Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 984 519 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 104 čt 13.12. 6:0613.12. 19:39 8029+8063
 6  101 st 12.12. 5:0912.12. 20:40 8029+8063
 7  112 út 11.12. 5:1711.12. 21:29 8029+8063
 6  142 po 10.12. 6:2810.12. 21:00 8029+8063
 6  143 pá 7.12. 5:397.12. 22:10 8029+8063
15 106 čt 6.12. 6:416.12. 20:08 8029+8063
 7  105 st 5.12. 6:215.12. 22:14 8029+8063
 6  141 út 4.12. 5:314.12. 20:13 8029+8063
25 116 po 3.12. 14:403.12. 19:25 8029+8063
16 116 po 3.12. 7:073.12. 10:23 8029+8063
25 116 pá 30.11. 14:4030.11. 19:25 8063+8029
16 103 pá 30.11. 6:2730.11. 9:43 8063+8029
15 103 čt 29.11. 6:0829.11. 8:20 8029+8063*MU
11 105 st 28.11. 17:1528.11. 21:20 8029+8063*Z
11 105 st 28.11. 6:0928.11. 8:55 8029+8063*MU
 7  105 út 27.11. 6:2127.11. 22:14 8029+8063
 7  106 po 26.11. 6:2926.11. 20:25 8029+8063
24 104 pá 23.11. 6:0623.11. 19:39 8029+8063
24 105 čt 22.11. 6:1622.11. 19:49 8029+8063
24 104 st 21.11. 6:0621.11. 19:39 8029+8063
 7  106 út 20.11. 6:2920.11. 20:25 8029+8063
24 107 po 19.11. 6:4019.11. 20:09 8029+8063
 6  101 pá 16.11. 5:0916.11. 20:40 8029+8063
 6  109 čt 15.11. 6:3415.11. 22:21 8029+8063
 7  104 st 14.11. 6:1314.11. 20:07 8029+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8227+8232

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.