Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8161

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
United24 Ukrajina (od 21. 6. 2023 do současnosti)

United24 Ukrajina

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Amazon (vánoční) (od 9. 10. 2016 do 5. 3. 2017)

Amazon (vánoční)

 
 
 
Amazon (od 15. 7. 2016 do 8. 10. 2016)

Amazon

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 9. 12. 2004

Výrobní číslo: 030/2004

Původní evidenční číslo: 6686

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 000 858 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 523 pá 19.4. 5:0720.4. 0:53 8161+8162
22 519 čt 18.4. 16:2019.4. 0:13 8161+8162
26 502 čt 18.4. 5:4418.4. 9:04 8161+8162
22 541 st 17.4. 5:1118.4. 0:33 8161+8162
22 504 út 16.4. 14:1616.4. 19:57 8161+8162
22 523 út 16.4. 5:0716.4. 8:15 8161+8162*MU
22 523 po 15.4. 5:0716.4. 0:53 8161+8162
22 502 ne 14.4. 10:2115.4. 0:53 8161+8162
22 506 so 13.4. 5:2813.4. 22:37 8161+8162
22 519 pá 12.4. 16:2013.4. 0:13 8161+8162
22 504 pá 12.4. 5:4112.4. 8:29 8161+8162
22 523 čt 11.4. 5:0712.4. 0:53 8161+8162
22 541 st 10.4. 5:1111.4. 0:33 8161+8162
22 523 út 9.4. 5:0710.4. 0:53 8161+8162
22 518 po 8.4. 4:529.4. 0:34 8161+8162
22 506 ne 7.4. 5:087.4. 22:37 8161+8162
22 523 pá 5.4. 5:076.4. 0:53 8161+8162
22 530 čt 4.4. 6:234.4. 23:34 8161+8162
22 530 st 3.4. 6:233.4. 23:34 8161+8162
22 504 út 2.4. 14:162.4. 19:57 8161+8162
22 512 po 1.4. 4:442.4. 0:16 8161+8162
22 512 ne 31.3. 4:441.4. 0:16 8161+8162
22 521 so 30.3. 7:3731.3. 0:16 8161+8162
22 521 pá 29.3. 7:3730.3. 0:16 8161+8162
22 518 čt 28.3. 4:5229.3. 0:34 8161+8162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.