Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179927

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 108 248 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 105 čt 26.11. 5:3326.11. 21:45 8053+8063
11 105 pá 13.11. 5:3313.11. 21:45 8053+8063
11 105 čt 12.11. 18:5012.11. 21:45 8053+8063*Z
11 105 pá 6.11. 5:336.11. 21:45 8053+8063
11 105 út 3.11. 11:353.11. 21:45 8053+8063*Z1
14 111 pá 30.10. 4:2130.10. 10:26 8053+8063
 8  103 čt 29.10. 4:5429.10. 20:32 8053+8063
 7  106 út 27.10. 6:1427.10. 20:15 8053+8063
14 111 pá 23.10. 4:2123.10. 10:26 8053+8063
 8  103 čt 22.10. 4:5422.10. 20:32 8053+8063
 8  110 st 21.10. 4:1921.10. 8:05 8053+8063*MU
 7  104 út 20.10. 5:5820.10. 19:56 8053+8063
15 107 po 19.10. 5:2719.10. 22:27 8053+8063
 5  104 pá 16.10. 6:2716.10. 20:45 8053+8063
11 111 čt 15.10. 5:5715.10. 11:01 8053+8063
 8  101 st 14.10. 17:2514.10. 20:01 8053+8063*Z2
 8  109 út 13.10. 5:4813.10. 15:30 8053+8063*MU*1
14 111 po 12.10. 4:2112.10. 10:26 8053+8063
 5  108 pá 9.10. 5:169.10. 19:37 8053+8063
 5  108 čt 8.10. 5:168.10. 19:37 8053+8063
 5  110 st 7.10. 5:408.10. 0:11 8053+8063
 7  104 út 6.10. 5:586.10. 19:56 8053+8063
 8  103 po 5.10. 4:545.10. 20:32 8053+8063
15 107 čt 1.10. 5:271.10. 16:30 8053+8063*MU
 7  106 st 30.9. 6:1430.9. 20:15 8053+8063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8072
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8425+8300
*1 = dopravní nehoda před Invalidovnou DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.