Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8152

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do 11. 3. 2023)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 20. 4. 2004

Výrobní číslo: 015/2003

Původní evidenční číslo: 6496

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 923 395 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 537 st 7.6. 7:098.6. 0:33 8267+8152
22 533 út 6.6. 6:216.6. 9:10 8267+8152
14 508 po 5.6. 6:425.6. 20:29 8267+8152
22 521 ne 4.6. 5:064.6. 22:07 8267+8152
22 514 so 3.6. 6:253.6. 23:54 8267+8152
 6  516 pá 2.6. 14:582.6. 18:59 8267+8152
22 537 pá 2.6. 6:562.6. 9:35 8267+8152
26 507 čt 1.6. 14:541.6. 20:28 8267+8152
26 507 čt 1.6. 6:241.6. 9:38 8267+8152
11 507 st 31.5. 15:2031.5. 21:08 8267+8152
 6  516 st 31.5. 6:5031.5. 9:10 8267+8152
15 502 út 30.5. 4:4830.5. 19:56 8267+8152
 6  506 po 29.5. 4:2929.5. 19:50 8267+8152
22 508 ne 28.5. 8:3129.5. 0:13 8267+8152
2+91 553 pá 26.5. 5:2227.5. 5:19 8152
22 509 st 24.5. 4:3924.5. 21:21 8264+8152
26 503 út 23.5. 4:2023.5. 22:32 8264+8152
15 505 po 22.5. 16:4023.5. 0:23 8264+8152*Z1
22 518 ne 21.5. 5:0721.5. 22:07 8264+8152
22 517 so 20.5. 7:4921.5. 0:54 8264+8152
22 512 pá 19.5. 4:2820.5. 0:34 8264+8152
22 537 čt 18.5. 15:4519.5. 0:14 8264+8152
22 535 čt 18.5. 6:5118.5. 9:27 8264+8152
25 515 st 17.5. 5:5317.5. 22:55 8264+8152
15 502 út 16.5. 4:4816.5. 19:56 8264+8152
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518+8175

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.