Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1981

Vyřazení: září 2014

Výrobní číslo: 164624

Původní evidenční číslo: 6966

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 960 244 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
17 104 so 27.9. 6:4727.9. 9:00 8081+8021*MU*1
17 112 čt 25.9. 15:5626.9. 0:11 8081+8021
17 109 út 23.9. 5:1223.9. 23:45 8081+8021
17 112 po 22.9. 15:5623.9. 0:11 8081+8021
17 104 ne 21.9. 6:5321.9. 22:25 8081+8021
17 104 so 20.9. 6:4721.9. 0:30 8081+8021
17 109 čt 18.9. 5:1218.9. 23:44 8081+8021
17 112 st 17.9. 5:1817.9. 9:39 8081+8021
17 104 ne 14.9. 6:5314.9. 22:25 8081+8021
17 104 so 13.9. 6:4714.9. 0:30 8081+8021
17 109 po 8.9. 5:128.9. 23:44 8081+8021
17 104 ne 7.9. 6:537.9. 22:25 8081+8021
17 104 so 6.9. 6:477.9. 0:30 8081+8021
17 109 pá 5.9. 5:125.9. 23:44 8081+8021
17 109 čt 4.9. 5:124.9. 23:44 8081+8021
17 109 st 3.9. 5:123.9. 23:45 8081+8021
17 109 út 2.9. 5:122.9. 23:44 8081+8021
17 109 po 1.9. 5:121.9. 23:44 8081+8021
17 104 ne 31.8. 6:5331.8. 22:25 8081+8021
17 104 so 30.8. 6:4730.8. 19:00 8081+8021*MU
17 119 pá 29.8. 5:1829.8. 19:34 8081+8021
17 119 st 27.8. 5:1827.8. 19:34 8081+8021
16 113 út 26.8. 5:2726.8. 20:59 8081+8021
16 113 po 25.8. 5:2725.8. 20:59 8081+8021
16 109 ne 24.8. 4:4024.8. 21:33 8081+8021
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda ve smyčce Výstaviště - zadní náraz do 8474+8475

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.