Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2003
V provozu od: 28. 11. 2003
Výrobní číslo: 008/2002
Původní evidenční číslo: 6845
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 919 533 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
7+99 | 569 | út 6.6. 21:40 | 7.6. 5:20 | 8151 | ||
7+99 | 569 | po 5.6. 21:40 | 6.6. 5:20 | 8151 | ||
25+97 | 555 | ne 4.6. 22:13 | 5.6. 5:17 | 8151 | ||
7+99 | 568 | so 3.6. 21:34 | 4.6. 4:50 | 8151 | ||
2+91 | 553 | pá 2.6. 5:22 | 3.6. 5:19 | 8151 | ||
22 | 505 | st 31.5. 6:06 | 31.5. 23:55 | 8283+8151 | ||
22 | 537 | út 30.5. 6:56 | 30.5. 9:35 | 8283+8151 | ||
22 | 523 | po 29.5. 4:46 | 30.5. 0:35 | 8283+8151 | ||
22 | 515 | ne 28.5. 9:43 | 29.5. 0:14 | 8283+8151 | ||
22 | 514 | so 27.5. 4:39 | 27.5. 23:54 | 8283+8151 | ||
22 | 531 | pá 26.5. 14:57 | 26.5. 20:36 | 8283+8151 | ||
22 | 531 | pá 26.5. 6:11 | 26.5. 8:39 | 8283+8151 | ||
22 | 509 | čt 25.5. 4:39 | 25.5. 21:21 | 8283+8151 | ||
11 | 509 | st 24.5. 4:54 | 25.5. 0:15 | 8283+8151 | ||
22 | 523 | út 23.5. 4:46 | 24.5. 0:35 | 8283+8151 | ||
6 | 506 | po 22.5. 4:29 | 22.5. 19:50 | 8283+8151 | ||
22 | 514 | ne 21.5. 9:23 | 21.5. 23:54 | 8283+8151 | ||
15 | 502 | so 20.5. 7:48 | 21.5. 0:03 | 8283+8151 | ||
22 | 509 | pá 19.5. 4:39 | 19.5. 21:21 | 8283+8151 | ||
22 | 531 | čt 18.5. 14:57 | 18.5. 20:36 | 8283+8151 | ||
26 | 512 | st 17.5. 8:00 | 18.5. 0:07 | 8283+8151*Z1 | ||
22 | 515 | ne 14.5. 9:43 | 14.5. 15:10 | 8283+8151*MU*1 | ||
22 | 518 | so 13.5. 4:49 | 13.5. 22:07 | 8283+8151 | ||
25 | 515 | pá 12.5. 5:53 | 12.5. 22:55 | 8283+8151 | ||
25 | 515 | čt 11.5. 5:53 | 11.5. 22:55 | 8283+8151 |