Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8051

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179607

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 036 731 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 101 st 3.3. 22:234.3. 5:01 8051
sjHL 101 út 2.3. 22:233.3. 5:01 8051
sjHL 101 po 1.3. 22:232.3. 5:01 8051
sjHL 101 ne 28.2. 22:231.3. 5:01 8051
sjHL 101 so 27.2. 22:2328.2. 5:01 8051
sjHL 101 pá 26.2. 22:2327.2. 5:01 8051
sjHL 101 čt 25.2. 22:2326.2. 5:01 8051
sjHL 101 st 24.2. 22:2325.2. 5:01 8051
sjHL 101 út 23.2. 22:2324.2. 5:01 8051
sjHL 101 po 22.2. 22:2323.2. 5:01 8051
sjHL 101 ne 21.2. 22:2322.2. 5:01 8051
sjHL 101 so 20.2. 22:2321.2. 5:01 8051
sjHL 101 pá 19.2. 22:2320.2. 5:01 8051
sjHL 101 čt 18.2. 22:2319.2. 5:01 8051
sjHL 101 st 17.2. 22:2318.2. 5:01 8051
sjHL 101 út 16.2. 22:2317.2. 5:01 8051
sjHL 101 po 15.2. 22:2316.2. 5:01 8051
sjHL 101 ne 14.2. 22:2315.2. 5:01 8051
13+97 164 út 9.2. 7:3210.2. 5:02 8051
21+92 155 st 3.2. 14:454.2. 6:07 8051*Z
13 104 pá 29.1. 6:5229.1. 22:00 8051
13 103 ne 24.1. 9:2824.1. 21:40 8051
13 104 pá 22.1. 6:5222.1. 22:00 8051
13 104 čt 21.1. 6:5221.1. 22:00 8051
13 104 st 20.1. 6:5220.1. 22:00 8051
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8369

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.