Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8021

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1971

V provozu od: 1979

Vyřazení: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 160448

Původní evidenční číslo: 6789

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 138 077 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
16 106 pá 15.7. 5:2915.7. 9:31 8038+8021
16 106 čt 14.7. 14:3914.7. 20:32 8038+8021
16 106 čt 14.7. 5:2914.7. 9:31 8038+8021
16 109 st 13.7. 6:0013.7. 20:59 8038+8021
16 103 út 12.7. 4:5712.7. 20:00 8038+8021
16 111 po 11.7. 15:2911.7. 21:33 8038+8021
16 111 po 11.7. 4:2111.7. 10:26 8038+8021
16 103 ne 10.7. 5:4110.7. 21:17 8038+8021
16 108 so 9.7. 5:419.7. 21:32 8038+8021
16 102 pá 8.7. 6:368.7. 21:32 8038+8021
16 109 čt 7.7. 6:017.7. 18:00 8038+8021*MU
16 107 st 6.7. 4:416.7. 20:32 8038+8021
16 106 út 5.7. 5:215.7. 20:59 8038+8021
16 103 po 4.7. 4:574.7. 20:00 8038+8021
16 103 ne 3.7. 5:413.7. 21:17 8038+8021
16 105 pá 1.7. 4:211.7. 20:53 8038+8021
16 106 čt 30.6. 7:0530.6. 20:59 8038+8021
16 104 st 29.6. 6:4929.6. 23:01 8038+8021
16 102 út 28.6. 14:3628.6. 20:21 8038+8021
16 102 út 28.6. 6:2028.6. 9:42 8038+8021
16 102 po 27.6. 14:3627.6. 20:21 8038+8021
16 110 ne 26.6. 14:2726.6. 19:59 8038+8021
16 107 so 25.6. 5:2125.6. 21:44 8038+8021
16 112 pá 24.6. 5:2824.6. 21:44 8038+8021
16 114 čt 23.6. 5:3723.6. 19:33 8038+8021
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.