430.4. 22:39 8178+8179
 8  512 čt 29.4. 4:4829.4. 19:49 8178+8179
 8  503 st 28.4. 4:5928.4. 20:20 8178+8179
 8  503 út 27.4. 4:5927.4. 20:20 8178+8179
24 510 po 26.4. 6:4726.4. 19:42 8178+8179
24 505 pá 23.4. 5:4923.4. 18:52 8178+8179
11 504 čt 22.4. 4:0422.4. 22:29 8178+8179
26 505 st 21.4. 5:5421.4. 22:39 8178+8179
26 516 po 19.4. 4:5419.4. 21:38 8178+8179
 8  511 pá 16.4. 4:2816.4. 7:00 8178+8179*MU
26 514 čt 15.4. 4:4115.4. 21:22 8178+8179
11 504 st 14.4. 4:0414.4. 22:29 8178+8179
14 505 út 13.4. 4:5613.4. 22:47 8178+8179
26 508 po 12.4. 6:2312.4. 20:25 8178+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.