Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8044

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1971

V provozu od: 1979

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 160463

Původní evidenční číslo: 6804

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 293 673 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 8  101 pá 3.1. 6:143.1. 19:05 8044+8020
 8  106 st 1.1. 9:061.1. 23:27 8044
Rok 2013
 8  104 ne 29.12. 8:4629.12. 22:47 8044
16 102 st 13.11. 14:3513.11. 20:22 8038+8044
16 104 po 11.11. 7:2011.11. 20:22 8038+8044
16 114 pá 8.11. 6:248.11. 21:52 8038+8044
16 116 čt 7.11. 6:407.11. 19:53 8038+8044
16 107 st 6.11. 5:346.11. 18:28 8038+8044
16 105 út 5.11. 5:035.11. 20:30 8038+8044
16 106 po 4.11. 5:184.11. 10:36 8038+8044
16 110 so 2.11. 8:403.11. 0:05 8038+8044
16 106 ne 27.10. 11:2128.10. 0:05 8038+8044
16 106 so 26.10. 5:0726.10. 23:05 8038+8044
16 103 pá 25.10. 4:4725.10. 20:12 8038+8044
16 109 čt 24.10. 5:4625.10. 0:05 8038+8044
18 101 čt 17.10. 5:3617.10. 10:33 8038+8044
18 109 po 14.10. 4:2414.10. 10:16 8038+8044
18 109 pá 11.10. 4:2411.10. 10:16 8038+8044
18 110 čt 10.10. 4:3910.10. 22:59 8038+8044
18 112 st 9.10. 4:549.10. 20:53 8038+8044
18 109 út 8.10. 14:349.10. 0:55 8038+8044
18 104 ne 6.10. 4:257.10. 0:55 8038+8044
18 105 so 5.10. 4:256.10. 0:35 8038+8044
18 107 pá 4.10. 6:215.10. 0:38 8038+8044
18 101 čt 3.10. 13:253.10. 19:27 8038+8044


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.