Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1974
V provozu od: 1981
Vyřazení: 25. 5. 2015
Výrobní číslo: 162542
Původní evidenční číslo: 6908
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014
Najeto: cca 2 089 298 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2015 | ||||||
25 | 115 | čt 21.5. 5:42 | 21.5. 10:02 | 8090+8085 | ||
25 | 115 | út 19.5. 14:53 | 19.5. 21:36 | 8090+8085 | ||
25 | 104 | po 18.5. 5:18 | 18.5. 9:22 | 8090+8085 | ||
25 | 102 | pá 15.5. 5:10 | 16.5. 0:11 | 8090+8085 | ||
25 | 109 | čt 14.5. 6:01 | 15.5. 0:39 | 8090+8085 | ||
25 | 101 | st 13.5. 5:42 | 13.5. 10:02 | 8090+8085 | ||
25 | 106 | út 12.5. 5:59 | 12.5. 20:26 | 8090+8085 | ||
25 | 102 | po 11.5. 5:10 | 12.5. 0:11 | 8090+8085 | ||
16 | 103 | so 9.5. 6:21 | 9.5. 23:53 | 8090+8085 | ||
16 | 116 | čt 7.5. 5:48 | 7.5. 19:51 | 8090+8085 | ||
16 | 116 | st 6.5. 5:48 | 6.5. 19:51 | 8090+8085 | ||
16 | 118 | út 5.5. 6:08 | 5.5. 22:55 | 8090+8085 | ||
16 | 104 | po 4.5. 6:49 | 4.5. 20:37 | 8090+8085 | ||
16 | 103 | so 2.5. 6:21 | 2.5. 23:53 | 8090+8085 | ||
16 | 104 | st 29.4. 6:49 | 29.4. 20:37 | 8090+8085 | ||
16 | 108 | ne 26.4. 6:52 | 26.4. 23:13 | 8090+8085 | ||
16 | 108 | pá 24.4. 4:41 | 24.4. 18:52 | 8090+8085 | ||
16 | 109 | čt 23.4. 4:58 | 23.4. 21:29 | 8090+8085 | ||
16 | 116 | st 22.4. 5:48 | 22.4. 19:51 | 8090+8085 | ||
16 | 116 | út 21.4. 5:48 | 21.4. 19:51 | 8090+8085 | ||
16 | 106 | po 20.4. 7:05 | 20.4. 23:53 | 8090+8085 | ||
16 | 108 | ne 19.4. 6:52 | 19.4. 23:13 | 8090+8085 | ||
16 | 102 | so 18.4. 6:01 | 18.4. 22:36 | 8090+8085 | ||
16 | 114 | pá 17.4. 5:35 | 17.4. 19:35 | 8090+8085 | ||
16 | 116 | čt 16.4. 5:48 | 16.4. 19:51 | 8090+8085 |