Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 052 323 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  103 pá 26.3. 6:1826.3. 20:54 8053+8063
 7  110 čt 25.3. 5:3825.3. 20:34 8053+8063
 7  109 st 24.3. 5:2824.3. 20:24 8053+8063
 7  109 po 22.3. 5:2822.3. 20:24 8053+8063
 7  103 čt 18.3. 6:1818.3. 20:54 8053+8063
26 103 po 15.3. 5:2615.3. 22:35 8053+8063
26 103 čt 11.3. 5:2611.3. 22:35 8053+8063
 7  103 st 10.3. 6:1810.3. 20:54 8053+8063
 7  110 po 8.3. 5:388.3. 20:34 8053+8063
 7  109 čt 4.3. 5:284.3. 20:24 8053+8063
 7  110 st 3.3. 5:383.3. 20:34 8053+8063
 7  110 út 2.3. 5:382.3. 20:34 8053+8063
 7  103 po 8.2. 6:188.2. 8:30 8053+8063*MU
 7  109 pá 5.2. 5:285.2. 20:24 8053+8063
 7  103 čt 4.2. 6:184.2. 20:54 8053+8063
 7  109 st 3.2. 5:283.2. 20:24 8053+8063
 7  109 út 2.2. 5:282.2. 20:24 8053+8063
 7  107 pá 15.1. 5:1715.1. 20:06 8053+8063
 6  113 čt 14.1. 5:0914.1. 22:53 8053+8063
 7  107 st 13.1. 5:1713.1. 20:06 8053+8063
 7  107 út 12.1. 5:1712.1. 20:06 8053+8063
15 102 po 11.1. 6:2811.1. 21:38 8053+8063
 7  110 pá 8.1. 5:478.1. 20:34 8053+8063
 7  103 čt 7.1. 6:177.1. 20:54 8053+8063
 7  110 st 6.1. 5:476.1. 20:34 8053+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.