Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1999

V provozu od: 1. 1. 1999

Výrobní číslo: 179932

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 754 783 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  402 pá 19.7. 4:1319.7. 19:00 8089+8077*MU
15 409 čt 18.7. 6:1319.7. 1:12 8089+8077
15 402 st 17.7. 6:0217.7. 22:03 8089+8077
15 404 út 16.7. 6:1917.7. 0:32 8089+8077
 3  406 čt 11.7. 4:2711.7. 7:10 8089+8087*MU
 3  408 st 10.7. 14:3510.7. 22:38 8089+8087
 3  406 st 10.7. 4:2710.7. 9:51 8089+8087
 3  408 út 9.7. 14:359.7. 22:38 8089+8087
 3  408 út 9.7. 6:219.7. 10:03 8089+8087
17 407 po 8.7. 14:318.7. 20:11 8089+8087
 3  408 po 8.7. 6:218.7. 10:03 8089+8087
 6  142 pá 28.6. 6:2828.6. 21:16 8089+8087
 8  109 čt 27.6. 14:3928.6. 0:24 8089+8087
25 116 čt 27.6. 5:1427.6. 9:54 8089+8087
 6  143 st 26.6. 5:3926.6. 22:10 8089+8087
 7  112 út 25.6. 5:1725.6. 21:29 8089+8087
 7  112 po 24.6. 5:1724.6. 21:29 8089+8087
 7  109 pá 21.6. 4:4321.6. 20:55 8089+8087
 7  109 čt 20.6. 4:4320.6. 20:55 8089+8083
 7  112 st 19.6. 5:1719.6. 17:10 8089+8083*MU
 7  110 út 18.6. 5:0319.6. 1:04 8089+8083
 7  101 po 17.6. 5:4117.6. 19:37 8089+8083
 6  142 pá 14.6. 6:2814.6. 21:00 8089+8083
16 108 st 12.6. 4:4912.6. 18:45 8089+8083
16 110 út 11.6. 15:5012.6. 0:34 8089+8083*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.