Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8015

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179933

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 200 293 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 101 pá 12.4. 6:5112.4. 11:15 8015+8009*MU
16 108 čt 11.4. 21:0011.4. 23:16 8015+8009*Z1
16 114 čt 11.4. 4:3511.4. 19:28 8015+8009
16 113 st 10.4. 14:3610.4. 23:56 8015+8009
16 113 st 10.4. 5:4810.4. 10:12 8015+8009
24 107 út 9.4. 6:149.4. 20:16 8015+8009
24 104 po 8.4. 5:458.4. 19:48 8015+8009
16 113 pá 5.4. 14:365.4. 23:56 8015+8009
16 113 pá 5.4. 5:485.4. 10:12 8015+8009
16 101 út 2.4. 6:512.4. 19:57 8015+8009
16 113 čt 28.3. 14:3628.3. 23:56 8015+8009
16 113 čt 28.3. 5:4828.3. 10:12 8015+8009
16 117 st 27.3. 15:0828.3. 0:36 8015+8009
16 113 st 27.3. 5:4827.3. 10:12 8015+8009
16 113 út 26.3. 14:3626.3. 23:56 8015+8009
16 113 út 26.3. 5:4826.3. 10:12 8015+8009
16 111 pá 22.3. 6:1122.3. 19:00 8015+8009
16 101 st 20.3. 6:5120.3. 19:57 8015+8009
16 101 po 18.3. 6:5118.3. 19:57 8015+8009
16 101 st 13.3. 6:5113.3. 19:57 8015+8009
24 107 po 11.3. 6:1411.3. 20:16 8015+8009
16 113 pá 8.3. 14:368.3. 23:56 8015+8009
16 113 pá 8.3. 5:488.3. 10:12 8015+8009
16 101 út 5.3. 6:515.3. 19:57 8015+8009
16 108 po 4.3. 5:154.3. 23:16 8015+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.