Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8151

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 008/2002

Původní evidenční číslo: 6845

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 776 178 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 562 ne 20.9. 20:5221.9. 5:49 8151
1+96 563 so 19.9. 21:4420.9. 5:44 8151
25+97 562 pá 18.9. 20:0919.9. 5:49 8151
25+97 563 čt 17.9. 23:1018.9. 5:33 8151
2+91 551 st 16.9. 19:1717.9. 4:49 8151
37 554 út 15.9. 21:4116.9. 5:24 8151
38 553 po 14.9. 15:4315.9. 5:23 8151
25+92 552 ne 13.9. 21:1014.9. 5:29 8151
2+91 551 so 12.9. 19:2113.9. 4:49 8151
25+97 562 pá 11.9. 20:0912.9. 5:49 8151
 6  516 út 8.9. 5:018.9. 9:25 8185+8151
26 518 po 7.9. 6:327.9. 9:49 8151+8571
 5  504 ne 6.9. 10:296.9. 21:11 8151+8571
22 517 so 5.9. 7:105.9. 18:05 8151+8571*MU
22 527 pá 4.9. 6:304.9. 23:48 8151+8571
 8  507 čt 3.9. 5:294.9. 0:52 8151+8571
22 519 st 2.9. 5:392.9. 19:30 8151+8571
 8  511 út 1.9. 4:091.9. 21:27 8151+8571
22 517 po 31.8. 5:231.9. 1:07 8151+8571
17 520 čt 25.6. 4:2226.6. 1:41 8151+8571
17 520 st 24.6. 4:2225.6. 1:41 8151+8571
17 507 út 23.6. 4:3224.6. 0:50 8151+8571
17 505 po 22.6. 5:5123.6. 1:00 8151+8571
17 507 ne 21.6. 12:3522.6. 1:11 8151+8571*Z
16 503 so 20.6. 4:0321.6. 0:56 8151+8571
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8255+8567

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.