Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8009

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179609

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 000 411 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 105 čt 2.4. 6:172.4. 19:59 8015+8009
15 107 st 1.4. 6:471.4. 22:44 8015+8009
15 105 út 31.3. 6:1731.3. 19:59 8015+8009
 7  103 po 30.3. 5:2930.3. 21:44 8015+8009
 5  105 pá 27.3. 14:1227.3. 19:37 8015+8009
 5  105 pá 27.3. 6:5227.3. 10:27 8015+8009
 5  105 čt 26.3. 14:1226.3. 19:37 8015+8009
15 105 st 25.3. 6:1725.3. 19:59 8015+8009
15 109 út 24.3. 5:1224.3. 19:00 8015+8009
 7  101 po 23.3. 5:0323.3. 21:15 8015+8009
 7  110 pá 20.3. 5:0420.3. 16:50 8015+8009*MU*1
 5  102 čt 19.3. 7:0419.3. 21:35 8015+8009
 7  104 st 18.3. 4:2418.3. 20:07 8015+8009
15 101 út 17.3. 5:5917.3. 21:37 8015+8009
 7  112 po 16.3. 5:1716.3. 21:29 8015+8009
 7  113 pá 13.3. 15:1713.3. 21:44 8015+8009
 7  113 pá 13.3. 6:0413.3. 10:07 8015+8009
 7  112 st 11.3. 5:1711.3. 21:29 8015+8009
 7  110 út 10.3. 5:0311.3. 1:04 8015+8009
15 101 po 9.3. 5:589.3. 21:37 8015+8009
15 110 pá 6.3. 5:326.3. 21:07 8015+8009
15 101 čt 5.3. 5:585.3. 21:37 8015+8009
15 110 st 4.3. 5:324.3. 21:07 8015+8009
15 101 út 3.3. 5:583.3. 21:37 8015+8009
 7  114 po 2.3. 5:312.3. 19:37 8015+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada předních dveří vozu 8009

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.