Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8009

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179609

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 122 586 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 108 pá 25.8. 5:4125.8. 23:37 8015+8009
15 101 út 8.8. 5:418.8. 18:30 8015+8009*MU
15 107 pá 4.8. 15:044.8. 19:23 8015+8009
15 107 pá 4.8. 6:444.8. 8:53 8015+8009
15 111 čt 3.8. 5:113.8. 20:02 8015+8009
15 101 st 2.8. 5:412.8. 20:34 8015+8009
15 111 út 1.8. 5:111.8. 20:02 8015+8009
15 111 po 31.7. 5:1131.7. 20:02 8015+8009
15 108 pá 28.7. 4:5329.7. 0:17 8015+8009
15 108 čt 27.7. 4:5328.7. 0:17 8015+8009
15 107 st 26.7. 15:0426.7. 19:23 8015+8009
15 104 út 25.7. 6:1425.7. 18:53 8015+8009
15 104 po 24.7. 6:1424.7. 18:53 8015+8009
 7  106 pá 21.7. 9:4822.7. 0:50 8015+8009*Z1
16 125 pá 7.7. 14:567.7. 20:08 8015+8009
16 125 pá 7.7. 6:167.7. 9:49 8015+8009
14 102 út 4.7. 5:364.7. 20:39 8015+8009
16 110 po 3.7. 6:013.7. 23:57 8015+8009
16 115 pá 30.6. 4:3230.6. 19:21 8015+8009
16 112 čt 29.6. 6:0129.6. 23:37 8015+8009
16 115 st 28.6. 4:3228.6. 19:21 8015+8009
16 103 út 27.6. 4:5328.6. 0:37 8015+8009
 7  112 po 26.6. 5:0126.6. 21:54 8015+8009
16 105 pá 23.6. 15:3523.6. 20:13 8015+8009
16 115 čt 22.6. 4:3222.6. 19:21 8015+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8364+8365

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.