Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do 1. 4. 2022)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 8. 2004

Výrobní číslo: 020/2003

Původní evidenční číslo: 6638 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 995 938 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 504 dnes 5:2121.9. 21:35 8267+8157
 6  510 st 20.9. 14:4520.9. 20:03 8267+8157
26 502 út 19.9. 4:2319.9. 19:41 8267+8157
 6  504 po 18.9. 4:5419.9. 0:16 8267+8157
26 503 ne 17.9. 5:0317.9. 21:32 8267+8157
14 503 so 16.9. 4:5516.9. 22:36 8267+8157
 7  518 pá 15.9. 5:0415.9. 19:37 8267+8157
 7  518 čt 14.9. 5:0414.9. 19:37 8267+8157
26 515 st 13.9. 5:4814.9. 0:52 8267+8157
22 513 út 12.9. 5:5112.9. 20:35 8267+8157
22 522 po 11.9. 6:4512.9. 0:35 8267+8157*Z1
15 305 pá 8.9. 14:458.9. 15:30 8267+8157*Z2
26 513 čt 7.9. 5:388.9. 0:27 8267+8157
26 513 st 6.9. 5:387.9. 0:27 8267+8157
26 505 út 5.9. 14:265.9. 20:16 8267+8157
26 518 po 4.9. 6:134.9. 17:55 8267+8157*MU
22 504 ne 3.9. 9:463.9. 21:09 8267+8157
26 504 so 2.9. 7:093.9. 0:27 8267+8157
22 521 pá 1.9. 6:171.9. 19:58 8267+8157
26 506 st 30.8. 4:3730.8. 20:13 8267+8157
22 503 út 29.8. 4:4529.8. 23:54 8267+8157
22 516 po 28.8. 6:0929.8. 0:54 8267+8157
11+14 533 ne 27.8. 4:3027.8. 23:56 8267+8157
11+14 533 so 26.8. 4:5026.8. 21:07 8267+8157
 7  502 pá 25.8. 4:3225.8. 19:21 8267+8157
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8377
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9406
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.