Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8016

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1979

Vyřazení: 6. 4. 2016

Výrobní číslo: 162547

Původní evidenční číslo: 6913

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 055 520 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
16 107 st 6.4. 4:406.4. 17:00 8016+8014*MU*1
16 107 út 5.4. 4:406.4. 0:21 8016+8014
16 107 po 4.4. 4:405.4. 0:21 8016+8014
16 105 ne 3.4. 5:024.4. 0:22 8016+8014
16 114 pá 1.4. 6:081.4. 22:07 8016+8014
16 112 čt 31.3. 5:5131.3. 21:50 8016+8014
16 107 st 30.3. 4:4031.3. 0:22 8016+8014
16 105 út 29.3. 7:1329.3. 23:42 8016+8014
16 103 po 28.3. 4:4128.3. 21:23 8016+8014
16 103 ne 27.3. 4:4127.3. 21:23 8016+8014
16 107 so 26.3. 5:4126.3. 22:07 8016+8014
16 107 pá 25.3. 5:4125.3. 22:07 8016+8014
16 112 čt 24.3. 5:5124.3. 21:50 8016+8014
16 112 st 23.3. 5:5123.3. 21:50 8016+8014
16 112 út 22.3. 5:5122.3. 21:50 8016+8014
16 117 po 21.3. 14:1621.3. 20:10 8016+8014
16 117 po 21.3. 6:5721.3. 10:17 8016+8014
16 101 ne 20.3. 6:5920.3. 23:42 8016+8014
16 105 so 19.3. 5:2119.3. 19:06 8016+8014
16 105 pá 18.3. 7:1318.3. 23:42 8016+8014
16 117 čt 17.3. 14:1617.3. 20:10 8016+8014
16 117 čt 17.3. 6:5717.3. 10:17 8016+8014
16 112 st 16.3. 5:5117.3. 1:06 8016+8014
16 107 út 15.3. 4:4016.3. 0:22 8016+8014
16 114 po 14.3. 6:0815.3. 1:12 8016+8014
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Závada motorgenerátoru

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.