Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2004
V provozu od: 20. 4. 2004
Výrobní číslo: 015/2003
Původní evidenční číslo: 6496
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 923 395 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 537 | st 7.6. 7:09 | 8.6. 0:33 | 8267+8152 | ||
22 | 533 | út 6.6. 6:21 | 6.6. 9:10 | 8267+8152 | ||
14 | 508 | po 5.6. 6:42 | 5.6. 20:29 | 8267+8152 | ||
22 | 521 | ne 4.6. 5:06 | 4.6. 22:07 | 8267+8152 | ||
22 | 514 | so 3.6. 6:25 | 3.6. 23:54 | 8267+8152 | ||
6 | 516 | pá 2.6. 14:58 | 2.6. 18:59 | 8267+8152 | ||
22 | 537 | pá 2.6. 6:56 | 2.6. 9:35 | 8267+8152 | ||
26 | 507 | čt 1.6. 14:54 | 1.6. 20:28 | 8267+8152 | ||
26 | 507 | čt 1.6. 6:24 | 1.6. 9:38 | 8267+8152 | ||
11 | 507 | st 31.5. 15:20 | 31.5. 21:08 | 8267+8152 | ||
6 | 516 | st 31.5. 6:50 | 31.5. 9:10 | 8267+8152 | ||
15 | 502 | út 30.5. 4:48 | 30.5. 19:56 | 8267+8152 | ||
6 | 506 | po 29.5. 4:29 | 29.5. 19:50 | 8267+8152 | ||
22 | 508 | ne 28.5. 8:31 | 29.5. 0:13 | 8267+8152 | ||
2+91 | 553 | pá 26.5. 5:22 | 27.5. 5:19 | 8152 | ||
22 | 509 | st 24.5. 4:39 | 24.5. 21:21 | 8264+8152 | ||
26 | 503 | út 23.5. 4:20 | 23.5. 22:32 | 8264+8152 | ||
15 | 505 | po 22.5. 16:40 | 23.5. 0:23 | 8264+8152*Z1 | ||
22 | 518 | ne 21.5. 5:07 | 21.5. 22:07 | 8264+8152 | ||
22 | 517 | so 20.5. 7:49 | 21.5. 0:54 | 8264+8152 | ||
22 | 512 | pá 19.5. 4:28 | 20.5. 0:34 | 8264+8152 | ||
22 | 537 | čt 18.5. 15:45 | 19.5. 0:14 | 8264+8152 | ||
22 | 535 | čt 18.5. 6:51 | 18.5. 9:27 | 8264+8152 | ||
25 | 515 | st 17.5. 5:53 | 17.5. 22:55 | 8264+8152 | ||
15 | 502 | út 16.5. 4:48 | 16.5. 19:56 | 8264+8152 |