Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8157

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 8. 2004

Výrobní číslo: 020/2003

Původní evidenční číslo: 6638 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 749 135 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  702 čt 20.6. 5:0920.6. 19:11 8157
 2  704 st 19.6. 13:5119.6. 21:43 8157
 2  708 st 19.6. 6:4119.6. 10:01 8157
 2  706 út 18.6. 5:2018.6. 7:25 8157*MU
 2  705 ne 12.5. 5:2813.5. 1:11 8157
 2  708 so 11.5. 5:2811.5. 20:29 8157
 2  702 pá 10.5. 5:0910.5. 19:11 8157
 2  702 čt 9.5. 5:099.5. 19:11 8157
 2  708 út 7.5. 14:317.5. 20:09 8157
 2  704 út 7.5. 5:177.5. 10:41 8157
 2  704 po 6.5. 13:516.5. 21:43 8157
 2  704 po 6.5. 5:176.5. 10:41 8157
2+3 738 ne 5.5. 7:206.5. 1:11 8157
 2  705 so 4.5. 6:084.5. 21:13 8157
 2  706 pá 3.5. 5:203.5. 19:41 8157
 2  706 čt 2.5. 5:202.5. 19:41 8157
 2  705 st 1.5. 5:282.5. 1:11 8157
 2  704 út 30.4. 13:5130.4. 21:43 8157
 2  704 út 30.4. 5:1730.4. 10:41 8157
 2  704 po 29.4. 13:5129.4. 21:43 8157
 2  704 po 29.4. 5:1729.4. 10:41 8157
 2  705 ne 28.4. 5:2829.4. 1:11 8157
 2  705 so 27.4. 6:0827.4. 21:13 8157
 2  708 pá 26.4. 14:3126.4. 20:09 8157
 2  704 pá 26.4. 5:1726.4. 10:41 8157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.