Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8179

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 11. 2006

Výrobní číslo: 070/2006

Původní evidenční číslo: 6689

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 272 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 504 út 6.2. 5:106.2. 19:56 8178+8179
22 516 po 5.2. 6:255.2. 20:11 8178+8179
22 502 ne 4.2. 6:344.2. 22:04 8178+8179
22 501 pá 2.2. 6:352.2. 20:22 8178+8179
14 513 čt 1.2. 4:352.2. 0:22 8178+8179
14 513 st 31.1. 4:351.2. 0:22 8178+8179
22 523 út 30.1. 6:4931.1. 0:36 8178+8179
22 523 po 29.1. 6:4930.1. 0:33 8178+8179
22 516 pá 26.1. 6:2526.1. 20:12 8178+8179
22 520 čt 25.1. 6:1925.1. 23:54 8178+8179
26 507 út 23.1. 5:0323.1. 23:46 8178+8179
 6  511 po 22.1. 4:4522.1. 19:57 8178+8179
15 507 pá 19.1. 5:1020.1. 0:23 8178+8179
14 504 čt 18.1. 5:0518.1. 20:28 8178+8179
14 504 st 17.1. 5:0517.1. 20:28 8178+8179
15 509 út 16.1. 5:2616.1. 20:20 8178+8179
15 506 po 15.1. 4:5015.1. 21:35 8178+8179
15 503 ne 14.1. 4:5014.1. 20:50 8178+8179
 6  505 so 13.1. 4:4514.1. 0:13 8178+8179
22 506 pá 12.1. 4:3412.1. 21:10 8178+8179
26 507 čt 11.1. 5:0311.1. 23:46 8178+8179
15 509 út 9.1. 14:309.1. 20:20 8178+8179*Z1
 8  502 po 8.1. 4:539.1. 0:37 8178+8179
 6  507 ne 7.1. 5:167.1. 23:46 8178+8179
14 504 pá 5.1. 5:056.1. 0:09 8178+8179
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8151+8152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.