Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8090

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown ledová káva (od listopadu 2012 do listopadu 2013)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1981

Vyřazení: 25. 5. 2015

Výrobní číslo: 162542

Původní evidenční číslo: 6908

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 2 089 298 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
25 115 čt 21.5. 5:4221.5. 10:02 8090+8085
25 115 út 19.5. 14:5319.5. 21:36 8090+8085
25 104 po 18.5. 5:1818.5. 9:22 8090+8085
25 102 pá 15.5. 5:1016.5. 0:11 8090+8085
25 109 čt 14.5. 6:0115.5. 0:39 8090+8085
25 101 st 13.5. 5:4213.5. 10:02 8090+8085
25 106 út 12.5. 5:5912.5. 20:26 8090+8085
25 102 po 11.5. 5:1012.5. 0:11 8090+8085
16 103 so 9.5. 6:219.5. 23:53 8090+8085
16 116 čt 7.5. 5:487.5. 19:51 8090+8085
16 116 st 6.5. 5:486.5. 19:51 8090+8085
16 118 út 5.5. 6:085.5. 22:55 8090+8085
16 104 po 4.5. 6:494.5. 20:37 8090+8085
16 103 so 2.5. 6:212.5. 23:53 8090+8085
16 104 st 29.4. 6:4929.4. 20:37 8090+8085
16 108 ne 26.4. 6:5226.4. 23:13 8090+8085
16 108 pá 24.4. 4:4124.4. 18:52 8090+8085
16 109 čt 23.4. 4:5823.4. 21:29 8090+8085
16 116 st 22.4. 5:4822.4. 19:51 8090+8085
16 116 út 21.4. 5:4821.4. 19:51 8090+8085
16 106 po 20.4. 7:0520.4. 23:53 8090+8085
16 108 ne 19.4. 6:5219.4. 23:13 8090+8085
16 102 so 18.4. 6:0118.4. 22:36 8090+8085
16 114 pá 17.4. 5:3517.4. 19:35 8090+8085
16 116 čt 16.4. 5:4816.4. 19:51 8090+8085


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.