Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8009

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179609

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 989 825 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  107 čt 19.7. 6:1120.7. 0:31 8068+8009
36 103 st 18.7. 5:3219.7. 0:36 8068+8009
36 107 út 17.7. 5:5217.7. 19:38 8068+8009
36 141 po 16.7. 4:4116.7. 21:21 8068+8009
36 102 ne 15.7. 4:2115.7. 20:19 8009
36 105 so 14.7. 4:4114.7. 20:49 8009
36 109 pá 6.7. 5:266.7. 13:20 8009*MU
24 101 st 30.5. 6:4030.5. 19:59 8080+8009
24 113 út 29.5. 6:2429.5. 19:49 8080+8009
24 109 po 28.5. 6:0628.5. 7:10 8083+8009*MU
15 108 pá 25.5. 5:5925.5. 21:40 8083+8009
15 112 čt 24.5. 6:1224.5. 22:09 8083+8009
15 112 út 22.5. 6:1222.5. 22:09 8083+8009
24 102 po 21.5. 6:4821.5. 20:09 8083+8009
24 113 pá 18.5. 6:2418.5. 19:49 8083+8009
 7  111 čt 17.5. 6:1317.5. 20:07 8083+8009
24 102 st 16.5. 6:4816.5. 20:09 8083+8009
24 114 út 15.5. 6:3215.5. 18:02 8083+8009
24 102 po 14.5. 6:4814.5. 20:09 8083+8009
24 107 st 2.5. 5:462.5. 20:56 8074+8009
15 108 po 30.4. 5:5930.4. 21:40 8074+8009
 7  113 pá 27.4. 6:2827.4. 20:26 8074+8009
 7  111 čt 26.4. 6:1326.4. 20:07 8074+8009
24 109 st 25.4. 6:0625.4. 19:19 8074+8009
24 113 po 23.4. 6:2423.4. 19:49 8074+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.