Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8094

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1973

V provozu od: 1981

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 162511

Původní evidenční číslo: 6877

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 941 517 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
16 107 po 6.1. 4:396.1. 21:33 8094+8017
16 102 so 4.1. 6:204.1. 20:21 8094+8017
16 106 čt 2.1. 4:402.1. 22:53 8094+8017
16 102 st 1.1. 8:201.1. 22:34 8094+8017
Rok 2013
16 102 ne 29.12. 5:3929.12. 22:34 8094+8017
25 113 út 17.12. 6:4217.12. 21:21 8094+8097
25 102 po 16.12. 4:5316.12. 19:51 8094+8097
25 103 pá 29.11. 4:5329.11. 9:22 8094+8097
25 109 po 18.11. 5:5918.11. 20:52 8094+8098
25 106 ne 17.11. 13:0318.11. 0:08 8094+8097
25 101 čt 14.11. 7:0315.11. 0:28 8094+8097
16 107 út 12.11. 5:3412.11. 18:28 8094+8097
16 111 po 11.11. 6:0411.11. 19:08 8094+8097
16 103 ne 10.11. 5:0710.11. 20:22 8094+8097
16 109 pá 8.11. 5:469.11. 0:05 8094+8097
16 109 st 6.11. 5:467.11. 0:05 8094+8097
16 104 út 5.11. 7:205.11. 20:22 8094+8097
16 105 po 4.11. 5:034.11. 20:30 8094+8097
16 106 ne 3.11. 11:214.11. 0:05 8094+8097
16 106 so 2.11. 5:072.11. 23:05 8094+8097
16 114 čt 31.10. 6:2431.10. 21:52 8094+8097
16 105 ne 27.10. 5:4727.10. 20:52 8094+8097
16 109 so 26.10. 6:2226.10. 21:07 8094+8097
16 107 pá 25.10. 5:3425.10. 18:28 8094+8097
16 105 čt 24.10. 5:0324.10. 20:30 8094+8097


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.