Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8015

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179933

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 035 523 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 106 po 22.10. 4:5622.10. 21:08 8015+8079
15 104 pá 19.10. 6:1719.10. 21:51 8015+8079
15 106 čt 18.10. 6:4118.10. 20:07 8015+8079
24 104 st 17.10. 6:0617.10. 19:39 8015+8079
 7  106 út 16.10. 6:2916.10. 20:25 8015+8079
24 106 po 15.10. 6:2415.10. 19:59 8015+8079
24 105 pá 12.10. 6:1612.10. 19:49 8015+8079
 7  105 čt 11.10. 6:2111.10. 22:14 8015+8079
 7  101 st 10.10. 5:4110.10. 17:00 8015+8079*MU
24 107 út 9.10. 6:409.10. 20:09 8015+8079
24 104 po 8.10. 6:068.10. 19:39 8015+8079
25 116 pá 5.10. 14:405.10. 19:25 8015+8079
 6  143 čt 4.10. 5:394.10. 22:10 8015+8079
26 111 st 3.10. 5:353.10. 22:07 8015+8079
15 104 út 2.10. 6:172.10. 21:52 8015+8079
15 104 po 1.10. 6:171.10. 21:52 8015+8079
 7  101 čt 27.9. 5:4127.9. 19:37 8015+8079
23 104 ne 23.9. 12:4023.9. 20:22 8015+8079*Z
 6  144 pá 21.9. 6:0921.9. 18:32 8015+8079
24 106 čt 20.9. 6:2420.9. 19:59 8015+8079
24 107 st 19.9. 6:4019.9. 20:09 8015+8079
24 104 út 18.9. 6:0618.9. 19:39 8015+8079
 6  142 po 17.9. 6:2817.9. 21:00 8015+8079
 7  114 čt 13.9. 6:4513.9. 21:44 8015+8079
 6  101 st 12.9. 5:0912.9. 20:40 8015+8079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8014+8013

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.