Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179927

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 103 523 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 112 čt 24.9. 4:4424.9. 10:56 8053+8063
15 107 st 23.9. 5:2723.9. 22:27 8053+8063
25 106 út 22.9. 17:3022.9. 21:13 8053+8063*Z
 5  110 po 21.9. 5:4022.9. 0:11 8053+8063
 8  104 pá 18.9. 4:5418.9. 20:32 8053+8063
14 110 čt 17.9. 4:4517.9. 22:08 8053+8063
 5  113 st 16.9. 6:5116.9. 10:14 8053+8063
14 114 út 15.9. 5:2915.9. 20:29 8053+8063
 5  106 po 14.9. 4:4914.9. 21:08 8053+8063
15 101 pá 11.9. 6:1811.9. 21:23 8053+8063
15 109 čt 10.9. 5:4810.9. 18:57 8053+8063
15 109 st 9.9. 5:489.9. 18:57 8053+8063
 7  108 út 8.9. 5:598.9. 19:56 8053+8063
15 109 po 7.9. 5:487.9. 18:57 8053+8063
 5  110 pá 4.9. 16:305.9. 0:11 8053+8063*Z1
 7  113 pá 4.9. 5:424.9. 9:42 8053+8063
 7  108 čt 3.9. 5:583.9. 19:56 8053+8063
 7  108 st 2.9. 5:582.9. 19:56 8053+8063
 7  108 út 1.9. 5:581.9. 19:56 8053+8063
 7  110 po 31.8. 6:1431.8. 20:15 8053+8063
15 112 pá 14.8. 6:4414.8. 8:59 8053+8063
15 103 st 12.8. 5:4412.8. 18:59 8053+8063
15 113 út 11.8. 5:5411.8. 10:09 8053+8063
24 110 po 10.8. 15:5510.8. 20:20 8053+8063*Z2
15 112 pá 7.8. 6:447.8. 8:59 8053+8063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8009
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8376+8386

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.