Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2004
V provozu od: 20. 4. 2004
Výrobní číslo: 015/2003
Původní evidenční číslo: 6496
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 005 520 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
15 | 505 | pá 13.9. 4:49 | 13.9. 21:20 | 8752+8152 | ||
26 | 506 | čt 12.9. 4:46 | 13.9. 0:26 | 8752+8152 | ||
26 | 508 | st 11.9. 5:03 | 11.9. 22:02 | 8752+8152 | ||
26 | 504 | út 10.9. 4:26 | 10.9. 21:03 | 8752+8152 | ||
15 | 505 | po 9.9. 11:55 | 9.9. 21:20 | 8752+8152*Z1 | ||
22 | 503 | ne 8.9. 7:57 | 8.9. 11:00 | 8752+8152*MU | ||
26 | 502 | so 7.9. 4:26 | 7.9. 23:06 | 8752+8152 | ||
22 | 519 | pá 6.9. 16:20 | 7.9. 0:14 | 8752+8152 | ||
22 | 512 | pá 6.9. 6:17 | 6.9. 9:09 | 8752+8152 | ||
22 | 510 | čt 5.9. 15:08 | 5.9. 20:41 | 8752+8152 | ||
6 | 507 | út 3.9. 4:29 | 4.9. 0:28 | 8752+8152 | ||
22 | 513 | po 2.9. 6:47 | 2.9. 23:54 | 8752+8152 | ||
22 | 503 | ne 1.9. 7:57 | 2.9. 0:53 | 8752+8152 | ||
22 | 503 | so 31.8. 4:54 | 31.8. 22:08 | 8752+8152 | ||
6 | 508 | pá 30.8. 5:14 | 30.8. 19:07 | 8752+8152 | ||
7 | 508 | čt 29.8. 18:45 | 29.8. 21:35 | 8752+8152*Z2 | ||
26 | 511 | so 24.8. 5:38 | 24.8. 12:00 | 8752+8152*MU | ||
7 | 508 | pá 23.8. 4:36 | 23.8. 21:35 | 8752+8152 | ||
26 | 503 | čt 22.8. 8:30 | 22.8. 22:05 | 8752+8152*Z3 | ||
7 | 508 | út 20.8. 4:36 | 20.8. 17:00 | 8752+8152*MU | ||
22 | 511 | po 19.8. 5:08 | 20.8. 0:53 | 8752+8152 | ||
26 | 508 | ne 18.8. 9:35 | 18.8. 12:35 | 8752+8152*MU | ||
26 | 506 | so 17.8. 5:06 | 18.8. 0:06 | 8752+8152 | ||
13 | 507 | pá 16.8. 6:39 | 16.8. 8:55 | 8152 | ||
13 | 503 | čt 15.8. 8:29 | 15.8. 19:45 | 8152 |