Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8051

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179607

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 029 051 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 105 po 4.5. 6:174.5. 19:58 8088+8051
 5  111 čt 30.4. 6:0430.4. 9:38 8088+8051
15 102 st 29.4. 5:4529.4. 23:22 8088+8051
 7  107 út 28.4. 6:0128.4. 22:14 8088+8051
15 109 po 27.4. 5:1227.4. 18:59 8088+8051
15 107 pá 24.4. 6:4724.4. 22:44 8088+8051
 5  105 st 22.4. 14:1222.4. 19:37 8088+8051
 5  105 st 22.4. 6:5222.4. 10:27 8088+8051
 7  103 út 21.4. 5:2921.4. 21:44 8088+8051
15 107 po 20.4. 6:4720.4. 22:44 8088+8051
15 109 čt 16.4. 5:1216.4. 19:00 8088+8051
15 102 st 15.4. 5:4515.4. 23:23 8088+8051
 7  103 út 14.4. 5:3014.4. 21:44 8088+8051
 7  109 čt 9.4. 4:2310.4. 0:44 8088+8051
 5  111 st 8.4. 15:128.4. 22:35 8088+8051
 5  111 st 8.4. 6:048.4. 9:38 8088+8051
 7  103 út 7.4. 5:297.4. 21:44 8088+8051
 7  103 po 6.4. 5:296.4. 21:44 8088+8051
15 105 pá 3.4. 6:173.4. 19:59 8088+8051
15 109 čt 2.4. 5:122.4. 19:00 8088+8051
15 105 st 1.4. 6:171.4. 19:59 8088+8051
 6  104 út 31.3. 5:4131.3. 20:40 8088+8051
 7  101 po 30.3. 5:0330.3. 21:15 8088+8051
 7  109 pá 27.3. 4:2328.3. 0:44 8088+8051
 7  109 čt 26.3. 4:2327.3. 0:44 8088+8051


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.