Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179927

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 175 103 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 116 st 7.6. 14:558.6. 0:17 8053+8080
16 116 st 7.6. 7:037.6. 9:29 8053+8080
 7  110 út 6.6. 4:416.6. 20:05 8053+8080
 7  112 po 5.6. 5:015.6. 21:54 8053+8080
16 110 pá 2.6. 4:352.6. 18:55 8053+8080
16 101 čt 1.6. 15:242.6. 0:36 8053+8080
16 114 st 31.5. 7:0031.5. 19:34 8053+8080
 7  103 út 30.5. 5:1530.5. 10:40 8053+8080*MU
 7  103 pá 26.5. 5:1526.5. 19:41 8053+8080
 7  105 čt 25.5. 5:5725.5. 20:01 8053+8080
 7  107 st 24.5. 6:0624.5. 22:06 8053+8080
16 114 út 23.5. 7:0023.5. 19:34 8053+8080
 7  109 po 22.5. 6:2322.5. 16:20 8053+8080*MU
 7  105 pá 19.5. 5:5719.5. 20:01 8053+8080
 7  103 čt 18.5. 5:1518.5. 19:41 8053+8080
 7  107 st 17.5. 6:0617.5. 22:06 8053+8080
 7  107 út 16.5. 6:0616.5. 22:06 8053+8080
 7  113 po 15.5. 4:2615.5. 19:01 8053+8080
16 112 pá 12.5. 16:5013.5. 0:16 8053+8080*Z1
 7  109 čt 11.5. 6:2311.5. 22:26 8053+8080
16 114 st 10.5. 7:0010.5. 19:34 8053+8080
16 114 pá 31.3. 7:0031.3. 19:34 8053+8080
 7  113 čt 30.3. 4:2630.3. 19:01 8053+8080
 7  111 st 29.3. 14:3129.3. 20:50 8053+8080
16 101 st 29.3. 5:1029.3. 9:48 8053+8080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.