Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8151

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 008/2002

Původní evidenční číslo: 6845

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 802 143 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 so 6.3. 4:256.3. 21:59 8151+8152
22 521 pá 5.3. 10:505.3. 22:08 8151+8152*Z
22 513 čt 4.3. 5:394.3. 21:59 8151+8152
22 515 út 2.3. 4:402.3. 20:29 8151+8152
22 502 po 1.3. 5:561.3. 20:13 8151+8152
25 507 ne 28.2. 4:3128.2. 20:16 8151+8152
26 509 so 27.2. 6:0127.2. 22:58 8151+8152
22 519 pá 26.2. 6:3626.2. 22:19 8151+8152
22 515 čt 25.2. 4:4025.2. 11:30 8151+8152*MU
22 517 st 24.2. 4:3124.2. 22:44 8151+8152
22 517 út 23.2. 4:3123.2. 22:44 8151+8152
22 519 po 22.2. 6:3622.2. 22:19 8151+8152
24 505 čt 18.2. 5:4918.2. 19:12 8151+8152
 8  512 út 16.2. 4:4816.2. 19:49 8151+8152
22 502 po 15.2. 5:5615.2. 20:13 8151+8152
24 507 pá 12.2. 6:1712.2. 19:12 8151+8152
26 514 čt 11.2. 4:4111.2. 21:22 8151+8152
 8  511 st 10.2. 4:2910.2. 21:38 8151+8152
22 517 út 9.2. 4:319.2. 22:44 8151+8152
26 505 po 8.2. 5:548.2. 22:39 8151+8152
24 506 čt 4.2. 6:064.2. 19:02 8151+8152
22 519 st 3.2. 6:363.2. 22:19 8151+8152
24 509 čt 28.1. 6:3728.1. 19:32 8151+8152
24 510 st 27.1. 6:4727.1. 19:42 8151+8152
22 519 po 25.1. 5:0925.1. 20:13 8151+8152
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8162+8161
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.