Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8015

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179933

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 107 593 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  103 pá 4.12. 6:174.12. 20:54 8015+8009
15 110 čt 3.12. 5:593.12. 6:45 8015+8009*MU
 6  108 po 30.11. 6:3130.11. 22:14 8015+8009
15 107 pá 30.10. 5:2730.10. 22:27 8015+8009
 8  101 čt 29.10. 4:3929.10. 20:01 8015+8009
 8  110 út 27.10. 4:1927.10. 21:50 8015+8009
 8  109 po 26.10. 5:4826.10. 23:49 8015+8009
 8  101 pá 23.10. 4:3923.10. 20:01 8015+8009
 8  109 čt 22.10. 5:4822.10. 21:34 8015+8009
 8  101 st 21.10. 4:3921.10. 20:01 8015+8009
15 107 út 20.10. 5:2720.10. 22:27 8015+8009
 8  103 po 19.10. 4:5419.10. 20:32 8015+8009
 8  110 pá 16.10. 4:1916.10. 21:50 8015+8009
 8  109 čt 15.10. 5:4815.10. 23:49 8015+8009
 5  108 st 14.10. 5:1614.10. 19:37 8015+8009
 7  104 út 13.10. 5:5813.10. 19:56 8015+8009
11 111 po 12.10. 5:5712.10. 11:01 8015+8009
 5  104 pá 9.10. 6:279.10. 20:45 8015+8009
25 114 čt 8.10. 5:568.10. 19:57 8015+8009
25 114 út 6.10. 5:566.10. 15:30 8015+8009*MU
 8  110 po 5.10. 4:195.10. 21:50 8015+8009
 5  108 pá 2.10. 5:162.10. 19:37 8015+8009
 5  110 čt 1.10. 5:402.10. 0:11 8015+8009
 5  104 st 30.9. 6:2730.9. 20:45 8015+8009
 5  112 út 29.9. 6:1029.9. 9:34 8015+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.