Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8015

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179933

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 129 523 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  110 čt 2.12. 6:562.12. 20:26 8015+8009
 7  113 st 1.12. 5:361.12. 9:20 8015+8009*MU
16 103 út 30.11. 15:2530.11. 19:33 8015+8009
 7  104 út 30.11. 4:2830.11. 6:25 8015+8009*MU*1
 7  106 po 29.11. 6:2929.11. 22:04 8015+8009
26 107 pá 26.11. 7:1426.11. 23:43 8015+8009
26 107 čt 25.11. 7:1425.11. 23:43 8015+8009
 7  109 út 23.11. 5:0623.11. 20:12 8015+8009
 7  114 po 22.11. 15:2022.11. 21:11 8015+8009
16 103 po 22.11. 7:0122.11. 9:17 8015+8009
 7  104 pá 19.11. 4:2819.11. 19:38 8015+8009
 7  106 čt 18.11. 6:2918.11. 22:04 8015+8009
 7  104 út 16.11. 4:2816.11. 19:38 8015+8009
26 107 po 15.11. 7:1415.11. 23:43 8015+8009
 7  106 pá 12.11. 6:2912.11. 22:04 8015+8009
 7  110 čt 11.11. 6:5611.11. 20:26 8015+8009
 7  112 út 9.11. 7:209.11. 18:49 8015+8009
 7  109 po 8.11. 5:068.11. 20:12 8015+8009
 7  112 pá 5.11. 7:205.11. 18:49 8015+8009
 7  112 čt 4.11. 7:204.11. 18:49 8015+8009
 6  112 st 3.11. 5:473.11. 18:44 8015+8009
16 103 út 2.11. 15:252.11. 20:53 8015+8009
 7  114 út 2.11. 5:212.11. 9:05 8015+8009
 7  113 po 1.11. 5:361.11. 20:56 8015+8009
22 135 pá 29.10. 14:3129.10. 22:34 8015+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.