Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 092 823 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 110 po 7.11. 4:357.11. 16:40 8053+8063*MU*1
 7  101 pá 4.11. 5:004.11. 21:14 8053+8063
 7  107 čt 3.11. 6:063.11. 20:01 8053+8063
 7  106 po 24.10. 5:5724.10. 19:51 8053+8063
 7  111 pá 21.10. 4:4521.10. 16:30 8053+8063*MU
 7  111 čt 20.10. 4:4520.10. 22:26 8053+8063
 7  102 st 19.10. 5:1519.10. 21:29 8053+8063
 6  114 út 18.10. 6:1618.10. 19:52 8053+8063
16 106 po 17.10. 5:5117.10. 18:28 8053+8063
16 106 čt 13.10. 5:5113.10. 10:10 8053+8063*MU
 7  106 st 12.10. 5:5712.10. 19:51 8053+8063
 7  102 út 11.10. 5:1511.10. 21:29 8053+8063
 7  101 po 10.10. 5:0010.10. 21:14 8053+8063
 7  102 pá 7.10. 5:157.10. 21:29 8053+8063
 7  113 čt 6.10. 14:476.10. 20:59 8053+8063
 7  113 čt 6.10. 5:306.10. 9:39 8053+8063
 7  107 st 5.10. 6:065.10. 20:01 8053+8063
 6  114 út 4.10. 6:164.10. 14:30 8053+8063*MU
 7  106 po 3.10. 5:573.10. 19:51 8053+8063
 7  113 pá 30.9. 14:4730.9. 20:59 8053+8063
16 110 pá 30.9. 4:3530.9. 8:50 8053+8063*MU
16 101 pá 23.9. 5:1123.9. 9:39 8053+8063
16 114 čt 22.9. 7:0022.9. 19:33 8053+8063
16 106 st 21.9. 5:5221.9. 18:27 8053+8063
16 104 út 20.9. 5:2620.9. 20:30 8053+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8252 do 8053+8063 v zast. Olšanské hřbitovy ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.