Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1976
V provozu od: 1981
Vyřazení: září 2014
Výrobní číslo: 164624
Původní evidenční číslo: 6966
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 815 792 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
17 | 104 | so 27.9. 6:47 | 27.9. 9:00 | 8081+8021*MU*1 | ||
17 | 109 | pá 26.9. 5:12 | 26.9. 23:45 | 8081+8021 | ||
17 | 112 | čt 25.9. 15:56 | 26.9. 0:11 | 8081+8021 | ||
17 | 112 | čt 25.9. 5:18 | 25.9. 9:40 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | st 24.9. 5:12 | 24.9. 23:45 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | út 23.9. 5:12 | 23.9. 23:45 | 8081+8021 | ||
17 | 112 | po 22.9. 15:56 | 23.9. 0:11 | 8081+8021 | ||
17 | 112 | po 22.9. 5:18 | 22.9. 9:40 | 8081+8021 | ||
17 | 104 | ne 21.9. 6:53 | 21.9. 22:25 | 8081+8021 | ||
17 | 104 | so 20.9. 6:47 | 21.9. 0:30 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | pá 19.9. 5:12 | 19.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | čt 18.9. 5:12 | 18.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 112 | st 17.9. 5:18 | 17.9. 9:39 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | út 16.9. 5:12 | 16.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | po 15.9. 5:12 | 15.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 104 | ne 14.9. 6:53 | 14.9. 22:25 | 8081+8021 | ||
17 | 104 | so 13.9. 6:47 | 14.9. 0:30 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | pá 12.9. 5:12 | 12.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | čt 11.9. 5:12 | 11.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | st 10.9. 5:12 | 10.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | po 8.9. 5:12 | 8.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 104 | ne 7.9. 6:53 | 7.9. 22:25 | 8081+8021 | ||
17 | 104 | so 6.9. 6:47 | 7.9. 0:30 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | pá 5.9. 5:12 | 5.9. 23:44 | 8081+8021 | ||
17 | 109 | čt 4.9. 5:12 | 4.9. 23:44 | 8081+8021 |