Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8052

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1980

Vyřazení: 30. 4. 2015

Výrobní číslo: 164504

Původní evidenční číslo: 6927

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 928 583 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
25 104 čt 23.4. 5:1823.4. 9:22 8052+8059
16 114 st 22.4. 5:3522.4. 19:35 8052+8059
16 104 út 21.4. 6:4921.4. 20:37 8052+8059
16 108 po 20.4. 4:4120.4. 18:52 8052+8059
16 104 pá 17.4. 6:4917.4. 20:37 8052+8059
25 111 út 14.4. 4:4714.4. 21:06 8052+8043
25 114 po 13.4. 4:5313.4. 21:24 8052+8043
25 105 ne 12.4. 4:5412.4. 21:06 8052+8043
25 106 so 11.4. 4:5411.4. 21:06 8052+8043
25 112 pá 10.4. 4:4710.4. 21:06 8052+8043
25 114 čt 9.4. 4:539.4. 21:24 8052+8043
25 102 st 8.4. 5:109.4. 0:11 8052+8043
25 103 po 6.4. 5:326.4. 20:37 8052+8043
25 103 ne 5.4. 5:325.4. 20:37 8052+8043
25 107 so 4.4. 4:525.4. 0:11 8052+8043
25 112 pá 3.4. 15:413.4. 20:07 8052+8043
25 112 čt 2.4. 15:412.4. 20:07 8052+8043
25 112 st 1.4. 4:471.4. 21:06 8052+8043
25 104 út 31.3. 13:4631.3. 20:07 8052+8043
25 106 út 31.3. 5:5931.3. 9:00 8052+8043*MU
25 102 pá 27.3. 5:1028.3. 0:11 8052+8043
25 106 čt 26.3. 5:5927.3. 0:29 8052+8043
25 102 st 25.3. 5:1026.3. 0:11 8052+8043
25 104 út 24.3. 13:4624.3. 20:07 8052+8043
25 104 út 24.3. 5:1924.3. 9:22 8052+8043
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.