Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8009

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179609

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 102 891 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  102 st 16.11. 5:1516.11. 19:20 8015+8009*MU
16 114 út 15.11. 7:0015.11. 19:34 8015+8009
22 124 po 14.11. 7:0614.11. 18:52 8015+8009
 7  107 čt 10.11. 6:0610.11. 20:01 8015+8009
16 106 st 9.11. 5:519.11. 18:28 8015+8009
16 108 út 8.11. 6:118.11. 23:36 8015+8009
16 104 po 7.11. 18:157.11. 20:31 8015+8009*Z1
16 104 po 7.11. 5:257.11. 16:45 8015+8009*MU
16 114 po 24.10. 7:0024.10. 19:34 8015+8009
16 106 pá 21.10. 5:5121.10. 18:28 8015+8009
 7  107 čt 20.10. 6:0620.10. 20:01 8015+8009
 7  107 út 18.10. 6:0618.10. 20:01 8015+8009
16 114 po 17.10. 7:0017.10. 19:34 8015+8009
24 111 pá 14.10. 6:1214.10. 19:07 8015+8009
 6  114 čt 13.10. 6:1613.10. 20:22 8015+8009
16 114 st 12.10. 7:0012.10. 19:34 8015+8009
16 110 út 11.10. 4:3511.10. 18:55 8015+8009
 7  111 po 10.10. 4:4510.10. 22:26 8015+8009
 7  107 pá 7.10. 6:067.10. 20:01 8015+8009
 7  102 čt 6.10. 5:156.10. 21:29 8015+8009
 7  102 st 5.10. 5:155.10. 21:29 8015+8009
 7  101 út 4.10. 5:004.10. 21:14 8015+8009
 6  117 po 3.10. 6:493.10. 23:13 8015+8009
16 106 pá 30.9. 5:5130.9. 18:28 8015+8009
16 106 čt 29.9. 5:5129.9. 18:28 8015+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9352

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.