Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1999

V provozu od: 1. 1. 1999

Výrobní číslo: 179932

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 843 553 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  106 st 19.7. 5:0120.7. 0:50 8083+8089
15 107 po 17.7. 15:0417.7. 16:40 8083+8089*MU
16 103 pá 14.7. 7:0115.7. 0:17 8083+8089
16 103 čt 13.7. 7:0114.7. 1:17 8083+8089
16 103 st 12.7. 7:0112.7. 15:45 8083+8089*MU
16 121 pá 7.7. 16:007.7. 20:19 8083+8089*Z1
 8  102 po 3.7. 4:373.7. 10:45 8083+8089*MU
 7  110 pá 30.6. 4:4130.6. 20:05 8083+8089
16 103 čt 29.6. 4:5330.6. 0:37 8083+8089
16 112 st 28.6. 6:0128.6. 23:37 8083+8089
16 101 út 27.6. 6:3927.6. 19:37 8083+8089
 8  101 po 26.6. 5:0426.6. 18:58 8083+8089
16 116 pá 23.6. 14:5524.6. 0:17 8083+8089
16 105 pá 23.6. 7:3523.6. 10:01 8083+8089
16 112 čt 22.6. 6:0122.6. 14:37 8083+8089*MU
16 115 st 21.6. 4:3221.6. 19:21 8083+8089
16 103 út 20.6. 4:5321.6. 0:37 8083+8089
16 112 po 19.6. 6:0119.6. 23:37 8083+8089
16 115 pá 16.6. 4:3216.6. 19:21 8083+8089
16 116 čt 15.6. 14:5516.6. 0:17 8083+8089
16 105 čt 15.6. 7:3515.6. 10:01 8083+8089
16 115 st 14.6. 4:3214.6. 19:21 8083+8089
16 103 út 13.6. 4:5314.6. 0:37 8083+8089
16 101 po 12.6. 6:3912.6. 19:37 8083+8089
16 110 pá 9.6. 5:429.6. 18:41 8083+8089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8080

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.