Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8179

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 31.3.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 11. 2006

Výrobní číslo: 070/2006

Původní evidenční číslo: 6689

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 816 762 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  808 út 6.12. 5:566.12. 21:37 8155+8179
 8  808 po 5.12. 5:565.12. 21:37 8155+8179
 6  817 pá 2.12. 6:472.12. 23:08 8155+8179
 6  817 čt 1.12. 6:471.12. 23:08 8155+8179
 4  811 st 30.11. 14:5630.11. 18:54 8155+8179
10 804 st 30.11. 5:1330.11. 9:47 8155+8179
10 807 út 29.11. 4:5729.11. 20:39 8155+8179
22 801 po 28.11. 5:1429.11. 0:01 8155+8179
25 808 pá 25.11. 4:4825.11. 21:52 8155+8179
10 816 čt 24.11. 5:2325.11. 0:26 8155+8179
10 816 st 23.11. 5:2324.11. 0:26 8155+8179
 6  801 út 22.11. 5:0122.11. 23:48 8155+8179
10 816 po 21.11. 5:2322.11. 0:26 8155+8179
15 806 pá 18.11. 6:0619.11. 0:23 8155+8179
10 805 čt 17.11. 4:2018.11. 0:06 8155+8179
 8  812 st 16.11. 6:2717.11. 0:09 8155+8179
 8  805 út 15.11. 5:1415.11. 21:06 8155+8179
25 808 po 14.11. 4:4814.11. 21:50 8155+8179
10 803 ne 13.11. 10:5613.11. 13:30 8155+8179*MU
25 805 so 12.11. 8:1912.11. 22:05 8155+8179
25 802 pá 11.11. 6:1811.11. 23:25 8155+8179
10 812 čt 10.11. 6:4911.11. 0:06 8155+8179
15 807 st 9.11. 5:209.11. 20:50 8155+8179
15 809 út 8.11. 5:468.11. 21:20 8155+8179
 4  810 po 7.11. 14:487.11. 18:46 8155+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.