Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8029

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

V provozu od: 1. 1. 2003

Výrobní číslo: 156236

Původní evidenční číslo: Olomouc 117

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: CITY (textil). Výrobce: C.I.E.B. Kahovec

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 159 223 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 107 čt 21.2. 6:4021.2. 20:09 8029+8088
24 105 st 20.2. 6:1620.2. 19:49 8029+8088
 7  101 út 19.2. 5:4119.2. 19:37 8029+8088
 7  104 po 18.2. 6:1318.2. 20:07 8029+8088
24 104 pá 15.2. 6:0615.2. 19:39 8029+8088
 6  142 čt 14.2. 6:1114.2. 23:59 8029+8088
16 103 st 13.2. 14:5113.2. 20:45 8029+8088
16 110 út 12.2. 5:2113.2. 0:28 8029+8088
16 116 po 11.2. 14:0011.2. 19:50 8029+8088
 6  113 pá 8.2. 6:348.2. 18:58 8029+8088
 7  101 čt 7.2. 5:417.2. 19:37 8029+8088
 6  142 st 6.2. 6:116.2. 23:59 8029+8088
 6  144 út 5.2. 5:395.2. 18:48 8029+8088
 7  112 po 4.2. 5:174.2. 21:29 8029+8088
 6  144 st 30.1. 6:0930.1. 9:15 8029+8087*MU
24 107 út 29.1. 11:1029.1. 20:09 8029+8087*Z
24 107 út 29.1. 6:4029.1. 9:00 8029+8087*MU
24 105 po 28.1. 6:1628.1. 19:49 8029+8087
24 106 pá 25.1. 6:2425.1. 19:59 8029+8087
 7  106 čt 24.1. 6:2924.1. 20:25 8029+8087
26 116 st 23.1. 6:0723.1. 20:01 8029+8087
 7  105 út 22.1. 6:2122.1. 22:14 8029+8087
24 107 po 21.1. 6:4021.1. 20:09 8029+8087
 6  101 pá 18.1. 5:0918.1. 20:40 8029+8087
 7  105 čt 17.1. 6:2118.1. 0:24 8029+8087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8572

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.