Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1971
V provozu od: 1979
Vyřazení: duben 2014
Výrobní číslo: 160452
Původní evidenční číslo: 6793
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 2 065 007 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
16 | 102 | st 30.4. 6:20 | 30.4. 9:42 | 8050+8052 | ||
16 | 102 | út 29.4. 6:20 | 29.4. 9:42 | 8052+8050 | ||
16 | 102 | po 28.4. 14:34 | 28.4. 20:22 | 8050+8052 | ||
16 | 102 | po 28.4. 6:20 | 28.4. 9:42 | 8050+8052 | ||
25 | 109 | so 26.4. 4:47 | 27.4. 0:29 | 8050+8052 | ||
25 | 104 | pá 25.4. 5:19 | 25.4. 9:22 | 8050+8052 | ||
16 | 102 | čt 24.4. 6:20 | 24.4. 9:42 | 8050+8005 | ||
30 | 103 | po 21.4. 12:44 | 22.4. 1:17 | 8050+8005 | ||
30 | 108 | ne 20.4. 4:24 | 20.4. 22:55 | 8050+8005 | ||
30 | 103 | so 19.4. 7:43 | 20.4. 1:17 | 8050+8005 | ||
30 | 107 | pá 18.4. 17:09 | 19.4. 1:17 | 8050+8005 | ||
13 | 104 | st 16.4. 5:42 | 16.4. 20:18 | 8050 | ||
13 | 104 | út 15.4. 5:42 | 15.4. 20:18 | 8050 | ||
8 | 114 | po 14.4. 6:31 | 14.4. 23:48 | 8050+8064 | ||
8 | 106 | ne 13.4. 9:06 | 13.4. 23:28 | 8050 | ||
8 | 108 | so 12.4. 7:40 | 13.4. 0:08 | 8050 | ||
13 | 104 | pá 11.4. 5:42 | 11.4. 20:18 | 8050 | ||
13 | 104 | čt 10.4. 5:42 | 10.4. 20:18 | 8050 | ||
13 | 104 | st 9.4. 5:42 | 9.4. 20:18 | 8050 | ||
13 | 104 | út 8.4. 5:42 | 8.4. 20:18 | 8050 | ||
13 | 104 | po 7.4. 5:42 | 7.4. 20:18 | 8050 | ||
8 | 108 | so 5.4. 7:40 | 6.4. 0:08 | 8050 | ||
13 | 104 | pá 4.4. 5:42 | 4.4. 20:18 | 8050 | ||
13 | 104 | čt 3.4. 5:42 | 3.4. 20:18 | 8050 | ||
13 | 104 | po 31.3. 5:42 | 31.3. 20:18 | 8050 |