Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7292

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178401

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 088 867 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
Zvl 603 ne 20.11. 12:0020.11. 18:00 7292*1
Rok 2021
Zvl 663 pá 26.3. 10:0026.3. 11:00 7292*2
Rok 2016
Zvl 672 pá 28.10. 14:0028.10. 15:00 7292
Rok 2015
Zvl 672 ne 20.9. 10:0020.9. 14:00 7292*3
Rok 2014
 1  808 po 6.1. 5:086.1. 20:13 7292+7267
 1  803 pá 3.1. 5:323.1. 22:22 7292+7267
Rok 2013
 1  801 ne 22.12. 12:2222.12. 20:49 7292+7267
 1  805 so 21.12. 5:0721.12. 21:49 7292+7267
 1  814 po 16.12. 14:5616.12. 21:04 7292+7267
 1  803 ne 15.12. 5:0715.12. 21:35 7292+7267
 9  817 pá 6.12. 4:466.12. 18:37 7292+7267
 9  833 čt 5.12. 14:596.12. 0:15 7292+7267
 9  812 st 4.12. 6:224.12. 18:17 7292+7267
 9  833 út 3.12. 6:283.12. 8:56 7292+7267
22 808 pá 29.11. 4:5830.11. 0:31 7292+7267
22 821 čt 28.11. 5:4029.11. 1:16 7292+7267
22 818 út 26.11. 15:1627.11. 0:56 7292+7267
22 803 pá 22.11. 4:3822.11. 21:31 7292+7267
22 825 čt 21.11. 4:0822.11. 1:36 7292+7267
22 803 st 20.11. 4:3820.11. 21:31 7292+7267
22 823 po 18.11. 15:3618.11. 20:46 7292+7267
22 821 po 11.11. 5:4112.11. 1:16 7292+7267
22 816 út 5.11. 5:286.11. 0:56 7292+7267
22 826 po 4.11. 6:084.11. 21:01 7292+7267
22 813 pá 1.11. 6:531.11. 22:10 7292+7267
*1 = průvod k 60. výročí provozu tramvají T3
*2 = přesun vozů z vozovny Střešovice do vozovny Pankrác
*3 = průvod 140 let MHD v Praze

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.