Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179927

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 037 913 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  141 st 17.10. 5:3117.10. 20:13 8067+8053
16 104 út 16.10. 14:2316.10. 20:36 8067+8053
 6  143 po 15.10. 5:3915.10. 22:10 8083+8053
 7  104 pá 12.10. 6:1312.10. 20:07 8083+8053
12+15 111 čt 11.10. 6:5711.10. 19:41 8083+8053
 6  101 st 10.10. 5:0910.10. 20:40 8083+8053
12+15 107 út 9.10. 6:339.10. 19:11 8083+8053
 6  141 po 8.10. 5:318.10. 20:13 8083+8053
 6  144 pá 5.10. 6:095.10. 18:32 8083+8053
15 101 čt 4.10. 5:584.10. 21:37 8083+8053
 6  141 st 3.10. 5:313.10. 20:13 8083+8053
16 116 út 2.10. 14:002.10. 19:50 8083+8053
16 103 út 2.10. 6:272.10. 9:43 8083+8053
16 103 po 1.10. 14:511.10. 20:45 8083+8053
15 108 čt 27.9. 5:4027.9. 21:37 8083+8053
24 106 st 26.9. 6:2426.9. 19:59 8083+8053
15 107 út 25.9. 5:3225.9. 19:30 8083+8053
15 103 po 24.9. 6:2524.9. 20:42 8083+8053
15 107 pá 21.9. 5:3221.9. 19:40 8083+8053
 6  101 čt 20.9. 5:0920.9. 20:40 8083+8053
 6  109 st 19.9. 6:3419.9. 22:21 8083+8053
24 106 út 18.9. 17:3018.9. 19:59 8083+8053*Z
15 110 po 17.9. 5:5817.9. 22:07 8083+8053
 7  112 pá 14.9. 6:2914.9. 21:15 8083+8053
 7  112 čt 13.9. 6:2913.9. 21:15 8083+8053
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.