Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8020

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1971

V provozu od: 1979

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 160417

Původní evidenční číslo: 6758

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 293 822 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 8  101 pá 3.1. 6:143.1. 19:05 8044+8020
Rok 2013
18 115 pá 27.9. 5:1928.9. 1:42 8102+8020
18 109 po 23.9. 14:3724.9. 1:02 8102+8020
18 101 pá 20.9. 13:2620.9. 19:35 8102+8020
18 107 pá 20.9. 6:2121.9. 0:42 8102+8020
18 112 čt 19.9. 4:5119.9. 20:53 8102+8020
18 113 út 17.9. 5:0318.9. 1:22 8102+8020
18 112 po 16.9. 4:5116.9. 20:53 8102+8020
18 109 so 14.9. 4:1915.9. 1:42 8102+8020
18 105 pá 13.9. 3:5913.9. 20:04 8102+8020
18 110 čt 12.9. 4:3712.9. 22:59 8102+8020
18 109 út 10.9. 14:3711.9. 1:02 8102+8020
18 109 út 10.9. 4:1910.9. 10:27 8102+8020
18 103 so 7.9. 4:398.9. 0:42 8102+8020
18 112 čt 5.9. 4:515.9. 20:53 8102+8020
18 112 st 4.9. 4:514.9. 20:53 8102+8020
18 101 út 3.9. 13:263.9. 19:35 8102+8020
18 101 út 3.9. 5:353.9. 10:41 8102+8020
16 101 pá 28.6. 6:4828.6. 20:22 8102+8020
16 112 st 26.6. 6:0926.6. 19:44 8102+8020
16 101 út 25.6. 6:4825.6. 20:22 8102+8020
16 106 po 17.6. 5:0917.6. 21:15 8102+8020


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.