Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8179

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 11. 2006

Výrobní číslo: 070/2006

Původní evidenční číslo: 6689

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 702 882 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 516 pá 4.12. 4:544.12. 21:38 8179+8178
 6  502 čt 3.12. 5:423.12. 20:44 8179+8178
22 505 út 1.12. 5:561.12. 22:21 8179+8178
22 527 po 30.11. 6:1830.11. 20:28 8179+8178
24 510 pá 27.11. 6:4727.11. 19:42 8179+8178
22 523 st 25.11. 5:5325.11. 22:30 8179+8178
24 506 út 24.11. 6:0624.11. 19:02 8179+8178
 8  503 po 23.11. 5:0023.11. 7:55 8178+8179*MU
26 508 ne 22.11. 4:5922.11. 22:39 8178+8179
22 519 so 21.11. 4:2521.11. 21:59 8178+8179
22 529 pá 20.11. 6:4120.11. 20:58 8178+8179
 6  510 čt 19.11. 4:4119.11. 19:57 8178+8179
26 508 st 18.11. 6:2318.11. 20:25 8178+8179
 8  503 po 16.11. 5:0016.11. 20:20 8178+8179
22 521 ne 15.11. 4:4515.11. 22:29 8178+8179
14 503 so 14.11. 7:3814.11. 22:22 8178+8179
26 505 pá 13.11. 5:5513.11. 22:39 8178+8179
24 507 čt 12.11. 6:1712.11. 19:12 8178+8179
 6  510 st 11.11. 4:4111.11. 19:57 8178+8179
 6  508 út 10.11. 6:4210.11. 22:01 8178+8179
 6  508 po 9.11. 6:429.11. 22:01 8178+8179
22 527 pá 6.11. 6:186.11. 20:28 8178+8179
26 508 čt 5.11. 9:005.11. 20:25 8178+8179*Z
22 507 st 4.11. 5:514.11. 19:43 8178+8179
15 504 út 3.11. 5:023.11. 19:45 8178+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8154+8556

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.