Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8179

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 11. 2006

Výrobní číslo: 070/2006

Původní evidenční číslo: 6689

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 636 298 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 552 st 21.8. 21:4422.8. 5:41 8179
25+97 563 út 20.8. 21:1121.8. 5:33 8179
13+95 557 po 19.8. 13:3620.8. 4:39 8179
13 510 po 19.8. 6:2519.8. 10:13 8179
13 507 ne 18.8. 9:3218.8. 20:29 8179
13+97 569 so 17.8. 7:5218.8. 5:33 8179
17+95 551 pá 16.8. 21:3817.8. 4:44 8179
14 510 pá 16.8. 5:0516.8. 19:39 8179+8181
 5  505 čt 15.8. 14:0915.8. 21:46 8179+8181
 5  505 čt 15.8. 6:3215.8. 10:42 8179+8181
14 507 st 14.8. 4:3115.8. 0:14 8179+8181
22 509 út 13.8. 5:5213.8. 23:00 8179+8181
13+95 557 ne 11.8. 9:3212.8. 4:39 8179
25+97 562 so 10.8. 22:2911.8. 4:35 8179
25+97 562 pá 9.8. 22:2910.8. 4:35 8179
25+97 562 čt 8.8. 22:299.8. 5:00 8179
2+91 551 st 7.8. 19:558.8. 4:48 8179
17+95 551 út 6.8. 21:387.8. 5:09 8179
25+92 552 po 5.8. 22:016.8. 5:30 8179
2+91 551 ne 4.8. 21:075.8. 4:48 8179
25+97 563 so 3.8. 22:474.8. 5:00 8179
5+95 556 pá 2.8. 21:043.8. 4:04 8179
 5  509 út 26.2. 6:2626.2. 9:11 8178+8179
22 506 po 25.2. 5:1925.2. 19:42 8178+8179
 5  508 ne 24.2. 11:2025.2. 0:40 8178+8179


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.