Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1973
V provozu od: 1981
Vyřazení: leden 2014
Výrobní číslo: 162511
Původní evidenční číslo: 6877
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 941 517 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
16 | 107 | po 6.1. 4:39 | 6.1. 21:33 | 8094+8017 | ||
16 | 102 | so 4.1. 6:20 | 4.1. 20:21 | 8094+8017 | ||
16 | 106 | čt 2.1. 4:40 | 2.1. 22:53 | 8094+8017 | ||
16 | 102 | st 1.1. 8:20 | 1.1. 22:34 | 8094+8017 | ||
Rok 2013 | ||||||
16 | 102 | ne 29.12. 5:39 | 29.12. 22:34 | 8094+8017 | ||
25 | 113 | út 17.12. 6:42 | 17.12. 21:21 | 8094+8097 | ||
25 | 102 | po 16.12. 4:53 | 16.12. 19:51 | 8094+8097 | ||
25 | 103 | pá 29.11. 4:53 | 29.11. 9:22 | 8094+8097 | ||
25 | 109 | po 18.11. 5:59 | 18.11. 20:52 | 8094+8098 | ||
25 | 106 | ne 17.11. 13:03 | 18.11. 0:08 | 8094+8097 | ||
25 | 101 | čt 14.11. 7:03 | 15.11. 0:28 | 8094+8097 | ||
16 | 107 | út 12.11. 5:34 | 12.11. 18:28 | 8094+8097 | ||
16 | 111 | po 11.11. 6:04 | 11.11. 19:08 | 8094+8097 | ||
16 | 103 | ne 10.11. 5:07 | 10.11. 20:22 | 8094+8097 | ||
16 | 109 | pá 8.11. 5:46 | 9.11. 0:05 | 8094+8097 | ||
16 | 109 | st 6.11. 5:46 | 7.11. 0:05 | 8094+8097 | ||
16 | 104 | út 5.11. 7:20 | 5.11. 20:22 | 8094+8097 | ||
16 | 105 | po 4.11. 5:03 | 4.11. 20:30 | 8094+8097 | ||
16 | 106 | ne 3.11. 11:21 | 4.11. 0:05 | 8094+8097 | ||
16 | 106 | so 2.11. 5:07 | 2.11. 23:05 | 8094+8097 | ||
16 | 114 | čt 31.10. 6:24 | 31.10. 21:52 | 8094+8097 | ||
16 | 105 | ne 27.10. 5:47 | 27.10. 20:52 | 8094+8097 | ||
16 | 109 | so 26.10. 6:22 | 26.10. 21:07 | 8094+8097 | ||
16 | 107 | pá 25.10. 5:34 | 25.10. 18:28 | 8094+8097 | ||
16 | 105 | čt 24.10. 5:03 | 24.10. 20:30 | 8094+8097 |