Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M2-DVC
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1999
V provozu od: 1. 1. 1999
Výrobní číslo: 179932
Profil kol: VM-U13
Dveře: SKD
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 843 553 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
7 | 106 | st 19.7. 5:01 | 20.7. 0:50 | 8083+8089 | ||
15 | 107 | po 17.7. 15:04 | 17.7. 16:40 | 8083+8089*MU | ||
16 | 103 | pá 14.7. 7:01 | 15.7. 0:17 | 8083+8089 | ||
16 | 103 | čt 13.7. 7:01 | 14.7. 1:17 | 8083+8089 | ||
16 | 103 | st 12.7. 7:01 | 12.7. 15:45 | 8083+8089*MU | ||
16 | 121 | pá 7.7. 16:00 | 7.7. 20:19 | 8083+8089*Z1 | ||
8 | 102 | po 3.7. 4:37 | 3.7. 10:45 | 8083+8089*MU | ||
7 | 110 | pá 30.6. 4:41 | 30.6. 20:05 | 8083+8089 | ||
16 | 103 | čt 29.6. 4:53 | 30.6. 0:37 | 8083+8089 | ||
16 | 112 | st 28.6. 6:01 | 28.6. 23:37 | 8083+8089 | ||
16 | 101 | út 27.6. 6:39 | 27.6. 19:37 | 8083+8089 | ||
8 | 101 | po 26.6. 5:04 | 26.6. 18:58 | 8083+8089 | ||
16 | 116 | pá 23.6. 14:55 | 24.6. 0:17 | 8083+8089 | ||
16 | 105 | pá 23.6. 7:35 | 23.6. 10:01 | 8083+8089 | ||
16 | 112 | čt 22.6. 6:01 | 22.6. 14:37 | 8083+8089*MU | ||
16 | 115 | st 21.6. 4:32 | 21.6. 19:21 | 8083+8089 | ||
16 | 103 | út 20.6. 4:53 | 21.6. 0:37 | 8083+8089 | ||
16 | 112 | po 19.6. 6:01 | 19.6. 23:37 | 8083+8089 | ||
16 | 115 | pá 16.6. 4:32 | 16.6. 19:21 | 8083+8089 | ||
16 | 116 | čt 15.6. 14:55 | 16.6. 0:17 | 8083+8089 | ||
16 | 105 | čt 15.6. 7:35 | 15.6. 10:01 | 8083+8089 | ||
16 | 115 | st 14.6. 4:32 | 14.6. 19:21 | 8083+8089 | ||
16 | 103 | út 13.6. 4:53 | 14.6. 0:37 | 8083+8089 | ||
16 | 101 | po 12.6. 6:39 | 12.6. 19:37 | 8083+8089 | ||
16 | 110 | pá 9.6. 5:42 | 9.6. 18:41 | 8083+8089 |