Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 988 153 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 108 pá 22.2. 10:3022.2. 18:45 8009+8063*Z
 6  143 čt 21.2. 4:4621.2. 17:52 8009+8063
 6  142 st 20.2. 6:1120.2. 23:59 8009+8063
16 116 út 19.2. 14:0019.2. 19:50 8009+8063
16 116 út 19.2. 7:0719.2. 10:23 8009+8063
24 107 po 18.2. 6:4018.2. 11:54 8009+8063*MU
 7  105 pá 15.2. 6:2115.2. 22:14 8009+8063
15 103 čt 14.2. 6:0814.2. 19:40 8009+8063
15 103 st 13.2. 6:0813.2. 19:40 8009+8063
24 106 út 12.2. 6:2412.2. 19:59 8009+8063
 6  142 po 11.2. 11:0011.2. 23:59 8009+8063*Z1
 6  142 po 11.2. 6:1111.2. 8:30 8009+8063*MU
 6  143 pá 8.2. 4:468.2. 17:52 8009+8063
24 104 čt 7.2. 6:067.2. 19:39 8009+8063
24 104 st 6.2. 6:066.2. 19:39 8009+8063
26 111 út 5.2. 5:355.2. 22:07 8009+8063
24 107 po 4.2. 6:404.2. 20:09 8009+8063
24 107 pá 1.2. 6:401.2. 20:09 8009+8063
15 104 čt 31.1. 6:1731.1. 21:52 8009+8063
24 105 st 30.1. 6:1630.1. 19:49 8009+8063
 6  141 út 29.1. 16:4029.1. 20:13 8009+8063*Z2
 6  141 út 29.1. 12:1529.1. 14:20 8009+8063*Z3
 6  141 út 29.1. 5:3129.1. 10:15 8009+8063*MU
16 103 po 28.1. 14:5128.1. 20:45 8009+8063
16 103 po 28.1. 6:2728.1. 9:43 8009+8063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8467
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9083
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8321+8312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.