Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8152

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 20. 4. 2004

Výrobní číslo: 015/2003

Původní evidenční číslo: 6496

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 761 438 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 510 pá 23.8. 5:0523.8. 19:39 8151+8152
22 526 čt 22.8. 13:4722.8. 20:59 8151+8152
24 513 čt 22.8. 5:4722.8. 10:06 8151+8152
 5  505 st 21.8. 14:0921.8. 21:46 8151+8152
 6  513 st 21.8. 5:3121.8. 11:12 8151+8152
22 518 út 20.8. 5:3921.8. 0:09 8151+8152
 7  510 po 19.8. 4:3820.8. 1:08 8151+8152
 8  507 ne 18.8. 5:2819.8. 1:13 8151+8152
6+15 513 so 17.8. 4:4618.8. 0:17 8151+8152
22 526 pá 16.8. 13:4716.8. 20:59 8151+8152
22 504 pá 16.8. 4:5816.8. 10:08 8151+8152
 7  502 po 12.8. 5:1212.8. 21:33 8151+8152
15 502 ne 11.8. 5:0211.8. 21:11 8151+8152
15 503 so 10.8. 5:4210.8. 21:26 8151+8152
14 503 pá 9.8. 6:159.8. 20:46 8151+8152
 6  501 čt 8.8. 6:208.8. 22:09 8151+8152
22 506 út 6.8. 5:236.8. 10:15 8151+8152*MU
15 512 po 5.8. 14:475.8. 20:59 8151+8152
15 512 po 5.8. 5:505.8. 10:01 8151+8152
 6  504 ne 4.8. 4:465.8. 0:55 8151+8152
16 509 so 3.8. 5:033.8. 22:47 8151+8152
22 520 pá 2.8. 6:122.8. 19:52 8151+8152
22 506 čt 1.8. 5:232.8. 0:43 8151+8152
26 505 st 31.7. 6:201.8. 0:43 8151+8152
14 510 út 30.7. 5:0530.7. 19:39 8151+8152
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.