Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8156

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 15. 7. 2004

Vyřazení: 1. 7. 2016

Výrobní číslo: 019/2003

Původní evidenční číslo: 6382

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 716 088 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
26+51 552 čt 30.6. 22:271.7. 5:17 8156*1
25+57 565 čt 16.6. 19:5817.6. 5:16 8156
14+24 509 čt 16.6. 7:2416.6. 10:45 8156+8177
7+59 563 st 15.6. 20:4416.6. 5:59 8156
3+55 566 út 14.6. 21:0915.6. 5:39 8156
25+57 565 po 13.6. 19:5814.6. 5:16 8156
7+59 567 ne 12.6. 4:4513.6. 4:33 8156
3+55 566 pá 10.6. 19:4911.6. 5:05 8156
7+59 563 čt 9.6. 20:4410.6. 5:59 8156
3+55 566 st 8.6. 21:099.6. 5:39 8156
25+57 565 út 7.6. 19:588.6. 5:16 8156
22 520 ne 5.6. 6:585.6. 22:19 8155+8156
26 510 so 4.6. 5:274.6. 22:05 8155+8156
22 506 pá 3.6. 6:183.6. 20:17 8155+8156
22 506 čt 2.6. 6:182.6. 20:17 8155+8156
22 511 st 1.6. 6:401.6. 23:27 8155+8156
22 511 po 30.5. 6:4030.5. 23:27 8155+8156
22 518 ne 29.5. 5:1829.5. 22:16 8155+8156
22 518 so 28.5. 4:1828.5. 23:15 8155+8156
22 531 pá 27.5. 5:2228.5. 0:35 8155+8156
22 505 čt 26.5. 14:2726.5. 19:52 8155+8156
 5  514 st 25.5. 4:5025.5. 18:40 8155+8156
26 517 út 24.5. 5:4924.5. 22:07 8155+8156
22 529 po 23.5. 5:1123.5. 21:45 8155+8156
26 510 so 21.5. 5:2721.5. 22:05 8155+8156
*1 = Ve 4:32 najetí 8156 do 8748 za křiž. Myslíkova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.