Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 109 893 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 103 pá 22.9. 5:1222.9. 19:13 8077+8063
16 111 čt 21.9. 4:3221.9. 22:02 8077+8063
16 102 st 20.9. 4:5321.9. 0:37 8077+8063
16 105 út 19.9. 7:0319.9. 21:02 8077+8063
16 106 po 18.9. 5:4018.9. 19:37 8077+8063
16 102 pá 15.9. 5:1215.9. 18:49 8077+8063
15 104 čt 10.8. 6:1410.8. 18:53 8077+8063
 7  106 st 9.8. 9:5010.8. 0:50 8077+8063*Z1
15 104 po 7.8. 6:147.8. 18:53 8077+8063
15 106 čt 3.8. 4:333.8. 13:00 8077+8063*MU
15 110 st 2.8. 7:243.8. 0:37 8077+8063
15 104 út 1.8. 6:141.8. 18:53 8077+8063
15 111 po 24.7. 5:1124.7. 7:30 8077+8063*MU
15 107 pá 21.7. 15:0421.7. 19:23 8077+8063
15 107 pá 21.7. 6:4421.7. 8:53 8077+8063
15 107 po 17.7. 16:4017.7. 19:23 8077+8063*Z2
16 113 pá 14.7. 15:1114.7. 21:47 8077+8063
16 113 pá 14.7. 5:1214.7. 9:35 8077+8063
 8  102 čt 13.7. 6:2013.7. 20:09 8077+8063
 8  102 st 12.7. 6:2012.7. 20:09 8077+8063
16 113 út 11.7. 15:1111.7. 21:47 8077+8063
16 113 út 11.7. 5:1211.7. 9:35 8077+8063
16 110 po 10.7. 6:0110.7. 23:57 8077+8063
16 122 pá 7.7. 4:387.7. 20:28 8077+8063
16 103 út 4.7. 7:015.7. 0:17 8077+8063
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8365+8364
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8083+8089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.