Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8152

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 20. 4. 2004

Výrobní číslo: 015/2003

Původní evidenční číslo: 6496

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 776 710 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 109 čt 2.7. 4:522.7. 19:59 8152
15 105 st 1.7. 6:041.7. 21:23 8152
15 102 po 29.6. 5:3429.6. 20:53 8152
15 105 ne 28.6. 5:5228.6. 21:53 8152
15 103 so 27.6. 6:5227.6. 21:38 8152
15 504 pá 26.6. 6:5226.6. 19:57 8152
15 512 čt 25.6. 5:0225.6. 8:51 8152
15 508 st 24.6. 5:4824.6. 22:52 8152
15 504 út 23.6. 8:3023.6. 19:46 8152*Z
25+92 552 po 22.6. 21:0923.6. 5:30 8152
5+91 557 ne 21.6. 22:5222.6. 4:22 8152
17+95 553 so 20.6. 22:2721.6. 5:54 8152
6+99 563 pá 19.6. 20:3720.6. 5:09 8152
25+92 552 čt 18.6. 21:0919.6. 5:30 8152
25+92 553 st 17.6. 21:2618.6. 5:56 8152
14+94 562 út 16.6. 20:0917.6. 5:20 8152
17+95 552 po 15.6. 21:4616.6. 5:20 8152
5+91 557 ne 14.6. 22:5215.6. 4:22 8152
26+91 551 so 13.6. 20:0714.6. 4:52 8152
25+92 553 pá 12.6. 21:2613.6. 5:56 8152
25+92 552 čt 11.6. 21:0912.6. 5:30 8152
17+95 553 st 10.6. 22:0611.6. 5:54 8152
6+99 563 út 9.6. 20:3710.6. 5:09 8152
17+95 553 po 8.6. 22:069.6. 5:54 8152
17+95 552 ne 7.6. 21:518.6. 5:20 8152
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8558

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.