Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8151

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 008/2002

Původní evidenční číslo: 6845

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 725 915 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 504 čt 21.2. 6:5221.2. 20:12 8151
25+97 562 st 20.2. 22:3021.2. 5:47 8151
21 504 st 20.2. 15:2420.2. 19:22 8151
21 504 st 20.2. 5:5320.2. 9:49 8151
21 504 út 19.2. 15:2419.2. 19:22 8151
21 504 út 19.2. 5:5319.2. 9:49 8151
13 504 po 18.2. 6:5218.2. 20:12 8151
21 504 pá 15.2. 15:2415.2. 19:22 8151
21 504 pá 15.2. 5:5315.2. 9:49 8151
13 504 čt 14.2. 6:5214.2. 20:12 8151
21 504 st 13.2. 15:2413.2. 19:22 8151
21 504 st 13.2. 5:5313.2. 9:49 8151
13 504 út 12.2. 6:5212.2. 20:12 8151
21 504 po 11.2. 15:2411.2. 19:22 8151
21 504 po 11.2. 5:5311.2. 9:49 8151
13 504 pá 8.2. 6:528.2. 20:12 8151
13 504 čt 7.2. 6:527.2. 20:12 8151
13 504 st 6.2. 7:206.2. 20:12 8151*Z
25+97 562 út 5.2. 22:306.2. 5:47 8151
 4  511 út 5.2. 6:445.2. 10:23 8399+8151
7+99 564 po 4.2. 21:585.2. 5:00 8151
13+95 557 ne 3.2. 21:564.2. 4:39 8151
25+97 562 so 2.2. 22:293.2. 5:16 8151
25+97 562 pá 1.2. 22:302.2. 5:16 8151
 4  505 pá 1.2. 14:191.2. 19:42 8151+8388
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8404

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.