Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1999

V provozu od: 1. 1. 1999

Výrobní číslo: 179932

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 727 200 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  104 út 16.10. 6:1316.10. 20:07 8089+8080
 7  101 po 15.10. 5:4115.10. 19:37 8089+8080
 7  101 pá 12.10. 5:4112.10. 19:37 8089+8080
24 104 čt 11.10. 6:0611.10. 19:39 8089+8080
24 105 st 10.10. 6:1610.10. 19:49 8089+8080
24 106 po 8.10. 6:248.10. 19:59 8089+8080
15 101 pá 5.10. 5:585.10. 21:37 8089+8080
 7  104 čt 4.10. 6:134.10. 20:07 8089+8080
 7  101 st 3.10. 5:413.10. 19:37 8089+8080
 7  109 út 2.10. 5:032.10. 20:55 8089+8080
 7  106 po 1.10. 6:291.10. 20:25 8089+8080
24 106 čt 27.9. 6:2427.9. 19:59 8089+8080
 6  142 st 26.9. 6:2826.9. 21:00 8089+8080
15 108 po 24.9. 5:3224.9. 13:30 8089+8080*MU
15 101 pá 21.9. 6:1721.9. 22:33 8089+8080
 6  101 st 19.9. 5:0919.9. 20:40 8089+8080
 7  114 út 18.9. 6:4518.9. 21:44 8089+8080
24 104 po 17.9. 6:0617.9. 19:39 8089+8080
 6  142 pá 14.9. 6:2814.9. 21:00 8089+8080
 6  143 st 12.9. 5:3912.9. 22:10 8089+8088
 6  109 út 11.9. 6:3411.9. 22:21 8089+8074
24 106 po 10.9. 6:2410.9. 19:59 8089+8074
 7  104 pá 7.9. 14:107.9. 20:07 8089+8074*Z
 7  104 pá 7.9. 6:137.9. 7:30 8089+8074*MU
 6  141 čt 6.9. 5:316.9. 20:13 8089+8074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.