Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8151

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 008/2002

Původní evidenční číslo: 6845

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 789 213 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  512 čt 3.12. 4:483.12. 19:49 8151+8152
 8  512 st 2.12. 4:482.12. 19:49 8151+8152
26 505 út 1.12. 5:551.12. 22:39 8151+8152
22 505 po 30.11. 5:5630.11. 22:21 8151+8152
22 519 ne 29.11. 7:3929.11. 21:59 8151+8152
24 507 pá 27.11. 6:1727.11. 19:12 8151+8152
15 507 čt 26.11. 5:3626.11. 22:15 8151+8152
22 529 st 25.11. 6:4125.11. 20:58 8151+8152
22 517 út 24.11. 5:0424.11. 21:48 8151+8152
26 508 po 23.11. 6:2323.11. 20:25 8151+8152
15 507 čt 19.11. 5:3619.11. 22:15 8151+8152
 6  502 st 18.11. 5:4218.11. 20:44 8151+8152
26 503 út 17.11. 4:3917.11. 21:22 8151+8152
22 509 po 16.11. 6:0816.11. 23:19 8151+8152
22 527 st 11.11. 6:1811.11. 20:28 8151+8152
 8  503 út 10.11. 5:0010.11. 20:20 8151+8152
26 505 po 9.11. 5:559.11. 22:39 8151+8152
24 507 pá 6.11. 6:176.11. 19:12 8151+8152
26 516 čt 5.11. 4:545.11. 21:38 8151+8152
22 521 st 4.11. 5:394.11. 19:30 8151+8152
26 516 út 3.11. 4:543.11. 21:38 8151+8152
26 501 pá 30.10. 5:0730.10. 7:35 8151+8152*MU
22 501 st 28.10. 8:4928.10. 11:00 8151+8152*MU*1
24 507 út 27.10. 10:4527.10. 19:12 8151+8152*Z
17 529 út 27.10. 6:1027.10. 9:20 8151+8152
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Krymské ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8474+8475

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.