Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 001 833 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  105 út 25.6. 6:2125.6. 16:10 8029+8063*MU*1
 7  104 po 24.6. 6:1324.6. 20:07 8029+8063
 7  106 pá 21.6. 6:2921.6. 20:25 8029+8063
 7  105 čt 20.6. 6:2120.6. 20:16 8029+8063
 6  141 st 19.6. 5:3119.6. 20:13 8029+8063
 6  143 út 18.6. 5:3918.6. 22:10 8029+8063
 6  142 po 17.6. 6:2817.6. 21:00 8029+8063
25 116 pá 14.6. 14:4014.6. 19:25 8029+8063
16 116 pá 14.6. 7:0714.6. 10:23 8029+8063
 6  143 čt 13.6. 5:3913.6. 22:10 8029+8063
 7  105 st 12.6. 6:2112.6. 22:14 8029+8063
 7  101 út 11.6. 5:4111.6. 19:37 8029+8063
 7  112 po 10.6. 5:1710.6. 21:29 8029+8063
16 116 čt 6.6. 7:076.6. 10:23 8029+8063
 6  144 st 5.6. 6:095.6. 18:32 8029+8063
 6  101 út 4.6. 5:094.6. 18:32 8029+8063
 6  101 po 3.6. 5:093.6. 18:32 8029+8063
 7  104 pá 31.5. 6:1331.5. 20:07 8029+8063
15 143 st 29.5. 5:5029.5. 21:37 8029+8063
25 116 út 28.5. 14:4028.5. 19:25 8029+8063
 8  109 út 28.5. 5:5128.5. 9:40 8029+8063
16 103 po 27.5. 14:5127.5. 20:45 8029+8063
16 116 po 27.5. 7:0727.5. 10:23 8029+8063
23 106 ne 26.5. 8:3826.5. 21:05 8029+8063
23 104 so 25.5. 11:0025.5. 22:27 8029+8063*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8085+8013

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.