Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 8. 2004

Výrobní číslo: 020/2003

Původní evidenční číslo: 6638 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 874 663 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 503 pá 3.12. 6:553.12. 21:37 8157
13 501 čt 2.12. 6:282.12. 19:38 8157
13 503 st 1.12. 6:301.12. 19:47 8157
13 501 út 30.11. 6:2830.11. 19:13 8157
13 503 po 29.11. 6:3029.11. 19:47 8157
7+99 563 čt 25.11. 23:0326.11. 5:21 8157
7+99 563 st 24.11. 23:0325.11. 5:21 8157
7+99 563 út 23.11. 23:0324.11. 5:21 8157
25+97 556 po 22.11. 22:3423.11. 5:50 8157
25+97 556 ne 21.11. 22:3422.11. 5:50 8157
25+97 556 so 20.11. 22:3421.11. 5:50 8157
13 503 pá 19.11. 6:3019.11. 19:47 8157
13 501 čt 18.11. 6:2818.11. 19:13 8157
7+99 563 út 9.11. 23:0310.11. 5:21 8157
25+97 556 po 8.11. 22:349.11. 5:50 8157
25+97 556 ne 7.11. 22:348.11. 5:50 8157
7+99 563 so 6.11. 23:037.11. 5:21 8157
7+99 563 pá 5.11. 23:036.11. 5:21 8157
7+99 563 čt 4.11. 23:035.11. 5:21 8157
25+97 556 st 3.11. 22:384.11. 5:50 8157
18+94 561 út 2.11. 20:503.11. 5:23 8157
13 504 po 1.11. 6:311.11. 9:15 8157*MU
7+91 554 so 30.10. 20:3031.10. 4:49 8157
25+97 556 čt 21.10. 22:3822.10. 0:45 8157*MU*1
7+99 563 st 20.10. 23:0321.10. 5:21 8157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. U Průhonu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.