Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1973

V provozu od: 1981

Vyřazení: 10. 4. 2015

Výrobní číslo: 162506

Původní evidenční číslo: 6872

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 2 328 313 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
16 128 út 7.4. 6:557.4. 20:08 8098+8057
16 110 pá 3.4. 5:283.4. 22:13 8098+8057
16 107 čt 2.4. 4:402.4. 21:29 8098+8057
17 125 st 1.4. 5:151.4. 19:43 8098+8097
25 104 pá 27.3. 5:1927.3. 9:22 8098+8097
25 104 čt 26.3. 5:1926.3. 9:22 8098+8097
25 104 st 25.3. 5:1925.3. 9:22 8098+8097
25 106 út 24.3. 5:5925.3. 0:29 8098+8097
25 112 po 23.3. 4:4723.3. 14:30 8098+8097*MU
25 103 ne 22.3. 5:3222.3. 20:37 8098+8097
25 107 so 21.3. 4:5222.3. 0:11 8098+8097
25 112 pá 20.3. 4:4720.3. 21:06 8098+8097
25 106 čt 19.3. 5:5920.3. 0:29 8098+8097
25 102 st 18.3. 5:1018.3. 17:00 8098+8097*MU
25 106 út 17.3. 5:5918.3. 0:29 8098+8097
25 104 po 16.3. 13:4616.3. 14:15 8098+8097*MU*1
25 104 po 16.3. 5:1916.3. 9:22 8098+8097
25 112 pá 13.3. 4:4713.3. 21:06 8098+8097
25 106 út 10.3. 5:5911.3. 0:29 8098+8097
25 114 po 9.3. 4:539.3. 21:24 8098+8097
25 107 so 7.3. 4:528.3. 0:11 8098+8097
25 114 čt 5.3. 4:535.3. 21:24 8098+8097
25 102 út 3.3. 5:104.3. 0:11 8098+8097
25 102 po 2.3. 5:103.3. 0:11 8098+8097
25 103 ne 1.3. 5:321.3. 20:37 8098+8097
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada vlaku

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.