Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 963 639 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 104 čt 19.7. 6:0820.7. 0:45 8029+8063
36 106 st 18.7. 5:3918.7. 21:29 8029+8063
36 142 út 17.7. 5:2917.7. 20:59 8029+8063
36 143 pá 13.7. 6:5313.7. 21:26 8029+8063
36 107 čt 12.7. 5:5212.7. 19:38 8029+8063
 7  110 st 11.7. 4:3211.7. 20:45 8029+8063
24 105 út 10.7. 16:4010.7. 19:39 8029+8063*Z
36 141 po 9.7. 4:419.7. 13:00 8029+8063*MU
36 112 st 4.7. 5:524.7. 19:38 8029+8063
 7  110 út 3.7. 4:323.7. 20:45 8029+8063
 7  102 po 2.7. 5:122.7. 21:24 8029+8063
15 108 pá 29.6. 5:5929.6. 21:40 8029+8063
 7  113 čt 28.6. 6:2828.6. 20:26 8029+8063
24 101 st 27.6. 6:4027.6. 19:59 8029+8063
24 113 út 26.6. 6:2426.6. 19:49 8029+8063
24 107 po 25.6. 5:4625.6. 20:56 8029+8063
 7  113 pá 22.6. 6:2822.6. 20:26 8029+8063
 7  113 čt 21.6. 6:2821.6. 20:26 8029+8063
24 113 st 20.6. 6:2420.6. 19:49 8029+8063
24 102 út 19.6. 6:4819.6. 16:20 8029+8063*MU
24 113 po 18.6. 6:2418.6. 19:49 8029+8063
24 113 pá 15.6. 6:2415.6. 19:49 8029+8063
24 101 čt 14.6. 6:4014.6. 19:59 8029+8063
24 114 st 13.6. 6:3213.6. 18:02 8029+8063
24 109 út 12.6. 6:0612.6. 19:19 8029+8063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8051
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.