Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179927

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 081 053 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 133 pá 17.1. 6:1617.1. 21:44 8053+8063
24 104 čt 16.1. 6:0616.1. 19:39 8053+8063
24 104 st 15.1. 6:0615.1. 19:39 8053+8063
22 133 út 14.1. 6:1614.1. 21:44 8053+8063
26 103 po 13.1. 6:3114.1. 0:01 8053+8063
24 104 pá 10.1. 6:0610.1. 15:00 8053+8063*MU
 7  109 čt 9.1. 4:439.1. 20:55 8053+8063
 7  113 st 8.1. 15:178.1. 21:44 8053+8063
 7  113 st 8.1. 6:048.1. 10:07 8053+8063
22 108 út 7.1. 6:327.1. 20:10 8053+8063
 7  112 po 6.1. 5:176.1. 21:29 8053+8063
15 108 pá 3.1. 5:123.1. 21:07 8053+8063
15 106 čt 2.1. 6:472.1. 20:37 8053+8063
Rok 2019
24 108 po 30.12. 6:2630.12. 19:59 8053+8063
24 113 pá 27.12. 13:4527.12. 20:39 8053+8063
24 113 pá 27.12. 5:3627.12. 10:19 8053+8063
15 103 po 23.12. 6:1723.12. 19:59 8053+8063
15 103 pá 20.12. 6:0820.12. 19:40 8053+8063
15 103 čt 19.12. 6:0819.12. 19:40 8053+8063
15 103 út 17.12. 6:0817.12. 19:40 8053+8063
22 133 po 16.12. 6:1616.12. 21:44 8053+8063
14 411 pá 13.12. 14:1713.12. 21:45 8053+8063
14 411 pá 13.12. 6:5713.12. 10:08 8053+8063
11 414 čt 12.12. 15:0112.12. 21:38 8053+8063
 3  413 čt 12.12. 6:0912.12. 9:40 8053+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.