Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8005

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1971

V provozu od: 1976

Vyřazení: duben 2014

Výrobní číslo: 160454

Původní evidenční číslo: 6795

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 849 215 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
16 102 čt 24.4. 6:2024.4. 9:42 8050+8005
30 103 po 21.4. 12:4422.4. 1:17 8050+8005
30 108 ne 20.4. 4:2420.4. 22:55 8050+8005
30 103 so 19.4. 7:4320.4. 1:17 8050+8005
30 107 pá 18.4. 17:0919.4. 1:17 8050+8005
16 108 st 16.4. 4:3916.4. 18:52 8065+8005
16 109 út 15.4. 4:5715.4. 21:33 8065+8005
16 108 po 14.4. 4:3914.4. 18:52 8065+8005
16 102 ne 13.4. 5:3913.4. 22:33 8065+8005
16 104 so 12.4. 6:2012.4. 20:21 8065+8005
 8  114 pá 11.4. 6:3111.4. 23:48 8065+8005
 8  102 čt 10.4. 6:5511.4. 0:08 8065+8005
25 114 po 31.3. 4:5331.3. 21:21 8090+8005
25 103 ne 30.3. 5:3130.3. 20:36 8090+8005
25 101 so 29.3. 5:3330.3. 0:29 8090+8005
25 103 st 26.3. 5:3927.3. 0:28 8090+8005
25 103 út 25.3. 5:3926.3. 0:28 8090+8005
25 107 so 22.3. 4:5122.3. 21:36 8090+8005
25 109 st 19.3. 5:5919.3. 20:52 8090+8005
25 113 po 17.3. 6:4217.3. 19:08 8090+8005
25 107 so 15.3. 4:5115.3. 21:36 8090+8005
sjHL 111 po 10.3. 12:0010.3. 15:00 8005+8090*1
25 103 ne 9.3. 5:319.3. 20:36 8090+8005
25 107 so 8.3. 4:518.3. 21:36 8090+8005
25 103 ne 23.2. 5:3123.2. 20:36 8090+8005
*1 = zkouška spojení vozů v módu PX

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.