Domovská vozovna: Hloubětín
Aktuální vozovna: Pankrác (od 9.7.2019)
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
V provozu od: 1. 1. 2003
Vyřazení: 22. 10. 2019
Výrobní číslo: 156236
Původní evidenční číslo: Olomouc 117
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: CITY (textil). Výrobce: C.I.E.B. Kahovec
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 2 153 673 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2019 | ||||||
24 | 406 | út 22.10. 6:10 | 22.10. 10:50 | 8053+8029*MU*1 | ||
11 | 405 | po 21.10. 6:07 | 21.10. 18:33 | 8053+8029 | ||
3 | 413 | pá 18.10. 14:12 | 18.10. 19:47 | 8053+8029 | ||
14 | 415 | pá 18.10. 5:22 | 18.10. 10:18 | 8053+8029 | ||
24 | 406 | čt 17.10. 6:10 | 17.10. 20:08 | 8053+8029 | ||
11 | 405 | st 16.10. 6:07 | 16.10. 18:33 | 8053+8029 | ||
24 | 406 | út 15.10. 6:10 | 15.10. 21:58 | 8053+8029 | ||
11 | 405 | po 14.10. 6:07 | 14.10. 18:33 | 8053+8029 | ||
11 | 405 | pá 11.10. 6:07 | 11.10. 18:33 | 8053+8029 | ||
14 | 415 | čt 10.10. 14:57 | 10.10. 19:57 | 8053+8029 | ||
6 | 409 | čt 10.10. 4:21 | 10.10. 10:10 | 8053+8029 | ||
24 | 406 | st 9.10. 6:10 | 9.10. 14:20 | 8053+8029*MU*2 | ||
17 | 424 | út 8.10. 15:08 | 8.10. 18:30 | 8053+8029*MU | ||
17 | 424 | út 8.10. 4:31 | 8.10. 9:47 | 8053+8029 | ||
11 | 405 | po 7.10. 6:07 | 7.10. 18:33 | 8053+8029 | ||
24 | 406 | st 2.10. 6:10 | 2.10. 17:00 | 8053+8029*MU | ||
3 | 415 | út 1.10. 14:29 | 1.10. 22:21 | 8053+8029 | ||
3 | 415 | po 30.9. 6:32 | 30.9. 10:05 | 8053+8029 | ||
24 | 406 | pá 27.9. 6:10 | 27.9. 15:30 | 8053+8029*MU | ||
6 | 410 | čt 26.9. 5:20 | 26.9. 15:10 | 8053+8029*MU | ||
3 | 411 | st 25.9. 4:41 | 25.9. 19:39 | 8053+8029 | ||
11 | 414 | út 24.9. 15:01 | 24.9. 21:38 | 8053+8029 | ||
6 | 409 | út 24.9. 7:20 | 24.9. 10:10 | 8053+8029*Z1 | ||
6 | 410 | po 23.9. 5:20 | 23.9. 21:19 | 8053+8029 | ||
6 | 412 | pá 20.9. 15:32 | 20.9. 21:03 | 8053+8029 |