Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1999

V provozu od: 1. 1. 1999

Výrobní číslo: 179932

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 816 913 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 106 dnes 6:0128.6. 23:08 8083+8089
16 102 po 27.6. 4:3627.6. 23:54 8083+8089
 6  107 pá 24.6. 4:5824.6. 18:41 8083+8089
 6  115 čt 23.6. 6:1823.6. 19:45 8083+8089
22 123 út 21.6. 5:1621.6. 20:03 8083+8089
 7  109 po 20.6. 5:2120.6. 18:41 8083+8089
 7  109 pá 17.6. 5:2117.6. 18:41 8083+8089
 7  109 čt 16.6. 5:2116.6. 18:41 8083+8089
 7  113 st 15.6. 5:5915.6. 21:11 8083+8089
 7  109 út 14.6. 5:2114.6. 18:41 8083+8089
22 119 po 13.6. 4:5113.6. 19:32 8083+8089
 7  104 pá 10.6. 5:4910.6. 21:12 8083+8089
22 139 čt 9.6. 6:119.6. 20:35 8083+8089
 7  114 st 8.6. 5:218.6. 20:42 8083+8089
 6  107 út 7.6. 4:587.6. 18:41 8083+8089
16 111 po 6.6. 6:146.6. 20:43 8083+8089
 6  110 pá 3.6. 5:133.6. 14:30 8088+8089*MU
 7  115 čt 2.6. 14:492.6. 20:57 8088+8089
22 133 čt 2.6. 5:532.6. 9:03 8088+8089
 6  110 st 1.6. 5:131.6. 19:05 8088+8089
22 123 út 31.5. 5:1631.5. 20:03 8088+8089
26 105 po 30.5. 4:2930.5. 20:40 8083+8089
 7  115 pá 27.5. 14:4927.5. 20:57 8083+8089
 7  115 pá 27.5. 5:0627.5. 9:05 8083+8089
 7  114 čt 26.5. 5:2126.5. 20:42 8083+8089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.