Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1974
V provozu od: 1979
Vyřazení: 11. 1. 2016
Výrobní číslo: 162554
Původní evidenční číslo: 6920
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 929 148 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2015 | ||||||
25 | 103 | út 5.5. 5:30 | 5.5. 9:30 | 8018+8049*MU | ||
25 | 106 | po 4.5. 5:59 | 4.5. 20:26 | 8018+8049 | ||
25 | 107 | po 27.4. 5:46 | 27.4. 20:07 | 8018+8049 | ||
25 | 105 | ne 26.4. 4:54 | 26.4. 21:06 | 8018+8049 | ||
25 | 104 | pá 24.4. 13:46 | 24.4. 20:07 | 8018+8049 | ||
25 | 104 | čt 23.4. 13:46 | 23.4. 20:07 | 8018+8049 | ||
25 | 107 | čt 23.4. 5:46 | 23.4. 10:30 | 8018+8049*MU | ||
25 | 111 | st 22.4. 4:47 | 22.4. 21:06 | 8018+8049 | ||
25 | 102 | po 20.4. 5:10 | 21.4. 0:11 | 8018+8049 | ||
25 | 111 | pá 17.4. 4:47 | 17.4. 21:06 | 8018+8049 | ||
25 | 102 | čt 16.4. 5:10 | 17.4. 0:11 | 8018+8049 | ||
25 | 106 | st 15.4. 5:59 | 15.4. 20:26 | 8018+8049 | ||
25 | 114 | út 14.4. 4:53 | 14.4. 21:24 | 8018+8049 | ||
25 | 111 | po 13.4. 4:47 | 13.4. 21:06 | 8018+8049 | ||
25 | 103 | ne 12.4. 4:47 | 12.4. 22:53 | 8018+8049 | ||
25 | 101 | so 11.4. 8:20 | 12.4. 0:29 | 8018+8049 | ||
25 | 106 | pá 10.4. 5:59 | 10.4. 20:26 | 8018+8049 | ||
25 | 106 | čt 9.4. 5:59 | 9.4. 20:26 | 8018+8049 | ||
25 | 112 | st 8.4. 4:47 | 8.4. 21:06 | 8018+8049 | ||
25 | 112 | út 7.4. 4:47 | 7.4. 21:06 | 8018+8049 | ||
25 | 101 | ne 5.4. 4:54 | 6.4. 0:29 | 8018+8049 | ||
25 | 101 | so 4.4. 5:34 | 5.4. 0:29 | 8018+8049 | ||
25 | 109 | pá 3.4. 5:24 | 3.4. 19:38 | 8018+8049 | ||
25 | 109 | čt 2.4. 5:24 | 2.4. 19:38 | 8018+8049 | ||
25 | 104 | st 1.4. 13:46 | 1.4. 20:07 | 8018+8049 |