Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8151

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 22. 11. 2020 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kapsch (od 8. 11. 2017 do 19. 1. 2019)
 
 
 
Swiss.com (od 20. 10. 2012 do 1. 2. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 27.9.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 008/2002

Původní evidenční číslo: 6845

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 841 758 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 115 pá 3.12. 6:574.12. 0:48 8152+8151
22 108 čt 2.12. 6:112.12. 20:48 8152+8151
22 133 st 1.12. 6:271.12. 7:50 8152+8151*MU
22 135 út 30.11. 14:3130.11. 22:34 8152+8151
22 133 po 29.11. 6:2729.11. 22:14 8152+8151
 7  109 pá 26.11. 5:0626.11. 20:12 8152+8151
25 109 čt 25.11. 5:2625.11. 21:53 8152+8151
22 133 st 24.11. 6:2524.11. 22:14 8152+8151
16 111 út 23.11. 6:1423.11. 20:43 8152+8151
22 104 po 22.11. 4:3522.11. 23:54 8152+8151
22 113 ne 21.11. 8:1821.11. 23:34 8152+8151
22 113 so 20.11. 8:3620.11. 23:34 8152+8151
22 133 pá 19.11. 6:2519.11. 22:35 8152+8151
22 116 čt 18.11. 6:1118.11. 20:18 8152+8151
 4  108 út 16.11. 14:3516.11. 18:34 8152+8151
 4  112 út 16.11. 6:3116.11. 10:24 8152+8151
 4  110 po 15.11. 14:5015.11. 19:30 8152+8151
 4  110 po 15.11. 6:1215.11. 10:04 8152+8151
22 113 pá 12.11. 5:3812.11. 22:24 8152+8151
22 128 čt 11.11. 6:0812.11. 0:28 8152+8151
26 110 st 10.11. 15:0511.11. 0:20 8152+8151
22 105 ne 7.11. 9:397.11. 11:40 8152+8151*MU
22 108 so 6.11. 7:366.11. 22:04 8152+8151
22 133 pá 5.11. 6:255.11. 22:35 8152+8151
22 113 čt 4.11. 5:384.11. 22:24 8152+8151
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.