Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8152

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 20. 4. 2004

Výrobní číslo: 015/2003

Původní evidenční číslo: 6496

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 728 513 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 562 út 29.1. 22:3030.1. 5:47 8152
22 535 po 28.1. 5:0428.1. 9:26 8151+8152
 5  505 so 26.1. 5:0526.1. 20:58 8151+8152
26 503 pá 25.1. 14:3725.1. 20:27 8151+8152
22 512 pá 25.1. 5:4325.1. 10:06 8151+8152
22 521 čt 24.1. 14:1324.1. 19:50 8151+8152*Z
22 521 čt 24.1. 5:5924.1. 12:05 8151+8152*MU
22 503 st 23.1. 6:1124.1. 0:08 8151+8152
22 516 út 22.1. 6:2422.1. 23:49 8151+8152
 6  508 po 21.1. 15:1722.1. 0:21 8151+8152
26 509 po 21.1. 6:3321.1. 9:54 8152+8151
 5  515 pá 18.1. 4:4518.1. 9:59 8152+8151
 5  517 čt 17.1. 6:5817.1. 21:14 8152+8151
22 536 st 16.1. 6:4916.1. 19:27 8152+8151
14 501 út 15.1. 5:0515.1. 19:19 8152+8151
22 530 po 14.1. 6:1614.1. 20:26 8152+8151
22 505 pá 11.1. 4:5911.1. 22:18 8152+8151
 5  509 čt 10.1. 15:0111.1. 1:10 8152+8151
 5  515 čt 10.1. 4:4510.1. 9:59 8152+8151
 5  517 st 9.1. 6:589.1. 21:14 8152+8151
22 512 út 8.1. 14:468.1. 20:21 8152+8151
22 512 út 8.1. 5:438.1. 10:06 8152+8151
22 528 po 7.1. 6:067.1. 18:16 8152+8151
 6  507 ne 6.1. 4:417.1. 0:21 8152+8151
 5  508 so 5.1. 6:215.1. 21:43 8152+8151
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.