Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8078

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1981

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 164637

Původní evidenční číslo: 6979

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 983 861 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 8  104 ne 5.1. 8:465.1. 22:47 8078
 8  104 so 4.1. 7:044.1. 22:47 8078
 8  108 st 1.1. 9:462.1. 0:07 8078
Rok 2013
 8  106 ne 29.12. 9:0629.12. 23:27 8078
 8  104 so 28.12. 7:0428.12. 22:47 8078
 8  111 út 10.12. 6:0210.12. 21:31 8078+8013
 8  111 čt 5.12. 6:025.12. 21:31 8078+8013
 8  102 út 26.11. 6:5527.11. 0:27 8078+8013
 8  103 út 19.11. 14:4719.11. 20:27 8078+8013
 8  114 po 18.11. 6:3119.11. 0:07 8078+8013
18 107 ne 10.11. 5:0411.11. 1:35 8078+8013
18 114 pá 8.11. 4:408.11. 22:56 8078+8013
18 101 čt 7.11. 4:547.11. 20:51 8078+8013
18 104 st 6.11. 5:197.11. 1:35 8078+8013
18 111 pá 25.10. 6:2126.10. 0:36 8078+8013
18 101 čt 24.10. 4:5424.10. 20:51 8078+8013
18 107 st 23.10. 6:2124.10. 0:38 8078+8013
18 109 po 21.10. 4:2421.10. 10:16 8078+8013
18 110 pá 18.10. 4:3918.10. 22:59 8078+8013
18 105 st 16.10. 4:0216.10. 19:57 8078+8013
18 115 po 14.10. 5:1915.10. 1:35 8078+8013
18 112 pá 11.10. 4:5411.10. 20:53 8078+8013
18 115 čt 10.10. 5:1911.10. 1:35 8078+8013
18 110 st 9.10. 4:399.10. 22:59 8078+8013
18 101 út 8.10. 13:258.10. 19:27 8078+8013


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.