Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8043

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1971

V provozu od: 1979

Vyřazení: 8. 8. 2016

Výrobní číslo: 160445

Původní evidenční číslo: 6786

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 099 716 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
16 107 po 8.8. 4:578.8. 10:26 8042+8043
16 102 ne 7.8. 6:417.8. 20:52 8042+8043
16 107 so 6.8. 5:216.8. 21:44 8042+8043
16 107 pá 5.8. 14:435.8. 20:13 8042+8043
16 114 pá 5.8. 6:295.8. 9:25 8042+8043
16 108 čt 4.8. 7:104.8. 20:20 8042+8043
16 101 st 3.8. 5:463.8. 21:44 8042+8043
16 110 út 2.8. 5:122.8. 20:37 8042+8043
16 110 po 1.8. 5:121.8. 20:37 8042+8043
16 103 ne 31.7. 4:2131.7. 20:59 8042+8043
16 101 so 30.7. 6:0130.7. 19:59 8042+8043
16 105 pá 29.7. 4:2129.7. 19:51 8042+8043
16 106 čt 28.7. 4:4128.7. 22:55 8042+8043
16 108 st 27.7. 7:1027.7. 20:20 8042+8043
16 101 út 26.7. 4:4126.7. 21:24 8042+8043
16 111 po 25.7. 15:2925.7. 21:33 8042+8043
16 105 pá 22.7. 5:1222.7. 15:00 8042+8043*MU
16 106 čt 21.7. 14:3921.7. 20:32 8042+8043
16 111 čt 21.7. 4:2121.7. 10:26 8042+8043
16 109 st 20.7. 6:0020.7. 20:59 8042+8043
16 103 út 19.7. 4:5719.7. 20:00 8042+8043
16 103 po 18.7. 4:5718.7. 20:00 8042+8043
16 104 ne 17.7. 6:0117.7. 19:44 8042+8043
16 109 so 16.7. 8:1016.7. 21:23 8042+8043
16 102 čt 9.6. 14:369.6. 20:21 8042+8043
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.