Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8091

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1981

Vyřazení: 12. 6. 2015

Výrobní číslo: 162529

Původní evidenční číslo: 6895

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 061 660 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
25 112 po 9.3. 4:479.3. 21:06 8090+8091
25 101 ne 8.3. 4:549.3. 0:29 8090+8091
25 101 so 7.3. 5:348.3. 0:29 8090+8091
25 102 pá 6.3. 5:107.3. 0:11 8090+8091
25 112 čt 5.3. 4:475.3. 21:06 8090+8091
25 112 út 3.3. 4:473.3. 21:06 8090+8091
25 106 po 2.3. 5:593.3. 0:29 8090+8091
25 102 pá 27.2. 5:1028.2. 0:11 8090+8091
25 112 st 25.2. 4:4725.2. 21:06 8090+8091
25 106 út 24.2. 5:5925.2. 0:29 8090+8091
25 112 po 23.2. 4:4723.2. 21:06 8090+8091
25 101 ne 22.2. 4:5423.2. 0:29 8090+8091
25 101 so 21.2. 5:3422.2. 0:29 8090+8091
25 112 st 18.2. 10:3018.2. 21:06 8090+8091*Z1
25 104 st 18.2. 5:1918.2. 9:22 8090+8091
25 114 út 17.2. 4:5317.2. 21:24 8090+8091
25 102 po 16.2. 5:1017.2. 0:11 8090+8091
25 102 pá 13.2. 5:1014.2. 0:11 8090+8091
25 102 čt 12.2. 5:1013.2. 0:11 8090+8091
25 102 st 11.2. 5:1012.2. 0:11 8090+8091
25 103 ne 8.2. 5:328.2. 20:37 8090+8091
25 107 so 7.2. 4:528.2. 0:11 8090+8091
25 104 pá 6.2. 13:466.2. 20:22 8090+8091
25 104 pá 6.2. 5:196.2. 9:22 8090+8091
25 112 čt 5.2. 4:475.2. 21:06 8090+8091
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8038+8013

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.