Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1971
V provozu od: 1976
Vyřazení: duben 2014
Výrobní číslo: 160454
Původní evidenční číslo: 6795
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 849 215 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
16 | 102 | čt 24.4. 6:20 | 24.4. 9:42 | 8050+8005 | ||
30 | 103 | po 21.4. 12:44 | 22.4. 1:17 | 8050+8005 | ||
30 | 108 | ne 20.4. 4:24 | 20.4. 22:55 | 8050+8005 | ||
30 | 103 | so 19.4. 7:43 | 20.4. 1:17 | 8050+8005 | ||
30 | 107 | pá 18.4. 17:09 | 19.4. 1:17 | 8050+8005 | ||
16 | 108 | st 16.4. 4:39 | 16.4. 18:52 | 8065+8005 | ||
16 | 109 | út 15.4. 4:57 | 15.4. 21:33 | 8065+8005 | ||
16 | 108 | po 14.4. 4:39 | 14.4. 18:52 | 8065+8005 | ||
16 | 102 | ne 13.4. 5:39 | 13.4. 22:33 | 8065+8005 | ||
16 | 104 | so 12.4. 6:20 | 12.4. 20:21 | 8065+8005 | ||
8 | 114 | pá 11.4. 6:31 | 11.4. 23:48 | 8065+8005 | ||
8 | 102 | čt 10.4. 6:55 | 11.4. 0:08 | 8065+8005 | ||
25 | 114 | po 31.3. 4:53 | 31.3. 21:21 | 8090+8005 | ||
25 | 103 | ne 30.3. 5:31 | 30.3. 20:36 | 8090+8005 | ||
25 | 101 | so 29.3. 5:33 | 30.3. 0:29 | 8090+8005 | ||
25 | 103 | st 26.3. 5:39 | 27.3. 0:28 | 8090+8005 | ||
25 | 103 | út 25.3. 5:39 | 26.3. 0:28 | 8090+8005 | ||
25 | 107 | so 22.3. 4:51 | 22.3. 21:36 | 8090+8005 | ||
25 | 109 | st 19.3. 5:59 | 19.3. 20:52 | 8090+8005 | ||
25 | 113 | po 17.3. 6:42 | 17.3. 19:08 | 8090+8005 | ||
25 | 107 | so 15.3. 4:51 | 15.3. 21:36 | 8090+8005 | ||
sjHL | 111 | po 10.3. 12:00 | 10.3. 15:00 | 8005+8090*1 | ||
25 | 103 | ne 9.3. 5:31 | 9.3. 20:36 | 8090+8005 | ||
25 | 107 | so 8.3. 4:51 | 8.3. 21:36 | 8090+8005 | ||
25 | 103 | ne 23.2. 5:31 | 23.2. 20:36 | 8090+8005 |