Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8152

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do 11. 3. 2023)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 20. 4. 2004

Výrobní číslo: 015/2003

Původní evidenční číslo: 6496

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 986 965 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 509 st 29.5. 6:4030.5. 0:32 8752+8152
 4  504 út 28.5. 15:1028.5. 18:49 8752+8152
22 531 út 28.5. 7:3828.5. 10:16 8752+8152
22 536 po 27.5. 4:5227.5. 19:40 8752+8152
22 540 pá 24.5. 5:3224.5. 22:34 8151+8152
 7  518 čt 23.5. 4:3624.5. 0:45 8151+8152
22 530 st 22.5. 7:0322.5. 23:55 8151+8152
 7  518 út 21.5. 4:3621.5. 13:45 8151+8152*MU
 7  518 po 20.5. 4:3621.5. 0:34 8151+8152
 7  508 ne 19.5. 4:5619.5. 21:23 8151+8152
 7  502 so 18.5. 4:3519.5. 0:07 8151+8152
22 533 pá 17.5. 4:3317.5. 21:54 8151+8152
22 530 čt 16.5. 7:0316.5. 23:55 8151+8152
6+14 513 st 15.5. 15:4015.5. 19:15 8151+8152
22 526 st 15.5. 6:0415.5. 8:56 8151+8152
22 506 út 14.5. 6:2914.5. 23:54 8151+8152
3+26 513 po 13.5. 15:3214.5. 0:05 8151+8152
22 523 po 13.5. 6:3813.5. 9:28 8151+8152
22 530 pá 10.5. 7:0310.5. 23:55 8151+8152
24 507 čt 9.5. 7:199.5. 19:17 8151+8152
24 502 út 7.5. 6:367.5. 18:43 8151+8152
6+14 508 po 6.5. 4:546.5. 18:34 8151+8152
24 504 ne 5.5. 4:505.5. 20:07 8151+8152
7+33 533 so 4.5. 4:354.5. 21:27 8151+8152
 7  518 pá 3.5. 4:364.5. 0:34 8151+8152
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.