Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 003 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 409 st 24.7. 6:1325.7. 1:12 8053+8063
15 409 út 23.7. 6:1324.7. 1:12 8053+8063
15 404 po 22.7. 6:1923.7. 0:32 8053+8063
15 411 pá 19.7. 14:3019.7. 19:47 8053+8063
15 411 pá 12.7. 14:3012.7. 19:47 8029+8063
18 408 pá 12.7. 6:3012.7. 10:30 8029+8063*MU
17 407 čt 11.7. 14:3111.7. 20:11 8029+8063
17 407 st 10.7. 14:3110.7. 18:55 8029+8063*MU
17 407 st 10.7. 5:1310.7. 6:45 8029+8063*MU
18 408 út 9.7. 6:3010.7. 0:09 8029+8063
16 116 pá 28.6. 14:0028.6. 20:37 8029+8063
16 116 pá 28.6. 7:0728.6. 10:23 8029+8063
16 108 čt 27.6. 4:4927.6. 18:45 8029+8063
16 110 st 26.6. 10:5027.6. 0:34 8029+8063*Z
16 110 st 26.6. 5:2126.6. 8:15 8029+8063*MU
 7  105 út 25.6. 6:2125.6. 16:10 8029+8063*MU*1
 7  104 po 24.6. 6:1324.6. 20:07 8029+8063
 7  106 pá 21.6. 6:2921.6. 20:25 8029+8063
 7  105 čt 20.6. 6:2120.6. 20:16 8029+8063
 6  141 st 19.6. 5:3119.6. 20:13 8029+8063
 6  143 út 18.6. 5:3918.6. 22:10 8029+8063
 6  142 po 17.6. 6:2817.6. 21:00 8029+8063
25 116 pá 14.6. 14:4014.6. 19:25 8029+8063
16 116 pá 14.6. 7:0714.6. 10:23 8029+8063
 6  143 čt 13.6. 5:3913.6. 22:10 8029+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9080
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.