Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8179

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 11. 2006

Výrobní číslo: 070/2006

Původní evidenční číslo: 6689

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 668 008 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  512 st 29.1. 15:1529.1. 18:52 8170+8179
22 535 st 29.1. 7:0129.1. 9:26 8170+8179
 4  510 út 28.1. 13:1928.1. 18:35 8170+8179
 4  505 út 28.1. 6:3628.1. 10:13 8170+8179
 4  509 po 27.1. 13:0927.1. 18:27 8170+8179
 4  512 po 27.1. 6:0327.1. 9:39 8170+8179
 4  504 pá 24.1. 14:0924.1. 19:32 8170+8179
 4  503 pá 24.1. 6:1824.1. 9:55 8170+8179
 4  502 čt 23.1. 13:4923.1. 19:12 8170+8179
22 535 čt 23.1. 7:0123.1. 9:26 8170+8179
 4  512 st 22.1. 15:1522.1. 18:52 8170+8179
 4  502 st 22.1. 5:5722.1. 9:31 8170+8179
22 525 út 21.1. 5:5321.1. 22:53 8170+8179
26 501 po 20.1. 14:1720.1. 20:19 8170+8179
 4  502 po 20.1. 5:5720.1. 9:31 8170+8179
 8  508 pá 17.1. 4:2817.1. 22:48 8170+8179
22 525 čt 16.1. 5:5316.1. 22:53 8170+8179
 4  504 st 15.1. 14:0915.1. 19:32 8170+8179
22 512 st 15.1. 5:4315.1. 10:06 8170+8179
 4  510 út 14.1. 13:1914.1. 18:35 8170+8179
22 535 út 14.1. 7:0114.1. 9:26 8170+8179
25+97 561 po 13.1. 22:1014.1. 5:18 8179
 4  510 po 13.1. 13:1913.1. 18:35 8179+8403
22 535 po 13.1. 7:0113.1. 9:26 8179+8403
25+92 552 ne 12.1. 21:3513.1. 5:30 8179


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.