Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1999

V provozu od: 1. 1. 1999

Výrobní číslo: 179932

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 038 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 110 pá 25.11. 4:3525.11. 18:55 8083+8089
 7  109 čt 24.11. 4:2624.11. 22:06 8083+8089
 7  113 st 23.11. 14:4723.11. 20:59 8083+8089
 7  113 st 23.11. 5:3023.11. 9:39 8083+8089
 7  106 po 21.11. 5:5721.11. 19:51 8083+8089
 7  110 pá 18.11. 4:4518.11. 20:59 8083+8089
 7  111 st 16.11. 4:4516.11. 22:26 8083+8089
16 110 út 15.11. 4:3515.11. 18:55 8083+8089
 7  102 po 14.11. 5:1514.11. 21:29 8083+8089
24 108 pá 11.11. 11:2511.11. 20:25 8083+8089*Z1
16 114 čt 10.11. 7:0010.11. 19:34 8083+8089
 7  107 st 9.11. 6:069.11. 20:01 8083+8089
16 106 út 8.11. 5:518.11. 18:28 8083+8089
16 110 po 7.11. 16:407.11. 18:55 8083+8089*Z2
 7  113 čt 3.11. 5:303.11. 9:39 8083+8089
16 101 st 2.11. 5:102.11. 7:20 8083+8089*MU
 7  107 út 25.10. 6:0625.10. 20:01 8083+8089
 7  113 po 24.10. 14:4724.10. 20:59 8083+8089
 7  113 po 24.10. 5:3024.10. 9:39 8083+8089
 7  106 pá 21.10. 5:5721.10. 19:51 8083+8089
 7  106 čt 20.10. 5:5720.10. 19:51 8083+8089
16 106 st 19.10. 5:5119.10. 18:28 8083+8089
16 106 út 18.10. 5:5118.10. 18:28 8083+8089
 7  111 po 17.10. 4:4517.10. 22:26 8083+8089
16 106 pá 14.10. 5:5114.10. 17:30 8083+8089*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8361+8362
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.