Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8170

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown II (od 9. 6. 2016 do současnosti)

Mr. Brown II

110 let ACS Sparta (od 10. 11. 2013 do 8. 6. 2014)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 9. 11. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 7. 2005

Výrobní číslo: 047/2005

Původní evidenční číslo: 6731

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 734 593 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 st 19.6. 5:5919.6. 19:50 8169+8170
 5  517 út 18.6. 6:5818.6. 21:14 8169+8170
14 505 po 17.6. 5:4517.6. 23:20 8169+8170
 7  504 so 15.6. 4:5815.6. 21:18 8169+8170
 8  513 pá 14.6. 5:2915.6. 1:13 8169+8170
22 508 čt 13.6. 6:4314.6. 1:09 8169+8170
 8  513 st 12.6. 5:2913.6. 1:13 8169+8170
 4  504 út 11.6. 14:0911.6. 19:32 8169+8170
 5  509 út 11.6. 6:2611.6. 9:11 8169+8170
26 516 po 10.6. 6:1810.6. 19:48 8169+8170
 7  504 so 8.6. 4:588.6. 21:18 8169+8170
15 510 pá 7.6. 5:427.6. 20:56 8169+8170
22 530 čt 6.6. 6:166.6. 20:26 8169+8170
22 535 st 5.6. 14:266.6. 0:49 8169+8170
21 504 st 5.6. 5:535.6. 9:17 8170
22 512 pá 3.5. 14:463.5. 20:21 8170+8169
22 524 pá 3.5. 5:373.5. 7:45 8170+8169*MU
 6  511 čt 2.5. 15:463.5. 0:41 8170+8169
22 522 út 30.4. 6:0830.4. 19:29 8170+8169
22 530 po 29.4. 6:1629.4. 20:26 8170+8169
14 513 pá 26.4. 5:4126.4. 22:57 8170+8169
14 505 čt 25.4. 5:4525.4. 23:20 8170+8169
22 516 st 24.4. 6:2424.4. 23:49 8170+8169
15 508 út 23.4. 7:1523.4. 22:13 8170+8169
22 519 čt 18.4. 6:5518.4. 21:08 8170+8169
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.