Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8152

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 27.9.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 20. 4. 2004

Výrobní číslo: 015/2003

Původní evidenční číslo: 6496

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 995 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 107 dnes 6:085.7. 0:03 8151+8152
26 109 čt 30.6. 4:5330.6. 18:41 8151+8152
22 111 st 29.6. 6:2329.6. 21:06 8151+8152
22 118 út 28.6. 4:3528.6. 22:04 8151+8152
 6  105 po 27.6. 4:4027.6. 23:13 8151+8152
22 127 pá 24.6. 4:2924.6. 18:47 8151+8152
22 114 čt 23.6. 6:5024.6. 0:27 8151+8152
15 110 út 21.6. 6:1921.6. 22:55 8151+8152
 6  115 po 20.6. 6:1820.6. 19:45 8151+8152
26 105 pá 17.6. 4:2717.6. 20:40 8151+8152
26 106 čt 16.6. 4:4316.6. 23:43 8151+8152
 6  112 st 15.6. 5:3715.6. 21:02 8151+8152
15 110 út 14.6. 6:1914.6. 22:55 8151+8152
26 109 po 13.6. 4:5313.6. 18:41 8151+8152
 6  102 pá 10.6. 6:1710.6. 22:34 8152+8151
26 101 čt 9.6. 6:299.6. 23:03 8152+8151
11 108 st 8.6. 6:088.6. 19:46 8152+8151
22 115 út 7.6. 6:578.6. 0:47 8152+8151
11 104 po 6.6. 5:346.6. 20:46 8152+8151
22 107 pá 3.6. 5:463.6. 20:26 8152+8151
 6  102 čt 2.6. 6:172.6. 22:02 8152+8151
 6  105 st 1.6. 4:401.6. 23:13 8152+8151
 6  104 út 31.5. 4:2031.5. 22:54 8152+8151
22 113 po 30.5. 6:2831.5. 0:07 8152+8151
14 115 pá 27.5. 6:0527.5. 20:52 8152+8151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.