Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8029

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

V provozu od: 1. 1. 2003

Vyřazení: 22. 10. 2019

Výrobní číslo: 156236

Původní evidenční číslo: Olomouc 117

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: CITY (textil). Výrobce: C.I.E.B. Kahovec

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 178 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 406 út 22.10. 6:1022.10. 10:50 8053+8029*MU*1
11 405 po 21.10. 6:0721.10. 18:33 8053+8029
 3  413 pá 18.10. 14:1218.10. 19:47 8053+8029
14 415 pá 18.10. 5:2218.10. 10:18 8053+8029
24 406 čt 17.10. 6:1017.10. 20:08 8053+8029
11 405 st 16.10. 6:0716.10. 18:33 8053+8029
24 406 út 15.10. 6:1015.10. 21:58 8053+8029
11 405 po 14.10. 6:0714.10. 18:33 8053+8029
11 405 pá 11.10. 6:0711.10. 18:33 8053+8029
14 415 čt 10.10. 14:5710.10. 19:57 8053+8029
 6  409 čt 10.10. 4:2110.10. 10:10 8053+8029
24 406 st 9.10. 6:109.10. 14:20 8053+8029*MU*2
17 424 út 8.10. 15:088.10. 18:30 8053+8029*MU
17 424 út 8.10. 4:318.10. 9:47 8053+8029
11 405 po 7.10. 6:077.10. 18:33 8053+8029
24 406 st 2.10. 6:102.10. 17:00 8053+8029*MU
 3  415 út 1.10. 14:291.10. 22:21 8053+8029
 3  415 po 30.9. 6:3230.9. 10:05 8053+8029
24 406 pá 27.9. 6:1027.9. 15:30 8053+8029*MU
 6  410 čt 26.9. 5:2026.9. 15:10 8053+8029*MU
 3  411 st 25.9. 4:4125.9. 19:39 8053+8029
11 414 út 24.9. 15:0124.9. 21:38 8053+8029
 6  409 út 24.9. 7:2024.9. 10:10 8053+8029*Z
 6  410 po 23.9. 5:2023.9. 21:19 8053+8029
 6  412 pá 20.9. 15:3220.9. 21:03 8053+8029
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada trakčního motoru
*2 = technická závada na Václavském nám. ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8083

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.