Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8064

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1980

Vyřazení: duben 2014

Výrobní číslo: 164641

Původní evidenční číslo: 6983

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 868 277 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 8  114 po 14.4. 6:3114.4. 23:48 8050+8064
 8  104 ne 13.4. 8:4613.4. 22:48 8064
 8  104 so 12.4. 7:0412.4. 22:48 8064
16 102 so 22.3. 6:0022.3. 22:34 8064+8010
16 108 čt 20.3. 4:3920.3. 18:52 8064+8010
16 114 st 19.3. 5:3519.3. 22:15 8064+8010
16 102 út 18.3. 14:3418.3. 20:22 8064+8010
16 102 út 18.3. 6:2018.3. 9:42 8064+8010
16 108 po 17.3. 4:3917.3. 18:52 8064+8010
16 102 ne 16.3. 5:3916.3. 22:33 8064+8010
16 102 so 15.3. 6:0015.3. 22:34 8064+8010
16 118 pá 14.3. 6:0614.3. 20:11 8064+8010
16 108 út 11.3. 4:3911.3. 18:52 8064+8010
16 109 ne 9.3. 4:409.3. 21:33 8064+8010
16 112 pá 7.3. 5:267.3. 21:45 8064+8010
16 108 čt 6.3. 4:396.3. 18:52 8064+8010
16 114 st 5.3. 5:355.3. 22:15 8064+8010
16 118 út 4.3. 6:064.3. 20:11 8064+8010
16 102 po 3.3. 14:343.3. 20:22 8064+8010
16 109 ne 2.3. 4:402.3. 21:33 8064+8010
16 117 čt 27.2. 6:0627.2. 20:11 8064+8010
16 109 st 26.2. 4:5726.2. 21:32 8064+8010
16 109 út 25.2. 4:5725.2. 21:32 8064+8010
16 109 ne 23.2. 4:4023.2. 21:33 8064+8010
16 102 so 22.2. 6:0022.2. 22:34 8064+8010


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.