Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8018

Evidované celoplošné polepy:

Mr. Brown ledová káva (od 5. 12. 2013 do 1. 6. 2015)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1979

Vyřazení: 11. 1. 2016

Výrobní číslo: 162554

Původní evidenční číslo: 6920

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 929 148 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
25 103 út 5.5. 5:305.5. 9:30 8018+8049*MU
25 106 po 4.5. 5:594.5. 20:26 8018+8049
25 107 po 27.4. 5:4627.4. 20:07 8018+8049
25 105 ne 26.4. 4:5426.4. 21:06 8018+8049
25 104 pá 24.4. 13:4624.4. 20:07 8018+8049
25 104 čt 23.4. 13:4623.4. 20:07 8018+8049
25 107 čt 23.4. 5:4623.4. 10:30 8018+8049*MU
25 111 st 22.4. 4:4722.4. 21:06 8018+8049
25 102 po 20.4. 5:1021.4. 0:11 8018+8049
25 111 pá 17.4. 4:4717.4. 21:06 8018+8049
25 102 čt 16.4. 5:1017.4. 0:11 8018+8049
25 106 st 15.4. 5:5915.4. 20:26 8018+8049
25 114 út 14.4. 4:5314.4. 21:24 8018+8049
25 111 po 13.4. 4:4713.4. 21:06 8018+8049
25 103 ne 12.4. 4:4712.4. 22:53 8018+8049
25 101 so 11.4. 8:2012.4. 0:29 8018+8049
25 106 pá 10.4. 5:5910.4. 20:26 8018+8049
25 106 čt 9.4. 5:599.4. 20:26 8018+8049
25 112 st 8.4. 4:478.4. 21:06 8018+8049
25 112 út 7.4. 4:477.4. 21:06 8018+8049
25 101 ne 5.4. 4:546.4. 0:29 8018+8049
25 101 so 4.4. 5:345.4. 0:29 8018+8049
25 109 pá 3.4. 5:243.4. 19:38 8018+8049
25 109 čt 2.4. 5:242.4. 19:38 8018+8049
25 104 st 1.4. 13:461.4. 20:07 8018+8049
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.