Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8009

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1. 1. 1996

Výrobní číslo: 179609

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 017 421 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 116 čt 16.5. 5:1416.5. 9:54 8029+8009
 8  113 st 15.5. 15:4315.5. 19:22 8029+8009
16 116 st 15.5. 7:0715.5. 10:23 8029+8009
 8  113 út 14.5. 15:4314.5. 19:22 8029+8009
 8  113 út 14.5. 6:1114.5. 9:45 8029+8009
16 108 po 13.5. 4:4913.5. 18:45 8029+8009
 8  113 pá 10.5. 15:4310.5. 19:22 8029+8009
16 116 pá 10.5. 7:0710.5. 10:23 8029+8009
25 116 čt 9.5. 14:409.5. 19:25 8029+8009
16 116 čt 9.5. 7:079.5. 10:23 8029+8009
23 102 st 8.5. 8:388.5. 22:27 8029+8009
16 108 út 7.5. 4:497.5. 18:45 8029+8009
25 116 po 6.5. 14:406.5. 19:25 8029+8009
25 116 po 6.5. 5:146.5. 7:30 8009+8063*MU
16 116 pá 3.5. 14:003.5. 19:50 8009+8063
16 116 pá 3.5. 7:073.5. 10:23 8009+8063
16 110 čt 2.5. 5:213.5. 0:34 8009+8063
25 116 út 30.4. 14:4030.4. 19:25 8009+8063
 7  110 út 30.4. 5:0330.4. 11:00 8009+8063*MU
 7  104 po 29.4. 6:1329.4. 20:07 8009+8063
 7  101 pá 26.4. 5:4126.4. 19:37 8009+8063
 7  112 čt 25.4. 5:1725.4. 21:29 8009+8063
15 103 st 24.4. 6:0824.4. 19:40 8009+8063
 6  101 út 23.4. 5:0023.4. 18:35 8009+8063
 7  109 čt 18.4. 5:0318.4. 20:55 8009+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.