Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8009

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179609

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 093 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 106 dnes 6:1330.6. 20:49 8015+8009
16 111 st 29.6. 6:0429.6. 18:45 8015+8009
16 111 út 28.6. 6:0428.6. 18:45 8015+8009
22 107 po 27.6. 5:4627.6. 20:26 8015+8009
16 106 pá 24.6. 5:1524.6. 19:51 8015+8009
 6  110 čt 23.6. 5:1323.6. 19:05 8015+8009
 7  109 st 22.6. 5:2122.6. 18:41 8015+8009
 7  114 po 20.6. 4:2820.6. 19:28 8015+8009
 6  115 pá 17.6. 6:1817.6. 19:45 8015+8009
 6  107 čt 16.6. 4:5816.6. 18:41 8015+8009
 7  113 út 14.6. 5:5914.6. 21:11 8015+8009
 7  109 po 13.6. 5:2113.6. 18:41 8015+8009
22 123 pá 10.6. 5:1610.6. 20:03 8015+8009
22 113 čt 9.6. 6:2810.6. 0:07 8015+8009
16 101 st 8.6. 4:568.6. 23:54 8015+8009
16 111 út 7.6. 6:147.6. 20:43 8015+8009
16 110 po 6.6. 5:546.6. 18:37 8015+8009
 7  104 pá 3.6. 5:493.6. 21:12 8015+8009
 7  111 čt 2.6. 4:482.6. 20:26 8015+8009
22 130 st 1.6. 14:551.6. 20:56 8015+8009
16 103 st 1.6. 7:011.6. 9:17 8015+8009
24 106 út 31.5. 6:1331.5. 20:49 8015+8009
22 124 po 30.5. 5:4130.5. 20:12 8015+8009
22 130 pá 27.5. 14:5527.5. 20:56 8015+8009
 6  116 pá 27.5. 6:3327.5. 9:13 8015+8009


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.