Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 8. 2004

Výrobní číslo: 020/2003

Původní evidenční číslo: 6638 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 824 863 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21+92 556 čt 4.3. 4:505.3. 5:29 8157
13 506 st 3.3. 11:503.3. 20:45 8157*Z
14+96 565 út 2.3. 20:513.3. 4:51 8157
14+96 565 po 1.3. 20:512.3. 4:51 8157
13+99 561 ne 28.2. 8:221.3. 5:03 8157
21+92 556 pá 26.2. 4:5027.2. 5:29 8157
21+92 556 st 24.2. 10:0025.2. 5:29 8157*Z1
21+92 556 út 23.2. 4:5024.2. 5:29 8157
13+99 561 so 20.2. 8:2821.2. 5:03 8157
21+92 556 čt 18.2. 4:5019.2. 5:29 8157
21+92 556 út 16.2. 4:5017.2. 5:29 8157
13 506 po 15.2. 6:2515.2. 20:45 8157
13 506 pá 12.2. 6:2512.2. 20:45 8157
13 506 čt 11.2. 6:2511.2. 20:45 8157
13 506 st 10.2. 6:2510.2. 20:45 8157
13 506 út 9.2. 6:259.2. 20:45 8157
13 506 po 8.2. 6:258.2. 20:45 8157
13+97 565 so 6.2. 7:427.2. 5:19 8157
13 506 pá 5.2. 6:255.2. 20:45 8157
13 506 čt 4.2. 6:254.2. 20:45 8157
13 506 st 3.2. 6:253.2. 20:45 8157
13 506 út 2.2. 6:252.2. 20:45 8157
13 506 po 1.2. 6:251.2. 20:45 8157
13+97 566 pá 29.1. 6:3530.1. 5:00 8157
13+97 566 st 27.1. 6:3528.1. 5:00 8157
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8166
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.