Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2003
V provozu od: 28. 11. 2003
Výrobní číslo: 008/2002
Původní evidenční číslo: 6845
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 802 143 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 519 | so 6.3. 4:25 | 6.3. 21:59 | 8151+8152 | ||
22 | 521 | pá 5.3. 10:50 | 5.3. 22:08 | 8151+8152*Z | ||
22 | 513 | čt 4.3. 5:39 | 4.3. 21:59 | 8151+8152 | ||
22 | 515 | út 2.3. 4:40 | 2.3. 20:29 | 8151+8152 | ||
22 | 502 | po 1.3. 5:56 | 1.3. 20:13 | 8151+8152 | ||
25 | 507 | ne 28.2. 4:31 | 28.2. 20:16 | 8151+8152 | ||
26 | 509 | so 27.2. 6:01 | 27.2. 22:58 | 8151+8152 | ||
22 | 519 | pá 26.2. 6:36 | 26.2. 22:19 | 8151+8152 | ||
22 | 515 | čt 25.2. 4:40 | 25.2. 11:30 | 8151+8152*MU | ||
22 | 517 | st 24.2. 4:31 | 24.2. 22:44 | 8151+8152 | ||
22 | 517 | út 23.2. 4:31 | 23.2. 22:44 | 8151+8152 | ||
22 | 519 | po 22.2. 6:36 | 22.2. 22:19 | 8151+8152 | ||
24 | 505 | čt 18.2. 5:49 | 18.2. 19:12 | 8151+8152 | ||
8 | 512 | út 16.2. 4:48 | 16.2. 19:49 | 8151+8152 | ||
22 | 502 | po 15.2. 5:56 | 15.2. 20:13 | 8151+8152 | ||
24 | 507 | pá 12.2. 6:17 | 12.2. 19:12 | 8151+8152 | ||
26 | 514 | čt 11.2. 4:41 | 11.2. 21:22 | 8151+8152 | ||
8 | 511 | st 10.2. 4:29 | 10.2. 21:38 | 8151+8152 | ||
22 | 517 | út 9.2. 4:31 | 9.2. 22:44 | 8151+8152 | ||
26 | 505 | po 8.2. 5:54 | 8.2. 22:39 | 8151+8152 | ||
24 | 506 | čt 4.2. 6:06 | 4.2. 19:02 | 8151+8152 | ||
22 | 519 | st 3.2. 6:36 | 3.2. 22:19 | 8151+8152 | ||
24 | 509 | čt 28.1. 6:37 | 28.1. 19:32 | 8151+8152 | ||
24 | 510 | st 27.1. 6:47 | 27.1. 19:42 | 8151+8152 | ||
22 | 519 | po 25.1. 5:09 | 25.1. 20:13 | 8151+8152 |