Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8163

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 12. 2004

Výrobní číslo: 033/2004

Původní evidenční číslo: 6751

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 671 627 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 551 út 25.6. 21:3826.6. 5:09 8163
 4  504 út 25.6. 14:0925.6. 19:32 8163+8552
 4  505 út 25.6. 6:3625.6. 10:13 8163+8552
7+99 564 po 24.6. 21:5825.6. 5:00 8163
22 536 po 24.6. 6:4924.6. 19:27 8158+8163
5+95 556 so 22.6. 21:4523.6. 4:04 8163
17+95 552 pá 21.6. 21:4422.6. 5:09 8163
 4  504 pá 21.6. 14:0921.6. 19:32 8163+8158
 4  505 pá 21.6. 6:3621.6. 10:13 8163+8158
2+91 551 čt 20.6. 19:0021.6. 5:04 8163
 4  511 čt 20.6. 6:4420.6. 10:23 8163+8175
14+95 557 st 19.6. 21:1120.6. 4:39 8163
 4  504 st 19.6. 14:0919.6. 19:32 8163+8557
22 536 st 19.6. 6:4919.6. 12:05 8163+8557*MU
25+97 562 út 18.6. 22:3019.6. 5:47 8163
 4  511 út 18.6. 13:2918.6. 18:43 8552+8163
 4  511 út 18.6. 6:4418.6. 10:23 8552+8163
7+91 557 po 17.6. 20:3018.6. 4:31 8163
21 504 po 17.6. 5:5317.6. 9:49 8163
17+95 552 ne 16.6. 22:1217.6. 5:41 8163
25+97 561 so 15.6. 21:5716.6. 4:51 8163
25+97 561 so 15.6. 1:4015.6. 4:51 8163*Z
 6  512 pá 14.6. 15:5714.6. 20:27 8261+8163*MU*1
 6  512 pá 14.6. 5:4014.6. 10:03 8261+8163
 5  514 čt 13.6. 4:2513.6. 18:30 8261+8163
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8406
*1 = nehoda na nábřeží Kapitána Jaroše

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.