Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1973
V provozu od: 1981
Vyřazení: 10. 6. 2015
Výrobní číslo: 162454
Původní evidenční číslo: 6820
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014
Najeto: cca 1 949 509 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2015 | ||||||
17 | 125 | st 1.4. 5:15 | 1.4. 19:43 | 8098+8097 | ||
25 | 104 | pá 27.3. 5:19 | 27.3. 9:22 | 8098+8097 | ||
25 | 104 | čt 26.3. 5:19 | 26.3. 9:22 | 8098+8097 | ||
25 | 104 | st 25.3. 5:19 | 25.3. 9:22 | 8098+8097 | ||
25 | 106 | út 24.3. 5:59 | 25.3. 0:29 | 8098+8097 | ||
25 | 112 | po 23.3. 4:47 | 23.3. 14:30 | 8098+8097*MU | ||
25 | 103 | ne 22.3. 5:32 | 22.3. 20:37 | 8098+8097 | ||
25 | 107 | so 21.3. 4:52 | 22.3. 0:11 | 8098+8097 | ||
25 | 112 | pá 20.3. 4:47 | 20.3. 21:06 | 8098+8097 | ||
25 | 106 | čt 19.3. 5:59 | 20.3. 0:29 | 8098+8097 | ||
25 | 102 | st 18.3. 5:10 | 18.3. 17:00 | 8098+8097*MU | ||
25 | 106 | út 17.3. 5:59 | 18.3. 0:29 | 8098+8097 | ||
25 | 104 | po 16.3. 13:46 | 16.3. 14:15 | 8098+8097*MU*1 | ||
25 | 104 | po 16.3. 5:19 | 16.3. 9:22 | 8098+8097 | ||
25 | 112 | pá 13.3. 4:47 | 13.3. 21:06 | 8098+8097 | ||
25 | 106 | út 10.3. 5:59 | 11.3. 0:29 | 8098+8097 | ||
25 | 114 | po 9.3. 4:53 | 9.3. 21:24 | 8098+8097 | ||
25 | 107 | so 7.3. 4:52 | 8.3. 0:11 | 8098+8097 | ||
25 | 114 | čt 5.3. 4:53 | 5.3. 21:24 | 8098+8097 | ||
25 | 102 | út 3.3. 5:10 | 4.3. 0:11 | 8098+8097 | ||
25 | 102 | po 2.3. 5:10 | 3.3. 0:11 | 8098+8097 | ||
25 | 103 | ne 1.3. 5:32 | 1.3. 20:37 | 8098+8097 | ||
25 | 106 | pá 27.2. 5:59 | 28.2. 0:29 | 8098+8097 | ||
16 | 114 | st 25.2. 5:35 | 25.2. 19:35 | 8098+8097 | ||
16 | 109 | út 24.2. 4:57 | 24.2. 21:29 | 8098+8097 |