Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1999

V provozu od: 1. 1. 1999

Výrobní číslo: 179932

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 745 183 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  109 čt 18.4. 5:5118.4. 9:38 8089+8083
 6  144 st 17.4. 6:0717.4. 18:29 8089+8083
24 104 út 16.4. 6:0616.4. 19:39 8089+8083
24 107 po 15.4. 6:4015.4. 20:09 8089+8083
15 104 pá 12.4. 6:1712.4. 21:52 8089+8083
11 105 čt 11.4. 5:3811.4. 19:02 8089+8083
15 110 st 10.4. 5:3210.4. 21:07 8089+8083
 6  142 út 9.4. 6:289.4. 21:00 8089+8083
 6  144 po 8.4. 6:098.4. 18:32 8089+8083
 7  109 pá 5.4. 5:035.4. 20:55 8089+8083
 6  142 čt 4.4. 6:284.4. 21:00 8089+8083
24 105 út 2.4. 6:162.4. 18:30 8089+8083*MU
24 104 po 1.4. 6:061.4. 19:39 8089+8083
 7  106 pá 29.3. 6:2929.3. 20:25 8089+8083
15 103 čt 28.3. 6:0828.3. 19:40 8089+8083
24 107 st 27.3. 6:4027.3. 20:09 8089+8083
24 104 út 26.3. 6:0626.3. 19:39 8089+8083
15 110 po 25.3. 14:5025.3. 21:07 8089+8083*Z
26 111 čt 21.3. 5:3221.3. 8:30 8089+8083*MU*1
 7  106 st 20.3. 6:2820.3. 20:25 8089+8083
 7  112 út 19.3. 5:1419.3. 21:29 8089+8083
15 104 po 18.3. 17:4518.3. 21:52 8089+8083*Z1
23 104 po 18.3. 12:1018.3. 15:00 8089+8083*Z2
15 110 po 18.3. 5:2918.3. 9:30 8089+8083*MU
 7  112 pá 15.3. 5:1415.3. 21:29 8089+8083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8087
*1 = Závada hlášení do vozu
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8076+8079
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7188+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.