Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8037

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1971

V provozu od: 1979

Vyřazení: září 2014

Výrobní číslo: 160443

Původní evidenční číslo: 6784

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 8  111 čt 18.9. 6:0218.9. 21:32 8052+8037
25 101 po 21.4. 4:5322.4. 0:29 8052+8037
25 107 so 19.4. 4:5119.4. 21:36 8052+8037
25 113 út 15.4. 6:4215.4. 19:08 8052+8037
25 104 po 14.4. 13:4614.4. 22:19 8052+8037
25 103 ne 13.4. 5:3113.4. 20:36 8052+8037
25 107 so 12.4. 4:5112.4. 21:36 8052+8037
25 113 po 7.4. 6:427.4. 19:08 8052+8037
25 101 ne 30.3. 4:5331.3. 0:29 8052+8037
16 104 so 29.3. 6:2029.3. 20:21 8052+8037
16 118 pá 28.3. 6:0628.3. 20:11 8052+8037
25 115 út 25.3. 14:5325.3. 21:36 8052+8037
25 101 so 22.3. 5:3323.3. 0:28 8052+8037
25 103 st 19.3. 5:3920.3. 0:28 8052+8037
25 103 po 17.3. 5:3918.3. 0:28 8052+8037
25 101 so 15.3. 5:3316.3. 0:28 8052+8037
25 101 ne 9.3. 4:5310.3. 0:28 8052+8037
25 101 so 8.3. 5:339.3. 0:28 8052+8037
25 103 ne 2.3. 5:312.3. 20:36 8052+8037
25 101 ne 23.2. 4:5324.2. 0:28 8052+8037
25 101 so 22.2. 5:3323.2. 0:28 8052+8037
 8  106 st 19.2. 5:2019.2. 23:07 8052+8037
17 109 út 18.2. 5:1218.2. 23:44 8052+8037
17 104 ne 16.2. 6:5316.2. 22:25 8052+8037
17 104 so 15.2. 6:4716.2. 0:30 8052+8037


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.