Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8009

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179609

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 110 376 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  113 dnes 4:2624.3. 19:01 8015+8009
 7  114 čt 23.3. 4:4523.3. 21:00 8015+8009
 7  103 st 22.3. 5:1522.3. 19:41 8015+8009
 7  105 út 21.3. 5:5721.3. 20:01 8015+8009
 7  111 po 20.3. 14:3120.3. 20:50 8015+8009
 7  115 po 20.3. 5:0020.3. 9:23 8015+8009
 7  114 pá 17.3. 4:4517.3. 17:00 8015+8009*MU
 7  111 čt 16.3. 14:3116.3. 20:50 8015+8009
 7  107 čt 16.3. 6:0616.3. 12:00 8015+8009*MU
 6  102 st 15.3. 6:1615.3. 22:33 8015+8009
16 114 út 14.3. 7:0014.3. 19:34 8015+8009
16 106 po 13.3. 5:5113.3. 18:28 8015+8009
16 114 pá 10.3. 7:0010.3. 19:34 8015+8009
 7  103 čt 9.3. 5:159.3. 19:41 8015+8009
 7  107 st 8.3. 6:068.3. 22:06 8015+8009
 7  113 út 7.3. 4:267.3. 19:01 8015+8009
16 108 po 6.3. 6:116.3. 23:36 8015+8009
16 112 pá 3.3. 5:253.3. 19:23 8015+8009
 7  113 čt 2.3. 4:262.3. 19:01 8015+8009
 7  111 st 1.3. 14:311.3. 20:50 8015+8009
16 101 st 1.3. 6:281.3. 9:01 8015+8009
16 110 út 28.2. 5:1028.2. 19:04 8015+8009
16 104 po 27.2. 5:2527.2. 20:31 8015+8009
16 110 pá 24.2. 4:3524.2. 18:55 8015+8009
 7  107 čt 23.2. 6:0623.2. 22:06 8015+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.