Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8063

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179928

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 995 323 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  109 čt 18.4. 5:0318.4. 20:55 8009+8063
 7  110 st 17.4. 4:4318.4. 1:04 8009+8063
 7  109 út 16.4. 5:0316.4. 20:55 8009+8063
24 105 po 15.4. 6:1615.4. 19:49 8009+8063
15 103 pá 12.4. 6:0812.4. 19:40 8009+8063
26 101 čt 11.4. 6:1511.4. 20:21 8009+8063
26 116 st 10.4. 6:0710.4. 20:01 8009+8063
 7  109 út 9.4. 5:039.4. 20:55 8009+8063
15 104 po 8.4. 6:178.4. 21:52 8009+8063
15 103 pá 5.4. 6:085.4. 19:40 8009+8063
24 106 čt 4.4. 6:244.4. 19:59 8009+8063
24 105 st 3.4. 6:163.4. 19:49 8009+8063
 7  104 út 2.4. 6:132.4. 20:07 8009+8063
24 105 po 1.4. 6:161.4. 19:49 8009+8063
15 103 pá 29.3. 6:0829.3. 19:40 8009+8063
15 106 čt 28.3. 6:4128.3. 20:08 8009+8063
15 103 st 27.3. 6:0827.3. 19:40 8009+8063
24 107 út 26.3. 6:4026.3. 20:09 8009+8063
24 105 po 25.3. 6:1625.3. 19:49 8009+8063
15 104 pá 22.3. 6:1622.3. 21:52 8009+8063
 7  104 čt 21.3. 6:1021.3. 20:07 8009+8063
15 106 st 20.3. 6:4020.3. 20:08 8009+8063
26 111 út 19.3. 5:3219.3. 22:07 8009+8063
 7  112 po 18.3. 5:1418.3. 21:29 8009+8063
15 104 pá 15.3. 15:5015.3. 21:52 8009+8063*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.