Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179927

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 074 858 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  411 po 18.11. 4:4118.11. 14:00 8053+8063*MU
14 416 pá 15.11. 14:5715.11. 20:18 8053+8063
14 411 pá 15.11. 6:5715.11. 10:08 8053+8063
24 406 čt 14.11. 6:1014.11. 20:08 8053+8063
11 405 st 13.11. 6:0413.11. 18:33 8053+8063
24 406 út 12.11. 6:1012.11. 15:30 8053+8063*MU
 3  411 po 11.11. 4:4111.11. 19:39 8053+8063
15+38 435 pá 8.11. 16:208.11. 20:33 8053+8063*Z
 3  413 čt 7.11. 14:127.11. 19:47 8053+8063
 6  412 čt 7.11. 5:197.11. 10:30 8053+8063
21 404 st 6.11. 15:306.11. 19:20 8053+8063
21 404 st 6.11. 5:586.11. 9:47 8053+8063
21 405 út 5.11. 15:385.11. 19:27 8053+8063
21 402 út 5.11. 5:415.11. 9:32 8053+8063
21 404 po 4.11. 15:304.11. 19:20 8053+8063
21 405 po 4.11. 6:054.11. 9:57 8053+8063
21 403 pá 1.11. 15:221.11. 19:13 8053+8063
21 403 pá 1.11. 5:501.11. 9:40 8053+8063
 3  411 čt 31.10. 4:4131.10. 19:39 8053+8063
11 405 st 30.10. 6:0430.10. 18:33 8053+8063
11 410 út 29.10. 14:3129.10. 21:08 8053+8063
 6  408 út 29.10. 6:4229.10. 9:50 8053+8063
 2  401 po 28.10. 9:1328.10. 22:13 8053
 2  401 ne 27.10. 15:1527.10. 22:13 8053*Z1
25+92 453 pá 25.10. 22:0326.10. 5:47 8053
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8089+8077
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8423

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.