Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8170

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown II (od 9. 6. 2016 do 26. 7. 2019)
 
 
 
110 let HC Sparta Praha (od 10. 11. 2013 do 8. 6. 2014)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 9. 11. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 7. 2005

Výrobní číslo: 047/2005

Původní evidenční číslo: 6731

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 777 904 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 562 ne 27.9. 20:5228.9. 5:49 8170
17+93 564 so 26.9. 22:0227.9. 4:59 8170
17+93 564 pá 25.9. 22:0226.9. 4:59 8170
15 509 pá 25.9. 7:3025.9. 18:45 8170+8364*Z
1+98 554 čt 24.9. 21:4425.9. 5:08 8170
1+96 562 st 23.9. 20:3824.9. 5:16 8170
1+98 554 út 22.9. 21:4423.9. 5:08 8170
7+91 557 po 21.9. 21:5222.9. 4:30 8170
2+91 551 ne 20.9. 19:2121.9. 4:49 8170
25+97 562 so 19.9. 22:3020.9. 5:49 8170
2+91 551 pá 18.9. 19:1719.9. 4:30 8170
38 554 čt 17.9. 15:1318.9. 5:38 8170
38 508 čt 17.9. 6:0517.9. 8:59 8170
38 514 st 16.9. 6:3816.9. 9:49 8170
38 551 po 14.9. 15:3315.9. 5:53 8170
22+95 554 ne 13.9. 22:1514.9. 5:27 8170
17+95 551 so 12.9. 22:0513.9. 4:39 8170
17+95 551 pá 11.9. 21:4112.9. 5:09 8170
25+92 552 čt 10.9. 21:0911.9. 5:29 8170
22 535 čt 10.9. 6:5910.9. 9:27 8176+8170
25+92 552 st 9.9. 21:0910.9. 5:29 8170
 5  511 st 9.9. 7:299.9. 9:32 8161+8170
22 519 út 8.9. 5:398.9. 19:30 8161+8170
16 513 po 7.9. 4:557.9. 20:24 8161+8170
 5  505 ne 6.9. 10:416.9. 21:25 8161+8170
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8396+8572

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.