Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8152

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 27.9.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 20. 4. 2004

Výrobní číslo: 015/2003

Původní evidenční číslo: 6496

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 893 020 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  113 pá 2.12. 5:302.12. 9:39 8151+8152
 7  113 čt 1.12. 14:471.12. 20:59 8151+8152
16 101 čt 1.12. 5:101.12. 9:48 8151+8152
24 108 st 30.11. 5:5230.11. 20:25 8151+8152
16 110 út 29.11. 4:3529.11. 18:55 8151+8152
13 106 po 28.11. 5:1828.11. 22:34 8151+8152
 6  110 pá 25.11. 5:5625.11. 22:21 8151+8152
22 133 čt 24.11. 5:3524.11. 20:19 8151+8152
22 106 st 23.11. 6:1523.11. 18:37 8151+8152
16 112 út 22.11. 4:5523.11. 0:16 8151+8152
22 119 po 21.11. 5:1621.11. 20:05 8151+8152
22 115 pá 18.11. 4:5118.11. 19:22 8151+8152
16 101 st 16.11. 15:2417.11. 0:36 8151+8152
 7  113 st 16.11. 5:3016.11. 9:39 8151+8152
 7  101 út 15.11. 5:0015.11. 21:14 8151+8152
26 106 po 14.11. 4:4414.11. 23:43 8151+8152
26 106 pá 11.11. 4:4411.11. 23:43 8151+8152
22 111 čt 10.11. 6:5711.11. 0:27 8151+8152
16 108 čt 3.11. 6:113.11. 23:36 8151+8152
16 104 st 2.11. 5:252.11. 20:31 8151+8152
22+24 147 út 1.11. 6:482.11. 0:07 8151+8152
 4  109 po 31.10. 14:4331.10. 18:42 8151+8152
16 101 po 31.10. 5:1031.10. 9:40 8151+8152
26 115 čt 27.10. 17:0027.10. 22:43 8151+8152*Z1
16 104 út 25.10. 5:2525.10. 20:31 8151+8152*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8369+8349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.