Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8157

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 8. 2004

Výrobní číslo: 020/2003

Původní evidenční číslo: 6638 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 802 708 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  505 pá 27.11. 5:1927.11. 21:30 8157
 2  505 čt 26.11. 5:1926.11. 21:30 8157
21 504 st 25.11. 15:3825.11. 18:36 8157
21 503 st 25.11. 5:4825.11. 9:36 8157
21 503 út 24.11. 15:2824.11. 18:26 8157
21 503 út 24.11. 5:4824.11. 9:36 8157
 2  505 po 23.11. 5:1923.11. 21:30 8157
13 502 ne 22.11. 8:0222.11. 19:43 8157
 2  508 so 21.11. 7:2821.11. 20:00 8157
 2  505 pá 20.11. 5:1920.11. 21:30 8157
 2  505 čt 19.11. 5:1919.11. 21:30 8157
21 504 st 18.11. 15:3818.11. 18:36 8157
21 503 st 18.11. 5:4818.11. 9:36 8157
13 503 út 17.11. 9:5717.11. 20:43 8157
21 502 po 16.11. 5:3716.11. 9:26 8157
 2  505 ne 15.11. 6:1115.11. 16:20 8157*MU
2+92 556 pá 13.11. 4:4914.11. 5:29 8157
21 504 čt 12.11. 15:3812.11. 18:36 8157
21 502 čt 12.11. 5:3712.11. 9:26 8157
13+97 565 út 10.11. 6:3811.11. 5:18 8157
21 502 po 9.11. 15:189.11. 18:16 8157
21 502 po 9.11. 5:379.11. 9:26 8157
 2  507 ne 8.11. 5:598.11. 22:42 8157
13 502 so 7.11. 8:137.11. 19:43 8157
21 504 pá 6.11. 15:386.11. 18:36 8157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.