Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8009

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179609

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 973 355 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 114 út 23.1. 6:3223.1. 18:02 8077+8009
24 101 po 22.1. 13:2522.1. 19:59 8009+8063*Z
24 101 po 22.1. 6:4022.1. 8:00 8063+8009*MU*1
24 112 pá 19.1. 6:1619.1. 19:39 8063+8009
7 113 čt 18.1. 6:2818.1. 20:26 8063+8009
24 109 st 17.1. 6:0617.1. 19:19 8063+8009
24 109 út 16.1. 6:0616.1. 19:19 8063+8009
7 113 po 15.1. 6:2815.1. 20:26 8063+8009
16 111 pá 12.1. 5:5212.1. 22:19 8063+8009
16 106 čt 11.1. 15:0111.1. 20:21 8063+8009
16 106 čt 11.1. 5:0011.1. 10:36 8063+8009
8 101 st 10.1. 6:0110.1. 9:45 8063+8009
8 109 út 9.1. 4:389.1. 21:34 8063+8009
8 101 po 8.1. 14:318.1. 20:05 8063+8009
8 101 po 8.1. 6:018.1. 9:45 8063+8009
8 101 pá 5.1. 14:315.1. 20:05 8063+8009
8 101 pá 5.1. 6:015.1. 9:45 8063+8009
8 101 čt 4.1. 14:314.1. 20:05 8063+8009
8 101 čt 4.1. 6:014.1. 9:45 8063+8009
8 101 st 3.1. 14:313.1. 20:05 8063+8009
25 110 st 3.1. 4:543.1. 9:38 8063+8009
25 104 út 2.1. 4:152.1. 22:41 8063+8009
Rok 2017
25 104 pá 29.12. 4:1529.12. 22:41 8063+8009
8 101 čt 28.12. 14:3129.12. 0:24 8063+8009
8 101 čt 28.12. 6:0128.12. 9:45 8063+8009
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8178+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Bílé labuti

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.