Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179927

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 064 688 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 116 út 25.6. 14:0025.6. 19:50 8053+8077
16 116 út 25.6. 7:0725.6. 10:23 8053+8077
 6  143 po 24.6. 5:3924.6. 22:10 8053+8077
 7  105 pá 21.6. 6:2121.6. 22:14 8053+8077
 7  101 čt 20.6. 5:4120.6. 14:25 8053+8077*MU
 7  106 st 19.6. 6:2919.6. 20:25 8053+8077
 7  109 út 18.6. 4:4318.6. 20:55 8053+8077
 6  141 po 17.6. 5:3117.6. 20:13 8053+8077
 6  143 pá 14.6. 5:3914.6. 22:10 8053+8077
 7  101 čt 13.6. 5:4113.6. 19:37 8053+8077
 7  106 st 12.6. 6:2912.6. 20:25 8053+8077
 7  101 po 10.6. 5:4110.6. 19:37 8053+8077
 7  109 pá 7.6. 4:437.6. 20:55 8053+8077
 7  110 čt 6.6. 5:037.6. 1:04 8053+8077
 6  142 st 5.6. 6:285.6. 21:00 8053+8077
16 103 út 4.6. 14:514.6. 20:45 8053+8077
23 108 út 28.5. 7:0928.5. 21:05 8053+8077
16 116 po 27.5. 14:0027.5. 19:50 8053+8077
 8  109 po 27.5. 5:5127.5. 9:40 8053+8077
23 107 ne 26.5. 7:0126.5. 21:20 8053+8077
23 102 so 25.5. 9:0025.5. 22:05 8053+8077
23 105 pá 24.5. 6:2124.5. 22:05 8053+8077
16 116 čt 23.5. 14:0023.5. 19:50 8053+8077
16 116 čt 23.5. 7:0723.5. 10:23 8053+8077
16 116 st 22.5. 14:0022.5. 19:50 8053+8077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.