Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8163

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 12. 2004

Vyřazení: 2. 12. 2019

Výrobní číslo: 033/2004

Původní evidenční číslo: 6751

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 689 650 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
13+95 557 ne 1.12. 9:522.12. 4:39 8163*MU*1
25+97 562 so 30.11. 22:291.12. 5:18 8163
2+91 551 pá 29.11. 19:0030.11. 4:34 8163
 8  504 po 25.11. 5:5825.11. 18:45 8163+8161*MU*2
 4  512 pá 22.11. 15:1522.11. 18:52 8163+8161
 4  509 pá 22.11. 5:3922.11. 9:15 8163+8161
16 517 čt 21.11. 5:4221.11. 23:08 8163+8161
 8  504 st 20.11. 5:5821.11. 0:33 8163+8161
 4  511 út 19.11. 13:2919.11. 18:43 8163+8161
 4  511 út 19.11. 6:4419.11. 10:23 8163+8161
25+97 561 po 18.11. 22:1019.11. 5:18 8163
 4  510 po 18.11. 13:1918.11. 18:35 8153+8163
 4  505 po 18.11. 6:3618.11. 10:13 8153+8163
17+95 551 ne 17.11. 22:0218.11. 5:09 8163
2+92 560 so 16.11. 22:4317.11. 4:18 8163
2+92 560 pá 15.11. 22:4016.11. 4:18 8163
26 504 pá 15.11. 7:3015.11. 20:37 8153+8163*Z1
17+95 552 čt 14.11. 21:4415.11. 5:41 8163
22 522 čt 14.11. 6:0814.11. 19:50 8560+8163
25+97 561 st 13.11. 22:1014.11. 5:18 8163
7+91 557 út 12.11. 22:1613.11. 4:30 8163
22 528 út 12.11. 6:0512.11. 18:16 8163+8153
22 530 po 11.11. 6:1511.11. 20:26 8163+8153
7+99 564 ne 10.11. 21:5811.11. 5:02 8163
11+96 569 so 9.11. 21:3410.11. 4:48 8163
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8708 do 8163 na Otakarově ZC
*2 = nehoda s os. vozidlem a tram 8484 u Ocelářské
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.