Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8151

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do 11. 3. 2023)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 008/2002

Původní evidenční číslo: 6845

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 940 473 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 pá 29.9. 6:0729.9. 20:05 8537+8151
22 522 čt 28.9. 9:4729.9. 0:18 8537+8151
 6  510 st 27.9. 14:4527.9. 20:03 8537+8151
 4  512 st 27.9. 6:4927.9. 10:20 8537+8151
26 510 út 26.9. 12:3426.9. 18:16 8537+8151
26 510 po 25.9. 12:3425.9. 18:16 8537+8151
15 510 pá 22.9. 6:2922.9. 14:40 8537+8151*MU
26 518 čt 21.9. 6:1422.9. 0:47 8537+8151
15 503 st 20.9. 5:0720.9. 19:54 8537+8151
22 531 út 19.9. 14:3919.9. 20:13 8537+8151
 4  512 út 19.9. 6:4919.9. 10:20 8537+8151
 6  509 po 18.9. 5:4218.9. 19:54 8537+8151
22 503 so 16.9. 8:4016.9. 22:08 8537+8151
15 503 pá 15.9. 5:0715.9. 19:54 8537+8151
 6  510 čt 14.9. 14:4514.9. 20:03 8537+8151
 6  515 st 13.9. 15:2514.9. 0:24 8537+8151
 4  508 st 13.9. 6:1613.9. 9:40 8537+8151
22 514 út 12.9. 6:1512.9. 23:34 8537+8151
15 501 po 11.9. 4:4711.9. 19:35 8537+8151
22 518 ne 10.9. 7:4910.9. 23:54 8537+8151
22 536 pá 8.9. 15:198.9. 23:54 8537+8151
22 536 pá 8.9. 6:228.9. 9:22 8537+8151
26 510 čt 7.9. 15:067.9. 18:26 8537+8151
 4  507 čt 7.9. 6:047.9. 9:32 8537+8151
15 506 st 6.9. 14:477.9. 0:23 8537+8151
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.