Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8051

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179607

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 120 641 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 107 ne 26.5. 9:3126.5. 19:30 8051
23 110 so 25.5. 9:5325.5. 19:45 8051
23 101 ne 19.5. 10:2319.5. 18:45 8051
23 101 ne 12.5. 10:2312.5. 18:45 8051
23 107 so 11.5. 8:5311.5. 18:45 8051
19+93 254 st 8.5. 21:308.5. 22:30 8051*Z1
23 111 st 8.5. 9:538.5. 19:45 8051
23 103 ne 5.5. 13:485.5. 19:00 8051
23 110 so 4.5. 9:534.5. 19:45 8051
23 102 st 1.5. 8:531.5. 18:45 8051
13 107 út 30.4. 6:1730.4. 19:38 8051
13 107 po 29.4. 6:1729.4. 19:38 8051
13 107 út 23.4. 6:1723.4. 19:03 8051
13 107 po 22.4. 6:1722.4. 19:03 8051
13 107 pá 19.4. 6:1719.4. 19:03 8051
13 107 čt 18.4. 6:1718.4. 19:03 8051
13 107 st 17.4. 6:1717.4. 19:03 8051
24 104 út 9.4. 5:459.4. 19:48 8051+8053
24 107 po 8.4. 6:148.4. 20:16 8051+8053
16 111 pá 5.4. 6:115.4. 19:00 8051+8053
16 114 čt 4.4. 4:354.4. 19:28 8051+8053
16 108 st 3.4. 5:153.4. 23:16 8051+8053
24 102 út 2.4. 6:522.4. 19:20 8051+8053
16 101 po 25.3. 6:5125.3. 19:57 8051+8053
16 108 čt 21.3. 5:1521.3. 23:16 8051+8053
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8520

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.