Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8152

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do 11. 3. 2023)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 20. 4. 2004

Výrobní číslo: 015/2003

Původní evidenční číslo: 6496

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 005 520 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 505 pá 13.9. 4:4913.9. 21:20 8752+8152
26 506 čt 12.9. 4:4613.9. 0:26 8752+8152
26 508 st 11.9. 5:0311.9. 22:02 8752+8152
26 504 út 10.9. 4:2610.9. 21:03 8752+8152
15 505 po 9.9. 11:559.9. 21:20 8752+8152*Z1
22 503 ne 8.9. 7:578.9. 11:00 8752+8152*MU
26 502 so 7.9. 4:267.9. 23:06 8752+8152
22 519 pá 6.9. 16:207.9. 0:14 8752+8152
22 512 pá 6.9. 6:176.9. 9:09 8752+8152
22 510 čt 5.9. 15:085.9. 20:41 8752+8152
 6  507 út 3.9. 4:294.9. 0:28 8752+8152
22 513 po 2.9. 6:472.9. 23:54 8752+8152
22 503 ne 1.9. 7:572.9. 0:53 8752+8152
22 503 so 31.8. 4:5431.8. 22:08 8752+8152
 6  508 pá 30.8. 5:1430.8. 19:07 8752+8152
 7  508 čt 29.8. 18:4529.8. 21:35 8752+8152*Z2
26 511 so 24.8. 5:3824.8. 12:00 8752+8152*MU
 7  508 pá 23.8. 4:3623.8. 21:35 8752+8152
26 503 čt 22.8. 8:3022.8. 22:05 8752+8152*Z3
 7  508 út 20.8. 4:3620.8. 17:00 8752+8152*MU
22 511 po 19.8. 5:0820.8. 0:53 8752+8152
26 508 ne 18.8. 9:3518.8. 12:35 8752+8152*MU
26 506 so 17.8. 5:0618.8. 0:06 8752+8152
13 507 pá 16.8. 6:3916.8. 8:55 8152
13 503 čt 15.8. 8:2915.8. 19:45 8152
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8574
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8751+8151
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8286+8166

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.