Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1999

V provozu od: 1. 1. 1999

Výrobní číslo: 179932

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 789 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  109 pá 3.12. 15:053.12. 20:54 8089+8083
22 133 pá 3.12. 5:563.12. 9:03 8089+8083
 7  104 čt 2.12. 4:282.12. 19:38 8089+8083
 6  105 st 1.12. 14:331.12. 23:53 8089+8083
 6  109 st 1.12. 7:131.12. 9:43 8089+8083
 7  113 út 30.11. 5:3630.11. 20:56 8089+8083
 7  110 po 29.11. 6:5629.11. 20:26 8089+8083
15 101 pá 26.11. 6:4626.11. 21:45 8089+8083
26 109 čt 25.11. 4:5925.11. 18:37 8089+8083
 7  104 st 24.11. 4:2824.11. 19:38 8089+8083
 7  106 út 23.11. 6:2923.11. 22:04 8089+8083
 7  110 po 22.11. 6:5622.11. 20:26 8089+8083
16 103 pá 19.11. 15:2519.11. 19:33 8089+8083
 7  110 pá 19.11. 6:5619.11. 10:50 8051+8089*MU
 7  112 čt 18.11. 7:2018.11. 18:49 8051+8089
 7  114 po 1.11. 5:211.11. 9:05 8089+8051
 6  103 pá 29.10. 6:4230.10. 0:23 8089+8051
 7  107 st 27.10. 6:2927.10. 19:58 8089+8051
 7  111 út 26.10. 5:0626.10. 20:26 8089+8051
 7  101 po 25.10. 5:3625.10. 21:11 8089+8051
 7  113 pá 22.10. 5:2122.10. 20:56 8089+8051
 7  107 čt 21.10. 6:2921.10. 19:58 8089+8051
 7  101 st 20.10. 5:3620.10. 21:11 8089+8051
16 104 út 19.10. 7:1719.10. 11:30 8089+8051*MU
16 104 po 18.10. 7:1719.10. 0:14 8089+8051
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.