Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8017

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1979

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 162551

Původní evidenční číslo: 6917

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 866 044 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
16 107 po 6.1. 4:396.1. 21:33 8094+8017
16 102 so 4.1. 6:204.1. 20:21 8094+8017
16 106 čt 2.1. 4:402.1. 22:53 8094+8017
16 102 st 1.1. 8:201.1. 22:34 8094+8017
Rok 2013
16 102 ne 29.12. 5:3929.12. 22:34 8094+8017
25 102 čt 5.12. 4:535.12. 19:51 8098+8017
 8  101 út 3.12. 6:393.12. 20:06 8098+8017
 8  111 po 2.12. 6:022.12. 21:31 8098+8017
 8  112 pá 29.11. 6:1229.11. 23:47 8098+8017
 8  108 čt 28.11. 5:5128.11. 19:18 8098+8017
 8  114 út 26.11. 6:3127.11. 0:07 8098+8017
 8  108 út 19.11. 5:5119.11. 19:18 8098+8017
 8  103 ne 10.11. 5:2610.11. 22:42 8098+8017
 8  106 pá 8.11. 6:589.11. 0:42 8098+8017
 8  111 st 6.11. 5:456.11. 19:47 8098+8017
 8  104 po 4.11. 6:455.11. 0:22 8098+8017
 8  103 ne 27.10. 5:2627.10. 22:42 8098+8017
 8  105 so 26.10. 4:4326.10. 23:02 8098+8017
 8  106 pá 25.10. 6:5826.10. 0:42 8098+8017
 8  111 čt 17.10. 5:5618.10. 0:02 8098+8017
 8  104 po 14.10. 6:4514.10. 22:27 8098+8017
 8  104 čt 10.10. 6:4510.10. 22:27 8098+8017
 8  104 st 9.10. 6:459.10. 22:27 8098+8017
 8  102 út 8.10. 4:468.10. 20:34 8098+8017
 8  111 po 7.10. 5:568.10. 0:02 8098+8017


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.