Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8163

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 12. 2004

Výrobní číslo: 033/2004

Původní evidenční číslo: 6751

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 613 133 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 st 25.4. 5:5825.4. 19:50 8162+8163
22 522 út 24.4. 6:0924.4. 19:29 8162+8163
26 511 po 23.4. 6:0423.4. 22:28 8162+8163
26 506 ne 22.4. 12:4522.4. 21:33 8162+8163
22 519 pá 20.4. 6:5520.4. 21:08 8162+8163
 4  504 čt 19.4. 14:0919.4. 19:32 8162+8163
26 507 čt 19.4. 6:3319.4. 9:54 8162+8163
 5  509 st 18.4. 15:0118.4. 17:50 8162+8163*MU
 7  507 st 18.4. 5:5118.4. 10:05 8162+8163
22 528 út 17.4. 6:0617.4. 18:16 8162+8163
22 519 po 16.4. 6:5516.4. 21:08 8163+8162
22 532 pá 13.4. 6:2114.4. 0:09 8163+8162
22 504 čt 12.4. 4:4413.4. 0:23 8163+8162
22 513 st 11.4. 6:3911.4. 20:42 8163+8162
22 521 út 10.4. 5:5810.4. 19:50 8163+8162
26 503 po 9.4. 4:559.4. 20:48 8163+8162
22 511 ne 8.4. 12:509.4. 0:08 8163+8162
9+22 539 so 7.4. 8:328.4. 0:49 8163+8162
26 501 pá 6.4. 14:376.4. 20:27 8163+8162
 4  504 pá 6.4. 6:286.4. 10:03 8163+8162
22 532 čt 5.4. 6:216.4. 0:09 8163+8162
26 504 st 4.4. 5:074.4. 20:55 8163+8162
26 501 út 3.4. 14:373.4. 20:27 8163+8162
 4  511 út 3.4. 6:443.4. 10:23 8163+8162
22 523 so 31.3. 4:4531.3. 13:45 8163+8162*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.