Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1974
V provozu od: 1979
Vyřazení: leden 2014
Výrobní číslo: 162551
Původní evidenční číslo: 6917
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 866 044 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
16 | 107 | po 6.1. 4:39 | 6.1. 21:33 | 8094+8017 | ||
16 | 102 | so 4.1. 6:20 | 4.1. 20:21 | 8094+8017 | ||
16 | 106 | čt 2.1. 4:40 | 2.1. 22:53 | 8094+8017 | ||
16 | 102 | st 1.1. 8:20 | 1.1. 22:34 | 8094+8017 | ||
Rok 2013 | ||||||
16 | 102 | ne 29.12. 5:39 | 29.12. 22:34 | 8094+8017 | ||
25 | 102 | čt 5.12. 4:53 | 5.12. 19:51 | 8098+8017 | ||
8 | 101 | út 3.12. 6:39 | 3.12. 20:06 | 8098+8017 | ||
8 | 111 | po 2.12. 6:02 | 2.12. 21:31 | 8098+8017 | ||
8 | 112 | pá 29.11. 6:12 | 29.11. 23:47 | 8098+8017 | ||
8 | 108 | čt 28.11. 5:51 | 28.11. 19:18 | 8098+8017 | ||
8 | 114 | út 26.11. 6:31 | 27.11. 0:07 | 8098+8017 | ||
8 | 108 | út 19.11. 5:51 | 19.11. 19:18 | 8098+8017 | ||
8 | 103 | ne 10.11. 5:26 | 10.11. 22:42 | 8098+8017 | ||
8 | 106 | pá 8.11. 6:58 | 9.11. 0:42 | 8098+8017 | ||
8 | 111 | st 6.11. 5:45 | 6.11. 19:47 | 8098+8017 | ||
8 | 104 | po 4.11. 6:45 | 5.11. 0:22 | 8098+8017 | ||
8 | 103 | ne 27.10. 5:26 | 27.10. 22:42 | 8098+8017 | ||
8 | 105 | so 26.10. 4:43 | 26.10. 23:02 | 8098+8017 | ||
8 | 106 | pá 25.10. 6:58 | 26.10. 0:42 | 8098+8017 | ||
8 | 111 | čt 17.10. 5:56 | 18.10. 0:02 | 8098+8017 | ||
8 | 104 | po 14.10. 6:45 | 14.10. 22:27 | 8098+8017 | ||
8 | 104 | čt 10.10. 6:45 | 10.10. 22:27 | 8098+8017 | ||
8 | 104 | st 9.10. 6:45 | 9.10. 22:27 | 8098+8017 | ||
8 | 102 | út 8.10. 4:46 | 8.10. 20:34 | 8098+8017 | ||
8 | 111 | po 7.10. 5:56 | 8.10. 0:02 | 8098+8017 |