Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8179

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 31.3.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 11. 2006

Výrobní číslo: 070/2006

Původní evidenční číslo: 6689

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 839 457 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 803 po 5.6. 4:425.6. 8:35 8402+8179*MU
11 804 ne 4.6. 9:444.6. 22:01 8402+8179
11 804 so 3.6. 7:453.6. 22:01 8402+8179
10 804 pá 2.6. 15:093.6. 0:26 8402+8179
 4  810 pá 2.6. 5:522.6. 9:42 8402+8179
22 815 čt 1.6. 5:281.6. 19:39 8402+8179
10 804 st 31.5. 15:091.6. 0:26 8402+8179
 4  813 st 31.5. 6:2231.5. 10:10 8402+8179
25 805 út 30.5. 4:3630.5. 19:08 8402+8179
 9  802 po 29.5. 6:0129.5. 21:52 8402+8179
14 814 pá 26.5. 4:3726.5. 22:04 8402+8179
 9  805 čt 25.5. 15:1026.5. 0:12 8402+8179
 4  809 st 24.5. 14:4024.5. 18:38 8402+8179
 4  813 st 24.5. 6:2224.5. 10:10 8402+8179
 4  809 út 23.5. 14:4023.5. 18:38 8402+8179
 4  810 út 23.5. 5:5223.5. 9:42 8402+8179
10 802 po 22.5. 6:2522.5. 19:41 8402+8179
10 810 pá 19.5. 5:2419.5. 18:18 8402+8179
14 816 čt 18.5. 4:5118.5. 22:17 8402+8179
 8  810 st 17.5. 6:1617.5. 23:49 8402+8179
10 802 út 16.5. 6:2516.5. 19:41 8402+8179
14 814 po 15.5. 4:3715.5. 22:04 8402+8179
25 810 pá 12.5. 5:1712.5. 22:06 8402+8179
 8  805 čt 11.5. 5:1411.5. 21:06 8402+8179
10 802 st 10.5. 6:2510.5. 19:41 8402+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.